Lion_Heart Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 А какъв мотор ще насаждаш на колата и с какъв карб?Ако имаш проблеми с делко или карбуратор,пиши!Аз съм като стара къща,всичко се намира,но да знаеш,че ще струва една бира! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 29 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 А какъв мотор ще насаждаш на колата и с какъв карб?Ако имаш проблеми с делко или карбуратор,пиши!Аз съм като стара къща,всичко се намира,но да знаеш,че ще струва една бира! ами замисъла е да сложа турбо мотор, но докато го направя искам да сложа карбуратора от 100-цата на моята да мога да я карам докато стане мотора.смисъл от мотора на 100-цата да взема карбуратора с колекторите и делкото и да се опитам да запаля моя мотор.а това което 6те остане 6те го ъпгреидна.но ще трябва да почета бая как да го направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 31 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2010 малко да раздвижа темата.значи десния праг е вече на мястото си и сега остава да се постави задния десен калник но има малко работа около отвора за резервоара защото е бая поизгнило но се надявам до няколко дни да е готова за изтъркване.утре след работа се надявам да мина и да снимам описаното по горе за да има нагледен материал.Ще съм благодарен ако получа информация за карбуратор ZENITH 2B отзиви мнения и информация за него,тъй като 100-цата е с такъв е поне беше де защото го свалих вчера а искам да го сложа за временно на 200-цата а има много вакуми по него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 1 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2010 вече мога да се похваля че лявата страна е готова за 1-ва фаза на търкане.ето и малко снимки от одеве.тук се вижда как е станал ръба.преди беше изгнило а сега е станало супер.тук се вижда как е изкърпена под стоповетеи от дясно е изкърпенотук се вижда вече готовата подложка за акумулатора,че имаше бая дупкатук се вижда вече сложения праг и една на пръв поглед малка дупка вече запълнена еми това е за днес и се извинявам за качеството на снимките но поне е документирано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 2 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 Ето малко снимки и от днес,много се радвам че колата започна да придобива вида в който ще се кара а не изрязана до неузнаваемост.снимките са от днес и се вижда че вече и дясната страна е почти готова.задния калник е на мястото абе какво обяснявам смиките само ще говорят тук се вижда завареният заден калник(панел)ръбовете и луфтовете са добре напаснатитук се вижда къде е подменена изцяло ламарината че беше яко изгнилотова е предния капаки две снимка на предницатаеми това е за днес,надявам се че ви харесва как става и се надявам до ден два да кача снимки на изцяло изкърпеното купе и иииииии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 евала,само как ще обработиш заварките от вътре? защото там ще гние! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 3 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 за кои заварки става на въпрос,защото майстора който я прави маже с нещо където е заварил.прилича ми на кит но не е и май е силикон дето прилича на салам.а и ще се маже с боди 999 за да се запечати.днес бях при него и ми каза че най късно утре ще е готов със заварките и ще почне да я търка за шприц.но ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 за кои заварки става на въпрос,защото майстора който я прави маже с нещо където е заварил.прилича ми на кит но не е и май е силикон дето прилича на салам.а и ще се маже с боди 999 за да се запечати.днес бях при него и ми каза че най късно утре ще е готов със заварките и ще почне да я търка за шприц.но ще видим.мисля че ще му е трудно да я обработи от долната страна на калника!харесва ми много колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 ...маже с боди 999 за да се запечати.днес....Това работа не върши - ръждясва си под него след като се слага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 3 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Това работа не върши - ръждясва си под него след като се слага.колега то реално колата си е стара и след няколко години 6те се обади тук таме,но пък заводското си стои,а и преди бодито ще я намажа с някакво дето защитава от ръжда но него знам как се казва.Георги Ангеловкалника отдолу поне левия е готов и стана супер.а преди да го сложат са намазали под него.но ще има бая мазане защото искам да я запечатам яко.пък ако се появи ръжда ще се прави навреме а не като сега.Радвам се че ти харесва как става. после като стане еднаква ще е по ефектна.обаче ще имам проблем с напасването на предния капак,тъй като преди време е обръщан в движение и сега ми два малко по ниско от към стъклото но поне ще мога да меря от донора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 колега то реално колата си е стара и след няколко години 6те се обади тук таме,но пък заводското си стои,а и преди бодито ще я намажа с някакво дето защитава от ръжда но него знам как се казва.Георги Ангеловкалника отдолу поне левия е готов и стана супер.а преди да го сложат са намазали под него.но ще има бая мазане защото искам да я запечатам яко.пък ако се появи ръжда ще се прави навреме а не като сега.Радвам се че ти харесва как става. после като стане еднаква ще е по ефектна.обаче ще имам проблем с напасването на предния капак,тъй като преди време е обръщан в движение и сега ми два малко по ниско от към стъклото но поне ще мога да меря от донора.Моито мнение е ,че трябва да иэшлаифаш хуваво заварките и да ги овравотиш с грунд,боя и чак тогава боди или квото и да било!а това ,че колата е стара не е точно така!като си я почнал направи я добре и си търси оригинален капак!ще ти дам един линк на лично-разгледаи снимките и ако нещо те заинтригува питаи мое дело е всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 4 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 аз оригинален капак имам но от обръщането му в движение е малко крив в двата края.но по нататък ще го направя и ще сложа всичко оригинално.целта ми беше да я вкарам да се направи че ако беше изкарала и тази зима като в първите снимки щеше тотално да се скапе и никога повече да не се подкара.а относно обработката на заварките се минават с грунд и след това ще има боди.а от днес да се похваля колата е готова и от дясно,сега остава да се обърне за да се направят едни основни заварки отдолу и се започва търкането.снимки ще кача утре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 Супер,скоро чакаме и видео с припалване на машината! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 4 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 клипче с припалването ще има когато дойде колата в къщи,но преди това ще трябва да намеря схема или поне снимка с белезите на мотора за да зацепя новото делко.буквите на мотора са WC Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 4 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2010 Атмосферен 10 клапанов петкан 2.1 със 136 конА и 185 въртящ...с К-джетроник...Ама как го е кръстил Гюнтер, да му ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 5 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2010 споко с белезите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 6 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 споко с белезитеда разчитам ли на помощ в такъв случай,скарата и бирата са от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 6 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o1976 Публикувано 8 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2010 (Редактирано) Колега, голям поклон,за това с което си се захванал.Виждам ,че ще успееш в начинанието си.Но, представял ли си си какво ще бъде изживяването след като приключиш.Да отвориш вратата,да седнеш, да хванеш с две ръце новият волан,да огледаш интериора,да палнеш, и първото кръгче разбира се. Пожелавам ти да го изпиташ колкото е възможно по скоро.Поздрави. Редактирано 8 Ноември 2010 от 4i4o1976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 12 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2010 малко позанемарих темата но да кажа че колата вече е изцяло изкърпена и сега се подготвя за шприц даже може и да е пръсната.утре ще ходя да видя какво става и ще има пресни снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 15 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 малко позанемарих темата но да кажа че колата вече е изцяло изкърпена и сега се подготвя за шприц даже може и да е пръсната.утре ще ходя да видя какво става и ще има пресни снимки.Аз може би съм единствения, който не е изкефен от ентусиазма ти. Няколко пъти говорихме, че имам частите, които ти трябваха в перфекто състояние. Даже и врати с ел.стъкла. Даже по едно време бях готов да ти порадя цялото купе... Ако се беше обадил. Не за друго - не си заслужаваше да убиваш зелената... Сори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 15 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2010 Аз може би съм единствения, който не е изкефен от ентусиазма ти. Няколко пъти говорихме, че имам частите, които ти трябваха в перфекто състояние. Даже и врати с ел.стъкла. Даже по едно време бях готов да ти порадя цялото купе... Ако се беше обадил. Не за друго - не си заслужаваше да убиваш зелената... Сори.няма проблем колега,станаха едни мизерии и затова занемарих нещата преди.зелената поне съживи моята защото ако нея бях купил щеше да отиде за желязо.това и беше отредил собственика.така че не съжалявам че я срязах а и без това външно беше перфектна но след като я поразчовъркахме излязоха много кофти поражения на места където моята е здрава.иначе ако ми потрябва нещо и го имаш с радост ще попитам, а най-важното е че сам готов да се реванширам за преди с бира и скара защото имам към хора като теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 16 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2010 няма проблем колега,станаха едни мизерии и затова занемарих нещата преди.зелената поне съживи моята защото ако нея бях купил щеше да отиде за желязо.това и беше отредил собственика.така че не съжалявам че я срязах а и без това външно беше перфектна но след като я поразчовъркахме излязоха много кофти поражения на места където моята е здрава.иначе ако ми потрябва нещо и го имаш с радост ще попитам, а най-важното е че сам готов да се реванширам за преди с бира и скара защото имам към хора като тебСтопове читави да са ти останали??? Да не са счупени само??? С какъв мотор е зелената? Работи ли, движеше ли се? От къде го намери тоз звяр? Аз читаво търсих много дълго време. Скоро и аз ще имам какво да покажа, че на тоя етап съм само на разглобяване за съжаление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_diablo_ Публикувано 17 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 Стопове читави да са ти останали??? Да не са счупени само??? С какъв мотор е зелената? Работи ли, движеше ли се? От къде го намери тоз звяр? Аз читаво търсих много дълго време. Скоро и аз ще имам какво да покажа, че на тоя етап съм само на разглобяване за съжаление.за стопове ще погледна,че имам 2 комплекта но ще видя кой е се слага на моята,иначе по 100-цата всичко си работи поне до последно.мотора е мисля 2.1 карбуратор но не съм много сигурен.иначе каквото ти трябва може да се вземе.утре мога да ти снимам какво е останало от него и да ти пратя снимки пак ако си харесаш нещо идваш и режеш сваляме.имам перфектен салон говоря със всичко,километраж но е без оборотомер.абе много части има.а случайно се заговорих с мои роднина на които беше колата че иска да я дава за желязо и от там се почна.така че ако ти трябва някоя част пиши ще ти кажа дали я има и дали може да ти свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 17 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2010 случайно се заговорих с мои роднина на които беше колата че иска да я дава за желязо и от там се почна.Късметлия!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване