zeroday Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 Здравейте колеги,Искам да си купя следната кола - А4 седан от 98 до 2000г, климатроник, ръчна кутия, бензин - 1.8 125кс или 2.0 115ксМоже ли да дадете практически съвет за какво да гледам конкретно и най-важното колко пари да си подготвя за пълно обслужване на колата 2000лв ще бъдат ли достатъчни ?ако изпадне куатро да взимам ли или да бягам надалече ?Всякакви съвети са добре дошли. Искам да ползвам колата по дългосрочно и затова ще търся нещо по запазено, като гледам бг пазара ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktor89 Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 2.0 115 коня на А4 няма, има 1.6 101коня, 1.8 125 коня, 1.8T 150 коня, това са най - разпространените бензинови двигатели. 2000 лева са много, ако колата е читава 1000 лева max за обслужване и си готов, даже 600-700. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TODOR-A4 Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 (Редактирано) аз си взех 1998 Ауди А4 1.8Т S-line обаче комби .... уникален двигател ... просто прави мазало на правите само пари за гуми ще си копуваш с такъв двигател защото бързо отиват мойто е с предно и за лятото е идеално но зимата с тия 150 коня незнам как ще тръгна... куатро е по добро но харчи повече и подръжката му е по скъпа защото трябва да гледаш и 4 гуми да са еднакви , пък и окачването да е на ниво както от пред така и от задhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsето това е хубаво Куатро моето е 1 към 1 също но не е 4х4 Редактирано 12 Юли 2010 от TODOR-A4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 Също така 2.4 165 коня, 2.6 150 коня, 2.8 174/193 коня . А от куатрото по голем кеф нема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 Аз си взех Авант 1.8Т предно и съм много доволен от двигателя и неговата отзивчивост по всяко време. Ако купуваш с турбо брой до 3 преди да скачаш защото си е сума ако не е наред турбото. Единствено съжалявам, че не е куатро. Късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroday Публикувано 12 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 Също така 2.4 165 коня, 2.6 150 коня, 2.8 174/193 коня . А от куатрото по голем кеф нема От посочените само 1.8 125 кс ме устройва, за 2к лева имам предвид - спирачна система, климатроник, така да се каже пълно обслужване, вериги, филтри, масла и т.н да знам какво карам...Иначе някой може ли да каже кой са най-скъпите агрегати от който мога да имам притеснение ... и да им обърна внимание да са ок...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 Колега аз бих ти препоръчал 1.8 125к.с.- перфектен двигател, не харчи много пък и подръжката не е толкова скъпа! като купиш колата за 6000-7000хил.лв. след това имаш наи-много 1000лв.допълнително за масла, филтри, ремъци, ролки, аларма, ако няма! Като избираш колата гледай за няколко неща- как е помпата на хидравликата тя е проблемна, компресора на климатика, също така разгледай много хубаво окачването(носачи,щанги,биалетки и т.н.) защото е алуминиево, но ако е в добро състояние и ти караш като човек, проблеми няма да имаш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 .................също така разгледай много хубаво окачването(носачи,щанги,биалетки и т.н.) защото е алуминиево.................абе стига с тия "легенди и митове на народите" бе, ТОВА ЧЕ СА АЛУМИНИЕВИ НОСАЧИТЕ НЕ Е ПРОБЛЕМ!!! Изобщо ако може да се нарече "проблем" нещо, то е точно ВИДА на окачването, носача може да е направен и от титан ако щеш, това не го прави калпав, или здрав, конструктивните особености и материалите на тампоните/"ябълките" са решаващия фактор, както и пътищата ни естествено.В алуминиевия носач НЯМА НИЩО лошо сам по себе си, направен е с цел олекотяване и лесна изработка, това че са много на брой и често са зверски ментета е причина за тази легенда - "алуминиеви носачи = калпави носачи" . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 +1 Audi A4 1.8T 20V |quattro| Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroday Публикувано 12 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 (Редактирано) Колега аз бих ти препоръчал 1.8 125к.с.- перфектен двигател, не харчи много пък и подръжката не е толкова скъпа! като купиш колата за 6000-7000хил.лв. след това имаш наи-много 1000лв.допълнително за масла, филтри, ремъци, ролки, аларма, ако няма! Като избираш колата гледай за няколко неща- как е помпата на хидравликата тя е проблемна, компресора на климатика, също така разгледай много хубаво окачването(носачи,щанги,биалетки и т.н.) защото е алуминиево, но ако е в добро състояние и ти караш като човек, проблеми няма да имаш!Точно към такъв съм се насочил, обаче намерих един за 4900лв още не съм го гледал 98г. е с климатроник. /Сигурно ще е таралясник щом казваш 6-7к/Това за окачването го знам и не ме притеснява освен ако не е строшено разбира се...Наясно съм с градските легенди. Друг въпрос към спецовете изниква - между годините 01.97 - 12.2000 има ли съществени подобрения в конструкция/материали/екстри - за да гледам конкретна година или това при този модел е се тая ?Предпочитам да съм напълно информиран преди да взема решението! мн Благодаря на всички взели очастие - конструктивни сте ! Редактирано 12 Юли 2010 от zeroday Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 От 1995 до 1998 година нищо променено ... от 1998-1999 година има леки подобрения и промени като (Спортен волан,4 въздушни възглавници,Спортни седалки,Нови циферблати на таблото и това е) чисто козметични + 1 нов мотор с заводски 132KW/180к.с (с код AJL) и така ... от 1999-2001 година идва тъй наречения Фейслифт (Facelift) на модела А4 (В5) там разликите повечето козметични са около 25 до 30 мисля че бяха имаше тема ползвай търсачката и ще ги откриеш.п.п Фейслифт има както от 1999 до 2000 година така и от 2000-2001 включително ... разликите пак са тънки и почти незначителни в твоя случай.Успех да намериш автомобила който искаш макар и трудно на пазара в днешно време.Ако споделиш с какъв бюджет разполагаш за колата само ще те ориентираме по лесно.И аз подържам мнението на колегите че горе долу по читав екземпляр 1.8Турбо + Куатро 98-99 година под 6000 лева не си заслужава и да гледаш в автокащите ... не че другите може да са по-добре ама си мисля че забележките и кусурите няма да са като на по евтините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 От посочените само 1.8 125 кс ме устройва, за 2к лева имам предвид - спирачна система, климатроник, така да се каже пълно обслужване, вериги, филтри, масла и т.н да знам какво карам...Иначе някой може ли да каже кой са най-скъпите агрегати от който мога да имам притеснение ... и да им обърна внимание да са ок...?И на 1.8 и 1.8Т им се ебават дроселите: оригинален е към 840лв.. На всички А4,Б5 са й слаби рейките. и ремонта е от порядъка на 450лв, ако от старата нищо не става и трябва да търсиш друга.Оригинални са 2100лв и при връщане на старата за 1500лв. Ламбда сондата е 340 или 430лв оригинална, че с други в комбинация с калпави майстори се получвали некви драми. Това горе за 5100 трябва да е с оргигиналните носачи. Ако е сменен някой гаранция е с неизвестни километри, но на снимките изглежда добре. Има един хидравличен обтегач на веригата, който на моделите след 98 е електрически и струва 1200лв. По-старите са с хидравлични и този за 1.8Т е 235лв, а за 1.8 е 320лв оригинални и еднакви на външен вид, но по непонятни за мен причини с различни парт номера и цени. И двата с демпферни маховици които са около хилядарка, но от тези дето са си ги сменили само за един колега мога да кажа, че дествително е имал нужда от смяна. Колкото повече гледаш докато избираш толкова по-малко ще дадеш след това. За кола до 98г включително не давай повече от 5-5500 освен, ако не го познаваш собственика и знаеш, че е подменил някой от тези агрегати, които ти изброих по-нагоре с НОВИ... много важно да е с нови, а не с нещо от моргата.Все пак това са стари коли и се чупят. Много са здрави, ако си я държиш в гаража и я изкарваш, за да я напудриш само..... като купиш колата за 6000-7000хил.лв. след това имаш наи-много 1000лв.допълнително за масла, филтри, ремъци, ролки, аларма, ако няма!....... и трябва да е карана от баба пенционерка само от тях до гробището през 2 преки да оди на гроба на дедо пенционер, че я болът краката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 (Редактирано) Точно към такъв съм се насочил, обаче намерих един за 4900лв още не съм го гледал 98г. е с климатроник.Не, може и да не е! Аз ти казах 6-7 защото ако купиш преди 1999г. ще струва най-много 6000(моята я купих преди 2год. за 5500-1997г. комби, дал съм 800лв с аларма.), а ако купиш А4-ка между 1999-2001 цената скача до 9000лв. без обслужването, затова ти казах средно!Друг въпрос към спецовете изниква - между годините 01.97 - 12.2000 има ли съществени подобрения в конструкция/материали/екстри - за да гледам конкретна година или това при този модел е се тая ?Разликата освен цената е, че след 1999 имаш фарове с лупи, също така и фарове за мъгла(халогенни) и отзад стоповете са малко по-хубави на визия, колите имат и бордов компютър!!! Аз лично не бих дал 3000 лв. отгоре за тези неща, но зависи и от възможностите на човек, както и от късмет на какво ще попаднеш!УСПЕХ и дано попаднеш на нещо добро!!! Редактирано 12 Юли 2010 от Komandira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 Поредната тема в която А4 (В5) беше изкарана най-скъпата най-трошливата и калпава кола произвеждана в периода 1995-2001 година ...Нямам какво да добавя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 (Редактирано) колега Shubert много си черноглед но прав!Но нали знаеш,че всеки запознат с автомобилите из тези години пак ще искара толкоз ако не и одгоре проблеми за които може да се хванешДо голяма степен е късмет и останалото доглеждане с някои разбирач...като колегата Shubert!Взимаш един такъв кат него и почваш...успех!Аз лично съм си доволен от 1.8 АДР добре е може и още но за още трябва и подръжка а аз съм човек,на който трябва сичко да му е ок!А не да карам А8/S8 и да се чуда как да набия газ (мойта си е на бенз) и как да правя предница и.т.н.Казвам ти го това,защото аз не искъх да взимам с турбо за да не го мислия всеки си знае може и малко да е ама за мен е много... Редактирано 12 Юли 2010 от Everio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceci145 Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 (Редактирано) (Спортен волан,4 въздушни възглавници,Спортни седалки,Нови ...............Тези подобрения и моята кола ги има, а е модел 95" Моята кола е 1.8 ТQ взета е за брат ми преди 2г. на цена 6300лв. Сега взехме другата MAPTO7007 ти я знаеш колата за 9000 Face lift и 2-те нямат ядове.Едната я взех от частно лице а другата от автокъща в Плевен нов внос и не беше регистрирана (извода е, на каквото случиш) Колата и жената са като лавина - тръгнат ли спиране няма! Колко и пари да влагаш в тяхКолкото повече гледаш ........................Кой според теб в днешно време ще си продаде гледаната кола за без пари ??? Ако намери колата за 5-5500 дори с някоя от изброените от теб части (с нови разбира се) и след 98 Не се заяждам наистина, просто дискутираме и споделям лично мнениеТочно към такъв съм се насочил, обаче намерих един за 4900лв още не съм го гледал 98г. е с климатроник.Дай линк към обявата, но почти 100% колата не си заслужава. След 98 няма А4 без климатроник Редактирано 12 Юли 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 Колеги наистина никой не си продава колата без пари, но вече на тези години колата е дърта като модел и цени от 9000 са неприемливи освен за човек решил точно такава кола да си купи. Незнам какви може да са гаранциите за сменени части, но много неприятно би било една кола за 7 да има детски болести. Много пари и ядове след това. Хората се наплашиха от тези коли и цените паднаха значително, стига да имаш някой познат специализиран в този модел и с VAG-COM си заслужава да погледнеш и по-ниския ценови клас. Не бързай да се хвърляш на нещо с идеята "скъпо е значи е хубаво". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 Колега Цеци знам колите да ... но е невъзможно твоята да е 95 година и да е с Новите циферблати и 4 Въздушни възглавници ако не са слагани допълнително ... с другите работи съм съгласен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceci145 Публикувано 12 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2010 (Редактирано) е невъзможно твоята да е 95 година и да е с Новите циферблати и 4 Въздушни възглавници ако не са слагани допълнително ... с другите работи съм съгласен.Прав си наистина не е възможно нищо не е слагано или преправяно допълнително по моята кола... исках да уточня, че по-голямата част от възможности и екстри ги е имало и преди това стига някой да си е платил за тях (Спортни седалки, подгряване седалки, ел.шибедах, Спортен волан, фарове за мъгла, фаромиеща с-ма и т.н. дребни, но приятни благинки) С течение на времето просто или се подобряват (видоизменят) или се добавят още лукс и комфорт в същия клас автомобилЯсно е че от тези години не са слагани 4-8- и т.н. въздушни възглавници както и нави DVD или TVПросто ме е яд някой като каже, че А4 е трошлива или че е скъпа подръжка или митове и легенди от немърливи собственици.И аз искам да карам новото А4/B6 ама съм преценил че не мога да си го купя в момента както и да го поддържам и съм избрал това. Ибеята ми е, че като не можеш да си позволиш нещо не си го купувай, а после да се оплакваш колко било трудно. А повечето хора к'воИскаме да купим кола за 4500 примерно с гражданска, ГО, технически до края на следващата година от покупката, всички екстри за модела (ако може разбира се) и обслужена Ми нема кЪ да стане.Всеки си има мнения, споделям моите наблюдения Редактирано 12 Юли 2010 от ceci145 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 13 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2010 Да то е ясно ... ако може `ем евтино ем хубаво ... ем и ахЪъЪъ ... е не става би било хубаво да ставаше и да го има ама го няма.Мисля че колегата ще си прецени възможностите и ще реши накрая каква кола да вземе и какъв компромис да направи относно мотор,задвижване и изпълнение дали да е А4 (В5) или да е същата но Фейслифт.Аз му пожелавам успех колкото и трудна да е неговата задача в търсенето и намирането на подходящия автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceci145 Публикувано 13 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2010 Абсолютно и аз му пожелавам успех и да не забравяме, че се е насочил към (__\=ОООО=/__) и ще дойде в клубЪ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 13 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2010 Е тва вече не мога го разбера.Всеки път като стане въпрос за В5 и се оказва,че е непосилна за човек с по-малко от 10 хил.лв. месечен доход.Всичко,което колегата е изброил по-горе е вярно,доколкото е възможно някоя от изброените части да дефектира и да се наложи смяна.Дали обаче всичките накуп и в един и същ момент на една и съща кола ще се развалят ?Малко вероятно е според мен.Изброените неща между другото ги има всяка кола от това поколение и при всичките е възможно да се развали и на практика ако човек случи на смазана от каране кола филма става високобюджетен .В крайна сметка ми е интересно човек каква кола долу горе среден клас да си купи около 2000 г.,която да няма дросел,дебитомер,ламбда сонда,демпферен маховик ,хидравлична рейка за да не се чупят.А и да може там с една заплата около 1000-1500 лв. да се поддържа без да се налага ипотека на жилището,че тея В5 много скъпи дойдоха деба и лимузините Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceci145 Публикувано 13 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2010 (Редактирано) :) За колегата пуснал темата CLICK Предполагам си я видял, но според мен колата си заслужава въпреки че е бензин с Turbo. Колата е регистрирана, след 98г. е и най-важното напълно обслужен и подържан (пише) в обявата Редактирано 13 Юли 2010 от ceci145 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 13 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2010 ......До голяма степен е късмет и останалото доглеждане с някои разбирач...Няма гаранция..... само късмет ти е достатъчен ....Моята кола е 1.8 ТQ взета е за брат ми преди 2г. на цена 6300лв. ............Кой според теб в днешно време ще си продаде гледаната кола за без пари ??? Ако намери колата за 5-5500 дори с някоя от изброените от теб части (с нови разбира се) и след 98 Не се заяждам наистина, просто дискутираме и споделям лично мнение....Ти си пример, че не е нужно да даваш луди пари, за да извадиш късмет.Колеги наистина никой не си продава колата без пари, но вече на тези години колата е дърта като модел и цени от 9000 са неприемливи ....Това се опитвам и аз да обясня, но някой колеги, като захапят това "гледана кола" и не мога да ги мръдна от това й мнение........Дали обаче всичките накуп и в един и същ момент на една и съща кола ще се развалят ?.....Никой не е казвал, че всички ще се развалят на куп. Една кола кара ли се и се задържи в теб по-дълго време в един момент ще почнат и скъпите неща да се развалят. Е ако си некъв карък може и в рамките на 1 година да се изръсиш доволно и ако си се метнал и на някой скъп екземпляр ще ти е много дискомфортно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroday Публикувано 13 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2010 (Редактирано) http://www.mobile.bg/11276165482264041http://www.mobile.bg/11278861087228950http://www.mobile.bg/11277369317972701http://www.mobile.bg/11269161367180842 Тази най-вечеКолеги , бюджета е до 5500 + до 1.5к за обслужване/ Цеци мн. си прав за обсужване и подръжка т.н за това съв сложил толкова / . Не искам 4х4 и турбо вече писах. Не ми трябват много коне. В условието влиза и това че НЕ бързам, а и съм в момента с две "малки" братчета... МК2 и МК4 Що е то? Редактирано 13 Юли 2010 от zeroday Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване