Jump to content

Хидравликата на а4,мени си "твърдостта"


DLS

Recommended Posts

Да обезвъздушава се и то сама. Просто като сипеш хидравличната течност не затварай капачето а завърти няколко пъти волана до крайно ляво и дясно, това на запален двигател за да работи помпата на хидравликата. Сам ще видиш как нивото на течността ще спадне малко или повече. И така докато спре да се променя нивото. Става бързо междо другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днес смених помпата, срожих помпа от А4 2006 година.................

ако си се сетил да запишеш номера и дай го да видим що за помпа е тая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... това на запален двигател за да работи помпата на хидравликата. ....

Първо на изгасен двигател 3-4 пъти и после на запален да няма после Мяуууууу..... умре ми хидравличната помпа :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Да повдигна една стара тема.

 

Симптомите са същите, като на умираща помпа.

Разполагам с една хибридна ( предна част за А4, задна част от 80-ка ), правена и проверена от човек, който ги разбира нещата.

Та за Audi A4 помпата я дават да прави налягане 120bar, докато за Audi 80 помпата прави 100bar.

От човека дето сглоби хибрида знам, че прави 110bar.

Та ще е достатъчно ли това налягане за Audi A4?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

ауди а4 б5 - АДР , Да се включа и аз, преди време смених хидравличната помпа защото старата много хъркаше една такава, карах година, после ми се пукна маркуча за ниското налягане , където отива към тръбичката пред радиатора за охлаждане, резнах маркуча /скъсих го малко/ сложих ми нова скопа и пак всичко е ок след наливане на маслото, след месец ми се пукна същия маркуч за ниското налягане но чак до рейката, свалих маркуча -от рейката е капсолован с накрайник и от скобата към радиатора, взех си обикновен маркуч маслоустойчив , отрязах тръбичката там където е щампования накрайник, нанизан новия маркуч сложих му две скоби, сиединих го и отпред към радиатора , сложих масло, запалих и всичко е ок, тръгнах да карам и след два три километра на 1000 оборота на двигателя волана стана твърд все едно нямам хидравлика, изфорсирах двигателя и всичко се оправи, сега когато влизам в завой оборотите падат и волана става много твърд, трябва малко да подам гас към 1500 оборота и всичко се оправя, питането ми е за този маркуч да не би да е имал клапан, съчма в болта дето се завива към рейката, или нещо друго, течове нямам, в казанчето си циркулира течността когато е по така на обороти, оня ден я пробвах и след форсирането на двигателя се оправи и въртях без проблем на място волана, дори някак си не разбирам кога го прави, 

Редактирано от petkovpl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги всички проблеми идват главно от течността и нейната възраст. Както един колега в предни коментари каза течността хигроскопира, възможно е да се пресече или да си промени цвета. Същия проблем имах и аз преди време, волана ставаше твърд т.н. Преди седмица реших да направя пълна профилактика на системата. Вкарах колата на канал, разкачих всички маркучи, източих цялата течност, свалих и измих казанчето с бензин (вътре в него има метален филтър, който при запушване е възможно да излезе от мястото си заради налягането). След като изчистите хубаво всичко, подмените маркучи ако има изгорели и тръгнали да се цепят, сложите скоби и стегнете всичко добре може да наливате. Казанчето първоначално се пълни почти до капачката, палите въртите волана и гасите, течноста ще бъде поета. Доливате отново и пак същата процедура. Аз не оставям двигатела да работи, за да не остава помпата без течност и да блъска, паля, завъртам и гася. След тази не толкова трудоемка профилактика волана ми върви леко и безпроблемно вече над седмица. Разбира се е възможно, когато карате градско в жегите с ниска скорост и няма добро охлаждане (или правите маневри на място продължително време) помпата и съответно течността да загрее, тогава е нормално волана да стане малко по-тежък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/1/2018 at 9:08 PM, petkovpl said:

ауди а4 б5 - АДР , Да се включа и аз, преди време смених хидравличната помпа защото старата много хъркаше една такава, карах година, после ми се пукна маркуча за ниското налягане , където отива към тръбичката пред радиатора за охлаждане, резнах маркуча /скъсих го малко/ сложих ми нова скопа и пак всичко е ок след наливане на маслото, след месец ми се пукна същия маркуч за ниското налягане но чак до рейката, свалих маркуча -от рейката е капсолован с накрайник и от скобата към радиатора, взех си обикновен маркуч маслоустойчив , отрязах тръбичката там където е щампования накрайник, нанизан новия маркуч сложих му две скоби, сиединих го и отпред към радиатора , сложих масло, запалих и всичко е ок, тръгнах да карам и след два три километра на 1000 оборота на двигателя волана стана твърд все едно нямам хидравлика, изфорсирах двигателя и всичко се оправи, сега когато влизам в завой оборотите падат и волана става много твърд, трябва малко да подам гас към 1500 оборота и всичко се оправя, питането ми е за този маркуч да не би да е имал клапан, съчма в болта дето се завива към рейката, или нещо друго, течове нямам, в казанчето си циркулира течността когато е по така на обороти, оня ден я пробвах и след форсирането на двигателя се оправи и въртях без проблем на място волана, дори някак си не разбирам кога го прави, 

 

Течността бистра ли ти е? Направи процедурата, за която писах по-горе ако не е. Отиваш в морга и си намираш съответния маркуч или си взимаш нов оригинален ако ти е по джоба. За маркуча от охладителя до казанчето, през който се връща течността обратно в казанчето (по-тънкия от 2-та илизащи от казанчето), знам че има някакво метално стеснение, което явно намалява налягането преди влизане на течността в казанчето, за останалите не съм 100% сигурен. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

сложих червено хидравлично масло, до момента беше синьо, и всичко си дойде на мястото, маркуча си го поръчах да го сменям , ама така и не го смених, останах си с обикновенния, за сега всичко е добре 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги да попитам и аз.Преди 6 месеца правих рейка на моята заради теч и видях ,че майстора ми е сложил зелена хид. течност,при което се учудих много понеже по каталог е червена демек синтетика.На навит волан помпата вие и нещо не ме кефи хидравликата.Отначало беше много стегнат волана и си викам ,че с карането ще отпусне ама уви .Майстора каза ,че няма проблем за течността и се чудя дали да я сменям,да не би да крие някакъв дефект с зелената и ако я сменя ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оглед правилното функциониране на кормилната уредба (включително избягване на описания в тази тема проблем при въртенето на волана) се препоръчва през около 80 000 км пробег да се сменя хидравличната течност, дори на пръв поглед да изглежда в добро състояние. Това е правилният подход, въпреки че и тук има различни мнения - някои "капацитети" твърдят, че нямало необходимост въобще от това, други пък призовават към много по-честата му смяна. Ето например едно екзотично мнение по този въпрос от една друга тема в този форум от колегата NIKO, правописните грешки ще оставя без коментар:  "Сменя се спирачното на две години(поема влага,губи свойства и корозира спирачните магистрали и елементи),но хидравличното предвид близоста до двигателя и оттам доста широкия температурен диапазон на който е подложено е добре да се сменя по-начестичко,а кога е това.....ами добре е течноста да е бистра,ако не, я сменяй,кога ще стане това е Божа работа!"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на принципа да не е на 2 поне на 3 години да сменя хидравличната и спирачната,независимо от километрите.А за виенето и моята рейка малко вие на пълен ляв или десен но е нормално защото опира вече и се тормози.

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...