Jump to content

Въпрос за бутон ECON na A6 С5


yulianco

Recommended Posts

Някой ще ми покажи ли как се ползва едновременно режим auto с econ?

Нали econ е само парно, дефакто компресора не работи!

Компресора на бачка но системата на климатроника (датчик за ослънчаване, няколко температурни датчика, клапи, регулация на силата на вентилатора и т.н.) продължават да си работят с пълна сила и да гонят желаната температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 92
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

за да се включи ел подгревателя бутона екон трябва да изключен ,тоест да не свети и температурите да са под 5 гр.

Имам 2 въпроса в тази връзка:

1. Има ли температура, под която компресора няма да включи, въпреки, че "екон"-а е изключен? През зимата имах чувството, че понякога компресора работи, както си е на "екон", или пък съм се заблуждавал и просто не е включвал, като съм натискал...

2. Този ел. реотан за подгрев задължително трябва да има отделен бушон, понеже със сигурност е доста мощен консуматор, ти виждал ли си къде се намира, че не съм забелязвал такъв май...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматиката не е съвършена,мотора излъчва топлина ,сензора по някога отчита температури над 5 гр и тръгва за малко наистина компресора,за това задкормилното устройство ползва екстрите по предназначение и необходимост.Сутрин няма  какво да излъже датчка за външна температура, бутона екон изключен парното почва да духа приятно топло мн скоро,С повишаване на температурата ,натискам бутона екон да светне червено,волтметъра и алтернатора  си отдъхват,компресор няма да се включи,акумулатора ще получи порция напрежение да възстанови загубите.Над педала на съединителя има модул за климатроника,с доста солидни бушони,отделно че май минава и през реле-изключвател на ток,пак на същия модул,жиците са доста дебели и се виждат от шоферската страна на конзолата в надупено :color_: положение на гледащия .

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано съм останал удивен колко точно показва термометъра за външна температура и минимално се влияе от напичане от слънце, мотор и прочие, направо удивително!

Като дойде зимата ще го пробвам това, да видим имам ли такъв нагревател, макар че подгрева на седалките върши идеална работа.

Тия мощни релета и бушони съм ги мяркал под волана, но не съм проверявал за какво са...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ще ми покажи ли как се ползва едновременно режим auto с econ?

Нали econ е само парно, дефакто компресора не работи!

Компресора на бачка но системата на климатроника (датчик за ослънчаване, няколко температурни датчика, клапи, регулация на силата на вентилатора и т.н.) продължават да си работят с пълна сила и да гонят желаната температура.
Това е ясно като бял ден.Тъпо е да се пише ауто да работи с екон заедно!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое му е тъпото вземи разясни? Аз карам така в 70-80% от времето.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен и на  колегата uomoto ще трябва да му се изяснява, Тъпото е че за три мнения и май ще го прескачам като фактор,това си е постижение ,за 3 мнения да се омажеш така -за Х фактор си колега

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дойде зимата ще го пробвам това, да видим имам ли такъв нагревател

 

Погледни си на табелката в багажника дали има кода който съм написал по-нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RTFM в крайна сметка. AUTO се отнася за потока въздух, ECON се отнася за разхода на гориво (със/без нагревател, компресор). Ако е трудно смилаемо да разясня с картинки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колеги искам да използвам темата на колегата(да не пускам нова),да питам нещо:това за този негревател като е под 5 градуса го разбрах,но проблема е при мен че като пусна климатроника дали за топло или студено постоянно ми свети бутона екон,и за да работи ефективно  трябва да натисна бутона да върти вътре въздуха иначе на гасне.Някои имал ли е подобен проблем.Климатроника е обслужен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се облажих от нагревателя  :hilezh:  Браво на buzzi че се сети да ни светне  :top:  Иначе нагревателя лесно се познава - като изсключиш екон-а на студено и волтметъра спада с половин волт. Освен това колата не беше палена две седмици и за 1-2 километра в квартала загря  :multi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми това е мн хубава естра но при мен не преработва защото не се изключва екон,и се чудя защо ли :stupid:  :stupid:  :stupid:

Помагаите които знае,на какво се дължи :flehan:  :flehan: :flehan:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз през зимата винаги карам с вкл. Econ.  , поради простата причина , че иначе ми вдига разхода  , а и мотора се товари допълнително от вкл. компресор на климатроника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз така правя (освен разхода и товара климатика включва принудително перката на радиатора което е най-лошото от всичко), но под 5 градуса отвън (ако греша някой да казва за точния градус) климатика не се включва а въпросния нагревател които е полезен. Така че като е много студено сутрин го махам екон-а  :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така има тема, да питам стрелките дето са едната нагоре другата надолу за какво са? Това между тях, което е с иконка на духалките по таблото, мисля че е за зоната на таблото нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тия духалки дето се намират зад ръчната спирачка, дето са реално за задната седалка откъде се пускат че все като им обърнат внимание все не духат, а се е случвало 1-2 пъти да работят(по думи на пътуващите отзад)..явно на късмет съм ги пуснал ама не знам откъде :D

Редактирано от keeponrollin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са със средните на таблото, но понеже са далечко, за да усетиш ефект от тях или трябва много да засилиш вентилатора, или да затвориш всичко друго, та струята да няма къде да отиде освен там.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да затвориш средните на таблото - просто те са най-близко и отнемат от струята дори на страничните на таблото - камо ли към задните. Абе аз от толкова коли които съм гледал ако задните нямат вентилатор (четиризонов климатроник)  са основно за декорация  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...