Jump to content

10-те най-добри двигателя на годината


forest

Recommended Posts

Авторитетното американско издание Ward’s Auto вече 17 години прави класация на най-добрите разработки в областта на автомобилните двигатели. И тази година специалистите от Ward’s Auto си казаха тежката дума за това кои са най-сполучливите мотори за 2010 година.

Интересното е, че американските разработки са малцинство сред призьорите . Още нещо странно е, че TDI двигателят на VW не е популярен зад Океана, но и той намира място в челната десятка. Изненадата тази година са електромоторите, задвижващи Nissan Leaf и Chevrolet Volt.

Иначе първото място е присъдено на Audi, които са плътно следвани от BMW. Mercedes-Benz отсъства от челните десет места, като и японският напредък в автомобилните технологии не е намерил място в челото на класацията. Сред призьорите се забелязва единствено Nissan Leaf.

Ето и десетте модела, чиито двигатели са определени като най-добри за 2010 година:

1. Audi S4 3.0 TFSI

2. BMW 335i (турбо)

3. Mini Cooper S 1.6 (турбо)

4. Dodge Avenger 3.6

5. Ford Mustang GT 5.0

6. Chevrolet Volt (111 кВт електродвигател и 1.4-литров бензинов мотор)

7. Hyundai Genesis 5.0

8. Nissan Leaf (80 кВт електродвигател)

9. Volkswagen Jetta 2.0 TDI

10. Volvo S60 3.0

mobile.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам кочина на 15 години но тази тема ме кара да се изпълвам с гордост.АУДИ винаги са били в съзнанието ми номер едно.едно на ръка че ако ще и на 4-5 място да са за мен няма да е вярна класацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes: за Ауди и 1-вото място...нищо, че това е само една класация/гласуване...

П.П. как обаче няма аефен и енге в класацията!?! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Аз от АЦЕ неразбирам и никога не съм имал, но знаеш ли кой е най-хубавия NM!?!----продадения... :lol:

А, знаеш ли кое е по-хубаво от 2.2Т?!---е, как кое!? АВС естествено... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тази класация не е толкова точно цитирана. Говорим за двигатели, а не за модели. Ето каква е истината:

Audi (Volkswagen Group) 2.0 L Inline-four engine EA888 DOHC Turbocharged Fuel Stratified Injection Valvelift

Audi (Volkswagen Group) 3.0 L V6 engine V6 DOHC Supercharged Fuel Stratified Injection

BMW 3.0 L Straight-six engine BMW M57 DOHC Twin-turbocharged diesel

Chrysler Group LLC 3.5 L V6 engine Pentastar V6 DOHC VVT naturally aspirated

Ford 2.5 L Inline-four engine Duratec 25 DOHC Hybrid

Ford 3.5 L V6 engine EcoBoost V6 DOHC Twin-turbocharged

General Motors 2.4 L Inline-four engine LAF EcoTec DOHC

Hyundai Motor 4.6 L V8 engine Tau CVVT DOHC

Subaru (Fuji Heavy Industries) 2.5 L H4 engine EJ255 DOHC Turbocharged

Toyota 1.8 L Inline-four engine 2ZR-FXE Dual VVT-i DOHC Hybrid Synergy Drive

Volkswagen 2.0 L Inline-four engine TDI CR Turbodiesel DOHC diesel

Ето линка към всички класации през годините: http://en.wikipedia.org/wiki/Ward's_10_Best_Engines

А ето и линк за Международната класация на двигател на годината http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_of_the_year_award

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз каквито работи чух за 3.0ТСИ, направо не знам как се бях зарекал да карам един ден такъв.... :rolleyes:

Но според мен другата класация е доста по-меродавна, там се вижда кой кога и как.. и по колко пъти :)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти най вероятно си чул гласовете дето ти говорят по принцип :) щот колко хора по света карат 3тфси , който е нов мотор и колко карат 335, който е на годинки вече и има достатъчно данни и мнения за него от собственици!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ся си представи колко трябва да е по-калпав 3.0ТФСИ за да го плюят толкоз, след като е нов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая класация е толкова измислена , че няма до къде . По принцип БМВ обират малко повече от половината от всички награди , което е нормално де . Но както е посочено по-горе , един мотор една година е на 5то място , после на 1во , после на 3то . За бест перформанс енджин , например 6.2 л на АМГ за няколко години обиколи всички позиции , от първо до 5то място ...

А за 3.0 ТФСИ - какво лошо се чува ? И за който точно мотор се говори , че май имаше един с компресор и един с турбо , не съм сигурен . . . Сигурен съм обаче , че 3.0 ТФСИ има 3 различни по мощност варианта .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Интересна ще ми бъде една класация за най-добри, издържливи мотори след 300 000 км. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна ще ми бъде една класация за най-добри, издържливи мотори след 300 000 км. :rolleyes:

Кфо интересно ще има ? Първи ше е тръца. Другите на порядъчна дистанция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, знаеш ли кое е по-хубаво от 2.2Т?!---е, как кое!? АВС естествено... :rolleyes:

Значи, ако говорим за ААН на автоматик на С4 и АВС на ръчни пак на С4 няма да казвам кое върви повече, щот ще стане баси касапницата. :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи, кажи... :rolleyes:

говориш за автомат ААN и ръчка ABC, нали!?(че както си ги написал, едното ако е на кирилица отива на 2.8-цата) B)

П.П. Аз Алекс по други линии го шегувкам... :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...