iliqn87 Публикувано 21 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2010 Здравейте колеги.Нов съм във форума,от днес съм собственик на ауди а3 Тди 110 кона.Но имаам проблем който ме изнервя и сикам да ми кажете нормално ли е или не и да дадете някакви съвети.Преоблема е свързан с превключването на скоростите.Първата влиза трудно,втората влиза перфектно, третата понякога със зор понякога става б1рзо и четвъртата е същата а петата е перфектна.Моля ако някой колега има такъв проблем или знае от какаво е да пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tox Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Заповядай, благодарение на колегата Ralenekov Регулиране скорости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankataa73 Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 А задна как е ? Пиши,ако намериш решение на мен ми казаха че е от съединител ама за момента изчаквам.П.С. забележи дали го прави на студено или на топло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn87 Публикувано 22 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 А задна как е ? Пиши,ако намериш решение на мен ми казаха че е от съединител ама за момента изчаквам.П.С. забележи дали го прави на студено или на топло.Когато е студена колата го прави по рядко и аз мисля че е от съединителя ама и аз изчаквам :П Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi4kataGr Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Колега,като за начало си смени спирачната течност и обезвъздуши хубаво помпата на съединителя,че е най ефтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn87 Публикувано 22 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Колега,като за начало си смени спирачната течност и обезвъздуши хубаво помпата на съединителя,че е най ефтино.А колега акак става това обезвъздушаване можеш ли да ми обясниш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
333 Публикувано 23 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 А колега акак става това обезвъздушаване можеш ли да ми обясниш?отивай в сервиза! Успех, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn87 Публикувано 23 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 отивай в сервиза! Успех,А в кой сервиз да отида аз съм от варна и си нямам идея каде да отида. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliqn87 Публикувано 23 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2010 Колеги помогнете кака да го обезвъздуша този съединител и какаво общо има спирачната течност.Ако някой може да покаже със снимки как се обезвъздушава ще съм много благодарен :П Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 (Редактирано) O sancta simplicitas! Редактирано 1 Август 2010 от BURKAN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 И аз от няколко дена след задръстванията в големите дъждове и ам ядове със скоростите.Първа ту влиза с прехъркване ту както трябва,но в повечето случай прехърква,трета скорост пък започна да запъва като влиза.И това всичко стана изведнъж както си висях в задръстванията.Пробвах със смазване и регулиране отпред над кутията на механизма,които си е поразбит и има луфтове но пък от изведнъж да стане така Съединителя ми е чисто нов комплект с маховика и отпада варианта да е от него,остава само този поразбит механизъм където се свързват жилата или нещо помпата да сдава багажа или да е глътнала въздух някакси.Като ми прехърква първата ефекта е все едно се опитвам да вкарам скороста с полунатиснат съединител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 Някакво развитие по проблема има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shushka Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 Колеги, аз такъв проблем имах с тиграта ми, жилото на съединителя може да е за смяна, защото са се отпуснали железните му нишки и може да се скъсат.. на мене ми се скъса жилото преди месец и нещо и си го мених, сега е ток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gourcuff Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Здравейте колеги! Някой знае ли, каква е цената за провеждането на този ремонт(смяна на жилото) или смяна на цял съединител? Благодаря Ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 И аз от няколко дена след задръстванията в големите дъждове и ам ядове със скоростите.Първа ту влиза с прехъркване ту както трябва,но в повечето случай прехърква,трета скорост пък започна да запъва като влиза.И това всичко стана изведнъж както си висях в задръстванията.Пробвах със смазване и регулиране отпред над кутията на механизма,които си е поразбит и има луфтове но пък от изведнъж да стане такаСъединителя ми е чисто нов комплект с маховика и отпада варианта да е от него,остава само този поразбит механизъм където се свързват жилата или нещо помпата да сдава багажа или да е глътнала въздух някакси.Като ми прехърква първата ефекта е все едно се опитвам да вкарам скороста с полунатиснат съединител Колега, имам абсолютно същия проблем (колата я имам от 4 години AHF), няма ефект от регулиране на жилата на лоста.Остава да пробваме с обезвъздушаване. Който е първи предлагам да пише своевременно.Ако и това не помогне - остава синхорнизатора според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kyle Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 И аз съм с проблемни скорости, на А3 8Л, дизел. Като цяло скоростите им са проблемни. При мене първа влиза малко кофти, пета заяжда напълно, ако съм на по-ниски обороти и се опитвам да освободя. Пробвахме с регулиране на жилата и със смазване на превключвателя, но нищо не помогна. Карам така от 7-8 месеца вече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Колега, относно заяждащата пета, при мен 5-та започна да заяжда след нескопосан реглаж на селектора, после се оправи. Поиграй си с жилата още малко, предполагам поне това ще се оправи.... Редактирано 3 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Аз съм с 1.8Т, но механизма за превключване така или иначе е почти същия като на дизелите. И при мен имаше подобен проблем, най-вече с първа (трудно влизане, от време на време изхърква), ето какво направих откакто имам колата:1. Смених маслото в скоростите, последвано от малка регулировка. Резултата клони към нула, единствения смисъл от операцията беше, че маслото е в нормата.2. Сложих селектор от Audi TT, след това отново регулировка на жилата и смазване на механизма- хода на лоста се скъси малко, като цяло скоростите почнаха да влизат по-леко.Като следваща стъпка мисля да сменя втулките по селектора и отново да регулирам жилата, ако и тогава не се оправи, тогава остава варианта за синхронизатор или нещо друго по самата кутия.Колегата над мен е прав - ключа от бараката е в регулировката на жилата. Може да отнеме доста време, но само така можете да ги направите скоростите да влизат, както ви харесва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislav95 Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Колеги аз съм с 1.6 и 1-ва ,3-та 5-та засичат понякога .Задна 2-ра 4-та си влизат без проблем. Смазвах лостовата система и работата на скоростите се оправи но след няколко дена пак станаха като преди дали не е нужно да сменя втулките . Все още не съм гледал и маслото на къде е ,и от него може ли да правят така ако е ниско нивото му .Също някой знае ли номера на шестограма за пробката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaeelo Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 Колеги,може ли да се опише на нашия език тове регулиране на скоростите? B-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 Няма универсално такова., при всяка кола е различно. Ето едно видео, от което се добива някаква представа. Най-добрия вариант е да хванеш някой да сменява скоростите, а ти гледаш и регулираш жилата. След това тест драйв, после пак регулировка и така докато си хареса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 (Редактирано) На 06/06/2014 at 9:17, lowforce написа: Цитиране на предходно мнение! Здравейте колеги,повдигам стара тема,но някой пробвал ли е по този начин?И как се достига до законтрянето на лоста?Проблема при мен е,че след като сглобихме двигателя се появи следното,при включване на 1 по-бързо,тя хрупа.А когато я вкарам съвсем плавно,няма проблеми.Това е само на първа скорост.Затова предполагам,че нещо не са регулирани добре скоростите. Редактирано 8 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 7 Април 2016 Доклад Share Публикувано 7 Април 2016 И дали е възможно без застопоряване на лоста,а просто да се остави на неутрална,да се регулират скоростите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 7 Април 2016 Доклад Share Публикувано 7 Април 2016 Така,всичко показано във видеото се получи,всички скорости си дойдоха на мястото,без 1ва.Но моя проблем може да излезе синхронизатор.Ще се наложи да отворя нова тема,за да не пълнен излишно тази. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 11 Април 2016 Доклад Share Публикувано 11 Април 2016 (Редактирано) На 07/04/2016 at 21:18, bojo&viki написа: Цитиране на предходно мнение! Колега, това е точната тема, няма смисъл да стартираш нова. До момента съм направил следното без успех с хъркащата първа: - реглаж жила (нееднократно) - смяна масло скорости - обезвъздушаване от главен цилиндър на скоростите Симптомите са същите - вкарваш предавката рязко и бързо с натискането на съединителя, прехърква с лека вибрация на колата. Задържаш съединителя 1-2 секунди и тогава вкарваш предавката без излишни звуци. Всички чакаме някой ентусиаст да отвори кутия и да пише с евентуална подмяна на синхронизатор, дали е решил проблема. Не изключвам и проблем в съединителя, но все си мисля, че ако е той щеше да се прояви и на други предавки. Редактирано 12 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване