Jump to content

Буталата задраха. Откъде други?


perko1

Recommended Posts

Обръщам се за помощ тъй като вече втори месец удрям здраво на камък и вече незнам какво да права.

Проблема е следния, става въпрос за А6 Ц4 мотор 2.8 V6 192 коня 30V -96г, Август месец карайки по бул. България със 40-50км/ч изведнаш колата заби муцуна и започна да притрисва , изгуби мощност , повече от 20км неискаше да вдигне и след 2-3км тотално се срина. След като беше репатрирана , отворен мотора, се оказа че буталата са задрали по неизвестни причини (предполагат че маслената помпа е заминала и не е качвала масло), двигатела няма никаква компресия. И съответно сега отивам на смяна на бутала или "лек" основен ремонт, обаче проблема е че тези бутала заедно със сегментите немога да ги намера никъде, а в стария Юнитрейд сегашното Сакар Ауто ми обявиха космическа цена за бутало със сегменти от 545лв на бр.! А за кола на почти 15 год ми се вижда доста нереална цена тъй като мога да си взема още една А6-ца на цената на целия ремонт. Моля посъветвайте ме откъде мога да ги намера тези бутала. :rolleyes::(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....ми обявиха космическа цена за бутало със сегменти от 545лв на бр.....

Колега, каква е тази цена? Аз лично съм се интересувал и още си пазя цените за комплект ковани бутала.

Бутала – JE със сегменти, без допълнителни покрития –6бр.- 1480 USD Срок на доставка – 4-5 седмици

Имай в предвид, че диаметъра на буталата са 82,5мм и ако ще шлайфаш и хонинговаш цилиндровите втулки сигурно ще отидеш на 83мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според майстора на който предполагам на повече то е известен - Жоро срещу пирогов, каза че по цилиндрите колкото и очудващо нямало никакво надиране и никакви следи от надиране и че не е необходимо шлайфане, единствено шлайф на главите и препасване на клапаните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами още не съм се интересувал каква точно е причината тъй като съм още на вълна бутала, но Жоро каза че най вероятно е помпата а това беше преди близо 2 месеца, а има и вероятност да от бензина тъй като сипах 100 октановия който е на ОМV на тунела на Люлин и това се получи след 10км изминати с този бензин, но нямам си представа да ли е просто съвпадение или причината за ремонта :flehan: и от тогава търса бутала, и да и аз се чуда как нищо не е светнало по таблото , но тъй като преди 1 год подменяха крушки по таблото и го сваляха цялото ме навежда на мисалта, че може нещо да са преебали някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... ме навежда на мисалта, че може нещо да са преебали някъде.

Със сигурност доста сте се преебали......кое е задрало тогава , че търсиш бутала...(Жоро срещу пирогов, каза че по цилиндрите колкото и очудващо нямало никакво надиране и никакви следи от надиране и че не е необходимо шлайфане, единствено шлайф на главите и препасване на клапаните. )

Редактирано от комбито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами още не съм се интересувал каква точно е причината тъй като съм още на вълна бутала, но Жоро каза че най вероятно е помпата а това беше преди близо 2 месеца, а има и вероятност да от бензина тъй като сипах 100 октановия който е на ОМV на тунела на Люлин и това се получи след 10км изминати с този бензин, но нямам си представа да ли е просто съвпадение или причината за ремонта :flehan: и от тогава търса бутала, и да и аз се чуда как нищо не е светнало по таблото , но тъй като преди 1 год подменяха крушки по таблото и го сваляха цялото ме навежда на мисалта, че може нещо да са преебали някъде.

Добре де , защо не вземеш цял двигател направо . Ако няма във форума , разпитай до колкото знам двигателя е резервна част и се внасят на много по-ниски цени , отколкото ще ти излезе ремонта .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не си купят едни бутала втора рька и да се набият едни втулки?Няма я занимавката сьс документи за номерата на двигателя и един вид тои е като нов.Ако е втора рька как ще се разбере дали няма да направи и тои проблем?

А пьк колега ако е от маслена помпа пьрво ще изтропа коляновия вал. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така като гледам и аз се настройвам психически за нов мотор, и доста други хора ме посъветваха същото и май се отказвам от тези бутала, благодаря на всички за съветие и отзивите по темата. Само да попитам ако смена мотора възможно ли е да имам някакви проблеми с електрониката или с компютъра тъй като има чип, или въобще някакви особености с който трябва да се съобраза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е хардуер, който се управлява от софтуер...който при теб си е настроен. Зависи какво и как ще вземеш, но няма какви драми да имаш. Аз съм ти потенциален клиент за главите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не го знам този Жоро, но ако проблема наистина е в маслената помпа преди да задират буталата ще присвирят всички видове основни и биелни лагери-гарантирам за това.

Успех и хубаво си помисли. :vielposten:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, аз така и не разбрах, защо се налага да сменяш буталата. Къде са задрали? Нали цилиндрите са добре, няма нужда от шлайф?

Най-много едни сегменти и лагери да смениш, но защо бутала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам имах повечко работа и неможах да се включа на време да отговора и да обърна внимание на темата. Ами според някой познати и непознати майстори казват ,че бутала по принцип били по меки като сплаф и явно (още не е проверено на 100%) маслената помпа или се скапала или някъде е имало нещо запушено и е оставила бутала без масло и като по меки са се надрали. Да ли това е истина или не незнам, но факта е че половината двигател е в багажника и колата е на трупчета. Ремонта с нови бутала е напълно безмислен, двигатела е със сигнатура ACK който се слагал на А8 и говорим за зверска сума. Някой познати ме поткукоросаха да сложа двигател от А8 като например 3.7 или 4.2 но трябвало да се извади цялата електроника заедно с мотора плус скоростите, обаче някак си ми звучи като самоубистевена мисия. И се обръщам отново за съвет, това нещо възможно ли е да се направи и кой изрод би се пробвал. Вече и аз незнам какво да права с тази кола, лошото че до момента съм набил толкова пари и толкова неща съм сменил с нови че направо имам чувството че карам S8 а не А6 от 96-та. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh::hilezh: Да плача ли , да се смея ли...За каква зверска сума говорим колега ? Кой ти ги разправя тези неща ? Мога да ти намеря такъв мотор за по-малко от 1000лв, мога да ти намеря 3.0 220к.с. от А6 за 1800лв...заедно с компютъра,. електрониката и т.н...Не знам защо питаш тук, като слушаш хора, които не са в час...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...