Paho Публикувано 11 Август 2010 Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 Може ли някой да препоръча сервиз за ремонт на рейката , че преди малко от капене, премина към сериозен теч и пак съм на трупчета Кой вариант е по-добър - смяна с втора употреба или рециклиране на старата ? Благодаря предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 11 Август 2010 Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 (Редактирано) Да намериш читава рейка втора употреба в радиус от 100км е малко "мисията не възможна" ... иначе - на голфовете е същата ...А дали ремонт или друга рейка - докато не се отвори твоята - нищо не се знае ... може и да става, но може и да е "заминала" съвсем. Редактирано 11 Август 2010 от diters Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 11 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 А има ли вариант да се сложи по къс ремък и да се изолира помпата на хидравликата за да мога да я предвижа примерно 400км, без да сменям и помпа ? И също началният пост е силно актуален Моля давайте съвети как да процедирам , че доста път ме чакаше идната седмица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 11 Август 2010 Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 Ако искаш да стане по-бързо и ти трябва колата мисля, че с втора употреба ще е по-добре. За рециклирането предполагам ще е необходимо повече време, от колкото само демонтаж и монтаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 11 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 Тя колата постоянно ми трябва , ама ме е страх да стрелям на сляпо със втора употреба , може да си купя същата като моята Намерил съм си майстор във Пловдив и мислих след 2 седмици да ходя там да я правят , ама колата както винаги пак не ме изчака , затова питам дали мога да се добера на ход до там дори и с трудно въртящ се волан(не ми е проблем) без да прецакам тотално рейката(ако все още става за ремонт) или помпата.- да се направи някакво побългаряване и да се изолира помпата, че така като чета и гледам форумите във Варна не прочетох да има майстори на рейки . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Август 2010 Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 (Редактирано) Павка, помпата се изолира като свалиш ремъка, дано е като на А4 и се върти отделно само тя, от рейката се разкачат маркучите за високо и обратния и си става имитация на чиста механична, при първите десетина завъртания си "изплюва" останалото масло и почва да се движи доста по-лесно отколкото ако е пълна и може да се кара колата така. Ако имаш доверен сервиз и майстор кажи им да направят горното, ще те издържи , стига да няма механичен проблем, там вече на място в Пловдив правиш каквото имаш планувано. Редактирано 11 Август 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 11 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 Ами незнам при А4 как е , но при А3 е един пистов ремък за всички допълнителни агрегати , до колкото съм запознат , и ако се откачи само въпросната помпа мисля че няма как да се обтегне този същият ремък за да работи най-малко алтернаторът , което е задължително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Август 2010 Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 (Редактирано) мдааааа, няма начин да се изолира помпата, остава да се вържат чисто механично високото и ниското налягане и помпата да върти маслото без да минава през рейката, но не знам някой да го е правил и ще има ли ефект.Пък и едва ли някой ще се наеме да прави такива еквилибристики, така че остава ти варианта ремонт във Варна, опциите ги знаеш, споменах ти за колегата Bat Jorko как се оправи с такъв проблем, онзи майстор казал, че имало две рейки за А3 , които успели да намерят за момента в цяла Варна(из моргите, с които работели), но ти имаш време и може пък да подлежи на рециклаж твоята, нямаш избор, ще я водиш на сервиз. Редактирано 11 Август 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 12 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2010 А някакви предложения ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 13 Август 2010 Доклад Share Публикувано 13 Август 2010 Във Варна ми осраха една рейка. Знам в София с Гаранция и мои колеги препоръчват човек в Добрич. Питай на тел 0899 20 19 14 човека да ти даде координати в Добрич. А на този тел. може да ти я свали или да ти изолира помпата примерно, но трябва течността да се източи. Тогава може да караш колкото си искаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 13 Август 2010 Доклад Share Публикувано 13 Август 2010 Сервизът в Добрич е спецеализиран за рециклиране на хидравлични рейки, хидравлични помпи, кормилни накрайници, шарнири и амортесьори.Скоро и аз ще ползвам техните услуги, че и моятя рейка тече.До сега само добри отзиви съм чувал за тяхЗная къде се намира, но телефон нямам, ако искаш пиши на лични да ти обясня къде се намира сервизаЧувал съм, че рециклирането на хидр. рейка излиза около 150 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 13 Август 2010 Доклад Share Публикувано 13 Август 2010 А някакви предложения ? Павка, обади ми се .Имам да ти говоря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 14 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 За сега намерих решение , ще пиша повече като преключи сагата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 18 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2010 Днес взех колата от ремонт и за сега уж всичко е наред Рейката е пратена от сервизът във София и рециклирана след което обратно върната и монтирана със 6 месеца гаранция Цялото удоволствие със 2x500мл масло по 10лв ми струва 235лв. Това е Като цяло съм доволен за сега , главно от цената Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 19 Август 2010 Доклад Share Публикувано 19 Август 2010 На Предната ми кола протече рейката. Рециклиране в София - Института по Хидродинамика с 1 год. гаранция. Малко след като мина срока - 1,5 г. и 15-20 х.км , пак текна. На 2 други колеги обаче нямаше проблем в интерес на истината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 В кой сервиз е правиха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 5 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2010 възможно ли е да се чува скърцане от рейката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 5 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2010 Жоре, долу в краката има едно гумено уплътнение с кече, напръскай го с гъста смаска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 5 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2010 Ще пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 В крайна сметка къде се намира сервиза в София? Координати за връзка? Имам належаща нужда да се ремонтира едно Поло 6N. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 (Редактирано) Виж тук! Аз ги ползвах тея от техническия и по спомен за аудито трябваше да ми вземат 120 лева за работа и 160 лева за рециклиране, но не се стигна до рециклиране, защото проблема беше друг и смених рейката. Взеха ми 120 лева само за работата + ново хидравлично масло.П.П. Има и едни, които работят до окръжна болница, но на тях нямам никакви координати. Мисля, че се казва Жаклин този, който работи там. По това, което съм чел в нета взимат малко по- скъпо и мненията са противоречиви: има доволни, има и недоволни(както навсякъде де).П.П.П. Тези от техническия взимат райката и я носят в един от другите блокове, там където се занимават с хидравлика. Няма се плашиш, не работят студенти по твоята рейка. Дават и гаранция. Редактирано 27 Септември 2010 от d`a`n`n`y Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veseko Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 Здравейте Колеги Кормилната рейка е една изключително важна част от колата. Която е свързва с волана и предоставя обратна връзка в отговор на завъртане на колелата. Значението на този детайл не може да бъде пренебрегнат, защото колкото по деликатно и точно колата реагира на движението на волана така отговаря и на безопасността на водача и пътниците, както и на съседи по пътя. „ Ето защо, състоянието на кормилната рейка, управлението и като цяло, се нуждае от специално внимание и наблюдение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tato79 Публикувано 2 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 Здравейте Колеги Кормилната рейка е една изключително важна част от колата. Която е свързва с волана и предоставя обратна връзка в отговор на завъртане на колелата. Значението на този детайл не може да бъде пренебрегнат, защото колкото по деликатно и точно колата реагира на движението на волана така отговаря и на безопасността на водача и пътниците, както и на съседи по пътя. „ Ето защо, състоянието на кормилната рейка, управлението и като цяло, се нуждае от специално внимание и наблюдение.Колега цена за рециклиране на рейка на АУДИ А3 8L 1,8Т 1997 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
сашкина Публикувано 5 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2012 колега варви на улуца 'мир 83"във варна и не се занимаваи с търсене на маистири за хидравлики в други градове.Търси Станимир! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts