Jump to content

Ауди само с 2 години гаранция???


kokosf

Recommended Posts

Смелост голяма.А ако не ходя при тях да си сменям масла и филтри след това другите неща ще ги признават ли?Виж това не съм ги питал :flehan:

Ако не ходиш при тях да те ОБСЛУЖАТ ( в това число и масла и филтри ) директно ти отказват гаранция...Сега ако се случи нещо много грубо и си нахален може и да стане номера да се покрие нещо гаранционно ...Ако не вярваш можеш да ги питаш :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Смелост голяма.А ако не ходя при тях да си сменям масла и филтри след това другите неща ще ги признават ли?Виж това не съм ги питал :2gunsfiring_v1:

Колеги по-горе се опитаха да те "открехнат". Не гаранцията е 7 години, 7 години си длъжен да си обслужваш колата. За тея 7 години ще ти вземат половин кола още за обслужвания. Появи ли се по-голям проблем винаги ще се намери начин да ти откажат гаранцията :(

Безплатен обяд - няма !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го знам това,че съм длъжен да си обслужвам колата при тях.То това важи и при Ауди.За две години колко ще ти вземат 1/4 кола :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги по-горе се опитаха да те "открехнат". Не гаранцията е 7 години, 7 години си длъжен да си обслужваш колата. За тея 7 години ще ти вземат половин кола още за обслужвания. Появи ли се по-голям проблем винаги ще се намери начин да ти откажат гаранцията :)

Безплатен обяд - няма !

И колко е цената на обслужването? Щото аз мога да кажа конкретни цифри за Кия бензинка и смяната на масло и филтри не е по-скъпа от на който и да е 10-годишен кошник. Да не говорим, че и километрите между смените не са толкова на често.

Абе като цяло цените на обслужването на новите масови коли са силно преекспонирани и далеч не са такива, каквито се пишат из форумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз както казах имам наблюдение върху Тойота и там на едно табло пише цените на обслужването за всяка една кола.До колкото си спомням за 5 годишния период на сервиз цената скача с около 3 000лв.Нищо работа

Ако има колега с чисто нови Аудита нека кажат цената на едно обслужване на какви пари излиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що чух реклама на Дачия.... 3 години гаранция!

...или 60 000 км :)

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензинова Кия Сийд 1.4 последно беше около 180 лева обслужването, прави се на 15 000 км. На 60 000 да речем май бяха свещи и някаква по-голяма инспекция, ама то на коя кола го няма това? Кое му е скъпото - не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що чух реклама на Дачия.... 3 години гаранция!

...или 60 000 км

На Дачия на 5 х.км. се притяга цялата ходова част :) Наичават, че и система 4х4 работи 2 пъти: веднъж демонстрационно като ти се продава, втори път в клиента, третия път оста е корозирала и мембраната не може да я включи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това,че в Ауди си попаднал на 2ма-3ма такива идиоти не значи,че навсякъде и всички са така.Случват се и такива неща.А да ти свършат работа е хубаво да познаваш хора от самия център.

Специално съм подчертал, че визирам САМО сервиза и то САМО в Порше София Запад. Съвсем не слагам всички под общ знаменател. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е проблема с тази Б8 ? Че са толкоз зли тез в Порше София Запад?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Айде сега пак помислете държите ли 5 или 7 години да си късате нервите с подобни полуидиоти, плащайки за смяна на масло по 400 лв., при нормална цена навън от 200 лв. и молейки се да бъде признат един явен проблем, а не да те убеждават, че черното е бяло и обратно! :hilezh:

..

Така е на всякъде в Бг, не само в Порше Запад. Една колежка си купи новата Ибиза с мотор 1.6 105 коня. Същата и харчи 14-15 в града вече повече от една година. Ходила е 100 пъти в сервиза и от там веднъж я УВЕРЯВАТ и УБЕЖДАВАТ, че това е нормално, а друг път просто не и вярват и я УВЕРЯВАТ и УБЕЖДАВАТ, че тя не знае как се замерва разход. При положение, че колата си има борд комп.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужването специално на Киа става много бързо и почти на половин цена при официалните в провинцията - Пазарджик, Стара Загора ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Дачия на 5 х.км. се притяга цялата ходова част :hilezh: Наичават, че и система 4х4 работи 2 пъти: веднъж демонстрационно като ти се продава, втори път в клиента, третия път оста е корозирала и мембраната не може да я включи :hilezh:

Колега това е нещо като Volvo мисля беше където някаква система трябвало да осигурява безопасност,а тя колата си се блъсна :hilezh: А относно Дачия то в гаранцията и пробега си е подсказано: Не карайте много Дачия,че ще се счупи бързо. :hilezh: Колега Дакс забелязал съм едно,че трябва да се познават хора от сервиза иначе те правят на шматарок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, то да беше само Ауди... Балкан Стар-София ги заобикалям от 2км. Обаче Пловдивския Балкан Стар е екстра.

При БМВ-тата същата работа -Камор са зле, обаче в Бургас и Пловдив е екстра.

Ако ми даваха 7г _истинска_ гаранция за некой от 'премиумите', бих я взел без да се замислям. Ма това няма как да стане.

Специално съм подчертал, че визирам САМО сервиза и то САМО в Порше София Запад. Съвсем не слагам всички под общ знаменател. :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 7 са много - на практика според мен са нужни не повече от 3-4 г. - защо - ами съдейки по мен си на втората година вече един автомобил ми омръзва (дори и да няма проблеми и т.н.) и искам да го продам. За да се продаде без проблем на втората или третата година обаче ще е супер да има някаква оставаща гаранция от една година - за да може новия собственик да е сигурен, че и да стане нещо - ще влезе в бокса и няма да има изваждане, а да не трябва да разчита само на клетви, че всичко е перфектно.

А ако се абстрахираме от глупавите ни пътища, които трошат яко окачването и заради които ме е яд, че имам автомобил (и все повече се замислям за супер евтин на поддръжка дърт джип, който да бухам без да ми пука) - всички евентуални детски болежки / дефекти трябва да са излезли до 2-3 години от купуването на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, да сипя още малко в хранилката :)

Значи една смяна на масло, всички филтри и труд на ФВ ПОЛО на 2 години си спомням , че излизаше около 250 лв. в официален сервиз в София....Помня от служебните коли преди.....

На Опел Комбо от тия години излизаше към 180-200 лв. същата операция....

Ония гадове надписват в сметката, че проверили, преден и заден мост, спирачки, светлини, чистачки и т.н.....може и да са прави де....нали уж гаранционни са талигите....

Моя пачник като го обслужвам- масло на двигател- 3л. наливен ТОТАЛ 10/40- 34,50 лв., маслен и въздушен филтър-20 лв., безплатна смяна, преглед на ходова част 5 лв......и съм готов за колко....59, 50 лв.

ХОХОХОХАААХХААААА........и да не съм чул лошо за тънките сервизи.....на двете ми коли дето съм имал само там съм си сменявал, общо около 78-80 000 км., както и бившата служебна....ядове никакви.

Сервиза ако някой иска да го знае да пише на ЛС....тук да не прозвучи като реклама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, да сипя още малко в хранилката :rolleyes:

Значи една смяна на масло, всички филтри и труд на ФВ ПОЛО на 2 години си спомням , че излизаше около 250 лв. в официален сервиз в София....Помня от служебните коли преди.....

На Опел Комбо от тия години излизаше към 180-200 лв. същата операция....

Ония гадове надписват в сметката, че проверили, преден и заден мост, спирачки, светлини, чистачки и т.н.....може и да са прави де....нали уж гаранционни са талигите....

Моя пачник като го обслужвам- масло на двигател- 3л. наливен ТОТАЛ 10/40- 34,50 лв., маслен и въздушен филтър-20 лв., безплатна смяна, преглед на ходова част 5 лв......и съм готов за колко....59, 50 лв.

ХОХОХОХАААХХААААА........и да не съм чул лошо за тънките сервизи.....на двете ми коли дето съм имал само там съм си сменявал, общо около 78-80 000 км., както и бившата служебна....ядове никакви.

Сервиза ако някой иска да го знае да пише на ЛС....тук да не прозвучи като реклама.

Това пак ли в официалния сервиз ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна на 15000 км обслужване на Хюндай i30 1,4/1,6 бензин е около 215 лв с ДДС, а на 1,6 дизел е 316 лв., като цената е различна в зависимост от на какви километри е автомобила за следващите обслужвания. :flipoff:

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пак ли в официалния сервиз ?

Не, разбира се, но е верига сервизи в Сф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, да сипя още малко в хранилката :flipoff:

Значи една смяна на масло, всички филтри и труд на ФВ ПОЛО на 2 години си спомням , че излизаше около 250 лв. в официален...

Факт е, че офиц. сервизи са кожодери. Обаче да си представим, че имаме едно ново А8 със най-новата седемнайсетстепенна скоростна кутия, и тя да земе да се счупи 6 месеца след като му е изтекла 2-годишната гаранция. Даже и в тази ситуация, от Ауди ще поемат голяма част от ремонта, ако колата е поддържана в техен сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче да си представим, че имаме едно ново А8 със най-новата седемнайсетстепенна скоростна кутия, и тя да земе да се счупи 6 месеца след като му е изтекла 2-годишната гаранция. Даже и в тази ситуация, от Ауди ще поемат голяма част от ремонта, ако колата е поддържана в техен сервиз.

Да, но говорим за масовия случай с коли от среден и нисък клас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...