Jump to content

Присветва ми лампата за маслото


Speedster

Recommended Posts

Здравейте,

Карам Ауди 80 б4 2.0 абк мотор.От време на време като вляза в по-дъпбока дупка и забелязвам че ми присветва лампата на маслото.Иначе маслото на щеката е на макс. и не мърда.Не мога да разбрера къде е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Маслото на щеката ти не трябва да е на МАХ

2. И при мен на остър завой ми светва лампата на маслото,просто се клатушка из картера и за момент датчика остава без масло и затова ти дава сигнал, че няма масло-така си го обяснявам аз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако при смяната на маслото си налял 3 литра е ОК и трябва да е догоре на тази част на пръчката която мери колко масло има в картера. Лампата може да присветка заради маслен филтър менте, датчика да е тръгнал или кабелчето което е за датчика - с годините изолацията му става твърда и е хубаво да му се смени кабелната обувка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как же быстро проверить правильно ли функционирует электрическая часть системы предупреждения?

• отсоединить провод от датчика (коричневый) 0.3 бар и временно соединить с массой

• в режиме ХХ лампа должна мигать

• подсоединить провод обратно к датчику

• отсоединить провод от датчика (белый) 1.8 бар

• увеличить обороты свыше 2000, через 1 сек лампа должна начать мигать

• поддерживать эти обороты, через 3 сек должен включится звуковой сигнал

• подсоединить провод обратно к датчику

Если проверка не выявила каких либо дефектов, а система при работе сигнализирует аварийное состояние, то следует переходить к проверке собственно давления масла с помощью соответствующих приборов. Если давление окажется в норме, то причиной будет неисправность датчиков.

http://www.turbostars.ru/lit2.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Маслото на щеката ти не трябва да е на МАХ

2. И при мен на остър завой ми светва лампата на маслото,просто се клатушка из картера и за момент датчика остава без масло и затова ти дава сигнал, че няма масло-така си го обяснявам аз

1. И на МАХ. да е нивото това не е причина да присветва лампата.

2. Тази теория с острия завой е погрешна , на маслената помпа има защипан

пластмасов екран - успокоител . Задачата му е да предотвратява плискането

на маслото из картера . На твое място бих свалил картера да разгледам как стоят

там нещата , за да не рева после. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, според мен датчика ти за маслото е за смяна. Огледай го дали не е омаслено покрай него, т.е дали не изпуска масло. Лесно се сменя и е 7-8 лева. Пробвай, не губиш нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, според мен датчика ти за маслото е за смяна. Огледай го дали не е омаслено покрай него, т.е дали не изпуска масло. Лесно се сменя и е 7-8 лева. Пробвай, не губиш нищо.

Къде е този датчик?Скоро сменях гарнитурата на клапаните и капачката на маслот защото оттам течеше.Така че подозирам че може би наистина е този датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е този датчик?Скоро сменях гарнитурата на клапаните и капачката на маслот защото оттам течеше.Така че подозирам че може би наистина е този датчик.

Използвам снимка на колега от Форума, гледай червената стрелка. Има кабел, който влиза в гумена "шапчица"

post-37447-1274171683.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравеите,не исках да отварям нова тема,затова ше пиша тук.още докато беше студено,колата не беше палена около 1 месец.При запалването лампата не изгасна,но мотора си работеше нормално(като звук),Помослих че някои кабел на датчика примерно не дава контакт или нещо подобно.на другия ден ми направи впечатление че като позагрее почна да премигва,и така после се стопли и стана почти обратното,докато е студена свети,после почти загасва...на какво може да се дължи това.Нивото си е ок,маслото е има няма 3000 км. - Q-8(9)беше,15-40.......колата я карам рядко и все още не съм го сменял,но си работи добре.......дали е станало нещо с със самото масло,или датчик или помпа.....?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,не исках да отварям нова тема,затова ше пиша тук.още докато беше студено,колата не беше палена около 1 месец.При запалването лампата не изгасна,но мотора си работеше нормално(като звук),Помослих че някои кабел на датчика примерно не дава контакт или нещо подобно.на другия ден ми направи впечатление че като позагрее почна да премигва,и така после се стопли и стана почти обратното,докато е студена свети,после почти загасва...на какво може да се дължи това.Нивото си е ок,маслото е има няма 3000 км. - Q-8(9)беше,15-40.......колата я карам рядко и все още не съм го сменял,но си работи добре.......дали е станало нещо с със самото масло,или датчик или помпа.....?

Ами...най-лесно е да се пробваш първо с датчика, обаче не е лошо ако в сервиз замериш налягането на маслото преди това. Също като профилактика не е зле да се свали картера и да се почисти от утайки, заедно с цедката на маслената помпа....Надали ще е от самото масло проблема, но има и минимална такава вероятност.....ще трябва да се похарчат пари и нерви така или иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двата датчика за налягане на маслото ги измерих миналото лятода видя как работят.

Значи ползван мултицет за измерването,при изгасен двигател единия датчик дава верига спрямо

масата (минуса) на колата ,а другия датчик не дава верига.При запалване на двигателя двата

датчика се превключват.Тоест този които е давал верига спрямо масата на колата вече не дава

верига към масата на колата,а този които не е давал верига спрямо масата на колата ,сега дава верига към масата на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата за да не отварям нова, извинявам се за което !

Днес взех уреди за налягане и темперетура на маслото от този вид по доло,

темперетура - 65 70 градуса при положение че уреда на таблото за охладителната течност показваше почти 90 - това нормално ли е

налягане тук е проблема

Уреда има '+' и 'маса' за подсветка , после '+' и 'маса' и 'S' съответно захранване на самия сензор/датчик ,и S за кабела до сензора или датчика (тумбестия) , захранвам подсветката и самия уред закачам на датчика за налягане на конзолата, паля и стрлката забива 2 3 деления след 100PSI

, подавам газ и стрелката забива до края на скалата на уреда ,това какво означава нормално ли е , и в процеса на шофиране ще падне до нормални стойности или да търся причина в уреда/датчика ?

Знам че китайската техника е за боклука но просто изпаднаха и реших да се застраховам за всеки случай срещу някой инцидент,

също така исках да знам кой са датчиците подаващи сигнал на зумера в купето за налягането на маслото и каде се намират ???

Мотора е ПМ 98лето мерси предварително :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика оригинален за уреда ли е?

Тези манометри работят на два принципа- единия е по- високо налягане, по- малко съпротивление от датчика (при Ауди е така) и по- високо показание на скалата. Втория е по- високо налягане, по-голямо съпротивление и по- голямо показание на скалата на манометъра (при Лада, Опел и други е така).

Щом казваш, че с повишаване на налягането се мести стрелката в правилна посока, значи датчика ти е от правилния тип за уреда. За да си сигурен кой е той, откачи кабела от датчика и виж дали ще забие в дясно или ляво стрелката (ако отиде на max, е от първия вид, ако отиде на 0- от втория :) ).

Другото, което може да е фактор, е къде си вързал кабелите- на датчика, приличащ на камбанката, означенията обикновено са 'G'- за уреда и 'L' или картинката за лампа- за лампата за таблото. 'S' идва от sender и е по- скоро да означи къде влиза сигнала от датчика, но според мен си ги обърнал кабелите при самия датчик.

Вече може и самия уред а е фира или датчика да не подава неправилно съпротивление ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...