Jump to content

Хидравлична рейка - ремонт/рециклиране


Recommended Posts

Може ли някой да препоръча сервиз за ремонт на рейката , че преди малко от капене, премина към сериозен теч и пак съм на трупчета :respekt::rolleyes:

Кой вариант е по-добър - смяна с втора употреба или рециклиране на старата ?

Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да намериш читава рейка втора употреба в радиус от 100км е малко "мисията не възможна" ... иначе - на голфовете е същата ...

А дали ремонт или друга рейка - докато не се отвори твоята - нищо не се знае ... може и да става, но може и да е "заминала" съвсем.

Редактирано от diters
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли вариант да се сложи по къс ремък и да се изолира помпата на хидравликата за да мога да я предвижа примерно 400км, без да сменям и помпа ?

И също началният пост е силно актуален :hilezh:

Моля давайте съвети как да процедирам , че доста път ме чакаше идната седмица :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да стане по-бързо и ти трябва колата мисля, че с втора употреба ще е по-добре. За рециклирането предполагам ще е необходимо повече време, от колкото само демонтаж и монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата постоянно ми трябва :steinigung: , ама ме е страх да стрелям на сляпо със втора употреба , може да си купя същата като моята :hilezh:

Намерил съм си майстор във Пловдив и мислих след 2 седмици да ходя там да я правят , ама колата както винаги пак не ме изчака :hilezh: , затова питам дали мога да се добера на ход до там дори и с трудно въртящ се волан(не ми е проблем) без да прецакам тотално рейката(ако все още става за ремонт) или помпата.- да се направи някакво побългаряване и да се изолира помпата, че така като чета и гледам форумите във Варна не прочетох да има майстори на рейки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павка, помпата се изолира като свалиш ремъка, дано е като на А4 и се върти отделно само тя, от рейката се разкачат маркучите за високо и обратния и си става имитация на чиста механична, при първите десетина завъртания си "изплюва" останалото масло и почва да се движи доста по-лесно отколкото ако е пълна и може да се кара колата така. Ако имаш доверен сервиз и майстор кажи им да направят горното, ще те издържи , стига да няма механичен проблем, там вече на място в Пловдив правиш каквото имаш планувано.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам при А4 как е , но при А3 е един пистов ремък за всички допълнителни агрегати , до колкото съм запознат , и ако се откачи само въпросната помпа мисля че няма как да се обтегне този същият ремък за да работи най-малко алтернаторът , което е задължително :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдааааа, няма начин да се изолира помпата, остава да се вържат чисто механично високото и ниското налягане и помпата да върти маслото без да минава през рейката, но не знам някой да го е правил и ще има ли ефект.Пък и едва ли някой ще се наеме да прави такива еквилибристики, така че остава ти варианта ремонт във Варна, опциите ги знаеш, споменах ти за колегата Bat Jorko как се оправи с такъв проблем, онзи майстор казал, че имало две рейки за А3 , които успели да намерят за момента в цяла Варна(из моргите, с които работели), но ти имаш време и може пък да подлежи на рециклаж твоята, нямаш избор, ще я водиш на сервиз.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във Варна ми осраха една рейка. Знам в София с Гаранция и мои колеги препоръчват човек в Добрич. Питай на тел 0899 20 19 14 човека да ти даде координати в Добрич. А на този тел. може да ти я свали или да ти изолира помпата примерно, но трябва течността да се източи. Тогава може да караш колкото си искаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизът в Добрич е спецеализиран за рециклиране на хидравлични рейки, хидравлични помпи, кормилни накрайници, шарнири и амортесьори.

Скоро и аз ще ползвам техните услуги, че и моятя рейка тече.

До сега само добри отзиви съм чувал за тях

Зная къде се намира, но телефон нямам, ако искаш пиши на лични да ти обясня къде се намира сервиза

Чувал съм, че рециклирането на хидр. рейка излиза около 150 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех колата от ремонт и за сега уж всичко е наред :hilezh:

Рейката е пратена от сервизът във София и рециклирана след което обратно върната и монтирана със 6 месеца гаранция :)

Цялото удоволствие със 2x500мл масло по 10лв chf.jpg

ми струва 235лв.

Това е :) Като цяло съм доволен за сега , главно от цената :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Предната ми кола протече рейката. Рециклиране в София - Института по Хидродинамика с 1 год. гаранция. Малко след като мина срока - 1,5 г. и 15-20 х.км :flipoff: , пак текна. На 2 други колеги обаче нямаше проблем в интерес на истината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Жоре, долу в краката има едно гумено уплътнение с кече, напръскай го с гъста смаска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

В крайна сметка къде се намира сервиза в София? Координати за връзка? Имам належаща нужда да се ремонтира едно Поло 6N.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тук! Аз ги ползвах тея от техническия и по спомен за аудито трябваше да ми вземат 120 лева за работа и 160 лева за рециклиране, но не се стигна до рециклиране, защото проблема беше друг и смених рейката. Взеха ми 120 лева само за работата + ново хидравлично масло.

П.П. Има и едни, които работят до окръжна болница, но на тях нямам никакви координати. Мисля, че се казва Жаклин този, който работи там. По това, което съм чел в нета взимат малко по- скъпо и мненията са противоречиви: има доволни, има и недоволни(както навсякъде де).

П.П.П. Тези от техническия взимат райката и я носят в един от другите блокове, там където се занимават с хидравлика. Няма се плашиш, не работят студенти по твоята рейка. Дават и гаранция.

Редактирано от d`a`n`n`y
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте Колеги

Кормилната рейка е една изключително важна част от колата. Която е свързва с волана и предоставя обратна връзка в отговор на завъртане на колелата. Значението на този детайл не може да бъде пренебрегнат, защото колкото по деликатно и точно колата реагира на движението на волана така отговаря и на безопасността на водача и пътниците, както и на съседи по пътя. „ Ето защо, състоянието на кормилната рейка, управлението и като цяло, се нуждае от специално внимание и наблюдение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Здравейте Колеги

Кормилната рейка е една изключително важна част от колата. Която е свързва с волана и предоставя обратна връзка в отговор на завъртане на колелата. Значението на този детайл не може да бъде пренебрегнат, защото колкото по деликатно и точно колата реагира на движението на волана така отговаря и на безопасността на водача и пътниците, както и на съседи по пътя. „ Ето защо, състоянието на кормилната рейка, управлението и като цяло, се нуждае от специално внимание и наблюдение.

Колега цена за рециклиране на рейка на АУДИ А3 8L 1,8Т 1997

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега варви на улуца 'мир 83"във варна и не се занимаваи с търсене на маистири за хидравлики в други градове.Търси Станимир!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...