Fibrom Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Здравейте, колеги!На почивка съм във Варна и днес видях едно петно под кората на автомобила ми. Не мога да определя от какво е, и дали въобще е от моята кола.Проверих двигателното масло, спирачната течност, антифриза - няма загуба в норма са. Единствено при казанчето с хидравличната течност видях, че е на минимума течността. Но това го правих на загасен двигател, имаше ли някакъв друг начин за проверка на това масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Е на загасен много ясно!И ако ти е зелена течността,такава налей! Не червена!Ако вече си с червена,положението е отървано! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Ако вече си с червена,положението е отървано!В какъв смисъл? Нещо и има на червената ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fibrom Публикувано 8 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Цветът на капачката на казанчето е зелен, явно е зелена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Е на загасен много ясно!И ако ти е зелена течността,такава налей! Не червена!Ако вече си с червена,положението е отървано!Абе как на загасен двигател...само глупости тука пишете.Слушай Fibrom, палиш мотора и доливаш до max. Маслото - на капачката пише VAG 002000 , но то вече не се предлага. Има нова спецификация, нищели сме го тоя проблем вече. Ама предполагам, че ще долееш първия ментак от първата бензиностанция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 G 004 000 M2, това е заменката на G 002 000. Ето малко по въпроса Т У К . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Абе как на загасен двигател...само глупости тука пишете.Слушай Fibrom, палиш мотора и доливаш до max. Евала ве ТИТАН! Ще налива на запален двигател. Шматка няма флуид в колата, който да се налива, допълва и квот се сетиш на запален двигател, няма! А още по-малко в хидравликата, система която се води самообезвъздушаваща се. Я си махни цедката на казанчето на хидравликата, запали двигателя и глей вътре кво стаа, после ще вденеш ква тъпня написа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Поредната гениална мисъл!Ти сигурно и бензин на запалена кола сипваш,и масло на запален двигател сменяш,и антифриз на запален двигател сменяш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Цялата хидравлична система събира ~ 900 ml. От min до max е ~ 150-200 ml. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Според Autodata събира 850мл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Куренце мамино, сладко. Пък и за суфльорчето дето е писало след теб - явно ти треперят ръцете от старческа деменция или ти тресе много мотора, че не можеш да уцелиш дупката...ами ползвай фуниика.И ако не можете да помогнете в темата ( което е видно), по добре нищо не пишете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Ае радулане...почна да ми писва във всяка тема да се правиш на капацитет и да "акаш" навред!Приеми,че има хора,които могат и знаят повече от теб и спри да се напъваш и ежеш Никой не отрича,че си гениален,че си умен,че знаеш мнооооооооого неща за нашите коли,ама айде малко по с мярка а Приятен ден . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 И ако не можете да помогнете в темата ( което е видно), по добре нищо не пишете.Заяви авторитетно разбирача. Аве леко неук, оператор на тресчотка, само така за уточнение, да попитам, защо на капачката на хидравликата има мерителна щека?А и пак да те попитам, ти виждал ли си кво се случва в казанчето при запален двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Радулан от Тутракан, я обясни на всички ни с думи прости, защо е нужно мотора да е запален? Че аз нещо немога да вдяна. Все пак иде реч за доливане, а не за смяна на цялата течност и последващо обезвъздушаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Хидравликата се обезвъздушава сама,като на запален мотор няколко пъти навиваш пълен ляв-пълен десен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Все пак иде реч за доливане, а не за смяна на цялата течност и последващо обезвъздушаване.Мите и обезвъздушаването на хидравликата, след смяна на течността се прави на загасен мотор, новата течност, предните колела у въздуха и волана от откат, до откат няколко пъти. Води се самообезвъздушаваща се система, при демонтаж на хидравличната помпа, изрично пише, после при монтаж да се напълни с масло, точно при паленето да няма въртене на сухо, плюс всичко маркуча за ниското налягане, казанче-помпа е на центробежен принцип, освен на принудително засмукване от помпата. Ся очаквам да се появи тутраканския чирепар и да ни обясни как всъщност нищо не разбираме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Това признавам не го знаех! До сега сме го правили все при запален мотор и въртене до откат. Тя помпата се обезвъздушава още докато се врътне, а след това при вътрене в крайните положения избутва въздуха от рейката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 А от кой маркуч е най-удачно да се източи старата хидравлична течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 А от кой маркуч е най-удачно да се източи старата хидравлична течност?Високото налягане, и после развърти волана. Ще припаднеш рейката кво налягане дава и как го изхвърля. Ако си пинизчия, разкачи и ниското налягане, демонтирай казанчето от рога и го провеси на ниво под рейката за една нощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 (Редактирано) Като се хвана да сменя хидравличната течност, ще пиша пак, ще гледам и снимков материал да приложа в темата. Чудя се само дали да не взема още 1л, макар и някаква по-евтина, за промивка. Редактирано 8 Август 2010 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 (Редактирано) Не мисля, че ще е нужно да правиш промивка с по-евтина, но все пак си е въпрос на личен избор и усещане. Редактирано 8 Август 2010 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Обезвъздушаването става и без да вдигаш предните колела във вуздуха. Проверено.Ти си здрав у ръцете, съобразявай, че има и хилариуси кат мен все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Тука е на руски, ама предплагам се разбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 Тука е на руски, ама предплагам се разбира.Без лоши чувства колега,ама никъде не пише,че първо трябва да запалим колата и после да доливаме течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 8 Август 2010 Доклад Share Публикувано 8 Август 2010 (Редактирано) Тука е на руски, ама предплагам се разбира.Да ве корифей, разбира се. Само че тва е поредния "менюал" който някой или при превода или при съставянето на конкретната информация, си е мислел за новото си младо гадже, искаш ли да ти кача около един том безсмислици, и свободни съчинения, от Autodata, а? Които ако направиш грешката да ги спазиш гаранция ще ти изтрещи нещо, примерно количестото масло за диференциала при куатро Б3/Б4? Или точно за хидравликата на Б3 с азотна сфера, дава 870 ml или нещо от сорта, а реално събира 1200ml. За 27-ми път ти казвам, оди си свали цедката на казанчето запали двигателя и глей кво стаа, не ми пускай некви простотии, дет нямат нищо общо с реалността, плюс, че тва дет си го дал, е мега смотано, защото има казанчета на хидравликата черни, непрозрачни, с мерителна щека, на самата капачка, тогава при запален мотор кво ниво ще видя, при положение, че при работещ мотор в казанчето става водовъртеж/спестих ти разкарване да гледаш кво става/.И накрая, за да си спестиш бъдещи излагации, а и фалове, имай вяра само и единствено на ELSA и Mitchell, ма тва второто, кат те гледам къв си примат по-добре даже не се и пробвай. Дай ся още некоя картинка да ме обориш. Редактирано 8 Август 2010 от KYPO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване