Jump to content

Джанти за A6 C5


BeckoTDI

Recommended Posts

Здравейте искам да попитам за стандартните параметри на една джанта 16 и 17 инча за А6 C5 , която е предвидена от завода да се кара на колата без да опира в калниците или нещо такова.

Харесал съм си в момента 17" 8J ET35, но се чудя дали ще имам проблеми с опиране или нещо такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам, че с правилните гуми проблем няма да имаш. Разгледай и тази тема : http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9992

Редактирано от mumak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност няма да имаш опиране никъде .

Аз съм с 235 45 17 на 7.5 ЕТ 43 и спорт ок. и има още доста място.

http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalcul...D+an+extra+24mm

Редактирано от genitrans
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите, наиграл съм се вече с раздуване и изчукване на калници и мисля, да сложа край на тези филми, за това питам.

А джантите които съм си харесал, вече 2 модела са все с тези параметри 17" 8J et35, като мисля да ги карам с гуми като колегата 235 45.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите, наиграл съм се вече с раздуване и изчукване на калници и мисля, да сложа край на тези филми, за това питам.

А джантите които съм си харесал, вече 2 модела са все с тези параметри 17" 8J et35, като мисля да ги карам с гуми като колегата 235 45.

Това 235 си е сериозен размер , с какъв двигател ти е колата колега ? Няма да е лошо първо да ги изпробваш , тогава да плащаш .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма страшно, аз само се возя с тази кола и искам да изглежда добре. Не съм тръгнал по състезания пределно ми е ясно, че ще намалее вървежа :2gunsfiring_v1: 1.8Т е мотора.

Хайде няма ли колеги с големи джанти, преди като четох из форума гледам някой фланци слагат да изнесат малко джантите.

Споделете какви са максималните параметри, за да мога да возя 4 човека в колата със заводско окачване без да ми опират.

Последно съм се спрял на 17" - RH 8J ET 35 ако не се лъжа и AZEV A 8,5J ET30 който според мен ще седят прекрасно, само ме притеснява да не закачат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 235 си е сериозен размер , с какъв двигател ти е колата колега ? Няма да е лошо първо да ги изпробваш , тогава да плащаш .

Недей да плашиш колегата . Аз съм с 1.9 тди пд и ми е заводски размер при спортно окач. - даже го имам на капачката на рез.Пък той горе долу като мен на вървеж.Ама само горе- долу. :flehan:

1210399V.jpg

виж тук:

http://www.primex-bg.com/site/?page=calculator

аз съм в момента с 19-ки и пак има мноого място..(235/35/19) ;) ;) ;)

Незнам просто къде ги караш тая кола , защото с мойто нежно каране преди 5 дни изправях 2 ориг. 17 джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , а да ви питам за ЕТ и по специално ЕТ55 прекалено навътре ли ще дойде, дали ще опрат джантите в спирачния апарат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега забелязах , че си караш колата върху друг модел павета. :rolleyes:

Джантите са яки и лачени и много добре се вписват на А6 , но за БГ не стават , защото много се прашат .Даже твърде често се напрашват и отвътре в гумата - като се разкикерат бордовете. ;)

Кога и ние ще можем да караме такива джанти по нашите пътища спокойно ? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това са едните ( RS 6 new model)

http://prikachi.com/images/652/2324652h.jpg

Тея не ги ли продаваше в мобилето, и продаде ли ги....и нещо беше писал че от Холандия можеш да донесеш по избор джанти,,,или се бъркам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уви,така е... и това е паважа -а да видиш асфалта..... :hilezh:

в момента в който пътищата в Бг станат като тези тук веднага се връщам в Бг.....

ама така като гледам май не само аз ,ами и моите деца ще си свършат животеца в Чужденеция :lol: -което е жалко -

не баце (раз)Бойко да вика

- върнете се в БГ че ми е останал само "лош материал"...

ПО КОЙ ПЪТ ДА МИНА ЗА ДА СИ ДОЙДА,Г-Н БОРИСОВ?????? :):):bia::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

За да не отварям друга тема, ще пиша в тази на колегата..ще минавам на 17-ки, (въпреки че и на 18-ки не бих отказал, ама колата ще стане бая мудна). Причината е слагането на спирачки от S-ка, които не могат да се намърдат в 16-ката..колата е C5 турбо куатро авант и се търси най-леката джанта от посочените по-долу

 

така наречения ронал със сериен номер 1290

36OSxMB.jpg

 

 

0BzmRxN.jpg

 

най-разпространените 17-ки

NenC3dk.jpg

 

Също така ми е чудно дали първите два модела се предлагат в 17 инчов вариант, понеже това че има обяви в интернет не означава че джантите не са реплика..всякакъв акъл ще ми е от полза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От първия вариант оригиналите започват от 18" при С4 Б6.

Оригинала при А6/РС6 започва от 19"

пропусни ги защото това е безобразно тежка джанта,верно красива и ми е любима ,ама ще убие колата.

комплекта 18"+гума е 25+ кг

При вторите оригинала също май започва от 18" нагоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен направо ми се разтичат очите, като запълни калника и застане на тва комби..добре де те и от Б6 ще станат..аз сегашните ми не знам колко килограма са, но са като тези от пост #3...

Значи един вид ОЕМ джанта на ауди 17-ка имаме само при тея роналки последните...добре, а за някакви други някой да се сеща и да препоръча

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента съм с третия вариянт джанта от снимките по-горе - оригинална с щампа на ауди и ОЕМ номер.Джантите са 17" на ЕТ45 и съм с гуменки 215/50/17 и фланци на 14 мм.,което означава ЕТ 31 ако не греша.Не опират никъде и по размер са най-близко до оригинала 205/55/16.Колега има калкулатори в нета Болл ,с които можеш да сметнеш какъв цолаж джанта с какъв по размер гума биха били най-близко до диаметъра препоръчван от производителя,а именно 205/55/16  за А6 Ц5 .(631 мм.).

http://www.primex-bg.com/polezno/kalkulator-za-gumi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да се търси джанта с желаното ЕТ. Тия фланци са ташак работа, а и струват пари. На стария пасат феникса беше 17" ет35 но там калника е друг и не знам как ще стоят на аудито. Пък че 1.8т щяло да умалее със 17" джанти не е вярно. Карах пасата със 235/45/17 и не намирах разлика във вървяжа спрямо зимнитве 15". С чип на 2ра си палеше гумите независимо дали бях със 17 или 15 цола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям друга тема, ще пиша в тази на колегата..ще минавам на 17-ки, (въпреки че и на 18-ки не бих отказал, ама колата ще стане бая мудна). Причината е слагането на спирачки от S-ка, които не могат да се намърдат в 16-ката..колата е C5 турбо куатро авант и се търси най-леката джанта от посочените по-долу

така наречения ронал със сериен номер 1290

36OSxMB.jpg

0BzmRxN.jpg

най-разпространените 17-ки

NenC3dk.jpg

Също така ми е чудно дали първите два модела се предлагат в 17 инчов вариант, понеже това че има обяви в интернет не означава че джантите не са реплика..всякакъв акъл ще ми е от полза

Ако ще слагаш спирачки от S6 C5 имай в предвид че апаратите са доста изнесени и не всички джанти пасват без фланци :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента съм с третия вариянт джанта от снимките по-горе - оригинална с щампа на ауди и ОЕМ номер.Джантите са 17" на ЕТ45 и съм с гуменки 215/50/17 и фланци на 14 мм.,което означава ЕТ 31 ако не греша.Не опират никъде и по размер са най-близко до оригинала 205/55/16.Колега има калкулатори в нета Болл ,с които можеш да сметнеш какъв цолаж джанта с какъв по размер гума биха били най-близко до диаметъра препоръчван от производителя,а именно 205/55/16  за А6 Ц5 .(631 мм.).

http://www.primex-bg.com/polezno/kalkulator-za-gumi

 

Проблема не е в смятането на размерите, а че искам да имам здрава джанта на колата, защото я карам малко по-грубичко. Исках да получа съвет и информация дали има джанти 17-ки оригинални от първите два модела, защото съм срещал подобни обяви, но не знаех дали не са реплика. По принцип ме интересува и каква друга джанта 17-ка може да свърши работа, защото не искам веднага да скачам на 18-ки.

 

Най-добре е да се търси джанта с желаното ЕТ. Тия фланци са ташак работа, а и струват пари. На стария пасат феникса беше 17" ет35 но там калника е друг и не знам как ще стоят на аудито. Пък че 1.8т щяло да умалее със 17" джанти не е вярно. Карах пасата със 235/45/17 и не намирах разлика във вървяжа спрямо зимнитве 15". С чип на 2ра си палеше гумите независимо дали бях със 17 или 15 цола.

На пасата си бил на предно, а при 4х4 сякаш ще има по-голяма разлика. Иначе за фланците и аз смятам, че е нещо ненужно за момента и не бих прибягнал до изработка на такива

 

Ако ще слагаш спирачки от S6 C5 имай в предвид че апаратите са доста изнесени и не всички джанти пасват без фланци :)

Мда знам го това, но съм виждал S6 с такива джанти (3-я вариант)..даже един човек с такива джанти е пуснал обява, че ги продава, но по принцип съм чувал че не всяка 17-ка ще пасне. 

 

Колеги какви други здрави и хубави джанти (да не омекват като кашкавал по нашите пътища)  можете да ми предложите от вашия опит 17-ки до 6-700 лв. за комплект втора ръка без гумите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С чип на 2ра си палеше гумите независимо дали бях със 17 или 15 цола.

 

На втора и поло 1.4тди ще ги пали. Виж какво се случва от 4-та нагоре. Рязко умалява колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...