Jump to content

Insignia OPC vs А3 1.8Т


Recommended Posts

  • Отговори 693
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

п.п. Алпината е 4.6 347 коня 1760 кила или поне така казват от завода!Но с гуми на телове и 2.3сек 60 фута, дава между 13.3 и 13.6 в зависимост от посоката на пускане(разбирай към Аксаково и обратно на Лука във Варна) по Дрифт Бокса на Келеша и според него самия ще тупе без проблем стокова М5 Е39!Тва за Стоил май дето попита за колата... :)

мерси за инфото, колега

кефи ме, че си откровен, което е важно

а попитах защото 12 и нещо секунди межди 100 и 200 не ми се стори некво яко постижение.

иначе до другите:

просто не си мислете, че това 1.8 е неква велика машина

камоли без да му се сменят карантии и турбина поне 3076

просто се заблуждавате

едното е некъв правеняк в гаража, а другото е разработвано опитно от инженери.

аз залагам твърдо на инсигнията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разрових в нета и на всички места, които намерих дават, че тази кола със софтуер става към 355коня

http://eds-motorsport.de/shop/de/Opel/Insignia/A28NER

A28NER -> е кода на мотора.

Така, че тия работи за 420к.с. и т.н. ми се виждат малко пресилени просто няма как да стане при положение, че след 5000об/мин няма никой .

Отделно на 400метра сток е много висока 14ка.

А и все пак да не забравяме, че това е насран мотор с Холденов произход и е дело на германо американско австралийската дружба -> демек много баби хилаво дете.

Аз съм закачал с такава Инсигния и няма състезание с мойта кола просто все едно не дава газ, а мойто 1.8Т е със сток мотор само с голяма турбина и софтуер и дюзи и кулер.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а попитах защото 12 и нещо секунди межди 100 и 200 не ми се стори некво яко постижение

Еми тва е по уреда иначе на километраж гледано е 10.5 некъде...Слабо силно, тва е положението, колкото-толкова, засега.....

Отделно е доста по силна отколкото би трябвало да е, така че аз съм доволен!

Редактирано от mityo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едното е некъв правеняк в гаража, а другото е разработвано опитно от инженери.

Напоследък много,ама много ме кефи с моя 13 годишен правеняк да поцепвам лабораторни инженерни творения.

Сигурно е яко да си вземеш кола за 80к и да те изкорми кола за 10 бона.

За Жоро не знам,но аз със сигурност ще я утрепя,въпреки,че не съм с 3076,а съм по-бърз от Митака,който върви наравно с М5 Е39 400коне.

По километраж тази ОПЦ прави 100-200 между 13-15 сек.

Аз ги правя за 10.

Жалко,че все не успявам да се замеря с качествена апаратура,въпреки че Келеша я е мерил с неговия дрифтбокс и е направил 16сек 0-200,което за съжаление не е константен резултат.

Аз като успея да се замеря сам ще се види колко върви колата или по-точно колко мога аз да я карам.

Самия ти имаш правена кола,доколкото последно разбрах и много по-ясно и от мензнаеш за какво става въпрос. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митьо и Цецо нема смисъл да се бегат с ръждилника. Такава инсигниа, ама комби и правя кола и половина от място на 400 метра. Става дума за А4 B5 quattro ACK V6 2.8 193 коня + PES G2 = 300+ коня на вала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама с мн малко :P:):hilezh:

Знам , че искаш да ми свалиш задната броня в движение,ама засега не давам :hilezh::hilezh:

п.п. В Петък сутрин май ще съм при Тони,така че може и да се замеря вече,а кафе ще нагласим

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога тва точно, да дойда и аз че отдавна искам да я закача да видим некой грешка ше изкара ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митьо и Цецо нема смисъл да се бегат с ръждилника. Такава инсигниа, ама комби и правя кола и половина от място на 400 метра. Става дума за А4 B5 quattro ACK V6 2.8 193 коня + PES G2 = 300+ коня на вала.

Баси скритата лимонка :hilezh:

:hilezh: за Чарджъра

Кога тва точно, да дойда и аз че отдавна искам да я закача да видим некой грешка ше изкара ли?

В Четвъртък отивам до София и се връщам,но ако закъснея ще тръгна за Варна в Петък сутрин.

Мисля към 10 да съм у гаражо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събуди ме час преди да идеш ако искаш, да мога и аз да се домъкна, че съм на другия край на градо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събуди ме час преди да идеш ако искаш, да мога и аз да се домъкна, че съм на другия край на градо...

Еййййййй нИ сЪ наспа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако много ви е страх, да дойда с моя локомотив да покажа че мога да падам без да ме е яд ... ? :hilezh: :hilezh: :hilezh: (Или това е за заблуда да се създава някъф диалог?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък много,ама много ме кефи с моя 13 годишен правеняк да поцепвам лабораторни инженерни творения.

Сигурно е яко да си вземеш кола за 80к и да те изкорми кола за 10 бона.

значи тея приказки може да ги говориш на някой семкаджия от Ливуново

щото има и светнати дето знаят, че самия тунек е повече от тая цифра

така че зарежи тея тефтерни приказки за 10-те бона

Самия ти имаш правена кола,доколкото последно разбрах и много по-ясно и от мензнаеш за какво става въпрос. :icon_arrow:

знаеш ли ква е дилемата,

точно когато пребивах истински М5 и М3 и след като ме возиха после в тях, видях че това са оригинално направени коли, а не правеняци.

долови ли разликата?

и кел файда, че го пребивам, като вътре салона му всичко е ръчен шев, като е изпипан всеки детайл, като има фабрични заложби това да е силна кола.

а от нея после лесно става по - силна, и още по - силна и т.н.

просто някои хора с времето порастват и спират да ги тресат треските са киселия рацер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво се опитваш да кажеш или покажеш само не ми стана ясно? Некви неща дет всички ги знаеме така или иначе. Явно, че си се натунингарил и ти е минал мерака вече. Естествено, че е по-добре една кола да си излезне силна от завода отколкото да се доправя до еди ква си мощност, но всичко опира до финанси в крайна сметка.

М-ката с ръчния шев, можела лесно да стане още по-силна (не съм много сигурен че точно М-ков мотор лесно се засилва) - кат стане по-силна тя няма ли да е правеняк или щот е шита с модерни конци не влиза в категорията гараж тапицер тунек... :icon_arrow:

Нещата са доста разтегливи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи тея приказки може да ги говориш на някой семкаджия от Ливуново

щото има и светнати дето знаят, че самия тунек е повече от тая цифра

така че зарежи тея тефтерни приказки за 10-те бона

знаеш ли ква е дилемата,

точно когато пребивах истински М5 и М3 и след като ме возиха после в тях, видях че това са оригинално направени коли, а не правеняци.

долови ли разликата?

и кел файда, че го пребивам, като вътре салона му всичко е ръчен шев, като е изпипан всеки детайл, като има фабрични заложби това да е силна кола.

а от нея после лесно става по - силна, и още по - силна и т.н.

просто някои хора с времето порастват и спират да ги тресат треските са киселия рацер.

Ok :icon_arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво се опитваш да кажеш или покажеш само не ми стана ясно? Некви неща дет всички ги знаеме така или иначе. Явно, че си се натунингарил и ти е минал мерака вече.

напротив :icon_arrow:

Естествено, че е по-добре една кола да си излезне силна от завода отколкото да се доправя до еди ква си мощност, но всичко опира до финанси в крайна сметка.

М-ката с ръчния шев, можела лесно да стане още по-силна (не съм много сигурен че точно М-ков мотор лесно се засилва)

да, лесно се засилва.

има доста решения за принудително пълнене с готови китове

- кат стане по-силна тя няма ли да е правеняк или щот е шита с модерни конци не влиза в категорията гараж тапицер тунек... ;)

както искаш го разбирай.

но базата на едно семейно комби примерно и стокова М-ка е съвсем различна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tuningkit.de

Тея предлагат подобрение с 19%...и става 387 коня...дали няма да има такива дето засилват ОПЦ-то с 25-30 процента...според мен тоя мотор има доста добър потенциал за тунинг.

Колегата дето утрепвал инсигния ОПЦ комби с аЛдито...ако си им гледал разликите в данните ще забележиш че коНбито е 150 кила по-тежко, и понеже седан/хечбек версията няма време на 402 м, да погледнем времената на двете коли Fastestlaps: 0-160 км/час...конбито е 15,8 а седан/хечбек е 14,1...много голяма разлика виждам аз между двете коли като динамика. А тая висока 14-ка дето я виждате на 402 м. е за конбито. Според мен, сток Инсигния ОПЦ седан/хечбек е 14,1-14,2 на 402м

PS: Интересното е че онея в опел форума се умълчаха много сериозно...даже и не злобеят че се отказах...което ме навежда на мисълта че съм бил прав в предположенията си за мощността на опц-то

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия тунингкит.де са някакви смешници пълни достатъчно е да им погледнеш сайта колко смешно е направен и колко е евтин също така и домейна, всичките сериозни фирми дават 350-360к.с. за този мотор, а тия смешници с някаккъв паурбокс го правят с 30коня повече.

Магическите кутийки:

http://www.tuningkit.de/Technical-Innovati...boq4rf4p7rkg7u7

With the Tuningkit Chiptuning Module you realize an ideal mixture of increased efficiency and fuel saving. Installed in only a few minutes, the Tuningkit optimizes the characteristic fields of the motor electronics and adjusts these continuously in a comprehensive calculation process. After the installation, its objective becomes apparent already during the first drive, providing exceptional torque and amazing acceleration creating a driving pleasure unthinkable without our Tuningkit.

How does it work?

It’s quite simple: A high-duty processor works (a little computer) inside the Tuningkit continuously evaluating and optimizing information of the motor management. As due to vehicle manufacturer’s global sales activities their vehicles allow for extremely high maximum loads (i.e. worldwide different fuel qualities), these are the factors we can deliberately optimize. During “tuning operation” we always determine the ideal tolerance range not affecting your motor.

We mobilize the deactivation of the performance reserves intended by the manufacturer. With our tuning we go to the very limit of what is “reasonable”, however, de not reach the limits of what is “possible”. In so doing, the service-life of the motor under the same driving conditions as existing under serial status is not influenced.

The art of passionate engineering …

… likewise implies intelligence and led to the name INTELLITUNE:

To give an example: The INTELLITUNE function recognizes the operating mode of your vehicle and variably controls the tuning mode – either switched on or off – in line with the corresponding driving situation. When accelerating, overtaking or at high speed, the tuning mode is activated. Honestly speaking: You don’t need any kind of tuning when caught in a traffic jam.

Our “intelligent engineers” also created a product with other distinguishing characteristics. This product makes us what we are today: one of the most innovative companies in the field of Chiptuning. With this INTELLITUNE-function our Tuningkit offers a motor warm-up function. The Tuningkit recognizes fully automatically the ideal operating temperature of the motor; then the Tuning is activated.

:icon_arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек не ти е минал мерака, просто си решил, че базата от която трябва да се почва е по-добре да е по-висок клас, ако правилно съм те разбрал?

И пак опираме до желанията и възможностите на дадения човек....със сигурност има хора които и в М-ка виждат пробит евтин кошер, на който не биха обърнали внимание. ;) И така нещата се завъртат до безкрай общо взето.

ПП. Варненския Алпина драйвър незнам кво се подмотва още, та не е засилил лесно бавняка. :icon_arrow:

Редактирано от jimi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И к'во?

Дръпка няма да има.!!! Жоро ем се уплаши и подви опашка, като неебана мома преди да я наебът и кво стана тряя да идва Митьо. И то няма да отсрами Ауди, нито Бургас, а мъжкото достойнство :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И к'во?

Дръпка няма да има.!!! Жоро ем се уплаши и подви опашка, като неебана мома преди да я наебът и кво стана тряя да идва Митьо. И то няма да отсрами Ауди, нито Бургас, а мъжкото достойнство :hilezh:

Ами нищо ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официално съм я предизвикал момата на летящ от 60,80,100, ама засега нищо.

От място ще ме пребие ,но какво толкова,важо е да си направим кефа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официално съм я предизвикал момата на летящ от 60,80,100, ама засега нищо.

От място ще ме пребие ,но какво толкова,важо е да си направим кефа.

Сега тя ще ползва жокери да разпитва за теб, какво ,що, как... :)

Може и да ти откаже :hilezh:

Еххх тия мацки с OPC-та какви драми правят :flehan:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...