Jump to content

Как се мереше нивото на хидравличната течност?


Fibrom

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

На почивка съм във Варна и днес видях едно петно под кората на автомобила ми. Не мога да определя от какво е, и дали въобще е от моята кола.

Проверих двигателното масло, спирачната течност, антифриза - няма загуба в норма са.

Единствено при казанчето с хидравличната течност видях, че е на минимума течността. Но това го правих на загасен двигател, имаше ли някакъв друг начин за проверка на това масло :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е на загасен много ясно!

И ако ти е зелена течността,такава налей! Не червена!

Ако вече си с червена,положението е отървано!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вече си с червена,положението е отървано!

В какъв смисъл? Нещо и има на червената ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е на загасен много ясно!

И ако ти е зелена течността,такава налей! Не червена!

Ако вече си с червена,положението е отървано!

Абе как на загасен двигател...само глупости тука пишете.

Слушай Fibrom, палиш мотора и доливаш до max.

Маслото - на капачката пише VAG 002000 , но то вече не се предлага. Има нова спецификация, нищели сме го тоя проблем вече. Ама предполагам, че ще долееш първия ментак от първата бензиностанция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе как на загасен двигател...само глупости тука пишете.

Слушай Fibrom, палиш мотора и доливаш до max.

:bia::bia::flehan:

Евала ве ТИТАН! Ще налива на запален двигател. :huh: Шматка няма флуид в колата, който да се налива, допълва и квот се сетиш на запален двигател, няма! А още по-малко в хидравликата, система която се води самообезвъздушаваща се.

Я си махни цедката на казанчето на хидравликата, запали двигателя и глей вътре кво стаа, после ще вденеш ква тъпня написа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната гениална мисъл!Ти сигурно и бензин на запалена кола сипваш,и масло на запален двигател сменяш,и антифриз на запален двигател сменяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куренце мамино, сладко.

Пък и за суфльорчето дето е писало след теб - явно ти треперят ръцете от старческа деменция или ти тресе много мотора, че не можеш да уцелиш дупката...ами ползвай фуниика.

И ако не можете да помогнете в темата ( което е видно), по добре нищо не пишете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае радулане...почна да ми писва във всяка тема да се правиш на капацитет и да "акаш" навред!Приеми,че има хора,които могат и знаят повече от теб и спри да се напъваш и ежеш :huh:

Никой не отрича,че си гениален,че си умен,че знаеш мнооооооооого неща за нашите коли,ама айде малко по с мярка а :flehan:

Приятен ден .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако не можете да помогнете в темата ( което е видно), по добре нищо не пишете.

Заяви авторитетно разбирача. :huh::flehan::flehan:

Аве леко неук, оператор на тресчотка, само така за уточнение, да попитам, защо на капачката на хидравликата има мерителна щека?

А и пак да те попитам, ти виждал ли си кво се случва в казанчето при запален двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радулан от Тутракан, я обясни на всички ни с думи прости, защо е нужно мотора да е запален? Че аз нещо немога да вдяна. Все пак иде реч за доливане, а не за смяна на цялата течност и последващо обезвъздушаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравликата се обезвъздушава сама,като на запален мотор няколко пъти навиваш пълен ляв-пълен десен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак иде реч за доливане, а не за смяна на цялата течност и последващо обезвъздушаване.

Мите и обезвъздушаването на хидравликата, след смяна на течността се прави на загасен мотор, новата течност, предните колела у въздуха и волана от откат, до откат няколко пъти. Води се самообезвъздушаваща се система, при демонтаж на хидравличната помпа, изрично пише, после при монтаж да се напълни с масло, точно при паленето да няма въртене на сухо, плюс всичко маркуча за ниското налягане, казанче-помпа е на центробежен принцип, освен на принудително засмукване от помпата.

Ся очаквам да се появи тутраканския чирепар и да ни обясни как всъщност нищо не разбираме. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това признавам не го знаех! До сега сме го правили все при запален мотор и въртене до откат. Тя помпата се обезвъздушава още докато се врътне, а след това при вътрене в крайните положения избутва въздуха от рейката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от кой маркуч е най-удачно да се източи старата хидравлична течност?

Високото налягане, и после развърти волана. Ще припаднеш рейката кво налягане дава и как го изхвърля. Ако си пинизчия, разкачи и ниското налягане, демонтирай казанчето от рога и го провеси на ниво под рейката за една нощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes: Като се хвана да сменя хидравличната течност, ще пиша пак, ще гледам и снимков материал да приложа в темата. Чудя се само дали да не взема още 1л, макар и някаква по-евтина, за промивка. Редактирано от vilik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че ще е нужно да правиш промивка с по-евтина, но все пак си е въпрос на личен избор и усещане. :rolleyes:

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обезвъздушаването става и без да вдигаш предните колела във вуздуха. Проверено.

Ти си здрав у ръцете, съобразявай, че има и хилариуси кат мен все пак. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука е на руски, ама предплагам се разбира.

Без лоши чувства колега,ама никъде не пише,че първо трябва да запалим колата и после да доливаме течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука е на руски, ама предплагам се разбира.

Да ве корифей, разбира се. Само че тва е поредния "менюал" който някой или при превода или при съставянето на конкретната информация, си е мислел за новото си младо гадже, искаш ли да ти кача около един том безсмислици, и свободни съчинения, от Autodata, а? Които ако направиш грешката да ги спазиш гаранция ще ти изтрещи нещо, примерно количестото масло за диференциала при куатро Б3/Б4? Или точно за хидравликата на Б3 с азотна сфера, дава 870 ml или нещо от сорта, а реално събира 1200ml.

За 27-ми път ти казвам, оди си свали цедката на казанчето запали двигателя и глей кво стаа, не ми пускай некви простотии, дет нямат нищо общо с реалността, плюс, че тва дет си го дал, е мега смотано, защото има казанчета на хидравликата черни, непрозрачни, с мерителна щека, на самата капачка, тогава при запален мотор кво ниво ще видя, при положение, че при работещ мотор в казанчето става водовъртеж/спестих ти разкарване да гледаш кво става/.

И накрая, за да си спестиш бъдещи излагации, а и фалове, имай вяра само и единствено на ELSA и Mitchell, ма тва второто, кат те гледам къв си примат по-добре даже не се и пробвай.

Дай ся още некоя картинка да ме обориш.

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...