Jump to content

Ауди 200 С2-най-после го почнах.


_diablo_

Recommended Posts

Също така моите адмирации за делото на колегата-евала!!!-тези коли заслужават да получат уважение :rotcol: Моля те само да се придържаш към оригиналния вид на колата/лека индивидуалност не пречи,но не и "PAZAR TUNING ROMALE" както му казвамe по нашия край тука,защото би било престъпление срещу марката и традициите и....!!!! както и да е-ти си решаваш в крайна сметка... ;)още веднъж :hilezh::rotcol::hilezh: и аз тръгвам по същия път-не си сам споко!!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко занемарих темата но тъй като времето е лошо а в гаража е студено нямам много възможност да събирам колата.Ето 2 снимки от последната слънчева събота.Фаровете и решетката са на лице а и смених задните пружини че с предишните беше много вирната,щях да сложа и предната броня но забелязах че е ударена а здравата която имам не е при мен.Успях да монтирам новото парно с ново радиаторче че старото течеше като лейка и така.засега е това.

p.s- отказах се от тунинга който имам защото нещо не ми хареса как стават.сега обменям информация с колега за монтажа на карбуратор и да стискате палци да запали но има една подробност трябва да монтирам резервоара и новата кутия за бушоните че моята е доста захабена а тази която има ме чисто нова-но ще трябва да видя кой ще пренареди клемите че аз не смея.

022276209-big.jpg?r=0

022276208-big.jpg?r=0

022276207-big.jpg?r=0 - тук забравих да напиша,че колата вече е със задни ел. стъкла че за предните не остана време а и добре че имах акумулатор да ги пробвам че все още не съм закачал клемите,а старите ръчни вече стоят и чакат някой от колегите със Ц2-ки да им потрябват.

Редактирано от _diablo_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се радвам,става кукличка... :hilezh:;):hilezh:

Имам проблем с един от ринговете около фаровете-счупен е.но по нататък ако намеря ще купя нов.сега е въпрос на време да запари но няма да е с карбуратора от 100-цата а с един друг вариант подшушнат от колега :hilezh: но за него по късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с един от ринговете около фаровете-счупен е.но по нататък ако намеря ще купя нов.сега е въпрос на време да запари но няма да е с карбуратора от 100-цата а с един друг вариант подшушнат от колега :rotcol: но за него по късно.

кажи кой от ринговете ти трябва да проверя кой имам-може да имаш късмет..... Съдружника ми имаше целия комплект с фаровете за 200 в перфектно състояние от едно време останал,но се попиляха нещата през годините/сега ме е яд много/ :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектна работа!!! Само не избра правилния сезон за боя според мен.

И тая гърбичка на капака стои като ... не ме кефи - честно.

Мигачите - мишън импосибъл е да се намерят нови - поне според мен.

Аз за 200-тицата (Ц3 база с двусекционните фарове) търся бленди от 6 месеца.

Обработихте ли предварително с нещо заварките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектна работа!!! Само не избра правилния сезон за боя според мен.

И тая гърбичка на капака стои като ... не ме кефи - честно.

Мигачите - мишън импосибъл е да се намерят нови - поне според мен.

Аз за 200-тицата (Ц3 база с двусекционните фарове) търся бленди от 6 месеца.

Обработихте ли предварително с нещо заварките?

капака е от 100-цата и затова е с тази гърбица но пък неми пречи поне засега,скоро ще дам да ми направят и моя си капак че преди време един познат го обърна в движение и ще го сложа.сезона да малко куцаше но пък има забележки които сега започнах да ги забелязвам не са фрапиращи но са забележими.Ще влиза пак за боя но мисля да е лятото или догодина.мигачи намерих по 15 евро но не знам как ще дойдат до България.има оранжеви опушени и бели.Имам братовчедка в Австрия и ще говоря с нея да ги получи и от там към мен, но малко ме съмнява да се навие.иначе в Германия има много части за нашите антики ама уви трябва да се отиде на място.Заварките преди да се пръсне с боди 999 ги третирахме със силикон който е за тези неща, но мисля на собствена глава като заделя някой лев да мина цялото дюшеме още веднъж с боди да знам че аз съм си го направил како на мен ми харесва.дайте идея откъде да намеря киче и да слагам мокета и новия салон.

Редактирано от _diablo_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АВТОТЕКСТИЛ - София!

В Горубляне е някъде!

Ровни в гуугъл.

Я дай адрес с каталог за части за нашите антики?

Ако ме огрее с бленди за 200-тицата... напрао супер!

п.п. Вюрт имаха една обмазка на силиконова основа, която предпазва добре, а ъглите и заварките аз специално при мен ще ги мина със силиконово покритие на Карсистем (стига да намеря).

п.п. Мисля да отворя мотора на моята докато се прави купето тая пролет.

Единственото ми притеснение е дали ще намеря читави лагери и сегменти. Гарнитурите не са проблем - пробвах една българска фирма да ми изработи гарнитури по шаблони - по старите гарнитури. Справиха се меко казано ПЕРФЕКТНО. Онази кола все още се движи (вече 2 месеца) без ядове, а не възлагах големи надежди.

Ха дано това време най-сетне се оправи да почна поне с разглобяването, че всяка събота и неделя си го припалвам и само се дразня.

п.п. Уредих се и с чисто нова механична бензинова помпа Пиербург за Ц2-йката :):lol:

Има още какво да се желае по работата на бензин, и като я оправя - газовото ВЪН!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коя кола се движи без проблем вече 2 месеца,че не разбрах.иначе адрес с части ще ти кажа довечара като се поразровя.има бленди за Ц2-ка една камара.има и работни комплекти за ремонт на двигателя.на мен ми трябва само карбуратор или читав инжекцион и започвам с пробите за паленето на колата, приготвил съм комутатор който знам че пали и делкото от мотора на 100-цата и дано с тях запали но пусти белези немога да ги намеря на моя мотор че нали уж е правен за щатите и мисля че са сложени на друго място.ако някой има схема или обяснение как да центровам делкото ще съм много благодарен и като се затопли времето бирата е от мен.и аз мисля да махна газовата и да перкам само на бензин но първо да запали пък после ще го мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи,брато кое точно не разбираш от зацепването? То не е толкова сложно-като я докараш на белезите за ангренажа палеца на делкото трябва да ти сочи към 1-ви цилиндър(по дистрибуторната капачка гледаш)Ред на палене: 1-2-4-5-3. Белега на главата е отпред на ангренажната шайба към ръба на капака идва(отдясно гледаш),на коляновия вал е сложен на маховика,гледа се през специалния отвор отзад на скоростната кутия.Там като ги докараш погледни самото делко-като му свалиш капачката по лицето където ляга тя трябва да има една малка чертичка-тя трябва да идва точно в средата на палеца(докарваш я като завърташ делкото)Ако всичко това ти съвпада и имаш искра,гориво и някаква компресия няма начин да не запали!!!После финната центровка на зпалването е друга работа-ще си я докараш (на елкон най-добре,че имат стробоскоп и става добре за старите коли).Дано да се разбира какво съм писал и дано ти е от полза.... :rolleyes:

Редактирано от don_carloss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата, за която поръчах гарнитурите да ми ги правят във ВЕНТЕРЗ. Преди 2 месеца правихме основен ремонт на една Алфа 33 боскер карбуратор и за нея гарнитурите нямаше намиране. Т.е. чрез тази фирма можем да си поръчаме поне читави гарнитури за нашите кочини, че може би няма да има за тях нищо освен ГЛАСЕР.

Пич, на маховика са 2 белега. Единият е Т образен, това е за позиция в горна мъртва точка. Именно той служи за показател при първи цилиндър за зацепване на ангренажа.

Има още 1 белег, който прилича на буквата I - именно той е за делкото и реда на запалване.

Кокато той е на върха на обозначителния триъгълник - тогава палеца трябва да сочи 1-ви. :zustimm::hilezh:

И последно - кой за бога мотор ще палиш???

Този от зелената, който е с карбуратор или твоя мотор, че не те разбрах???

Карбуратор пък що ти е нов? Нали имаше? По-евтино ще ти е Люси от ФВ форума да ти го отремонтира и направо с него?

п.п. Намерих ена снимчица от менюъл, която ще ти покаже къде точно са ти белезите.

post-1691-0-38842300-1296714894_thumb.jp

Редактирано от Iltcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчерашният топъл ден добре ми се отрази и свърших малко работа по колата,ето снимки на задницата и на двата варианта за избор на стопове.По бронята липсват някой лайсни но неми стигна времето и не ги поставих.Ето и снимките и дилемата кой стопове да сложа.

022342395-big.jpg?r=0

022342394-big.jpg?r=0

022342383-big.jpg?r=0

това е засега ............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка,то дилема няма никаква просто-от Юпитер се вижда,че с оригиналните си е супер направо :lol::):lol: . С тия черните ще стане "цигънско лято" както се казва :respekt: . Виж,ако беше черна можеше да се замислиш да ги направиш наново като хората и да видим как ще стои,ама на сивото-де да знам-уморен вид и придават някак си....(според мен естествено)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления!!!

Черните не стават - остави си оргиналдъ-то.

Тея черните, ако не са боядисани вътрешно, може да се оправят.

Снимай тая пластмаса, която ти липсва бре?

Редактирано от Iltcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес се възползвах от хубавото време преди обяд и посвърших малко работа по колата,вече има оригинален спойлер под предната броня,задната е вече с всичките лаисни.Даже пипнах малко под капака но и от там се появи един въпрос-Дали да монтирам колекторите за карбуратор на моя двигател които е инжекцион, и как да запуша дупките за дюзите?Замислям тази интервенция защото моя инжркцион е каран 10-12 години само на газ защото на бензин не искаше да пали и е на 50 % тотал.Замислената интервенция за монтаж само на карбуратора е за да спестя смяната на двигателите и още куп неща.Доста неща ми куцат от към двигателите и затова моля за мнение от хората които знаят как стоят нещата.Ще съм благодарен защото много искам да чуя как двигателят пали и да чуя най-накрая след толкова години мълчание звука който ми пълни душата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните стопове,но ги полирай хубаво,за да светнат както си трябва.Иначе черните не ми харесват как стоят :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши на колегата PACE ,той продава едно купе б2 на части,лично съм гледал карбуратора и е ок,колекторите също са ок!Мисля,че ще паснат,неговия мотор е 2.3!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес се възползвах от хубавото време преди обяд и посвърших малко работа по колата,вече има оригинален спойлер под предната броня,задната е вече с всичките лаисни.Даже пипнах малко под капака но и от там се появи един въпрос-Дали да монтирам колекторите за карбуратор на моя двигател които е инжекцион, и как да запуша дупките за дюзите?Замислям тази интервенция защото моя инжркцион е каран 10-12 години само на газ защото на бензин не искаше да пали и е на 50 % тотал.Замислената интервенция за монтаж само на карбуратора е за да спестя смяната на двигателите и още куп неща.Доста неща ми куцат от към двигателите и затова моля за мнение от хората които знаят как стоят нещата.Ще съм благодарен защото много искам да чуя как двигателят пали и да чуя най-накрая след толкова години мълчание звука който ми пълни душата.

Просто не вади дюзите от леглата на този етап.

Другия вариант е, да извадиш дюзичка, след което да бръкнеш в отвора на леглото, което е с 6-тограмен отвор, да го отвиеш ВНИМАТЕЛНО (щот е някакъв вид текстолит и лесно се чупи) и да ти направи един стругар тапи с тая резба, форма и дължина, но да съобрази и как ще се завиват и отвиват (абе да са ремонтнопригодни и удобни за бъркане с ключове).

п.п. - Ко пипа под капака и що няя снимки М? Ш`а са караме ;) ;) :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днес ми се обади някакъв човек от Перник, каза че има ауди 200 1981 година за продаване, мисля че ако някой купи повечко части може и да реши да го разпродаде и на части , каза че отпред е с 4 квадратни фарчета, предполагам че е някакво американско изпълнение, на мене тази кола не ми трябва , защото търсенето за части на този модел е доста ограничено, така че взел съм телефонния номер на човека и вие ще имате възможност да се възползвате от колата, надявам се да съм бил полезен с информацията номера на човека е -0897 813382, Паскал, последните 7 години колата била карана на газ , така че инжекциона сигурно е заминал, мотора е 5 -ак , но доколкото разбрах е без турбо, цялата кола я продава за 1000 лв.:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се обади някакъв човек от Перник, каза че има ауди 200 1981 година за продаване, мисля че ако някой купи повечко части може и да реши да го разпродаде и на части , каза че отпред е с 4 квадратни фарчета, предполагам че е някакво американско изпълнение, на мене тази кола не ми трябва , защото търсенето за части на този модел е доста ограничено, така че взел съм телефонния номер на човека и вие ще имате възможност да се възползвате от колата, надявам се да съм бил полезен с информацията номера на човека е -0897 813382, Паскал, последните 7 години колата била карана на газ , така че инжекциона сигурно е заминал, мотора е 5 -ак , но доколкото разбрах е без турбо, цялата кола я продава за 1000 лв.:flehan:

обаждах се на този паскал и ми изпрати снимки

ако някой се интересува:

няма повече място да кача другите снимки:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата съм я гледал,исках да я купя преди около 2 години,тогава обаче,не я продаваше!Бракувал ли я е??? Колата я бива,има ел.джамове,друго не помня вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка,то дилема няма никаква просто-от Юпитер се вижда,че с оригиналните си е супер направо :lol::lol::lol: . С тия черните ще стане "цигънско лято" както се казва :huh: . Виж,ако беше черна можеше да се замислиш да ги направиш наново като хората и да видим как ще стои,ама на сивото-де да знам-уморен вид и придават някак си....(според мен естествено)

Съгласен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...