Jump to content

Recommended Posts

Или просто да беше си дерегистрирал номера както ти писах преди 3 страници: https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage

 

Е как, като няма България  :lupe: както писа колегата Wizi преди 2 страници

Редактирано от K4m3n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми там по-долу пише като ти няма страната в списъка един телефон и една минута по-късно е дерегистриран...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обзалагам се че не е нито темперно (като боя), нито темперирано (държано при постоянна температура) а темперовано (закалено) стъкло.

Ша ма извинявате за включването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, никаква идея нямам нито от телефони, нито от протектори...  Not a single fuck was given today  :hilezh:

 

Идеята е, че имам две стъкла, които би трябвало да са по-добри от найлоновите протектори и ги давам два броя за 10лв при цена в мола 22лв за брой :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като знам последния телефон как уцели едно камъче от височината на ухото ми и стана само на Маймуна Глас :D Това уж трябва да предпазва, ама надявам се да не разбирам :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпазва. Но на 6 и 6 плюс стои доста грозно, заради извития дисплей. Плюс това прави ръб, дори и да е заоблено в края(2.5D). Но аз предпочитам да имам и го ползвам. Определено се усеща много по-добре от фолиото. Между другото 22 лева за парче си е убийствена цена отвсякъде. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В криейтив центъра потен малоумник ми гледа телефона под микроскоп 40мин да ми каже, че съм го изкривил сигурно с 10 микрона и не може да го вземе гаранционно. В Apple Store San Diego ми го взеха за 4мин и 40мин по-късно си получих телефона с новия дисплей. Открийте 10те разлики. Все едно селчо селев баща му ги плаща тия дисплей, аман от скапаняци в тая мила татковина!

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В криейтив центъра потен малоумник ми гледа телефона под микроскоп 40мин да ми каже, че съм го изкривил сигурно с 10 микрона и не може да го вземе гаранционно. В Apple Store San Diego ми го взеха за 4мин и 40мин по-късно си получих телефона с новия дисплей. Открийте 10те разлики. Все едно селчо селев баща му ги плаща тия дисплей, аман от скапаняци в тая мила татковина!

 

Добре де, не може ли да се напише едно писмо до централния им офис обясняващо отношението на техните представители към клиентите на иначе така добрата марка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми там по-долу пише като ти няма страната в списъка един телефон и една минута по-късно е дерегистриран...

 

Не го намирам това "по-долу" :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно селчо селев баща му ги плаща тия дисплей, аман от скапаняци в тая мила татковина!

 

Защо мислиш, че решението кои телефони да върне и кои да приеме е негово? Това е политика на фирмата, за която работи и най-вероятно си има таргет брой, който трябва да "допусне" за сервизиране. Ако не ти харесва политиката на фирмата, пускаш едно оплакване и така. Със злоба към някакъв пич на заплата, няма смисъл.

Редактирано от trespasser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е негово, в Apple Store за 20 секунди го разгледа телефона човека, видя че не съм го блъскал с чука в земата и го заведе за смяна на дисплея. А тоя сложи 4 чифта очила един върху друг, лупа и микроскоп и половин час го гледа за да открие някакво въображаемо огъване. Всичко си е до хората, на нас все някой ни е виновен, че не си вършим работата както трябва. Скапано обслужване на всякъде за всичко от скапани хора, това е тъжното. Естествено, че ще напиша мейл до тоя т.нар. официален сервиз - пародия. Тва е единственото което ме дразни в тая България, честно ви казвам - работата ми е супер добра, парите са супер, ама излезеш ли от балона на ежедневието си и наложи ли се да контактуваш с хора извън тясното си обкръжение - само скапаняци, мързеливци, които недоволстват по цял ден, груби, невъзпитани и бездарни хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че цялото drama queen изпълнение беше за да стигнем до "парите са супер", ама нейсе, може и да не съм прав  :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само той.

Интересно там където получаваш хубави пари, със същите епитети ли се обръщаш към колеги и клиенти или си по-нисък от мокета?

Риториката надявам се е видима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те са нормални хора, с нормална работна етика. Няма как да съм по-нисък от мокета като си върша работата качествено ;) Нещо засегна ли се не разбрах от риториката или си доволен от качеството на обслужване в България като цяло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надали има някой доволен от качеството на обслужване. Но докато ходим до Америка да си оправяме телефоните, вместо да отделим 5 минути за една жалба, няма да се оправи качеството. Онзи ден ми се правиха на интересни в офиса на един мобилен оператор. Викам на служителката: Дой един бял лист. Пита ме за какво ми е и и казвам, че ще пиша жалба. Да видиш как свършихме работа за две минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не съм отишъл специално за това просто си викам чакай да мина през магазина. То не е само това и в някакъв момент омръзва. Отивам в Техномаркет да си купя телевизор, питам някакъв и той ми вика аз не съм в телевизорите. И край, ходи си търси някой от отдел телевизори. Е кво ще му стане да ме закара при който трябва? Близу ми съсипаха нервите, нахраних ги зверски и накрая ми направиха къстъм решение супер евтино и тн. Ама затрих два часа разправии. Е за всяко нещо ли бе братче... Много сме назад като обслужване и бизнес ерика просто...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всички започнем да си търсим правата има надежда. Пука му на някой, че от 100 клиента един-двама ще се ожалят. Но ако са 20-30 и повече, този ще се замисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е негово, в Apple Store за 20 секунди го разгледа телефона човека, видя че не съм го блъскал с чука в земата и го заведе за смяна на дисплея. А тоя сложи 4 чифта очила един върху друг, лупа и микроскоп и половин час го гледа за да открие някакво въображаемо огъване. Всичко си е до хората, на нас все някой ни е виновен, че не си вършим работата както трябва. Скапано обслужване на всякъде за всичко от скапани хора, това е тъжното. Естествено, че ще напиша мейл до тоя т.нар. официален сервиз - пародия. Тва е единственото което ме дразни в тая България, честно ви казвам - работата ми е супер добра, парите са супер, ама излезеш ли от балона на ежедневието си и наложи ли се да контактуваш с хора извън тясното си обкръжение - само скапаняци, мързеливци, които недоволстват по цял ден, груби, невъзпитани и бездарни хора.

ти имаш некви проблеми, пич...може да не са те прегръщали достатъчно като малък, може да са те полагали в клас , не знам....ама не е нормално да си седиш в балона на тесните контакти и да маструбираш в бегачката и вечно да мрънкаш

то е логично, като се замисля всъщност, че нормален човек нема си купи колата, която ти караш и да я прожектира в представите си като топ ъф дъ лайн мОдел, нищо че е страдалец най-базов! :rolleyes:

любимец си ми ти, мрънкач с претенции ... как всички останали са мърлячи и искат да ти земат големата заплата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gibonass е дооооста прав според моите разбирания ;) 

 

Собствениците на Криейтив центъра или който и да е било друг представител със сигурност са на лиценз. С действията си у нас умишлено уронват иначе 100% качественото обслужване на Епъл с цел максимизиране на печалбата (много вероятно). Колкото по-малко устройства за ремонт, толкова по-малко разходи ;) Едни 20-30 жалби би трябвало да ги поставят там където би трябвало да са предлагайки устройства за по 1500лв, спрямо конкурентите със същата функционалност, но 5 пъти по-ниски цени ;) Все си мисля, че ще са доста по отзивчиви след като случаааайнооо им увисне лиценза на косъм за следващата година. Последното е безспорно при огромна корпорация като Епъл и нейната политика към крайните потребители ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...