Jump to content

Перката на радиатора


longman

Recommended Posts

Колеги,проблема е следният-веднага щом дам контакт и перката на радиатора се включва.Връщам-спира,пак контакт-пак включва.Карам си,загрява се до 90 градуса,после пада обаче на 70 и си стои там.И горния и долния маркуч са топли след като загрее,значи термостата отваря.Притеснява ме само това,че перката постоянно върти.Може ли някой да даде акъл.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчик долу на радиатора...сменявах го скоро....имах такава подобна тема...беше залепил на 2-ра скорост и бях като самолет.Въртеше си постоянно...рядко съм вдигал повече от 80 градуса...сега постудените дни си карах с изподена клема на перката ..не ми трябваше...но я оправих като сменях още един датчик...та само това е да знаеш :bia:

тук

П.С. 12 лв от Ауто +

Още по конкретна тема !!!

Редактирано от RhINoX^
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е тоя датчик,огледах целия радиатор,ама не го видях.Като застана пред колата,долу вляво ли да гледам или отдясно,където са маркучите.Имам някаква джаджа,където влиза горния маркуч в двигателя,на някакъв меден фланец е захваната няква пишка с жици и с гумено маншонче отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офтопик

На някой да му се включва перката известно време след като колата е спряла?Върти няколко минути и спира.Досега май не бях забелязал такова нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офтопик

....

на колекторните тръби има един датчик към който отиват един или 2 кабела (зависи). виси някак странно на една планка във въздуха. той е предназначен когато температурата в двигателния отсек надвиши 110 градуса да пусне перката (при неработещ мотор топлия въздух се качва нагоре, седи под капака и бяга бавно) за да обърне въздуха и да предпази дюзите от повреда от високата температура.

може да му е топло а може и да е сбъгнал но той ти пуска перката :heiss::multi:

Редактирано от vaskoto1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си с климатроник,защото тогава непрекъснато се върти.Само като дадеш контакт ли върти или като запалиш?Ако е само на контакт,тогава е със сигурност датчика за температурата на перката.

Редактирано от Elbi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си с климатроник,защото тогава непрекъснато се върти.Само като дадеш контакт ли върти или като запалиш?Ако е само на контакт,тогава е със сигурност датчика за температурата на перката.

Elbi, ако питаш за моята каруца, когато я купих въртеше и след като загася тотално колата ако е загряла, но сега върти само на контакт или като я запаля. С климатик съм.

Редактирано от Horch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Horch,твоят автомобил също има датчик,който следи температурата в двигателния отсек след загасването на мотора и ако е нужно включва перката.Ако не ти се задейства тази система,дори при топло време,не е лошо да провериш датчика.За целта,при изгасена кола,издърпай двата проводника от датчика и ги свържи на късо.При изправна ел.инсталация трябва перката да се включи,ако това не стане купувай нов датчик. :multi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Horch,твоят автомобил също има датчик,който следи температурата в двигателния отсек след загасването на мотора и ако е нужно включва перката.Ако не ти се задейства тази система,дори при топло време,не е лошо да провериш датчика.За целта,при изгасена кола,издърпай двата проводника от датчика и ги свържи на късо.При изправна ел.инсталация трябва перката да се включи,ако това не стане купувай нов датчик. :heiss:

Къде точно се намира тоя датчик? Нали не е този, който е на радиатора отдолу? Thanks :multi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички ли B3-ки имат такава система да включва перката при изгасен ДВГ :multi: ако е така тя мойта не работи откакто съм я зел /голям смях/ аз си мислех че я няма тая екстра щото е по старичка /86г./

РР/ С пожелания за много по здрави AUDI-та през новата година! :heiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А когато въртят без да е на контакт? Просто ми изтощиха акумулатора. Датчика е нов, релето е сменено. Тогава какво се прави, освен, че се зарежда ак. Заредих го, сложих го и перките се завъртяха моментално. Без контакт. Какво да правя, казвайте, МОЛЯ. С климатик съм, ако това има някаква връзка с проблема.

Редактирано от lubo borisov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. jordanik, малко си пообъркал следното:

За целта,при изгасена кола,издърпай двата проводника от датчика и ги свържи на късо.При изправна ел.инсталация трябва перката да се включи,ако това не стане купувай нов датчик. :multi:

Ако даде на късо и не се включи перката, значи има проблем другаде, но не и в датчика. Ако перката се включи, тогава проблема да е в датчика (ако наистина температурата под капака е висока и трябва да сработи датчика)

2. Tisho, не всички, аз нямам - нито имам датчик, нито имам реле за този датчик при другите релета в кутията (мисля че за него имаше отделно реле, поправете ме ако бъркам)

3. Адаш, що не пробваш следното - след като сложиш акомулатора и се завъртят перките, извади куплонга на датчика (или го извади преди да сложиш акомулатора). Трябва да спрат перките. Ако не срат, проблема е другаде, но не и в датчика. Ако спрат - с ом метър премери какво е супротивлението на двата извода на датчика, сигурно ще е 0 т.е. датчика е сработил при ниска температура т.е. или не е наред датчика или двата извода от датчика дават на късо някакси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години колеги !!! Живи и здрави през 2006 , и безаварийна разбира се.

Сега по темата.Прочетох всички мнения на колегите.Всеки разбира се е прав за себе си , но верният отговор е само един........този на vaskoto1

( на колекторните тръби има един датчик към който отиват един или 2 кабела (зависи). виси някак странно на една планка във въздуха. той е предназначен когато температурата в двигателния отсек надвиши 110 градуса да пусне перката (при неработещ мотор топлия въздух се качва нагоре, седи под капака и бяга бавно) за да обърне въздуха и да предпази дюзите от повреда от високата температура.

може да му е топло а може и да е сбъгнал но той ти пуска перката )

Аз се занимавам с електроника по автомобилите и съм дълбоко запознат с този проблем ,особенно на АУДИ 80 2.0 пълна мех.инжекция 3А мотор

Когато се повреди датчика разположен до колекторите на двигателя,на посочената планка той "дава МАСА" и по този начин включва релето за ниска скорост на перката на вентилатора.Това става САМО при изгасен двигател.Колегата много точно го е описал.

РЕШЕНИЕТО Е - НОВ ДАТЧИК, КОЙТО Е ОТ ПОРЯДЪКА НА 8-15 ЛВ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...