m_a_r_t_o Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Като купих колата, предна, дясна гума беше износена от към външната част. Предницата тропаше здраво и волана не се връщаше сам.Смених тямпони на носачите, шарнирни болтове, биалети + реглаж. Сложех задните гуми отпред, тъй като бяха по-малко износени.остана леко теглене в дясно и след месец отидох на друг реглаж, на друго място, който показа че всичко е точно.След ремонта на предница съм минал 10 000км. предна, дясна гума /която беше отзад/ от права и здрава се изяде външно ръба, където свършва грайфера и почва борда на гумата.Чудя се дали колелото има някакъв страничен наклон? При реглажа не би ли трябвало това да се коригира, ако го е имало?Възможно ли е въобще при Б4 да се регулира освен сходимоста на колелетата и страничния наклон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Съвсем е възможно, чрез преместване на планката на шарнирния болт.На самата планка има елипсовидни отвори позволяващи точно този реглаж, който ти трябва на теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Пак смени мястото за реглаж! Ето го шарнира и както е обяснил колегата, страничния ъгъл се регулира от трите болта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 (Редактирано) Или с други думи - онзи дето ти е правил реглажа последния път, не е направил нищо. Ходи на друго място за реглаж. Редактирано 22 Август 2010 от Marcus Aurelius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 За състоянието на амортисьори и тампони на макферсона нищо не си писал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 23 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 Амортисьорите отпед са газови, чувам ги като съскат, държи се стабилно отпред колата. Тампоните на макферсона ги гледахме още при първоначалният ремонт, майстора каза че са добре. При левия тампони имало лек луфт, но бил незначителен.Вчера си спомних че след първия реглаж минах около 7-8000км и забелязах гумата че е износена. Отидох на втори такъв и от тогава имам 3-4000км. мисляси дали пък може да е спряла да се износва гумата, а изтърканото да стои от предния реглаж.Щом е възможно да се регулира страничния наклон, като отида при някой ще го насоча спициално къде да обърне внимание. На последния реглаж пак показах на човека гумата как е изядена, но незнам дали е пипал трите болта на шарнира, обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 23 Август 2010 Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 Как така не ти се е връщал волана първоначално.....нещо му е пречило ли.....колата имала ли е удар? Ако е имала това може да обясни някои неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 23 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 Да пропуснах да кажа, че колата е удряна, до каква степен обаче незнам. Карам на втора примерно, правя завой, пускам волана и той се връща малко и до някъде. Но това преди ремонта по предницата.После нещата си дойдоха на място, волана се връща както си трябва вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 23 Август 2010 Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 Ходи да ти видят геометрията на целия преден мост.....и не е лошо да прегледаш основно всички чаркуляци отпред, в частност и рейката.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dani Pedrosa Публикувано 23 Август 2010 Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 (Редактирано) Имам същия проблем , ходих някаде преди 5к километра на реглаж сичко го направиха ок , но при по висока скорост (над 130) като пусна волана и колата започва да дърпа на дясно , то е ясно че и при ниска дърпа но не усезаемо, сега ще правя обстоен преглед на предницата , и отново ще ходя на реглаж , пък дано се оправи , а колата е ауди купе б3 Редактирано 23 Август 2010 от Dani Pedrosa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 23 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 Ходи да ти видят геометрията на целия преден мост.....и не е лошо да прегледаш основно всички чаркуляци отпред, в частност и рейката....Това на стенд, същия като за реглажа ли се прави или нещо по-специфично?Защото при ремонта и реглажа след това, казах на майстора добре да огледа колата, защото е удряна и ме притесняваше да няма изкривявания и измествания.Но след като я свалихме от машината, каза че всичко е точно и няма последици от удара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 25 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 (Редактирано) Днес ходих пак при майстора - всичко е в реда на нещата, казва той.Но като гледам отпред колата спряна на равно, все ми се вижда че дясната е гума с по-голям наклон навътре от към долната част.Като цяло и двете гуми в долната част са леко събрани. Тази дясната обаче прекалено ми се вижда.И с един колега днес се хванахме, белязахме мястото на болтовете, развихме ги и бутнахме навън гумата с 1.5-2мм.Ще покарам така де видя как ще е. За сега като че ли тегленето в дясно почти изчезна. Редактирано 25 Август 2010 от m_a_r_t_o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 Ама ти пак ли отиде при същия майстор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 Явно така е направил, щом му е казал, че всичко е в ред. Определено щом долния край на колелата е видимо на вътре, значи не е в ред страничният им ъгъл! Ако не се лъжа дори трябва леко да са "разкрачени". (или може би на нула) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 Леко разкрачена и леко отворена трябва да е предницата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 Както казаха колегите 80-тките са с т.н. "отрицателен страничен наклон" - колелата са по-отворени долу. Ако твоят майстор зарежда неправилни данни в компютъра, с който прави регулировката на ъглите няма да се получи нищо.и това изместване 1.5-2 мм, което сте направили на страничният наклон съвсем оплесква нещата, защото моментално разбутвате и сходимостта - нещата са навързани и зависят едно от друго.Колегите те посъветваха да смениш майстора. Аз също те съветвам това. И отиди на сервиз, който има нова апаратура и се занимават основно с това, като е хубаво да разбереш дали стенда е калибриран скоро, защото това трябва да се прави на 6 месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 Аз бих го посъветвал да отиде в Диана ( мисля така беше ) на околовръстното на Люлин.... там се справят учудващо добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 26 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2010 Тук в града знам още едно или две места, където правят регулировка на преден/заден мост.Освен да ги обиколя всичките наред.В първия сервиз в който водих аудито, съм ходил с предишната си кола и съм бил доволен. Водил съм там още двама човека, също не е имало проблеми.Ще вървя на друго място.Благодаря на колегите за насоката, която ми дадоха относно наклона на колелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване