Jump to content

Ауди 200 С2-най-после го почнах.


_diablo_

Recommended Posts

Колата е 5 цилиндрова 2,2 кубика,атмосферен,пълна инжекция

Я кажи цена за предната маска (фарове, решетка, бленди) цена, снимка и състояние на арбатурното табло?

На лично, че да не акаме по темата на колегата.

Диабло, айде бе брат, времето се оправи, аз отивам на тенекеджия, а ти мълчиш??? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Време не остава да пиша, колата до дни влиза в сервиз за пълна профилактика на мотора и да го центроват и запалят.и след това започвам да слагам новия салон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравей колега,

Поздравления и от мен за усилията ти да възстановиш един наистина красив автомобил.

При мен имам предни фарове, които мисля че са за твоя модел.

Ако искаш напиши ми какви трябва да са размерите им. Ако стават, ще ти ги подаря, за да имаш резервни.

Телефона ми е 0888 39 15 42

Поздрави,

Петър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 9 months later...

ето ме пак на "сцената" ако мога така да се изразя.от една седмица захванах аудито наново и сега съм пред една дилема-смяна на целия двигател-2.1 5Е, тъй като не е пален от много години и мисля ако го сменя да го позасиля с ковани бутала...турбинка и почти нова глава от ауди 200 Ц2 турбо.вариант 2 - просто да сменя главата и да го направя карбуратор докато тече сглобяването на интериора,за да мога да го местя.а накрая последния вариант е да сложа друг двигател от ауди 100 Ц2 който е карбуратор и е на невероятните 146 000 км,който определено са реалните.според мен смяната на главата е по лесния вариант,но пък ще разглобя 2 двигателя и не е гаранция,че ще запали и всичко ще пасне,затова предпочитам да сменя двигателите,но е малко непосилна задача за сам човек,но както казвам-Стигнах до тук и няма да се откажа.мисля в неделя да разкача скоростите и каретата пък да видим докъде ще я докарам.Все пак дайте мнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Слагай готовия мотор и не се занимавай с глупости за да можеш да се возиш!

Другия ще стане с течение на времето.

А и що да е непосилно смяната на моторите? Пусни ми номера си на лично, че те търсих 2-3 пъти и нямах достъп до него. Като съм един уикенд в София ще ти помогна да го направим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Колеги смених си ника от _dialo_ преди известно време на DIABLO 666. Започнах набавянето на липсващите ми части за да сглобявам колата,че е грехота и най после да и чуя звука.сега търся крик тип жираф за да извадя стария мотор и да сложа новия мотор който ще е карбуратор.

Ще кача снимки на нещата които сега са ми необходими.Имам и счупен халоген и мисля че от ауди 80 Б3 ще пасне идеално.

post-9917-0-33116200-1359906799_thumb.jp

post-9917-0-70194100-1359906820_thumb.jp

Редактирано от DIABLO 666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги щях да забравя-Трябва ми крик тип жираф или лебедка с която да извадя сегашния двигател и да мушна на негово място карбураторния мотор който имам.Поради липсата на такъв крик(лебедка) не съм сглобил мотора и не съм припалил колата.Ако някой има такъв и не му трябва може да го купя, но на разумна цена,или ако може да ми го заеме за седмица две.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги знам,че все някой му се е налагало да си изолира купето от вътрешната страна.интересува ме материал и препоръки и идей как да го направя.липсват ми кичетата от колата а и донора който имах нямаше и сега ще ми се наложи да изолирам дюшемето. очаквм предложения и идеи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вижте накакво се натъкнах днес -

Audi 200

Двигател: 5-цилиндров двигател (200 5T турбо)

Обем: 2144 куб.см

Капацитет: от 136 к.с. при 5700 об. / Мин. до 170 к.с. при 5300 об. / мин.

Срок на изпълнение: 02/1980 - 08/1982

Продукция: 12522 Audi 200 5E, 17 183 Audi 200 5T

Радвам се, че една от тези 12522 бройки е при мен :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И две от тях - 5Е са при мен... :P/> :hilezh:/>

Имам 3 тонна макара с вериги - да ти я пращам ли да си свършиш работа със смяната на мотора?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 10 months later...

Много се изложих с колата но удорих на камък-финансов и до тук, но както се казва времето се оправя и мисля да задействам отново нещата.Въпросът ми е следния - Не мисля да слагам кичета по пода и затова се замислих за един изолационен материал, който от едната страна е с лепенка а от другата страна е гладко. дефакто мисля да залея душемето с лек слой от боди и после да залепя въпросната изолация, но уви немога да се сетя как се казваше.знам че се ползва в стройтелството но до там. 

Моля ако някой знае да сподели защото още малко и започвам да накичкам колата и мисля до 2-3 месеца да я припаля с новия двигател защото по стария ще има доста работа, но ще остане на заден план.Защото от атмосферка не е лесно да се направи турбо мотор.

Очаквайте снимков материал съвсем скоро...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел си купи на Мазната преди около 2-3 седмици от Ди Трейд микропореста гума с лепенка от едната страна. Дебелината мисля че беше около 3 мм. Проблема е че май микропорестата гума си "пие" вода и ако я сложиш на пода да не засмърди в някакъв момент. Иначе като шумо и особено топлоизолация е доста добра.

Другия възможен материал с подложка като за ламиниран паркет, но при всички обстоятелства трябва да има и мокет отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, малко за помощ да помоля. Започнал съм да си оправям едо такова ауди обаче 100 5Е. Преди няколко месеца ми откраднаха страничните огледала и те мога да намеря. От къде купувате части и можете ли да помогнете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Цитиране на предходен пост!

Мойте части съм ги събирал с годините, а иначе мисля, че от ФВ сантана трябва да станат.Аз също имам проблем с огледалата-имам 4 но 3 са горе долу добре, но лошото е че и трите са леви а дясното е счупен механизма. Затова ще търся от някоя сантана.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

За изолацията ,тук са вариантите ама е скъпичко .http://caraudio-bg.com/zvukoizolaciia/ground-zero

  ако не ти се дават такива пари ,макар че на лист излиза към 6-7 лв ти трябва някой да се занимава с климатици там ползват една сива самозалепваща не е скъпа ,а за парите си е доста добра .Аз се занимавам с автозвук и на проекти с нисък бюджет слагам такава.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Потърси ги и дай цена за тях, че аз ударих на камък в търсенето на оригинални за 200-ца.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намеря ли ги,пари за тях не искам.Само трябва да се поразровя,защото имам много части и не знам къде съм ги поставил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

така......та значи стигнах до извода,че време за губене нямам и няма да сменям целия двигател,а си намеих читава механична инжекция за моя.проблема е,че нямам информация и схема как се зачепва делкото и ангренажния ремак.молбата ми е ако някой е запознат и има налична информация да я сподели.благодаря предварително и.....скоро фото или някое клипче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...