PAVEL MARINOV Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Здравейте колеги неможах да намеря тема за този датчик затова пускам тази.Закарах колата на диагностика и ми казаха че датчика за топло и студено палене (намира се под датчика за температурата на водата) е заминал и затова колата като е студена върти повече и пали по трудно.Смених датчика и нещтата се оправиха сега колата си пали нормално но остана проблема че когато дам на контакт лампата за подгряване винаги ми свети.Та въпроса ми е дали трябва да я закарам пак да я закачат на комп можеби има грешка и трябва да се изчисти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Добре де колко време свети тази лампа? То и при мен винаги при даване на контакт светва за секунда и после гасне, дори ако колата е топла. Разбира се когато е студено (под 5 градуса) свети малко по-дълго, но и в двата случая не съм имал проблеми с дълго въртене на стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 4 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Лампата ми свети винаги да подгрява 20-30 сек.След като дам на контакт светка за секунда гасне за секунда и пак светка да подгрява независимао дали е топла или студена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Хммм странно, при мен дори и при -20 градуса не подгрява толкова дълго. До колкото знам тази лапма се ползва за сигнализиране на други проблеми, като например вода във филтъра (стига разбира се да имаш датчика на филтъра) или може би изгоряла подгревателна свещ (може и всичките да са изгорели след като имаш проблеми с паленето) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Аз доколкото съм чел така прави, когато се откачи температурния датчик, но не знам кой от двата, може би този, който си сменил. Виж дали е добре закачена буксата и дали има разлика като откачиш буксата. Предполагам, че ако се закачи на компютър ще се види какво показание дава този датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicora Публикувано 5 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2010 Аз доколкото съм чел така прави, когато се откачи температурния датчик, но не знам кой от двата, може би този, който си сменил. Виж дали е добре закачена буксата и дали има разлика като откачиш буксата. Предполагам, че ако се закачи на компютър ще се види какво показание дава този датчик.до колкото знамза подгряването на свещите се ползва горния температурен датчик който е на блока на двигателя при мен е с 4 кабелчета ако го откачиш ще ти подгрява на макс винаги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 6 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2010 колеги дайте една снимка каде се намира този датчик за Т-та на горивото.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 6 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2010 колеги дайте една снимка каде се намира този датчик за Т-та на горивото.Благодаря предварително!В помпата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 6 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2010 Датчика се намира на изхода на главата под датчика за температурата на водата има едно гумено маншонче на самата букса и е доста големичак за ключ 30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2010 Датчика се намира на изхода на главата под датчика за температурата на водата има едно гумено маншонче на самата букса и е доста големичак за ключ 30 И аз съм се чудил този датчик в маншона какъв е. Но не е за горивото.Някой знае ли за какво, че при мен сигурно се е пълнил маншона с антифриз, защото преди пускаше по малко някъде над него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TORNADO Публикувано 6 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2010 Със сигурност има нещо нередно .нормално лампата загасва след секунда -две.само на минусови температури свети повече но не и 20-30 секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen80 Публикувано 16 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2010 Колеги и аз имам подобен проблем.Лампата за подгрев,лятото светва за секунда и изгасва.Запалва добре,а зимата лампата свети продължително стартера върти продалжително 8-10 оборота и след това пали от раз.Извадих всички подг.свещи и ги пробвах направо на акумолатора,работят добре.И при мен ли проблема ще е в някой датчик.Мотора е 2.5тди. С4 94-95г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 Не е нормално да върти толкова, освен ако е -15 и надолу.И при мен беше така миналата зима. Проверих свещите, здрави, но реших да ги сменя. Определено се подобри. Не мога да кажа до колко, защото при мен имаше проблем само при под -10, а след смяната май само 1-2 пъти палих на такава температура. Но определено въртеше по-малко. Освен това при мен преди смяната в голям студ след запалването тресеше малко и пушеше много.Аз си го обяснявам с това, че като са стари свещите не греят добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 25 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Здравейте и ЧЕСТИТА КОЛЕДА НА ВСИЧКИ!!!Вчера смених въпросния датчик(температурен сензор)благодарение на КОКО100 С4 който ми го намери.След смяната закарах колата да и изчистят грешката но уви не може да се изтрие човека я пробва няколко пъти и нестава.Пробва на запалена кола трие се докато работи колата и след като я изгася се появява отново.Дайте някакъв съвет какво да правя.От какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Най-вероятно е бил в ред датчика, а има някъде прекъсване или окъсяване на кабели и затова продължава проблема.А някой да знае къде може да се види показанието на този датчик, за да се прецени дали работи вярно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 28 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Май никой неможе да помогне..Утре се заемам да проверя кабелите за това не се бях сетил колега мн благодаря за съвета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 (Редактирано) Ако въртите много на стартер и ви е изправно подгряването мисля, че центровките на помпите не са ви в норма. На хубавия АЕЛ, често се наблюдава тоя проблем. А другото което мога да кажа е, че на мотори по над 500 000км с перфектна центровка и здраво подгряване пак не пали на 1/4 . Както казва колегата трябва си ветърПП - За температурата на горивото....ако има слагани допълнителни клапани за задържане на горивото често вдигат температурата защото нарушават дебита на преминаващо гориво. За опита си с АЕЛ мога да кажа, че на стари коли една профилактика на сондата в резервоара не е излишна. Редактирано 28 Декември 2010 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2010 Някой може ли да обясни как работи този датчик за студено палене, кой му ползва показанието и може ли да се види с диагностичен софтуер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) Здравейте!Ползвам готовата тема,като въпроса ми е-от къде ползва информация за външната температура датчика за подгряване?От антифриз,гориво или въздух? Цитиране на предходен пост! Редактирано 25 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Компютърът пуска подгряването спред температурата, която отчита от датчика на тройника на главата. Горния датчик.Долният е само за таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Компютърът пуска подгряването спред температурата, която отчита от датчика на тройника на главата. Горния датчик.Долният е само за таблото.Благодаря и все пак.Датчика чия температура отчита?На външна температураНа температура на охл.течностНа температура на горивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 На охладителната течност и това, че не е на блока често затруднява паленето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Тъпо...Вчера ми монтираха печка и днес забелазах'малък проблем'но не бях сигурен.Всъщност,като си настроя печката да загрява половин час преди тръгване,антифриза вече е загрял и подгрева не се включва...Лошото е че при много ниски температури и работеща печка е възможно на акомулатора да не му стигат сили и да има проблем с паленето! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Печеников Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 (Редактирано) Изобщо не се притеснявай колега ако всичко е както трябва печката ще се изключи преди да е изтощила акумулатора или изобщо няма да запали поради ниско напрежение умни са тези печки!И аз имам печка и зимата паля по-лесно и от лятото. Цитиране на предходен пост! Редактирано 26 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 25 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2014 (Редактирано) Да така е настроена.Ако не я изключиш сам,тя се изключва,ако падне волтажа или ако я забравиш след един час.Просто,като всяко ново нещо ме вълнува как ще бъде,а и знам че оригинално вградените печки имат допълнителен акомулатор,а за моята техника каза,че няма нужда,а и акумулатора ми е още в гаранция,ама знае ли човек...Докато не я изпробвам някъде в планината на -15 например няма да се успокоя. Цитиране на предходен пост! Редактирано 26 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване