Jump to content

В6 1.9 TDI quattro или В7 2.0 TDI


Recommended Posts

На 2.7 ТДИ не му е малък въртящия момент почти съм сигурен ,че е основен клиент на сервизите по повод работата на автомата.

Въобще се борят за мултитроника ,защото са инвестирали доста и въпреки тва няма бъдеще според мен.

Почти или си напълно сигурен? Къде са фактите? Защо ми се струва, че просто си чешеш клавиатурата без никакви аргументи?

Което, явно е почти задължително за теб. Почти.

За БМВ, явно не си ме разбрал правилно.

Е, ще ти го кажа направо. Твоята модификация на автомобил БМВ, е срам за марката БМВ.

На гениалните инжинери от БМВ им се свива сърцето, като се сетят, че са го конструирали.

Без значение, колко е здраво.

Сега разбра, ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Айде пак БМВ срещу Ауди...абе хора, не ви ли писна от тая тема? Нека всеки да си кара каквото му харесва и това е!

Ясно, че ние собствениците на мултитроници сме се пре...ли яко, оставете ни да се мъчиме и туй то! ;) Аз съм убеден, че поне до 300 000 км. кутията ми няма да се обади, а това значи 10 г. каране. След това отскачам до Мишо и за 3К и се вкарва живот за още толкова. Е не се чувствам прецакан, та каквито и аргументи да ми се вадят. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) след тая унищожителна критика няма кво да кажа. Всъшност си прав толкова много се срамуват че обмислят да ги изкупят обратно и да подарят по една а4 ка на ощетените собственици :P . Сигурен съм че не си се качвал с тва си твърдение го доказваш сорри а и няма кво да намесваме друга марка непричом .....

А за мултитроника ти кво искаш да ти вадя статистика ли кво ;) Виждал съм го с очите си имам познати в сервизи за авт. с.к много обичат тая кутия почти като душегуба оправил живота на много собственици на сервизи B)

Тони ти си я взел тая кола за работа предполагам не за гонки. Защото е икономична и караш доста + че поддръжката не е нещо особено а и я купи нова. Аз не казавам че работи зле казвам ,че не деяни по-агресивно каране кои както иска да го разбира :hilezh: btw типтроника също не е безмъртен просто е по-здрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак БМВ срещу Ауди...абе хора, не ви ли писна от тая тема? Нека всеки да си кара каквото му харесва и това е!

Ясно, че ние собствениците на мултитроници сме се пре...ли яко, оставете ни да се мъчиме и туй то! :bia: Аз съм убеден, че поне до 300 000 км. кутията ми няма да се обади, а това значи 10 г. каране. След това отскачам до Мишо и за 3К и се вкарва живот за още толкова. Е не се чувствам прецакан, та каквито и аргументи да ми се вадят. :bia:

Съгласен съм напълно с Дакс,

аз съм фен и на двете марки - карам и изживявам удоволствието от всеки километър , колата за мен е да доставя удоволствие , някой хора тук пишат разни неща все едно като си си купил някъква кола едва ли не ще я караш 20 години....... :huh: , аз преди години бях резервиран към автоматите поради моята неосведоменост за тях. Днес съм твърдо "за" автоматична скоростна кутия, единственият недостатък е че има смяна на масло .... но пълно щастие няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.7 ТДИ не му е малък въртящия момент почти съм сигурен ,че е основен клиент на сервизите по повод работата на автомата.

Не бъди почти , а напълно . Най-големите фенове на ВАГ - Ауди Билд в мега теста му дадоха оценка 4- и извода беше , че А6 2.7 ТДИ Авант мултитроник е добър автомобил , но най-добре да не инвестираш пари в тая кутия , защото създава много ядове , освен , че ебава майката на кефа от шофирането ... е да някой се кефят на тролейно ускорение .

Много са ми интересни хора като почнат - ама 2.5 ТДИ много здрав мотор , ама мултитроника не прай проблеми и тн . Който иска да зима - явно кандидати има много и хората от сервизите много има се кефят . Ако и за тва кажете , че слух - да идем в който и да е по-така сервиз и да видим какво е мнението , точно за 2.0 ТДИ бомба-дюза и безстепенната кутия .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти тъп ли си или се правиш на малоумен:rolleyes: ,в миналата тема точно писахме ,че като се счупи 2000 лв и е като нова ,който е братовчед на чичо Скрудж да си сменя скорости цял ден да го боли ръката и това е.Ти като не си имал такава кола земи си трай .

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.7 и мултитроник не са тествали Ауто Билд. Колата беше с ръчна скоростна кутия, която смениха след 15 000км, поради повреден синхронизатор. На 15 000, ми че то и най-издевателстваният мултитроник кара повече. Беше се и шашардисала и нещо навигационната система, поради разни дефектни маркучи и хоп ето ти една от най-хвалените лимузини в последно време с оценка 4. Затова маратонските тестове на Ауто Билд не могат да бъдат критерий за надежност. Могат да бъдат критерий за това как се представя каросерията, интериорът, вътрешностите на мотора, но разни неща, които могат да се случат на 1 от 20 коли да определят крайната оценка е смешно.На Пасата пък от сервиза му сменяха хиляда неща, поради повреден температурен сензор, който в последствие е модифициран. 1.9TDI според Ауто Билд също е ненадежден мотор. VAG пък ги произведоха с десетки милиони. 2.0 е произведен също в милиони бройки, различни поколения и кодове на мотора, така че не слагайте всичките в един кюп. 2.0TDI ще навлиза все по-масово в България, неизбежно е.

Софтуерът на 2.0TDI след 2006-7 e модифициран, така че да пази двумасовият маховик. Не е възможно да изрежеш рязко колата на първа. Малко кофти са го модифицирали, което дразни баща ми, аз му свиквам за 3 минути и дори напоследък смятам, че е по-добре така. Просто ускорението на първа е плавно, няма...как да го кажа, "късане".

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да де това плавно тръгване е направено именно с мисълта да ограничи пиковото натоварване върху скоростната кутия точно заради недостатъчната надежност и лимитиран капацитет за носене на големи нютони.

Колко спортно е да се истреляш със скороста на 90 кс дизел от преди 25 г после че върви и свеменя ок е ясно то оставаше и тва да не прави с 300+нютони

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Ето впечатления за мотор 2.0TDI помпа дюза на Б7. Истина е че са глупости за мотора, че не бил сполучлив и тн. Това е мотор произведен в големи количества, слага се на много коли, започва от голф 5 първо и е нормално да има и проблемни, но съотношението е абсолютно приемливо. Аз карам такъв мотор на Б7 2005та 10ти месец на към 170000км е и е ток. Все пак трябва да отбележем, че има поне 3 агрегата с тази сигнатура. Един комън рейл, по-нов, един на Пасат 6, за който знам че е с цинкови дюзи който на около 100000 ги хвърля и ти става лошо, а също е ис един разпределителен вал. На Б7 2.0 ТДИ не е с цинкови дюзи и затова не ги и жвърля и също е DOHC двувалов. Аз не казвам , че никой не е имал проблем и няма основание да го храни, но лично аз съм доста доволен до 160000км, а и мисля, че е нормално да се случват и проблеми, особено при по нивите автомобили.Ето малко за четене за Б7:

http://www.insideline.com/audi/a4/2005/ful...i-a4-avant.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,този мотор за който говориш е с пиезо дюзи и е с два разпр. вала и 16 клапана ,като същия се слага и на Пасат и на Ауди.По добрия вариант е 8 клапановия с един разпр. вал и соленоидните дюзи,който се предлага предимно в Германия и Швейцария и задължително е с ДПФ филтър,а и при него маслената помпа е със зъбни колела и няма проблеми и с нея.

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...