Jump to content

1.8T Quattro или 2.5TDI


Recommended Posts

Здравейте колеги. Предстои ми закопуването на първото ми ауди и ми е нужен съвет при избора. Колебая се между 1.8T Quattro А4 и 2.5TDI А4. И двата автомобила са 98год. , дизела е с 6 скорости. Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 506
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Kолега без никакви съмнения грабвай 1.8Т! Това е един от най-здравия и хвален двигател във форума, а особенно +quattro направо става сбъдната мечта с 2 думи казано! Все пак я огледай добре колата и задължително диагностика преди покупката за евентуално скрити "болести" от продавача!За 2.5ТDI мога да ти кажа как го наричат и сам си вади изводите "душегуб" - вродена детска болест му е износването на кобилиците и тогава нещата вече стават "дебели"!

п.п. Дано съм бил полезен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма как да съм по-съгласен с Цецо

:rolleyes:

п.п.добре,че колегата не е пуснал 1.8Т вс. 1.9Тди,че кланницата отново щеше да отвори врати :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Предстои ми закопуването на първото ми ауди и ми е нужен съвет при избора. Колебая се между 1.8T Quattro А4 и 2.5TDI А4. И двата автомобила са 98год. , дизела е с 6 скорости. Благодаря Ви предварително.

Парите проблем ли са ти ?

1) Да -> 1.8Т

2) Не -> 2.5 TDI (особено ако също е квадро :rolleyes: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,5 tdi само с код на двигателя започващ с B.

където положението с валовете е същото каквото и да се говори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5tdi Quattro

Защо тогава караш 1.9,а не си взел 2.5?

Шестака е хубав ,ама да е нов или на малко км,което вече е невъзможно.

Тия тук в бг са милионници,темата е предъвкана 100+ пъти.

Избора си е 1.8Т от където и да го погледнеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

където положението с валовете е същото каквото и да се говори

И аз така чух но рекох да не богохулствам срещу форумните светила ::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре за 2.5 дизела - ясно , не става , а какво ще кажете за 1.9 . Понеже дилемата е между дизел и бензин . Благодаря Ви предварително и извиняваите ако Ви занимавам много с глупости. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам кое му е ясното че не става 2.5,ма както и да е <_<

В продължение на 10г. го слагат в цялото семейство на ВАГ,а тукашните спецове,чули-недочули го пишат за най-калпавия двигател без вообще да са се докосвали до него.

Всичко се базира на "Гошо казал...","на Пешо съседа имал....." и подобни.

Дали щеха да го слагат и в А8-ците,най-високия клас ако беше калпав двигатела?

А да си виждал 1.8Т на А8?

Или то и А8 не става,само А4/А6 тръц на газ е истината <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам кое му е ясното че не става 2.5,ма както и да е <_<

Tи купи ли си топли дрехи за зимата? <_<

Тия А8-ци с 2,5 тди, защо струват колкото А4 1,8 т, като са толкова хубави?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти за мен не се коси,аз си имам всичко необходимо зимата да ми е топло :steinigung:

Има едни врътки,кат ги пуснеш след 1 мин. ти пари на гъзА.Ма ти от дека да знаеш с този автомобил от "едно време" :rotcol:

А ти колко пъти правиш газовата от както си я закачил?

А и що я закачи?Нели сме голямата работа,караме Ауди,а неможем да си позволим бензин да сипим и караме на пръдня :rotcol:

Редактирано от SLO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:steinigung: Мразя ги тези теми...

Читав екземпляр и от двете е добра покупка. Във форума могат да се прочетат много лоши неща за 2.5 , които са на принципа, понеже някой чул...Този мотор е на 85% от А6 в БГ, а като гледам в дизеловия раздел не е заваляло от теми за решаване на проблеми свързани с него...Лошата слава на този мотор е в пъти повече от недостатъците му, но за съжаление добрите и запазени екземпляри са малко...Като цяло аз съм много доволен от дизела. Ако ми изпадне запазена фейскова А6 180к.с. ръчка, куатро бих карал и подържал пак такъв мотор...На магистралата с 160-170 при разход 10/100 веднага се вижда силната страна на печката.

Бензина също е добър, а и възможностите му за ъпгрейт също не са подценяване. Сложна дилема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се говори за два конкретни автомобила - 2,5 -е без quattro , което само по сенбе си накланя везните към 1,8Т...

от друга страна 1,8 мотора е доста по-лек от дизела, което пак е в "+" ...

Ако обаче става дима за избор "по принцип" - от което намериш по-читав и гледан екземпляр- вземай го - няма да сбъркаш .... много :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нели сме голямата работа,караме Ауди,

да бе ауди, жив пасат, без термостат, караш ;) , ама нейсе, мисли си че с тая греда отзад караш ауди.

а за газовата, като си нямам служебно митсубиши да точа безплатна нафта си правя сметката на парите. :steinigung:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...