Jump to content

Датчик за топло и студено палене А6 Ц4 2.5 аел


PAVEL MARINOV

Recommended Posts

Здравейте колеги неможах да намеря тема за този датчик затова пускам тази.Закарах колата на диагностика и ми казаха че датчика за топло и студено палене (намира се под датчика за температурата на водата) е заминал и затова колата като е студена върти повече и пали по трудно.Смених датчика и нещтата се оправиха сега колата си пали нормално но остана проблема че когато дам на контакт лампата за подгряване винаги ми свети.Та въпроса ми е дали трябва да я закарам пак да я закачат на комп можеби има грешка и трябва да се изчисти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колко време свети тази лампа? То и при мен винаги при даване на контакт светва за секунда и после гасне, дори ако колата е топла. Разбира се когато е студено (под 5 градуса) свети малко по-дълго, но и в двата случая не съм имал проблеми с дълго въртене на стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата ми свети винаги да подгрява 20-30 сек.След като дам на контакт светка за секунда гасне за секунда и пак светка да подгрява независимао дали е топла или студена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм странно, при мен дори и при -20 градуса не подгрява толкова дълго. До колкото знам тази лапма се ползва за сигнализиране на други проблеми, като например вода във филтъра (стига разбира се да имаш датчика на филтъра) или може би изгоряла подгревателна свещ (може и всичките да са изгорели след като имаш проблеми с паленето)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото съм чел така прави, когато се откачи температурния датчик, но не знам кой от двата, може би този, който си сменил. Виж дали е добре закачена буксата и дали има разлика като откачиш буксата. Предполагам, че ако се закачи на компютър ще се види какво показание дава този датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото съм чел така прави, когато се откачи температурния датчик, но не знам кой от двата, може би този, който си сменил. Виж дали е добре закачена буксата и дали има разлика като откачиш буксата. Предполагам, че ако се закачи на компютър ще се види какво показание дава този датчик.

до колкото знам

за подгряването на свещите се ползва горния температурен датчик който е на блока на двигателя при мен е с 4 кабелчета ако го откачиш ще ти подгрява на макс винаги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги дайте една снимка каде се намира този датчик за Т-та на горивото.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги дайте една снимка каде се намира този датчик за Т-та на горивото.

Благодаря предварително!

В помпата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика се намира на изхода на главата под датчика за температурата на водата има едно гумено маншонче на самата букса и е доста големичак за ключ 30 :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика се намира на изхода на главата под датчика за температурата на водата има едно гумено маншонче на самата букса и е доста големичак за ключ 30 :respekt:

И аз съм се чудил този датчик в маншона какъв е. Но не е за горивото.

Някой знае ли за какво, че при мен сигурно се е пълнил маншона с антифриз, защото преди пускаше по малко някъде над него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност има нещо нередно .

нормално лампата загасва след секунда -две.

само на минусови температури свети повече но не и 20-30 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги и аз имам подобен проблем.Лампата за подгрев,лятото светва за секунда и изгасва.Запалва добре,а зимата лампата свети продължително стартера върти продалжително 8-10 оборота и след това пали от раз.Извадих всички подг.свещи и ги пробвах направо на акумолатора,работят добре.И при мен ли проблема ще е в някой датчик.Мотора е 2.5тди. С4 94-95г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално да върти толкова, освен ако е -15 и надолу.

И при мен беше така миналата зима. Проверих свещите, здрави, но реших да ги сменя. Определено се подобри. Не мога да кажа до колко, защото при мен имаше проблем само при под -10, а след смяната май само 1-2 пъти палих на такава температура. Но определено въртеше по-малко. Освен това при мен преди смяната в голям студ след запалването тресеше малко и пушеше много.

Аз си го обяснявам с това, че като са стари свещите не греят добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте и ЧЕСТИТА КОЛЕДА НА ВСИЧКИ!!!Вчера смених въпросния датчик(температурен сензор)благодарение на КОКО100 С4 който ми го намери.След смяната закарах колата да и изчистят грешката но уви не може да се изтрие човека я пробва няколко пъти и нестава.Пробва на запалена кола трие се докато работи колата и след като я изгася се появява отново.Дайте някакъв съвет какво да правя.От какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е бил в ред датчика, а има някъде прекъсване или окъсяване на кабели и затова продължава проблема.

А някой да знае къде може да се види показанието на този датчик, за да се прецени дали работи вярно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май никой неможе да помогне..Утре се заемам да проверя кабелите за това не се бях сетил колега мн благодаря за съвета :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въртите много на стартер и ви е изправно подгряването мисля, че центровките на помпите не са ви в норма. На хубавия АЕЛ, често се наблюдава тоя проблем. А другото което мога да кажа е, че на мотори по над 500 000км с перфектна центровка и здраво подгряване пак не пали на 1/4 :hilezh: . Както казва колегата трябва си ветър

ПП - За температурата на горивото....ако има слагани допълнителни клапани за задържане на горивото често вдигат температурата защото нарушават дебита на преминаващо гориво. За опита си с АЕЛ мога да кажа, че на стари коли една профилактика на сондата в резервоара не е излишна.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да обясни как работи този датчик за студено палене, кой му ползва показанието и може ли да се види с диагностичен софтуер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте!Ползвам готовата тема,като въпроса ми е-от къде ползва информация за външната температура датчика за подгряване?От антифриз,гориво или въздух?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютърът пуска подгряването спред температурата, която отчита от датчика на тройника на главата. Горния датчик.

Долният е само за таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютърът пуска подгряването спред температурата, която отчита от датчика на тройника на главата. Горния датчик.

Долният е само за таблото.

Благодаря и все пак.Датчика чия температура отчита?

На външна температура

На температура на охл.течност

На температура на горивото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъпо...Вчера ми монтираха печка и днес забелазах'малък проблем'но не бях сигурен.

Всъщност,като си настроя печката да загрява половин час преди тръгване,антифриза вече е загрял и подгрева не се включва...

Лошото е че при много ниски температури и работеща печка е възможно на акомулатора да не му стигат сили и да има проблем с паленето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не се притеснявай колега ако всичко е както трябва печката ще се изключи преди да е изтощила акумулатора или изобщо няма да запали поради ниско напрежение умни са тези печки!

И аз имам печка и зимата паля по-лесно и от лятото.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е настроена.Ако не я изключиш сам,тя се изключва,ако падне волтажа или ако я забравиш след един час.

Просто,като всяко ново нещо ме вълнува как ще бъде,а и знам че оригинално вградените печки имат допълнителен акомулатор,а за моята техника каза,че няма нужда,а и акумулатора ми е още в гаранция,ама знае ли човек...

Докато не я изпробвам някъде в планината на -15 например няма да се успокоя.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...