Jump to content

Ауди само с 2 години гаранция???


kokosf

Recommended Posts

При желание на сервиза също могат да поемат значителна част от разходите за ремонт на всякакви модели, за някои агрегати и целият ремонт. Единствено условие е да си обслужвал автомобила до момента в оторизиран сервиз според предписанията на производителя. Разбира се с увеличаване на годините и километрите, процентът от разходите, който би поел концерна намалява. :respekt: Това са така наречените удължени гаранции и се правят по усмотрение на оторизираният сервиз. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Че топ версията на Дачия, да не е нисък клас :respekt:

Те Дачия с шеги и закачки вече произведоха 1 000 000 "Логан-а"...А за новият нафтов Дъстър мога да кажа само хубави неща (имам около 2 000 км и съм приятно очарован).. :respekt:

Гаранцията е хубаво нещо, но зависи от модел, град, сервиз, приемчик, късмет, положение на луната и от други некотролируеми фактори :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че топ версията на Дачия, да не е нисък клас :biggthumpup:

Спрямо Москвич Алеко, не :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

koko_sf, скъпото в обслужването на ново Ауди не са цените за труд, които иска официалния сервиз, а цените на консумативите. Всички филтри за 2.0TDI(включително поленови за 100лв) и 4л. оригинално масло 507.00 излизат към 450лв. Трудът за смяната им сигурно няма да е още толкова. За смяна на спирачната течност + течността поискаха 50лв. За пълнене на климатик знам, че пак е толкова. Така че в или извън гаранция все ще си даваш пари за консумативите, ако разбира не отидеш в Ауто Плюс и си напазаруваш всичко. Но не ми се струва обосновано за скъпа и нова кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега естествено,че като има сервизен автомобил се обслужва в оторизирания сервиз.Не бих си сложил некви ефтини масла и филтри.Както казаха колеги по горе зависи от много фактори.(сервиз,град,специалисти и др.)Мен не ме притеснява обслужването,а гаранцията,излиза,че трябва да си купя ново Ауди да го карам две години(през тези две години да се обслужва(пак пари)) и след втората година да търся на кого да прехвърлям лизинга,че колата вече остава без гаранция.Да беше поне 4 години гаранцията,че да имаш време да я покараш доста солидно и след това примерно след 3години да търсиш на кого да я даваш с останала вече една година гаранция.Според мен това е по-лесен вариант

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че пак четеш през пръсти, мненията и си знаеш едно. При Ауди ако ти се счупи двигател или скоростна кутия на 3 или 4 година и си я обслужвал в оторизиран сервиз, почти съм сигурен че ще ти поемат 100% или 80% от цената на частите. Много малко от другите производители дават пълна гаранция на всичко по един автомобил, на кой ходова част и спирачки не се признава, на друг само агрегати влизат в тази гаранция, на трети имаш ограничение на пробега. Това са маркетингови трикове за да се продава един продукт. Както знаеш добрата реклама продава и най-лошият продукт. Ако си запознат в детайлно с гаранционната политика на VW и Ауди, ще видиш, че те имат най-либералната и улеснена програма за гаранции, дори за автомобили излезли извън обявеният 2 годишен гаранционен период. Идеята им е да си обслужват и задържат верните им клиенти в техните сервизи в извънгаранционният период, а след това пак да си закупят от тях нови автомобили. Това си е премиум марка не забравяй, за това едно А4 струва два пъти повече от една Соната.

За по-нагоре постовете споменавам само, че Мерцедес няма 20-30г гаранция за перфорация за ръжда, а това е гаранция че автомобила ще се движи (ще бъде мобилен). В случай, че се интересувате тази гаранция за Фолксваген и АУДИ е неограничена. Гаранцията на VW и АУДИ за пробив от ръжда е 12 години. Ако сте запознати с историята, а и тези които карат Ауди 80 В3 (пише го на задният джам), при тях гаранция за пробив от ръжда е 10г още през далечната 1986г. На мен и Пасат-а ми е с 12 годишна гаранция за пробив от ръжда, произведен през 1991г. Някои от цитираните производители не са и чували за подобна гаранция. Удължената гаранция при VW и AUDI е има от още от 90-те година, но не се афишира с нея. Докато цитираните от вас производители, от както я въведоха започнаха да я афишират като предимство за закупуване на автомобила. Тъй като тази гаранция е частична (както при ВАГ-групата) от самият производител, за това оторизираните сервизи трябва да покрият разликите от собствените си сметки и те търсят начин или довод да отрежат клиента за да си намалят разходите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Дробчо искаш да кажеш,че си купувам Ауди и след тези две години ако стане нещо с кутия или двигател те поемат по-голямата част?И това само за кутия и двигател ли важи и защо не го казват това нещо?Не съм знаел за това което казваш.Вижда ми се малко нереално,защото според мен това ще са големи разходи за тях при положение,че като знаеш това нещо няма да ти пука и ще караш като изоглавен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мислиш в правилната посока, цената за концерна на един такъв агрегат по гаранция е в пъти по-ниска от твоята. Между другото и на КИА и Опел ще ти поемат само тези агрегати в този гаранционен период, тяхната не е пълна гаранция! Може да се поинтересуваш. Ауди и Фолксваген не афишират с гаранции и др. трикове за да продават колите си, а с други методи, най-вече технологични, материали, комфорт и др. За верните си клиенти, наистина правят много отстъпки и реверанси, за да ги задържат при себе си. Те го правят от десетилетия и работи. Някой се опитват да го правят като тях, но в повечето случаи са само лоши копия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам случай след смяна на масло докато се дигне налягане се изпочупиха повдигачи, кобилици и т.н. Удариха клапани. Ремонта бе на стойност 15 х. лв ( сваляне на мотор , смяна на едната глава к-т и подмяна на клапани по втората глава ). От концерна се пое цялата сума. Колата беше на около 4 год. Друг случай - след изтичане на гаранцията на кола на 200 х.км. е прецакана ГНП. Колата не пали. При проверка се вижда, че в ГНП-то има стружки и 2 дюзи са прецакани ( при първоначален оглед, после се смениха и всички останали заради палене със закъснение ). От Ауди се каза, че не може ГНП да се счупи и че ще поемат стойността на ремонта ( 10-12 х.лв)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала наистина.Но на мен пак не ми се вярва,че ако се случи нещо с мотор или скорости след две години ще ми оправят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала наистина.Но на мен пак не ми се вярва,че ако се случи нещо с мотор или скорости след две години ще ми оправят нещата.

Истината е, че най-добре да не опирате до гаранцията на автомобила в България...Не искам да разказвам как за счупена скоростна кутия на ТТ ( кола на 14 месеца) почти ни обвиниха в Порше, че е счупена нарочно....Абе не ми се говори за такива жалки хорица изобщо...След писания със снимки и обяснения до Германия нещата си идват на мястото, НО кой ще плати похабените нерви, разправии, схеми.... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Ауди ако ти се счупи двигател или скоростна кутия на 3 или 4 година и си я обслужвал в оторизиран сервиз, почти съм сигурен че ще ти поемат 100% или 80% от цената на частите.

Същото важи със сигурност и за Мерцедес и Тойота. Даже си имаше специална дума за тази политика, ама я забравих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка е гаранцията за може като изтече с кеф да си сменяш сам накладките... даже без гаранция трябва да е още по скъпо... а и по сервизите принципно не им се занимава със стари коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...