MAPTO7007 Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 има ли интрига ве?или и аз да се намесим за-дето убиждате возилото ми?п.п Стига модераторите да не ме ликвидират .................................................... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 (Редактирано) По темата за 1999-2000 за 8 к си взимам един пенЦионерски е класПредвид качеството на колите от него време аз съм за четириврат голф 2002 г.+, бомба дюза. Редактирано 25 Юни 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 За тия пари има примерно Е класа но кво да ти обеснявам всеки с вкуса си. Да сипете суперлативи са а4 13 годишна за 8-9 пари е мда сектаство в комбинация с късогледство Ти си несериозен ела в софия да видиш за кво става въпрос гледай да е след 5-ти че съм я префасонирал малко на магистралата То и А6 има за тия пари ама кво да ти обяснявам , всеки с вкуса си. Въпроса не е само в покупката на колата , човека иска и харесва Б5 а не А6 или Е-класа.И какво за Е класата , ми по грозно нещо седящо зимата в гаража незнам да има. Да не говорим , че за да е с характеристиките на Б5цата трябва да е с доста харчещ мотор. То и Е 39 е алтернатива ама нема какво да коментирам и там за проблемите и цени за части и ... Аз за тея пари бих си взел Субару Легаси примерно нещо подобно http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 Ти да не се отъждествяваш с возилото си бе марто 7007 тва да се критикува не значи че непременно всичко е усер . Няма да правиме политически дебати за некви тенекии .Въпросът е че на един му трябва бегачака на друг селскостопански автомобил трети е пръв братчет на Хакинен със 133 коня прай 250+ и т.нцелокупния Бг народ има мнение по въпроса сам дет не е помирисвало друг автомобил за справка и вика с цяло гърло еле па ако някои ми каже в очите какво точно му куца в Буто то са едни клетви модератори банове и ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 На друг пък му трябва трактор с автомат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 понеже не ти знам името ще се обръщам по ник ...колега оптимист мое лично мнение е че Ауди А4 1.8Т Куатро в случая каквото карам и аз НЕ може да се каже че това е кола бегачка.Който си го мисли,втълпява и заблуждава значи за него си е ...Допълнение на мнението си ще кажа че това е един приятен автомобил за времето си ... с приятна визия интериор и есктериор и така нататък ... с гама от добри мотори и задвижващи системи.И най важното е че всеки си има изградено мислене интереси предпочитания и т.н и т.н и .... и всеки е прав за себе си ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 (Редактирано) всъщност 8-9 к за АДР, за човек решил да кара автомобила 7-8 години не са чак толкова много пари. стига да я купиш от собственика и, които ти докаже пробег от 100-на х.км. Редактирано 25 Юни 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_Fan_3 Публикувано 25 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 (Редактирано) Не е казано, че това ще е колата. ДО тук благодаря на Марто за добрите предложения и отговори, както и на Шпека ( не мога да повярвам, че го казвам за шпека това) . Хора аз просто показах една кола, която и вие да погледнете, защото имате "други очи" за тея коли нищо повече. Не сме казали, че ще я вземем. Цената до тук е 7600 като мисля, че жамбаза може да падне още 200 лв, което според мен е добра цена, може и да греша. Човека е абсолютно непретенциозен. Харесва си много А-4ката фейс, не иска дизел и не иска турбо бензин, каквато и да е кола, кажете ми кво с пищова ли да го гърмя ? Оптимисте не смятам, че колата е база на базата. Има си 6 еърбега, климатрониче, 4 ел стъкла, ел. огледала, авто-чек, и ЕСП. 4 гуми с дот 2509, което са си едни 600-700 кинта за гуми спестени. Райно, благодаря за предложението, но човека не иска Турбо-бензин. Редактирано 25 Юни 2010 от Audi_Fan_3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 я,хмм 6 аир-бега само ... не са ли 10 бройки аир-маир-завеси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_Fan_3 Публикувано 25 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 Не, 6 са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 25 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2010 Според мен 8-9к за адр-че са си множко,но ако е с доказан пройзход и километри колицата си заслужава.Найстина най-добрия ваирнат е 1.8Т с куатро или 1.9тдй с куатро просто получаваш удобна за каране кола,4х4 с приличен разход и вървеж(като казвам вървеж не говоря за гонки,а просто,че дава комфорст и спокойствие при изпреварвания без да се налага да се връщат предавки и да правиш засилки). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 (Редактирано) не смятам, че колата е база на базата. Има си 6 еърбега, климатрониче, 4 ел стъкла, ел. огледала, авто-чек, и ЕСП. 4 гуми с дот 2509, което са си едни 600-700 кинта за гуми спестени. Райно, благодаря за предложението, но човека не иска Турбо-бензин.ЕСП или АСР щот залагам на второто а то е едно нищо. Много са за тази кола $ още повече че километрите са повече а и като на всяка кола особено в началото ще се появят и скрити дефекти и тогава ще прескочи 10 х лв а тва вече е нереална цена за толко семпъл автомобил. Другото е мотора ....Тои що не иска турбо бензин с 3 х по-евтин да не би турбото му да е 5 бона и през 2 години да го маха колкото и да не си в час пак е добре да опиташ и двете коли и ако след тва не е решил Редактирано 26 Юни 2010 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 ЕСП или АСР щот залагам на второто а то е едно нищо. Много са за тази кола $ още повече че километрите са повече а и като на всяка кола особено в началото ще се появят и скрити дефекти и тогава ще прескочи 10 х лв а тва вече е нереална цена за толко семпъл автомобил. Другото е мотора ....Тои що не иска турбо бензин с 3 х по-евтин да не би турбото му да е 5 бона и през 2 години да го маха колкото и да не си в час пак е добре да опиташ и двете коли и ако след тва не е решил Турбото до колкото разбрах не е феслифт пък и може да не иска да рискува с турбина човека... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 Колега доколкото разбрах търговеца може накрая и за 7000лв. да ти я даде и ще си стиснете ръцете. Моята я взех за толкова но преди 2 години и половина. Само един съвет- ако е италиянка БЯГАЙ.Моята беше такава и само ще ти дам един пример. Маслото беше с консистенция на мед 4 различни свещи, изопщо не подържана. Всички филтри бяха забити. Тия жабари имам чувството че нямат сервизи а само автомивки. Иначе съм доволен. Когато си я ремонтирах и смених всички консумативи както си му е реда -возията и ме задоволява. Че не е кой знае каква бегачка - не е, но аз лично вече имах веднъж среща с Началника горе ....и повече бегачка не искам. Удобна е за дълъг път, карал съм я много из нашите пътища и трябва да ти кажа че това е кола която просто те кара да разбереш правилния си избор от към марка. Сега верно е че има някой недостатъци но поне аз не знам да има кола която да няма слаби места. С изключение на смяната на ремъка и предното окачване което си е КОШМАР другото си е много добре измислено и направено. Удобна е за подръжка и частите и не са чак толкова скъпи в сравнение с други коли в нейния клас. Но за навъртените километри лично аз не вярвам някой да е всъстояние да ги докаже. Имам един познат с ЕЛКОН и когато ходих последния път ми каза" на колко километри искаш да ти я направя" и на компа си излязаха реалните. И още нещо. Ако я вземеш и решиш да и слагаш газов инжекцион много внимавай че аз в такъв фил се вкарах ....едва се оправих после. Сменил съм около 10 коли до сега...френски , японски, американски ...но май само АУДИ или Пасат ще карам от тук нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 Всичко е добре и за 7600 цената е добра, ама оттам започваш гражданска, каско, ГО, регистрация, обслужване. Това са си едни 1000+ лева. Иначе колата изглежда доста лачена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilijan Z Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 (Редактирано) Моя автомобил е със същия двигател,фейслифт и код на мотора АРТ,само че авант.Имам го от две години и мога да кажа че съм много доволен както от вървеж така и от това че за тези две години не ми се е налагало да правя кой знае какви ремонти по него,освен смяна на консумативи и някой и друг носач.Което е нормално като се знае по какви пътища се движим всеки ден.Моята кола е внесена от Италия от дилър на Ауди от град Имола.Спомням си че като я бях оставил при Жоро от Суходол за смяна на консумативи,на другия ден той ми се обади и каза - ''Пич,тука всичко е ново,айде да покараш 30-40 хиляди и тогава да сменяваме нещата''.Аз не се съгласих естествено и смених каквото трябваше.Та мисълта ми е че няма значение дали колата е от Италия,нагледал съм се аз лично на гробове вкарани и от Германия и Швейцария.Ако колегата е покарал въпросния екземпляр и е проверил ходова част и за грешки със ВАГ-КОМ,ако всичко е наред или все пак има някой дребен проблем,за 7000 си заслужава. Редактирано 26 Юни 2010 от Ilijan Z Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване