Jump to content

1.8T Quattro или 2.5TDI


Recommended Posts

Той, ако си патентова технологиите "мазЪ мейд", които е използвал ще стане богаташ-масон :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 506
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много голяма и всеобща заблуда е ,че който има пари да си купи кола било за 4к или за 40к ще може после да я поддържа,т.е. има пари ,за да го прави :hilezh:

Карал съм и съм бил съпричастен към проблемите с колата на мой прияте,който е "горд" собственик на 2.5 2002 180к.с. и за 3+ години е дал за непредвидени ремонти над 10к пари.

Ще видим след някоя друга година и повечко километри и прословутите 3.0тди колко са издръжливи,т.е като станат на км на сегашните душегуби.

Поддръжката на 1.8Т е в пъти по-лесна,все пак има къде да бръкнеш у коша, и икономически изгодна,но в излишни полемики не ми се влиза.

Над мойта кола се издевателства в продължение на 70к километра ,щото я карам като за последно в 90% от времето,все пак за това е направена.

Преминала е от 150к.с. сток,през 180,после 220 и сега 330 магарета и освен , че ми се развиват понякога гайките на фланеца на турбото,други проблеми нямам.

Да кажем ,че ако досега подобренията са ми за 12к,то моя приятел ги е дал само за ремонти.

Питайте Дедо Кольо от форума да Ви покаже фактура за ремонт на 2.5 типтроник на неговото А4.

Верно,сега няма проблеми ,ама фактура беше за към 5000лв.

Бях писал и по-горе,мотора е хубав,ама да го взема чисто нов или на 50к,да го покарам малко и да го продам,което е невъзможно.Тук се карат и внасят милионници,които продължават да се "обслужват" с части от Измир Баба и после били трошливи.

Не са ,ама качествената поддръжка им е в космоса и по тази причина се монтира тоа мАтор на А6 и А8 в много голям процент от случаите,защото като са видяли какво са сътворили и е станало ясно ,че само хора от стандарт над средния могат да си позволят лукса да поддържат безпроблемно и най-вече качествено такъв торник.

С оглед на годините,състоянието и поддръжката 1.8Т 4Х4 си е избора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Васе знам,че имаш някакъв поглед над нещата ... спомни си и онзи 2.5ТДИ къде го кара в купето на А4 (В5) :hilezh:

Тия валове са перфектни бре бат Сашо откъде ги намери :steinigung:

И отново по темата ... по-малкия дявол си е избора на 1.8Т quattro :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал и по-горе,мотора е хубав,ама да го взема чисто нов или на 50к,да го покарам малко и да го продам,което е невъзможно.Тук се карат и внасят милионници,които продължават да се "обслужват" с части от Измир Баба и после били трошливи.

Тук съм съгласен напълно.

Обаче имам една противоречива част в мненията на повечето собсвеници на тръца.

Казват че 2.5 е най-трошливия,най-калпавия,всичко най а в следващия момент говорим че всички 2.5 в БГ са милионници.

Обяснете ми,как милионен двигател може да се нарече "трошлив" "калпав""душегуП" ,и всеоще след 1.9 да е най-масовия двигател по улиците в БГ?

Ами нека тръцовете направат мил.км и пак ще си говорим.

Или то търц милионник няма,щото просто неможе да изкара толкова :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или то търц милионник няма,щото просто неможе да изкара толкова :steinigung:

Мойта е наполовината 500-600 хил. ама си е добре все още след още 400 хил. ще пиша пак :):rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Slo, а знаеш ли защо това е най масовия мотор в БГ?Щото болшинството от БГ оунърите са скъсани прошляци живеещи в панелки, но със самочуствие на масони и съответно търсещи некав "престижен" автомобил за да завършат картинката!И понеже тва е един от най масово внасяните поради смешната си стойност в чужбина мотори и събитията просто следват естествения си ход!Немаме пари за некав кореспондиращ силен мотор в А6 или А8 и логично избора пада на милионник поради "далаверата", която задължително се търси!Нека никой който кара душегуП да не се оприличава в гореизброеното, но то е по скоро правило отколкото изключение в БГ реалността!Много малко са хората които купуват такава кола избирайки я внимателно и плащайки неква реална за състоянието й цена!Както каза и Цецо, това е било хубав мотор и въпреки че си има доказани батаци, то като нов или на малко километри е бил добър избор!Имайки предвид годините на модела обаче, намирането на качествен екземлпяр си е доста трудна задача!При всички случаи 1.8Т е много по лесен и евтин за потдръжка и ако немаш предрасъдъци относно ГИ, не виждам по какво 2.5 може да му съперничи...Най скъпия му ремонт е смешна цифра на фона на душегуба и тия доводи че за 100К км ремонти вседствие на газта ще изравнят нещата са несериозни!Все едно както казахте Тръц оунъри да говорят за валове дето никога не са виждали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна , че 2.5 ТДИ изобщо не е толкова масов мотор . Това , че 80% от Ц5ците са със него , и примерно да речем 40% от А8ците (Д2 май се водеха) далеч не значи , че този мотор е толкова масов . Дела му във А4 е малък , за Пасат и ВАГ като цяло да не говорим . Един тръц е доста по-разпространен а за 1,9 ТДИ да не говорим - този двигател , от цялата гама от 100ина модела на ВАГ , само в А8 го няма .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Slo, а знаеш ли защо това е най масовия мотор в БГ?Щото болшинството от БГ оунърите са скъсани прошляци живеещи в панелки, но със самочуствие на масони и съответно търсещи некав "престижен" автомобил за да завършат картинката!И понеже тва е един от най масово внасяните поради смешната си стойност в чужбина мотори и събитията просто следват естествения си ход!Немаме пари за некав кореспондиращ силен мотор в А6 или А8 и логично избора пада на милионник поради "далаверата", която задължително се търси!Нека никой който кара душегуП да не се оприличава в гореизброеното, но то е по скоро правило отколкото изключение в БГ реалността!Много малко са хората които купуват такава кола избирайки я внимателно и плащайки неква реална за състоянието й цена!Както каза и Цецо, това е било хубав мотор и въпреки че си има доказани батаци, то като нов или на малко километри е бил добър избор!Имайки предвид годините на модела обаче, намирането на качествен екземлпяр си е доста трудна задача!При всички случаи 1.8Т е много по лесен и евтин за потдръжка и ако немаш предрасъдъци относно ГИ, не виждам по какво 2.5 може да му съперничи...Най скъпия му ремонт е смешна цифра на фона на душегуба и тия доводи че за 100К км ремонти вседствие на газта ще изравнят нещата са несериозни!Все едно както казахте Тръц оунъри да говорят за валове дето никога не са виждали!

Щом казваш,аз съм задължен да се съгласа с теб :)

Абе вижте колко са темите и коментарите във форума в раздел "Газови уредби" и колко в "Дизел" и няма повече какво да си говорим.

А да не говорим че доста от проблемите на тръцовете се обсъждат и в разделите за дадени модели и в раздел "Сервиз и ремонти"

:bia::flower:

Двойно повече теми с двойно повече коментари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а от двата мотора 2.5 TDi и 3.0 d на БМВ 184 коньовия кой бихте избрали в автомобили до 2003?????

[/quote

Ти пък намери кво да питаш нямат нищо общо освен горивото :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Slo, не очаквам който и да е да се съгласява с мен, нито оприличавам някой от вас каращите 2.5ТДИ на описаното от мен, но е факт че то е истина за огромна част от БГ собствениците на тоз мотор!Нема кво да гледам раздели и теми, аз имам ГИ от 40К км на тръца и никога, ама никога не съм имал какъвто и да е проблем както с мотора така и с ГИ-то!Както за много други неща, важно е кой ти пипа колата, а че има тънкачи ползващи смешни китове тип направи си сам и после се оплакват от газта, еми то такива хора винаги ще има и от тяхното безхаберие относно здравето на автомобила който притежават, не мисля че могат да се вадят генерални изводи за мотора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш,аз съм задължен да се съгласа с теб :D

Абе вижте колко са темите и коментарите във форума в раздел "Газови уредби" и колко в "Дизел" и няма повече какво да си говорим.

А да не говорим че доста от проблемите на тръцовете се обсъждат и в разделите за дадени модели и в раздел "Сервиз и ремонти"

:):lol:

Двойно повече теми с двойно повече коментари!

Ок кажи бройката на темите за тръцове с проблеми по газовата. Щото аз нещо не виждам ни една.

Може ли и точната бройка на двойно повечето теми ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mityo, не очаквам който и да е да се съгласява с мен, нито оприличавам някой от вас каращите 1.8 Tръц на описаното от мен, но е факт че то е истина за огромна част от БГ собствениците на тоз мотор!Нема кво да гледам раздели и теми, аз имам 2.5 ТДИ от 50К км на тръца и никога, ама никога не съм имал какъвто и да е проблем както с мотора така и с каквото и да било!Както за много други неща, важно е кой ти пипа колата, а че има тънкачи ползващи смешни китове тип направи си сам и после се оплакват от дизела, еми то такива хора винаги ще има и от тяхното безхаберие относно здравето на автомобила който притежават, не мисля че могат да се вадят генерални изводи за мотора!

Мога ли да ти отговоара по твоя начин?

Ок кажи бройката на темите за тръцове с проблеми по газовата. Щото аз нещо не виждам ни една.

Може ли и точната бройка на двойно повечето теми ?

Шпек,на теб какво и да ти пиша трудно ще ти е да ме разбереш. :icon_arrow:

Не се мъчи,моля те.

Оди в някой боклук разрови се,може да намериш някаква резервна част за Аудито ти :jump:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да ти отговоара по твоя начин?

Шпек,на теб какво и да ти пиша трудно ще ти е да ме разбереш. :icon_arrow:

Не се мъчи,моля те.

Оди в някой боклук разрови се,може да намериш някаква резервна част за Аудито ти :jump:

Не бе ясно, е нищо смислено не можеш да напишеш щото си неграмотен и лалаш само наизуст колкото да не си капо. А че 2.5тди е най големият кенеф на фаг груп от тея години е ясно на всички. Освен за няколко заблудени собственици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи ми,ако обичаш,от какъв отпадъчен материял мога да си направа валове за душегуба :jump:

Нещо капак на шахта,ограда на изоставена сграда или...? :icon_arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А че 2.5тди е най големият кенеф на фаг груп от тея години е ясно на всички. Освен за няколко заблудени собственици.

Тук не си прав. Това го вярват само хората, които никога не са имали 2.5 TDI, а са чували от някой или са чели по форумите колко бил скапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук не си прав. Това го вярват само хората, които никога не са имали 2.5 TDI, а са чували от някой или са чели по форумите колко бил скапан.
Първото 2.5 TDI, което си купих и аз така - викам си гокям дизел дай да го взима и без много да гледам му се хвърлих. След това и аз ремонти правих и аз пари хвърлях.

Да бе ясно. То некой да си признае, че се е преебал е ясно че нема да стане. Ама поне гледайте какво пишете.

Кажи на кои други двигатели се износват валовете, или текат като лейки или им се преебава електрониката на помпата или за смяна на термостат се сваля всичко и т. н.

Само тдс на бмв може да съперничи на тоя кенеф.

Кажи ми,ако обичаш,от какъв отпадъчен материял мога да си направа валове за душегуба :jump:

Нещо капак на шахта,ограда на изоставена сграда или...? :jump:

Изтропай се вътре. Така и така си е кенеф, поне го ползвай по предназначение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи на кои други двигатели се износват валовете, или текат като лейки или им се преебава електрониката на помпата или за смяна на термостат се сваля всичко и т. н.

А кажи на кой двигател дросела се прецаква за добър ден, гърмят бобини, предирчив е към свещи, не може да се отърве от детонации, пали му се всеки ден свещ и се тегли една молитва турбото да остиска и т.н. и т.н.

Да не говорим, че усещането с тръгване на 1.8Т от спряло положение се доближава с усещането за подкарване на влакова композиция от 10 вагона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим, че усещането с тръгване на 1.8Т от спряло положение се доближава с усещането за подкарване на влакова композиция от 10 вагона.

Това ми хареса!

:jump::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим, че усещането с тръгване на 1.8Т от спряло положение се доближава с усещането за подкарване на влакова композиция от 10 вагона.

Важното е ,че тая композиция с малки подобрения прави всяко едно "направено" душегубче да припада и то сериозно.

За по-сериозни сетъпи не искам и да си помислям.

Стига сте писали глупости :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Slo, а знаеш ли защо това е най масовия мотор в БГ?Щото болшинството от БГ оунърите са скъсани прошляци живеещи в панелки, но със самочуствие на масони и съответно търсещи некав "престижен" автомобил за да завършат картинката!И понеже тва е един от най масово внасяните поради смешната си стойност в чужбина мотори и събитията просто следват естествения си ход

Това твьрдение предполагам е подплатено с национално проучване за вноса на автомобили 2-ра употреба за 2009г или 1-во полугодие на 2010г.от лицензирана фирма за проучване и статистика в БГ.Сьщото предполагам е и за "болшинството от БГ оунърите".Или е заключение вьз основа на собствено виждане на база заобикалящата среда?

Кьм автора на темата:колега любопитно ми е,след 8 станици дебати кой от двата мотора е по-лош,взе ли решение за покупка?Ако да,на какво се спря или Ауди не е сред избора ти вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...