Jump to content

Ауди и Фолксваген


lordlosh

Recommended Posts

Да, алфистите са толкова тъпи че не могат да разберат това. Да не говорим че почти всички алфи които карат в БГ са дело на Валтер Силва (понастоящем нашия дизайнер).. Той е главно действащо лице по този проект с евентуалното преминаване на Алфа от Фиат в редиците на VAG

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е проста: Алфа е историческа марка, с много фенове и големи позиции на италианския пазар. Фиат доста обезличи алфа, а всичко от Милано е прехвърлено в Торино или затрито... Последната година са махнали дори и офисите от Милано...

Алфа ще замени Сеат, а ако това стане, Сеат ще го продадат.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не се развиват добре колега... А за печалбите - от теб го чувам това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алфа я го купят я не...

От това което пише тук там, аз не виждам от Торино да са много навити на тази игра...

Освен това и не съм много сигурен че точно VAG ще научат Алфистите как се правят коли имайки предвид познати модели от историята на марката от Милано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти пък сега! Говорим за качеството, те и сега алфите не са алфи а са фиати!

Иначе да - от Торино не са навити, но от Милано са навити.

За мен истинската алфа е на задно, със скоростна кутия на задния мост. По-скоро ако БМВ ги вземат ще им върнат старата слава, а VAG по-скоро ще ги направят SEAT, което пак е доста по-добре от колкото Фиат :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен щом изтече инфо за покупката на Алфа, значи работата е почти сигурна.

Концернът ФИАТ надали е на печалба от Алфа, имайки предвид кофти имиджа на марката и много слабото портфолио. А парите на ФВ не за за подценяване. Според мен сделката е въпрос на време. Още повече сега виждам, че ФВ за купили Италдизайн Джуджаро... изглежда ми като дългосрочна стъпка нанякъде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли VAG ще се откажат от Сеат. Все пак това е лицето на фирмата за Испанския пазар, а те не са малка страна. Там марката Сеат си е на почит.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
говоря по спомени, мога някъде нещо да бъркам. Коригирайте ме при нужда.

Порше до 2006та-2007ма държаха 20% от акциите на ВАГ . След доста успешни години за Порше , те малко по-малко започнаха да увеличават дяла си във ВАГ до 31% . След това пуснаха сензационен факт , че държат КОСВЕНО още около 40% от акциите и смятат да изкупят и останалите 10% свободни акции . Това предизвиква ужас , страх и паника у хеджинг фондовете и те започват да търсят акции на всяка цена , за да се спасят .Цената скачи 8-9 пъти в рамките на няколко дни и после Порше решиха да бъдат благосклонни и все пак да пуснат малко акции на пазара(за да го "стабилизират") , ест на 600% по-висока цена , от колкото са ги придобили . Всичко приключва с масови фалити на прекупвачи и 3 милиарда печалба за Порше ... Това беше преди няколко години , после ВАГ обратно си изкупи Порше . Позабравил съм го целия този блъф , но беше изключително интересен :blink:

Простичък отговор - Фолксваген е собственост на Германия има и закон за Фолксваген

... който закон безкрайно обощено гласи , че държавата има 20% АКЦИИ и те не могат да се продават по какъвто и да е начин . Разбира се 20% са далеч от контролния пакет , но все пак ограничават игирте .

говоря по спомени, мога някъде нещо да бъркам. Коригирайте ме при нужда.

Порш%

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Technological development

Alfa Romeo has introduced some technological innovations over the years:

Alfa Romeo's trademark double overhead cam engine was used in the first time in 1914 Grand Prix car,the first road car with such engine the 6C 1500 Sport appeared in the 1928.

Alfa Romeo tested one of the very first electric injection systems (Caproni-Fuscaldo) in Alfa Romeo 6C 2500 with "Ala spessa" body in 1940 Mille Miglia. The engine had six electrically operated injectors and were fed by a semi-high pressure circulating fuel pump system.

Mechanical Variable Valve Timing was introduced in Alfa Romeo Spider sold in U.S. markets in 1980.

Electronic Variable Valve Timing was introduced in (Alfetta)

The 105 series Giulia was an quite advanced car using such technologies as: All-wheel disc brakes, plastic radiator header tank it had also the lowest Drag Coefficient (Cd) in class.

The same trend continued with Alfetta 2000 and GTV, those had such things as 50:50 weight distribution, standard fit alloy wheels and transaxle.

Newer innovations includes complete CAD design process used in Alfa Romeo 164 design process.

Robotised/paddle control transmission Selespeed used in 156.

The 156 was also world´s first passenger car to use Common rail diesel engine

The Multiair -an electro-hydraulic variable valve actuation technology used in MiTo was introduced in 2009.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер ще е ако наистина вземат Алфите. Не им трябва много да си станат коли на ниво, а Audi ще им го даде

Имаше информация , че Алфа минават постепенно на задно и до 2014та всички модели , ще са със задно задвижване ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... което е добре :hilezh: смисъл спортна кола треве да е или задно или 4х4, като аз съм за 2-рото(за тия дето ще кажат че нема фън да се поинтересуват за R8 V10).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@acho.... не знам къде я черпиш тази информация, но аз не съм прочел подобно нещо....

Ако имаш инфо , давай и линкове...

Това че 8c е със задно и е едва ли не е бутикова, поради "добрата" си цена и сегментацията и под ферари, нищо не значи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше информация , че Алфа минават постепенно на задно и до 2014та всички модели , ще са със задно задвижване ...

Даааа.. ако това стане ще е много хубаво, един конкурент на БМВ както беше преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@acho.... не знам къде я черпиш тази информация, но аз не съм прочел подобно нещо....

Ако имаш инфо , давай и линкове...

Това че 8c е със задно и е едва ли не е бутикова, поради "добрата" си цена и сегментацията и под ферари, нищо не значи...

Не помня , точно в кое списание беше , дали не беше в някое от англиските , но на корицата това беше главната новина и имаше още няколко страници за това . Поне 2 години минаха от тогава , та може и да са се отказали Алфа от това нещо , но определно няма връзка с 8Ц .... Не ме засяга особено , а за конкурент на БМВ не може да се говори - БМВ натискат на по-големи и мощни мотори , каквито Алфа почти нямат ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...