Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 21 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2010 Зебелязах,че след изпускащи скоби покрай горивния филтър,2 спукани маркуча за обратна нафта,най-накрая се появи и теч от помпата.Поразпитах тук,там и цените за ремонт са от 150 до 500 лева.Чух за ремонтни комплекти и т.н.,но после трябвало стенд,за да се намести електронната плочка.Нека сподели някой за тез ремонтни комплекти и смяната на гумичките и т.н.,запото по тая кола си ми върви аз да си я ремонтирам и от яд ше боря и тфа сам.Тъй като съм закупил вече ремъци и ролки май е най-добре на 1 път да се прави смяната и ремонта на помпата да не се сваля 5 пъти всичко.След 2-3 години ще зема да издам книга Мануал за Ц4 и детските и болести Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimo160 Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 От къде тече помпата да кажеш от горе или отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 (Редактирано) Ако е само от горните 2 гарнитури (обикновено е някоя от тях), може да минеш с 40-50 лева за всичко-комплект гарнитури, работа, естествено и точно наместване на електронния блок (става с Ваг-Ком, не изисква стенд), всичко това без да се маха помпата. Аз също бях тръгнал на махам помпата, да сменям всичко и т.н, после стендове, но цената е около 400 лв, но ме убедиха, че няма смисъл да пипам нещо, което е здраво. Редактирано 22 Ноември 2010 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pelala Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 За смяна на всички тези гарнитури ми взеха 80 лева .Майстора се казва Асен Янков - ако му искаш телефона ми пиши на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 Ако нямаш компютър с кабел и софтуер няма как да го направиш сам.Имаше 1 тема за един колего, който е правил само това и питаше защо не иска да угасне като извади ключа, което и мен ме озадачи. Потърси темата. Даже и за смяна на ремъка на помпата ти трябва центровка с компютър след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 22 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2010 Нали тва съм написал, наместването на електронния блок (или настройка на цикловата порция гориво) става с Ваг-Ком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Аз потвърждавам, не споря с теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 23 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2010 Танкера ги прави тия процедури но ви е далече,инак цена над 70-80лв за труд при смяна на пълен ремонтен комплект според мен си е кожодерство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 24 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2010 10x Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 25 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 така кат огледах си сълзи отгоре.Ше требва да са барне от некой разбиращ.Само ме притеснява да не иде вървежа на колата,че ше я дам за части после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimo160 Публикувано 26 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2010 Ако искаш да ти дам телефона на един майстор в Овча купел който пред около 2 години ми прави теч точно от горната страна на помпата на Мерцедеса и останах доволен от работата и от цената (сега незнам каква цена ще обади)и после от настройката и вървежа.След настройката меро направо не стъпваше на земята ,а и при него сега си правих и помпата на аудито като я изгорих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 26 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2010 така кат огледах си сълзи отгоре.Ше требва да са барне от некой разбиращ.Само ме притеснява да не иде вървежа на колата,че ше я дам за части послеАко я пипа някой който знае какво прави, няма, даже напротив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 26 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2010 така кат огледах си сълзи отгоре.Ше требва да са барне от некой разбиращ.Само ме притеснява да не иде вървежа на колата,че ше я дам за части послеПо-миналата седмица оправяхме моята.Обади се на Вальо Ventoman, ако не намериш телефон, аз ще ти го дам. Валката ще смени гарнитури, после ще се повозите да се поуплашиш от тресенето на маторя докато я настрои и заспива цялата работа Покрай това ми смени и разни маркучи и разни други нещица, та после и бира пихме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 8 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Благодарение на препоръката на колегата Милослав,с Валйо(Вентоман) оправихме помпата,настрои ми всичко,че имаше шитове и сега колата лети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Щом зверо е добре, значи всичко е добре Истината е в АЕЛ-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стаменов Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Благодарение на препоръката на колегата Милослав,с Валйо(Вентоман) оправихме помпата,настрои ми всичко,че имаше шитове и сега колата лети колега колко парички ти излезе цялото /удоволствие/ ако нее тайна от София ли си и може ли да драснеш някой ред как да го намеря това момче че май и аз имам нужда от такава интервенция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 8 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 цената не искам да я обявявам тук,но е смешна.Така я пипна,че няма капка нафта никъде,едно дразнене в оборотите на празен ход на загряла кола изчезна и сега дърпа още по внушително,щото от теча и некой разбирач беха объркали стойностите на помпата.Телефона на Валйо ще го драсна утре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стаменов Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 цената не искам да я обявявам тук,но е смешна.Така я пипна,че няма капка нафта никъде,едно дразнене в оборотите на празен ход на загряла кола изчезна и сега дърпа още по внушително,щото от теча и некой разбирач беха объркали стойностите на помпата.Телефона на Валйо ще го драсна утреок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 Ще ползвам темата за да попитам дали става въпрос за теч между тези две повърхности между двете червени линии? От няколко дена ми миришеше на нафта в гаража и днес, след измиване на двигателя установих, че при мен сълзи от там. Също така ще съм благодарен на колегата Vorsprung durch Technik 3 ако ми сподели на ЛС горе-долу какви пари му е излезнал ремонта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 10 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 точно на тия 2 капака са гарнитурите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 10 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2010 Благодаря за отговора колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valers Публикувано 9 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2011 (Редактирано) В Испаниа цена 260 евро за ремонт на помпата,отгоре ѕа гумичките и труд.Резултат набира по зле и не даржи добре тихите обороти.Стрелката подскача малко но дразни.Маистора и в тос град не малљк е единствениа,казва че причината е в горната част на помпата ма било много скљпо и да сам карал така .Интересно че преди мотора си имаше некакви вибрации (толкос километри и години нормално)ма си даржеше добре оборотите. Редактирано 9 Януари 2011 от valers Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2011 И колко оборота държи на празен ход? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 11 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2011 В Испаниа цена 260 евро за ремонт на помпата,отгоре ѕа гумичките и труд.Резултат набира по зле и не даржи добре тихите обороти.Стрелката подскача малко но дразни.Маистора и в тос град не малљк е единствениа,казва че причината е в горната част на помпата ма било много скљпо и да сам карал така .Интересно че преди мотора си имаше некакви вибрации (толкос километри и години нормално)ма си даржеше добре оборотите.колега каде се намираш в испания в коя провинция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 12 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2011 В Испаниа цена 260 евро за ремонт на помпата,отгоре ѕа гумичките и труд.Резултат набира по зле и не даржи добре тихите обороти.Стрелката подскача малко но дразни.Маистора и в тос град не малљк е единствениа,казва че причината е в горната част на помпата ма било много скљпо и да сам карал така .Интересно че преди мотора си имаше некакви вибрации (толкос километри и години нормално)ма си даржеше добре оборотите.значи имаш проблем с електронния блок.Момчето дет ми прави мойта прави и това нещо,но ти е далечко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване