Speedster Публикувано 16 Май 2010 Доклад Share Публикувано 16 Май 2010 Здравейте,Карам Ауди 80 б4 2.0 абк мотор.От време на време като вляза в по-дъпбока дупка и забелязвам че ми присветва лампата на маслото.Иначе маслото на щеката е на макс. и не мърда.Не мога да разбрера къде е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Май 2010 Доклад Share Публикувано 17 Май 2010 1. Маслото на щеката ти не трябва да е на МАХ2. И при мен на остър завой ми светва лампата на маслото,просто се клатушка из картера и за момент датчика остава без масло и затова ти дава сигнал, че няма масло-така си го обяснявам аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 17 Май 2010 Доклад Share Публикувано 17 Май 2010 Ако при смяната на маслото си налял 3 литра е ОК и трябва да е догоре на тази част на пръчката която мери колко масло има в картера. Лампата може да присветка заради маслен филтър менте, датчика да е тръгнал или кабелчето което е за датчика - с годините изолацията му става твърда и е хубаво да му се смени кабелната обувка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 17 Май 2010 Доклад Share Публикувано 17 Май 2010 Как же быстро проверить правильно ли функционирует электрическая часть системы предупреждения? • отсоединить провод от датчика (коричневый) 0.3 бар и временно соединить с массой • в режиме ХХ лампа должна мигать • подсоединить провод обратно к датчику • отсоединить провод от датчика (белый) 1.8 бар • увеличить обороты свыше 2000, через 1 сек лампа должна начать мигать • поддерживать эти обороты, через 3 сек должен включится звуковой сигнал • подсоединить провод обратно к датчику Если проверка не выявила каких либо дефектов, а система при работе сигнализирует аварийное состояние, то следует переходить к проверке собственно давления масла с помощью соответствующих приборов. Если давление окажется в норме, то причиной будет неисправность датчиков. http://www.turbostars.ru/lit2.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 17 Май 2010 Доклад Share Публикувано 17 Май 2010 1. Маслото на щеката ти не трябва да е на МАХ2. И при мен на остър завой ми светва лампата на маслото,просто се клатушка из картера и за момент датчика остава без масло и затова ти дава сигнал, че няма масло-така си го обяснявам аз1. И на МАХ. да е нивото това не е причина да присветва лампата.2. Тази теория с острия завой е погрешна , на маслената помпа има защипан пластмасов екран - успокоител . Задачата му е да предотвратява плисканетона маслото из картера . На твое място бих свалил картера да разгледам как стояттам нещата , за да не рева после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radosstin Публикувано 17 Май 2010 Доклад Share Публикувано 17 Май 2010 Здравей колега, според мен датчика ти за маслото е за смяна. Огледай го дали не е омаслено покрай него, т.е дали не изпуска масло. Лесно се сменя и е 7-8 лева. Пробвай, не губиш нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedster Публикувано 17 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2010 Здравей колега, според мен датчика ти за маслото е за смяна. Огледай го дали не е омаслено покрай него, т.е дали не изпуска масло. Лесно се сменя и е 7-8 лева. Пробвай, не губиш нищо.Къде е този датчик?Скоро сменях гарнитурата на клапаните и капачката на маслот защото оттам течеше.Така че подозирам че може би наистина е този датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radosstin Публикувано 18 Май 2010 Доклад Share Публикувано 18 Май 2010 Къде е този датчик?Скоро сменях гарнитурата на клапаните и капачката на маслот защото оттам течеше.Така че подозирам че може би наистина е този датчик.Използвам снимка на колега от Форума, гледай червената стрелка. Има кабел, който влиза в гумена "шапчица" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cugggle Публикувано 30 Май 2010 Доклад Share Публикувано 30 Май 2010 Здравеите,не исках да отварям нова тема,затова ше пиша тук.още докато беше студено,колата не беше палена около 1 месец.При запалването лампата не изгасна,но мотора си работеше нормално(като звук),Помослих че някои кабел на датчика примерно не дава контакт или нещо подобно.на другия ден ми направи впечатление че като позагрее почна да премигва,и така после се стопли и стана почти обратното,докато е студена свети,после почти загасва...на какво може да се дължи това.Нивото си е ок,маслото е има няма 3000 км. - Q-8(9)беше,15-40.......колата я карам рядко и все още не съм го сменял,но си работи добре.......дали е станало нещо с със самото масло,или датчик или помпа.....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 3 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2010 Здравеите,не исках да отварям нова тема,затова ше пиша тук.още докато беше студено,колата не беше палена около 1 месец.При запалването лампата не изгасна,но мотора си работеше нормално(като звук),Помослих че някои кабел на датчика примерно не дава контакт или нещо подобно.на другия ден ми направи впечатление че като позагрее почна да премигва,и така после се стопли и стана почти обратното,докато е студена свети,после почти загасва...на какво може да се дължи това.Нивото си е ок,маслото е има няма 3000 км. - Q-8(9)беше,15-40.......колата я карам рядко и все още не съм го сменял,но си работи добре.......дали е станало нещо с със самото масло,или датчик или помпа.....?Ами...най-лесно е да се пробваш първо с датчика, обаче не е лошо ако в сервиз замериш налягането на маслото преди това. Също като профилактика не е зле да се свали картера и да се почисти от утайки, заедно с цедката на маслената помпа....Надали ще е от самото масло проблема, но има и минимална такава вероятност.....ще трябва да се похарчат пари и нерви така или иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 3 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2010 Двата датчика за налягане на маслото ги измерих миналото лятода видя как работят.Значи ползван мултицет за измерването,при изгасен двигател единия датчик дава верига спрямо масата (минуса) на колата ,а другия датчик не дава верига.При запалване на двигателя двата датчика се превключват.Тоест този които е давал верига спрямо масата на колата вече не дава верига към масата на колата,а този които не е давал верига спрямо масата на колата ,сега дава верига към масата на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 4 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2010 Да използвам темата на колегата за да не отварям нова, извинявам се за което !Днес взех уреди за налягане и темперетура на маслото от този вид по доло,темперетура - 65 70 градуса при положение че уреда на таблото за охладителната течност показваше почти 90 - това нормално ли е налягане тук е проблемаУреда има '+' и 'маса' за подсветка , после '+' и 'маса' и 'S' съответно захранване на самия сензор/датчик ,и S за кабела до сензора или датчика (тумбестия) , захранвам подсветката и самия уред закачам на датчика за налягане на конзолата, паля и стрлката забива 2 3 деления след 100PSI , подавам газ и стрелката забива до края на скалата на уреда ,това какво означава нормално ли е , и в процеса на шофиране ще падне до нормални стойности или да търся причина в уреда/датчика ?Знам че китайската техника е за боклука но просто изпаднаха и реших да се застраховам за всеки случай срещу някой инцидент,също така исках да знам кой са датчиците подаващи сигнал на зумера в купето за налягането на маслото и каде се намират ???Мотора е ПМ 98лето мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2010 Датчика оригинален за уреда ли е?Тези манометри работят на два принципа- единия е по- високо налягане, по- малко съпротивление от датчика (при Ауди е така) и по- високо показание на скалата. Втория е по- високо налягане, по-голямо съпротивление и по- голямо показание на скалата на манометъра (при Лада, Опел и други е така).Щом казваш, че с повишаване на налягането се мести стрелката в правилна посока, значи датчика ти е от правилния тип за уреда. За да си сигурен кой е той, откачи кабела от датчика и виж дали ще забие в дясно или ляво стрелката (ако отиде на max, е от първия вид, ако отиде на 0- от втория ).Другото, което може да е фактор, е къде си вързал кабелите- на датчика, приличащ на камбанката, означенията обикновено са 'G'- за уреда и 'L' или картинката за лампа- за лампата за таблото. 'S' идва от sender и е по- скоро да означи къде влиза сигнала от датчика, но според мен си ги обърнал кабелите при самия датчик.Вече може и самия уред а е фира или датчика да не подава неправилно съпротивление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване