Purshing Публикувано 19 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2010 Здравейте!Първо моля да ме извините, ако съм написал нещо не където трябва! Нов съм във форума, както и със Ауди-тата!Имам следния проблем или по-точно подозрение за проблем. Наскоро си закупих Ауди 80 B4 1.9 TDI (1993, комби) и като цяло съм страшно доволен от този автомобил. Много приятно се кара, комфортен е (дотолкова колкото кола на 17 години може да бъде комфортна). Разхода е много приличен. Но сега по същество...Струва ми се, че колата е много тромава на ниски обороти (до към 2000). Просто се чуди да потегля ли, да не потегля ли...да гасне ли, да не гасне ли. Сякаш тегля ремарке 1 тон зад мен. Имам познат с Пежо 306 отново комби и някак ми се струва, че разликата е огромна (въпреки че нямам намерение да коментирам останалите качества на Пежото). Иначе когато е в обороти нямам проблеми, на дълъг път всякакви изкачвания и прочие ги взима без да се замисли.Имате ли някаква идея каква може да е причината? Лошо регулирана турбина?Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devin81 Публикувано 20 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 Здрасти, колега. Немога да ти помогна но мога само да ти дам съвет. 1. Не търси причината в турбото. Не е от него.2. Отиди при някой добър майстор на помпи (ГНП). Нека да я свали майстора и да я завърти на стенда. П.С. Ако турбото се чува да свири значи е добре. След като има мощност във високите обороти както ти казваш значи турбината е ОК. Ако турбото не работи няма да има мощност нито в ниски, нито във високи обороти с две думи става куц кон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tihomir Tanev Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Здравей колега. Първо си прегледай всички вакумчета,да няма някой пропукан вакум.После да се провери зацепването на ангренажа,по точно зацепването на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 ....Струва ми се, че колата е много тромава на ниски обороти (до към 2000).....Турбината ти не е с променливa геометрия, нормално да тръгва от 2000обор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devin81 Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Турбината ти не е с променливa геометрия, нормално да тръгва от 2000обор. Колега, не искам да споря с когото и да било но по принцип турбината си работи и при тихите обороти, защото все пак тя взема движение от изгорелите газове. Друг е въпроса какво е КПД- то при ниските обороти-до 2000-и след 2000об./мин. Аз също карам ТДИ и съм се убедил в това от личен опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Дидо имаше в предвид,че колата тръгва да върви от 2000об. нагоре,а не че турбината започва да се върти тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 lag Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 Колега, не искам да споря с когото и да било но по принцип турбината си работи и при тихите обороти, защото все пак тя взема движение от изгорелите газове. Друг е въпроса какво е КПД- то при ниските обороти-до 2000-и след 2000об./мин. Аз също карам ТДИ и съм се убедил в това от личен опит. Дидо имаше в предвид,че колата тръгва да върви от 2000об. нагоре,а не че турбината започва да се върти тогава. точно,малко не съм се изразил много правилно.п.п ИСО го е написал кратко и ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 Колега, напиши от къде си и някой от форума ще те насочи при кой майстор да отидеш да ти погледне возилотоаз така направих и ме пратиха при ifidik от Варна е този човек знае какво прави останах много доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Loopy Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Имаш ли катализатор? Ако случайно имаш е МНОГО вероятно той да генерира цялата драма. Вервай ми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Purshing Публикувано 27 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Здравейте!Много благодаря за многобройните отговори! Сега поне за турбото се успокоих, че е нормално да свири. Иначе съм от София и ще се радвам, ако препоръчате някой и друг майстор да си каже мнението относно горивната помпа. За въздушни и горивни филтри съм сигурен, че не са причина, тъй като бяха сменени заедно с всички останали консумативи веднага, след като закупих колата. Има още едно характерно нещо, което забравих да спомена. Когато запаля се чува едно засилено "тракане" и някой ми беше споменал, че то се получава отново в следствие на проблеми с горивната помпа. Какво смятате?Пишете, ако знаете някой добър майстор! Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladdko Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Здравеи колега.аз съм със същия мотор на моето ауди и имах същия проблем.оправи се като му махнах катализатора,свалих и почистиг колекторите(всмукателните) затапих и ЕГРа,смених и маркучите за вакум и не мога да си позная колата.пробваи първо така(по лесния вариянт) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 За свиренето на турбото не знам дали е правилно или не.На друг двигател пак турбо дизел с кекаво масло турбото свиреше.Следващата смяна купихме качествено масло със същия вискозитет и не се чува турбинката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladdko Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 http://vladdko.snimka.bg/automobiles/malko...423193.14917990 ето и малко снимков материял колко боклук,нагар изкарах от колекторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tihomir Tanev Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Здравей колега,аз също карам със същия мотор , та това което чуваш са повдигачи или при много студено време може да трака помпата от студената нафта.Но това не е за притеснение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devin81 Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 (Редактирано) За свиренето на турбото не знам дали е правилно или не.На друг двигател пак турбо дизел с кекаво масло турбото свиреше.Следващата смяна купихме качествено масло със същия вискозитет и не се чува турбинката.Незнам какво масло сте купили но щом не се чува значи не е добре. ТУРБОТО ТРЯБВА да се ЧУВА да "свири" макари слабо но трябва да се чува. Ако не се чува и върви като "куц кон" и ако правиш димна завеса след себе си просто турбината е "ПРИКЛЮЧИЛА КУРСА".Възможно е "качественото" масло което сте купили да й е/е майката на турбината. Редактирано 30 Октомври 2010 от devin81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 (Редактирано) Възможно е "качественото" масло което сте купили да й е/е майката на турбината.Не съм се изразил правилно, чува се но много по-малко от предното масло почти незабележимо.Турбината няма никакво омасляване или симптоми на умиране.Върви от 1800 с пълна сила до към 3300 (заводски си е така) без димна завеса.Единствения пушек е сутрешното палене и то съвсем малко, или ако настъпя да изпреварвам с кикдаун което е нормално мисля.Куцото масло беше глупав валволин, сега е с фина от БулАвто.п.с и друго, валволина си го хапваше доволно моторетката едва изкара до смяна (15000) беше на минимума вече.Сега ситуацията е доста различна, има още 5000 до смяна а е почти на максимума пък вискозитета е същия. Редактирано 31 Октомври 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devin81 Публикувано 31 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 Не съм се изразил правилно, чува се но много по-малко от предното масло почти незабележимо.Турбината няма никакво омасляване или симптоми на умиране.Върви от 1800 с пълна сила до към 3300 (заводски си е така) без димна завеса.Единствения пушек е сутрешното палене и то съвсем малко, или ако настъпя да изпреварвам с кикдаун което е нормално мисля.Куцото масло беше глупав валволин, сега е с фина от БулАвто.п.с и друго, валволина си го хапваше доволно моторетката едва изкара до смяна (15000) беше на минимума вече.Сега ситуацията е доста различна, има още 5000 до смяна а е почти на максимума пък вискозитета е същия.Това вече е друго колега. Само се чудя автора на темата да ли се справи с проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване