TDI_Fan Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 Някой ще ми покажи ли как се ползва едновременно режим auto с econ?Нали econ е само парно, дефакто компресора не работи!Компресора на бачка но системата на климатроника (датчик за ослънчаване, няколко температурни датчика, клапи, регулация на силата на вентилатора и т.н.) продължават да си работят с пълна сила и да гонят желаната температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 за да се включи ел подгревателя бутона екон трябва да изключен ,тоест да не свети и температурите да са под 5 гр.Имам 2 въпроса в тази връзка:1. Има ли температура, под която компресора няма да включи, въпреки, че "екон"-а е изключен? През зимата имах чувството, че понякога компресора работи, както си е на "екон", или пък съм се заблуждавал и просто не е включвал, като съм натискал...2. Този ел. реотан за подгрев задължително трябва да има отделен бушон, понеже със сигурност е доста мощен консуматор, ти виждал ли си къде се намира, че не съм забелязвал такъв май... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 (Редактирано) Автоматиката не е съвършена,мотора излъчва топлина ,сензора по някога отчита температури над 5 гр и тръгва за малко наистина компресора,за това задкормилното устройство ползва екстрите по предназначение и необходимост.Сутрин няма какво да излъже датчка за външна температура, бутона екон изключен парното почва да духа приятно топло мн скоро,С повишаване на температурата ,натискам бутона екон да светне червено,волтметъра и алтернатора си отдъхват,компресор няма да се включи,акумулатора ще получи порция напрежение да възстанови загубите.Над педала на съединителя има модул за климатроника,с доста солидни бушони,отделно че май минава и през реле-изключвател на ток,пак на същия модул,жиците са доста дебели и се виждат от шоферската страна на конзолата в надупено положение на гледащия . Редактирано 21 Юли 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Честно казано съм останал удивен колко точно показва термометъра за външна температура и минимално се влияе от напичане от слънце, мотор и прочие, направо удивително!Като дойде зимата ще го пробвам това, да видим имам ли такъв нагревател, макар че подгрева на седалките върши идеална работа.Тия мощни релета и бушони съм ги мяркал под волана, но не съм проверявал за какво са... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uomoto Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Някой ще ми покажи ли как се ползва едновременно режим auto с econ?Нали econ е само парно, дефакто компресора не работи!Компресора на бачка но системата на климатроника (датчик за ослънчаване, няколко температурни датчика, клапи, регулация на силата на вентилатора и т.н.) продължават да си работят с пълна сила и да гонят желаната температура.Това е ясно като бял ден.Тъпо е да се пише ауто да работи с екон заедно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 (Редактирано) И кое му е тъпото вземи разясни? Аз карам така в 70-80% от времето. Редактирано 22 Юли 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 (Редактирано) Според мен и на колегата uomoto ще трябва да му се изяснява, Тъпото е че за три мнения и май ще го прескачам като фактор,това си е постижение ,за 3 мнения да се омажеш така -за Х фактор си колега Редактирано 22 Юли 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 Като дойде зимата ще го пробвам това, да видим имам ли такъв нагревател Погледни си на табелката в багажника дали има кода който съм написал по-нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uomoto Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 Явно ауди са с уникални климатроници... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 RTFM в крайна сметка. AUTO се отнася за потока въздух, ECON се отнася за разхода на гориво (със/без нагревател, компресор). Ако е трудно смилаемо да разясня с картинки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uomoto Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 Това е друго вече. Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6umahera Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Колеги искам да използвам темата на колегата(да не пускам нова),да питам нещо:това за този негревател като е под 5 градуса го разбрах,но проблема е при мен че като пусна климатроника дали за топло или студено постоянно ми свети бутона екон,и за да работи ефективно трябва да натисна бутона да върти вътре въздуха иначе на гасне.Някои имал ли е подобен проблем.Климатроника е обслужен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 И аз се облажих от нагревателя Браво на buzzi че се сети да ни светне Иначе нагревателя лесно се познава - като изсключиш екон-а на студено и волтметъра спада с половин волт. Освен това колата не беше палена две седмици и за 1-2 километра в квартала загря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6umahera Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 еми това е мн хубава естра но при мен не преработва защото не се изключва екон,и се чудя защо ли Помагаите които знае,на какво се дължи :flehan: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Да не пускам друга тема, тая благинка има ли я при б5? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Ако имаш посочения код -7Е6 би трябвало да имаш такава опция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Тва е че лепенката при мен я няма в багажника, а не знам дали мога да я видя другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Аз през зимата винаги карам с вкл. Econ. , поради простата причина , че иначе ми вдига разхода , а и мотора се товари допълнително от вкл. компресор на климатроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 То и аз така правя (освен разхода и товара климатика включва принудително перката на радиатора което е най-лошото от всичко), но под 5 градуса отвън (ако греша някой да казва за точния градус) климатика не се включва а въпросния нагревател които е полезен. Така че като е много студено сутрин го махам екон-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keeponrollin Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Така и така има тема, да питам стрелките дето са едната нагоре другата надолу за какво са? Това между тях, което е с иконка на духалките по таблото, мисля че е за зоната на таблото нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Джам, табло, крака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keeponrollin Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 (Редактирано) А тия духалки дето се намират зад ръчната спирачка, дето са реално за задната седалка откъде се пускат че все като им обърнат внимание все не духат, а се е случвало 1-2 пъти да работят(по думи на пътуващите отзад)..явно на късмет съм ги пуснал ама не знам откъде Редактирано 11 Декември 2013 от keeponrollin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 (Редактирано) Те са със средните на таблото, но понеже са далечко, за да усетиш ефект от тях или трябва много да засилиш вентилатора, или да затвориш всичко друго, та струята да няма къде да отиде освен там. Редактирано 11 Декември 2013 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
keeponrollin Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Ясно, мерси за информацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Трябва да затвориш средните на таблото - просто те са най-близко и отнемат от струята дори на страничните на таблото - камо ли към задните. Абе аз от толкова коли които съм гледал ако задните нямат вентилатор (четиризонов климатроник) са основно за декорация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване