Jump to content

Смяна на маслото на автоматика


Recommended Posts

Колеги, здравейте!!!

Интересува ме каде да отида да сменя маслото и филтъра на автоматика,ако може и ориентировъчна цена за услугата ( А4 АВАНТ 1,9ТДИ /110к.с. АФН )

Едно приятелче каза,че в Gemini е сменил на неговия автоматик маслото и е доволен ,разгледах им офертите и намерих за 172лв. мисля че цената е идеална !?! http://www.gemini4.com/promotions.php

ще съм ви благодарен за вашето мнение :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънни и попитай в официалния сервиз колко ще ти струва в понеделник сутринта. Ето ти телефон. Казваш им какво искаш да правиш, даваш си рамата и ще ти кажат.

812-84-92

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

благодаря колега , това телефон в официалния сервиз на Джемини ли е ?те нямат ли само един сервиз ? ходил ли си при тях , доволен ли си от обслужването ?

Редактирано от crystalice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега , това телефон в официалния сервиз на Джемини ли е ?те нямат ли само един сервиз ? ходил ли си при тях , доволен ли си от обслужването ?

Не, това е телефон в Порше Интер Ауто БГ - официален сервиз и представител на ауди. Сервиза се нарича Порше-Запад и се намира срещу Метро до Божурище (близо до Джемини). Просто сравни цените им.

Аз бих избрал Порше пред Джемини.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък за зла беда съм доста в час с цените :owned:

Горе долу това ще ти струват оргиналните части:

6л масло х 36лв

Филтър 97 лв

Гарнитура около 20-30 лв.

Трудът е на час, мисля че 60 лева. За един час може и да стане....

Ако си намериш някой да ти вземе оргинални части с отстъпка, смяната не е философия, ако ти искат много пари в сф, ела да пиеш кафе в плевен и ще те заведа при човек дето ще ти го смени за 40 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък за зла беда съм доста в час с цените :owned:

Горе долу това ще ти струват оргиналните части:

6л масло х 36лв

Филтър 97 лв

Гарнитура около 20-30 лв.

Трудът е на час, мисля че 60 лева. За един час може и да стане....

Ако си намериш някой да ти вземе оргинални части с отстъпка, смяната не е философия, ако ти искат много пари в сф, ела да пиеш кафе в плевен и ще те заведа при човек дето ще ти го смени за 40 лв.

Ники, десет пъти ти подчертах, че маслото по Феби е оригиналното, както и филтъра по Хенгст.

Това, че си решил да "спонсорираш" ПоршеБГ е друг въпрос. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах те Кокич, но когато гониш отстраняването на дребен проблем всеки компромис с някоя не толкова скъпа част може да те заведе на погрешна следа. Ако бях сложил Феби и имах след това дребния проблем който имах, първото нещо щеше да е да обвиня маслото че не е "оргиналното". По същата причина смених и филтъра (бях с неоргинален) и е възможно той също да е бил част от проблема, защото колата се оправи.

Иначе съм чувал хора които са сипвали каквото им попадне (масло от НХК Плевен), но няма отзиви какво се е случило после.

Надявам се разбираш доводите ми да спонсорирам Порше БГ - автоматика е деликатна технология и зависи прекалено много от маслото за да се правят експерименти за 100 лева икономия при ремонт от 3000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно приятелче каза,че в Gemini е сменил на неговия автоматик маслото и е доволен ,разгледах им офертите и намерих за 172лв. мисля че цената е идеална !?! http://www.gemini4.com/promotions.php

ще съм ви благодарен за вашето мнение :)

Цената е идеална, особено като се имат предвид цените им за ремонти :).

Гемини мисля, че работят с части на ЗФ, т.е. частите там трябва да са толкова оригинални, колкото в Порше.Дали е така, нямам информация.

Аз съм сменял два пъти масло при тях (втория път с текущата промоция) и не съм имал проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Надявам се разбираш доводите ми да спонсорирам Порше БГ - автоматика е деликатна технология и зависи прекалено много от маслото за да се правят експерименти за 100 лева икономия при ремонт от 3000.

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че наистина като се напати човек прави като теб адаш!

Просто веднъж като пострадаш от недобросъвестен търговец започваш да си мислиш, че всичките са такива. :(:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да поясня мисълта си:

Фирмата Х произвежда оригиналното масло.

VAG й поръчва 1000 литра, но фирмата Y(наричана фасовчик) й поръчва 3000 литра с условие да е същото качество.

Дори и среднограмотен полутъп търгаш знае кой ще получи по-ниската цена и защо?

Ако Вие имате достоверен източник във фирмата Y можете да гарантирате за качеството на стоката. :)

Това са отдавна написаните правила на пазарната икономика. Дори в най-злите комунистически времена имаше едно съветско списание "Спутник" в джобен формат и това беше написано.

Лично съм се срещал с двама от шефовете на официални вносители и знам откъде цицат яко и да не ми пишат тук разни батки занимаващи се с бизнес различен от автото. :respekt:

"Всяка жаба да си знае гьола". :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки всичко написано и изчетено за алтернативните части ,за 100 лева разлика както казва колегата просто няма смисъл дори и на половин цена не бих се замислил .Все пак автоматика е много финна работа и няма смисъл да се правят някви експерименти с него ,а доколкото промоцията в джемини за да е евтино значи има нещо (или маслото не е хубаво или нещо спестяват ,а най вероятно са набарали некви китайски части)Миналата година имах честа да си правя ремонт на автоматика на лупо 3л в точно този сервиз и беше най голямата грешка за мен.Първо вкарах колата за ремонт там след около седмица ми казаха диагнозата (счупен входящ вал от двигатела в скоростите) оттам ме пратиха да си търся части на симеон при арабелите на което аз разбира се не се хванах .Поръчах си оригинални части от представителството на ауди в Швейцария и там по рамата ми дадоха цяла чанта с масла ,семеринги гумички и заветния вал,абе целия ремонтен комплект.Като отнесох всички части чаках още 10 дни докато ми се обадят че колата е готова и сглобена и мога да си я взема.След като ми взеха 650 лева за ремонт ,си запалих колата и открих че волана си седи на една страна ( все пак можеха да ми вземат още 20 ,50лева и да ми направят реглаж тъй като отпред имат хале и за реглаж на предници ,ама кой да се сети че клиента иска да си вземе колата и да не обикаля само сервизи).След още 1 седмица потече масло от едни гарнитури които не бяха стегнали и след това отидох при един майстор той ги стегна и тях ги зачертнах въобще от сервизи където мога да стъпя за каквото и да било дори и без пари да ми го правят.Просто едно време са си изградили добро име и последните години го развалиха.

Колега послушай влади и звънни в порше или на мишо и си направи колата като хората ,евтиното винаги излиза скъпо

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.................. смяната не е философия, ако ти искат много пари в сф, .............................

Напротив смяната си е цяла философия ... запознатите знаят защо .... не ми се обяснява <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....а доколкото промоцията в джемини за да е евтино значи има нещо (или маслото не е хубаво или нещо спестяват ,а най вероятно са набарали некви китайски части)

Преди време пуснах цяла тема "къде е уловката в промоцията". Сменял съм масло в Гемини за близо 300лв, сега 170 :D

Но не получих отговори и отидох в Гемини. Маслото ми го наляха от същото място(там ползват едни големи бидони:D), и ми сложиха същия филтър и гарнитура, като за 300лв.

Маслото за типтрониците е специално Есо и всички пакетират въпросното Есо.

"Оригиналното" масло пак е същото Есо, независимо, дали е "оригинално VAG" или "оригинално BMW" и пр.

Разсъждения за качеството на маслото от бидони, маслото Феби, маслото ВАГ могат да се правят свободно.

Едва ли потреблението е голямо, за да си позволят от Есо да произвеждат масло с различно качество за различните клиенти.

Ще цитирам и едно интересно мнение: по-важно е маслото да се сменя на време, отколкото да се купува най-скъпото масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като прочетох за тея големите бидони ,тва нещо като някакво наливно дето става за всички хавтоматици,айде няма нужда.Ама всеки си избира как да се грижи за кочинката си.Незнам защо по белите страни няма некви заместители за части или пък масло в бидони.Просто нещата стоят така ,едни имат пари за градски транспорт е се возят с него,други имат пари за опели и си ги купуват тях а не примерно да скачат на ауди или бмв щот да ги виждат комшийте колко са напред ,а хората които имат повече пари си позволяват да си купуват скъпи марки но не ги бърка кое колко струва и не наливат масло от бидони.Просто там нещата са много прости ама ние нали сме си държава от третия свят и трябва да се държим като такива :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като прочетох за тея големите бидони ,тва нещо като някакво наливно дето става за всички хавтоматици,айде няма нужда.Ама всеки си избира как да се грижи за кочинката си.Незнам защо по белите страни няма некви заместители за части или пък масло в бидони.Просто нещата стоят така ,едни имат пари за градски транспорт е се возят с него,други имат пари за опели и си ги купуват тях а не примерно да скачат на ауди или бмв щот да ги виждат комшийте колко са напред ,а хората които имат повече пари си позволяват да си купуват скъпи марки но не ги бърка кое колко струва и не наливат масло от бидони.Просто там нещата са много прости ама ние нали сме си държава от третия свят и трябва да се държим като такива :)

Гога, подчертал съм, че щом искаш да си сигурен пазаруваш от ПоршеБГ и нямаш грижи. Резват те яко, но си спокоен. :)

Аз съм сигурен в други по-евтини доставчици, но това е в резултат на натрупан опит.

Деян - robobug го е обяснил ясно.

Поздрави и умната! :):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време пуснах цяла тема "къде е уловката в промоцията". Сменял съм масло в Гемини за близо 300лв, сега 170 :) ...

Здравейте, колеги

смених маслото на автоматика ,като за моя беше 130лв (масло,гарнитура,фитър + труд) + това имах някакъв проблем,оказа че ми е изгорял левия сензор за оборотите на автоматика (190лв сензора,30лв диагностика и 16лв демонтаж/монтаж на нов).

Доволен съм от сервиза и цените,поне за смяната на маслото, смятам че цената е прелична и напълно нормална за автоматик 98г.

За сензора незнам колко струва реално на цени от вносител, но в повечето сервизи за автоматици в софия, предполагам че това му е цената ,нека по запознатите да споделят ?

Колата върви по съвсем друг начин сега , надявам се да нямам проблеми в бъдеще :)

взех си касовата бележка,фактурата която важи ,като гаранция евентуално при някакви дефекти и проблеми със сензора и самия автоматик .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...тва нещо като някакво наливно дето става за всички хавтоматици,айде няма нужда....

Мисля, че нямаш никаква представа за какво пишеш.Цялото мнение ти е тендециозно и ми приписваш неща, които не съм написал.

айде пак:

Маслото за типтроник ЗФ19 (каквита са обсъжданите кутии) е САМО ЕДНО и НЯМА ЗАМЕСТИТЕЛИ.

.... и то не е VAG - нещо си. По простата причина, че такива същите кутии се слагат и на други известни марки.

..... абе всичко е писано вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като и на мен ми предстои смяна на масло на типтроника,днес позвъних в Порше Пловдив,дадох им рамата и след малко хората ми подвъниха и любезно ми отговориха,че процедурата ще ми струва 580,00лв.Това включвало:

масло-8л

филтър

гарнитура

труд

Виждат ми се много пари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се бъзикайте с автоматиците. Ще си патите после и ще пиете една студена вода и пак при Порше ще отидете.

KOKO - нищо лично към теб. Разбирам гледната ти точка, но си представи следната ситуация. Случката е с моята кола.

Реших да си сменя маслото като добър собственик естествено.

Да речем, че взема консумативите от теб на по тънка цена. Избирам си сервиз (понеже в официален няма как да стане) или някой доверен майстор, давам му висчко и след 3 часа отивам да си я взема. Първите впечатления много добри. Няма разлика в поведението на автоматика.

След 2000 км се пявява проблем. При мен беше ритане от 3-та на 2-ра. Както си му е редно отивам в сервиза за рекламация. Почва се от ама ние всичко направихме перефкетно или ти сигурен ли си, че си взел правилното масло. Да не говорим, че тия 2000 км може да са след 3 месеца и въобще да не те помнят. Какво правим?

Отиваш в официален сервиз. От там се почва. Какво сте правили/сменяли. Оставете колата и ще погледнем. Следва не сме сигурни дали маслото е каквото трябва или процедурата е спазена при смяната му (за новите коли има процедура как да се сменя). Или с 2 думи плати си пак да ти сменим маслото. До тук станаха 2 смени на едно и също масло. А ако пак не се оправи може и още една смяна да се направи за да се изчисти изцяло кутията. Да не говорим, че за новите кутий има 3 вида масла според софтуера който е на кутията. Но да кажем, че това може да се провери по рамата от Порше с какво масло си.

А при мен проблема се оправи с ъпдейт на софтуера на кутията, който е пак специална версия за точно такова масло, а не друго. Самият софт няма как да ти го сменят в Джемини или при кварталния майстор понеже всичко става онлайн със сървър в Германия.

И какво излиза накрая. По добре си плати в официален сервиз от колкото да си тровиш нервите за някакви 100-200 или 300 лева. И не си плащаш само за труд ами и за Гаранция, че ако възникне нещо след това, то те са длъжни да си поемат отговорността, както беше в моя случай.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се бъзикайте с автоматиците. Ще си патите после и ще пиете една студена вода и пак при Порше ще отидете.

Подкрепям!

това не е като да си смениш филтър

Има значение и самата процедура по подмяната. Предвид бруталните цени за ремонт на автоматиците, не е оправдан рискът. В официалните сервизи знаят как да работят, имат инструментите, имат технологията, имат указанията. Грешките (ако се случат) произлизат от други неща. В крайна сметка всеки си решава сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се бъзикайте с автоматиците. Ще си патите после и ще пиете една студена вода и пак при Порше ще отидете.

.....

Принципно си прав. 300лв повече и като се счупи кутията за 3000+лв си сигурен, че проблемът не е от маслото:rolleyes:.

Но аз винаги апелирам за повече конкретика, когато се пише по темите.В случая става дума за типтроник от "първо поколение". Аз съм сигурен, че Гемини са направили повече такива кутии от Юнитрейд и Дарукар взети заедно.

Спомням времето, когато от Дарукар пращаха хората в Гемини.А и на сайта им се мъдри гордото "ZF oficial distributor". Т.е. не е noname сервиз, а със статут на ОФИЦИАЛЕН сервиз за скорости, с персонал минаващ фирмено обучение, дотъп до документация и прочие.

Колегата gogotzanovsf е недоволен от обслужването там. Но това може да се случи във всеки сервиз.

И това не е повод да праща хората да си купуват опели или да се возят на градски транспорт, щото той си бил купил скъпа А4-ка и си мисли, че е голямо геройство да и сменя маслото в Порше.

Баща ми има Б4-ка АБК, купена доста отдавна. Облужвана и ремонтирана е почти само в Юнитрейд.

Миналото лято отишъл пак в Юнитрейд за смяна на ремък. После колата не върви. Като погледнах ремъка, имаше разлика от 1 или 2 зъба :gmorning: .... И това на 8 клапанов най-елементарен двигател. Подобни случки има много.

Как да отида да си правя автоматика там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Как да отида да си правя автоматика там?

Така е, кой където се е напатил, не му се връща.

Аз се напатих от всякакви сервизи (много рядко да е било всичко да е ОК) . Поне засега от Порше Запад нямам никакви оплаквания и мога само да ги хваля и препоръчвам.

Избийте си тази мисъл от главата за геройството от посещения на официалния сервиз. Това са глупости. Никой не ходи там заради мисълта, че звучи добре или просто, защото е скъпо.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

robo, при положение, че сменяш масло и консумативи какво може да се повреди и какво би довело до проблем селд това? Или грешно масло или неспазване на процедурата при смяна. Няма ли логика според теб?

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избийте си тази мисъл от главата за геройството от посещения на официалния сервиз. Това са глупости. Никой не ходи там заради мисълта, че звучи добре или просто, защото е скъпо.

Ами всъщност има и хора, които ходят за това :zustimm:.

... Или грешно масло или неспазване на процедурата при смяна. Няма ли логика според теб?

Има логика. По-скоро грешно масло. Аз лично нямам представа от по-новите типтроници и не смея да изказвам мнение.

Интересувал съм се само от моя (5ХП19) и то с цел да го обслужвам по-добре. Имам процедурата за смяна на масло от фирмената документация и пред мен са я спазвали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...