Ilian17 Публикувано 19 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2010 (Редактирано) Колеги искам да попитам нормално ли е климатроника да се включва,когато дам на контакт? Става съпрос за А4 Б5 96г. На мой познат с А3 98г. със същия климатроник,когато даде на контакт климатроника не се включва... Редактирано 19 Септември 2010 от Ilian17 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opel_c20let Публикувано 19 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2010 Колеги искам да попитам нормално ли е климатроника да се включва,когато дам на контакт? Става съпрос за А4 Б5 96г. На мой познат с А3 98г. със същия климатроник,когато даде на контакт климатроника не се включва...Вие да не си делкате един и същ климатроник п.с.Дали да се включи климатроникът или не зависи основно от температурата на средата извън колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 кое му се включва? светва? компресора се включва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilian17 Публикувано 20 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Ами веднага започва да духа щом дам на контакт колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didodido Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 А спираш ли го ръчно, преди да угасиш колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Нормално е ако ти е бил пуснат, след даване на контакт, пак да е пуснат. Ако го изгасиш след даване на контакт няма да работи ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilian17 Публикувано 20 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Нормално е ако ти е бил пуснат, след даване на контакт, пак да е пуснат. Ако го изгасиш след даване на контакт няма да работи !Проблема е в това колега,че без значение дали е бил пуснат или не,при даване на контакт веднага започва да духа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Нормално е при даване на кунтакт да почне да ти духа, тъй като се включва вентилатора на купето. Климатика почва да работи след като си стартирал двигателя, и той започне да върти компресора! Няма как да се завърти компресора само като дадеш контакт тъй като той е се задвижва чрез ремък свързан с двигателя!Други въпроси ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilian17 Публикувано 20 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Нормално е при даване на кунтакт да почне да ти духа, тъй като се включва вентилатора на купето. Климатика почва да работи след като си стартирал двигателя, и той започне да върти компресора! Няма как да се завърти компресора само като дадеш контакт тъй като той е се задвижва чрез ремък свързан с двигателя!Други въпроси ? Добре колега,а защо тогава на моя познат като даде на контакт не започва да духа,а си седи изключен и чак когатонатисне някое копче тогава започва и дали има вариянт и моя да бъде направен така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilian17 Публикувано 20 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 А спираш ли го ръчно, преди да угасиш колата?Да колега спирам го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Ами изключи напълно вентилацията / с копчето офф или ако няма отделен бутон ,с бутона за намаляне на вентилатора/и няма да ти духа със сигурност докато не натиснеш някое копче.Предполагам ти е на ауто със зададена някаква температура и затова почва да духа веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilian17 Публикувано 20 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Не колега не е на ауто и не знам защо става така,целта ми е,когато дам на контакт или запаля колата да не започва да духа без да е необходимо да го гася от намаляването,защото нямам бутон OFF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 При мен май го няма тоя момент, след малко ще тествам така и така ще ползвам колата. Имам обаче два други дразнещи ме момента - силата на вентилатора се мени сама спрямо температурата дори когато не съм на ауто и по-лошото, при натискане на бутона за вътрешна циркулация и ми се включва компресора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilian17 Публикувано 20 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 При мен май го няма тоя момент, след малко ще тествам така и така ще ползвам колата. Имам обаче два други дразнещи ме момента - силата на вентилатора се мени сама спрямо температурата дори когато не съм на ауто и по-лошото, при натискане на бутона за вътрешна циркулация и ми се включва компресора...Колега и при мен се получава абсоютно същото... Като тестваш драсни да видиме при теб как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pNkLr Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Този феномен съм го виждал на една б5-ца и много се учудих, но никой не можа да ми обясни защо става така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilian17 Публикувано 20 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Да, явно и аз няма да разбера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 ми промяната в силата на вентилатора се дължи на датчиците разположени по купето и спрямо тях духа по силно или слабо!!!Не е необходимо да е на режим ауто!Относно колегата дето мусе пуска всеки път климата-брат..кажи чесно кво те бърка като се пуска...намали си го и си гледаи кефа!Нито разход ти вдига нито нищо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilian17 Публикувано 20 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 ми промяната в силата на вентилатора се дължи на датчиците разположени по купето и спрямо тях духа по силно или слабо!!!Не е необходимо да е на режим ауто!Относно колегата дето мусе пуска всеки път климата-брат..кажи чесно кво те бърка като се пуска...намали си го и си гледаи кефа!Нито разход ти вдига нито нищо!Прав си колега,така и ще направя.Просто ми беше интересно защо се получава така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Оказа се че при мен ако е оставен спрян при повтотно палене си е пак спрян. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Оказа се че при мен ако е оставен спрян при повтотно палене си е пак спрян.А стига бе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrko Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 И при мене всеки път когато дам на контакт вентилаторите се включват (няма значение дали съм спрял вентилатора на предното изключване на мотора). Не сам намерил начин да го променя, даже на майстора на който си я водя му беше направило впечатление че прави така. А на мене вече спря да ми прави впечатление, просто като запаля и не искам да духа вентилатора си го намаля още в началото и климатроника си изгасва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 А стига бе Mай само аз съм така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Колеги искам да попитам нормално ли е климатроника да се включва,когато дам на контакт? Става съпрос за А4 Б5 96г. На мой познат с А3 98г. със същия климатроник,когато даде на контакт климатроника не се включва...Здрасти,Това е до настройка. При мен беше така и винаги се пускаше независкимо какво съм правил преди това и много ме дразнеше защото го спирах при всяко палене. Ходих при Сумиста и ми смени настройките и сега винаги независимо какво е били състоянието преди гасене на мотора вече не се пуска. При всяко палене ми е изключен и само ако искам го пускам. Така, че намери някой с ваг ком и го оправете. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilian17 Публикувано 23 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Здрасти,Това е до настройка. При мен беше така и винаги се пускаше независкимо какво съм правил преди това и много ме дразнеше защото го спирах при всяко палене. Ходих при Сумиста и ми смени настройките и сега винаги независимо какво е били състоянието преди гасене на мотора вече не се пуска. При всяко палене ми е изключен и само ако искам го пускам. Така, че намери някой с ваг ком и го оправете. Успех Мерси колега,най-после и аз няма да се дразня като нсе пуска сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danail Danov Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 При мен май го няма тоя момент, след малко ще тествам така и така ще ползвам колата. Имам обаче два други дразнещи ме момента - силата на вентилатора се мени сама спрямо температурата дори когато не съм на ауто и по-лошото, при натискане на бутона за вътрешна циркулация и ми се включва компресора...И при мен вентилаторите се менят сами в зависимост от температурата, и също така като натисна бутона за вътрешна циркулация компресора се включва. Но в сравнение с останалите проблеми, които имам с колата тези двете неща не ми правят впечатление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts