Jump to content

Счупена задната чистачка / пръскалка


Sambata

Recommended Posts

Има:F27(15А) е за задната чистачка.

Сърдечно благодаря колега, сега отивам да го погледна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сърдечно благодаря колега, сега отивам да го погледна!

За съжаление не е от бушона, май ще трябва да посетя сервиза.:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не е от бушона, май ще трябва да посетя сервиза.:)

Оправих го, една тапичка изпаднала и се зацепила в големите зъби и блокира работата, постъпих радикално, вместо да си играя да намествам тапата я изхвърлих и сега си работи идеално!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така парво здравейте,вече и аз мога да се включа в темата с проблем в чистачката на А4 Б6комби: Проблема е че чистачката засича за секунда преди да си се варне в начална позиция! и не винаги спира когато трагна да я спра. Вода не тече ватре и си праска нормално! дали проблема е в моторчето или и тук го има този момент с трабичката ?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така парво здравейте,вече и аз мога да се включа в темата с проблем в чистачката на А4 Б6комби: Проблема е че чистачката засича за секунда преди да си се варне в начална позиция! и не винаги спира когато трагна да я спра. Вода не тече ватре и си праска нормално! дали проблема е в моторчето или и тук го има този момент с трабичката ?????

Здрасти, вътре в механиката на моторчето, под голямото пластмасово колело има едни писти, които като се замърсят и чистачката започва да работи неравномерно. Необходимо е да го отвориш и да ги почистиш и смажеш с водоустойчив технически вазелин или грес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво ли не пробвах и не мога да сваля рамото на задната чистачка , като заварено е :rolleyes:

Дайте съвет как да стане без да строша стъклото :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво ли не пробвах и не мога да сваля рамото на задната чистачка , като заварено е <_<

Дайте съвет как да стане без да строша стъклото ;)

Лятото си оправих проблема с накъсването на движението на задната чистачка. Отделянето от шлица става като първо развиеш гайката над рамото. После пръсни с малко WD-40 или някаква фина смазка. После развиваш въпросната гайка, така че да можеш да удряш по нея и да не развалиш резбата на другия шлиц. И с малко чукче с леки удари по вече развитата гайка ще се освободят шлиците.

Редактирано от Пламен П
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия път и аз удрях по този начин, но си ме беше бая страх, сега направих следното, развих гайката, напръсках с ВД 40 после завъртях рамото в посока на движение на чистачката и то си излезе!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото си оправих проблема с накъсването на движението на задната чистачка. Отделянето от шлица става като първо развиеш гайката над рамото. После пръсни с малко WD-40 или някаква фина смазка. После развиваш въпросната гайка, така че да можеш да удряш по нея и да не развалиш резбата на другия шлиц. И с малко чукче с леки удари по вече развитата гайка ще се освободят шлиците.

Как да удрям по гайката ? В този студ си мисля ,че ако замахна с чук и прозорец ще ми трябва после :dance: Някак си отстрани ли трябва да я почуквам , защото нали отгоре е дюзата ?

Изпръсках половин флакон ВД-40 отдоло под гайката като я махнах , дърпах рамото на дясно и пак нищо :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги отново!

Справих с проблема-счупена тръбичка.Стана за един ден,между работата,но нямах време да коментирам направеното.Получи се доста сполучливо и здраво според мен.Незнам колко проби направих вече,няма мърдане.Така -сега ще се постарая подробно да ви разясня начина,понеже доста хора се мъчат с свалянето на перото,а и на последващата интервенция.Този проблем явно е не добре огледан от производителя,защото и други колеги,които познавам са се сблъскали с него.Но си карат така без пръскачка.Мен това не ме уреждаше и реших да се пробвам.

1.Сваляте си първо кората на задната врата.става лесно,като знаеш къде са щипките

My link

Развивате трите болта отбелязани с кръгчета.С по-стабилна отверка подпъхвате между кората и ламарината,там където са външните щипки/отбелязани със стрелки/ и напъвате смело,нищо няма да се счупи-щипките са метални.Задните щипки се отделят почти сами като дръпнете кората надоду.Помислих,че ще стане без да свалям моторчето,но не.

My link

Развих болчетата показани с кръгчета,но излезе само капака със счупената тръбичка.

My link

2.Следва самата чистачка.Първо се маха капачката с една по-малка отверка.Следва пръскалката-леко се хваща с клещи и се дърпа на горе.Става лесно-може и със зъби,както каза по-горе някой колега,но след това може и да ме посетите служебно B) .Гайката я развих и без да я пръскам с нищо,но ако не стане пръснете с WD40.То е добре и за шлиците.Те са най-големия проблем.Нито с почукване ,нито с мърдане на чистачката ми се разхлабиха,а не ми се ккупуваше и ново стъкло.Така че взех една скоба за вадене на лагери с три рамена,изтъних я достатъчно за да влезе между рамото и стъклото,и с развита почти докрай гайка си свалих рамото за няма и минута.

3.Развивате трите гайки,които придържат механизма и моторчето свсичките му притурки е във вашите ръце.

4.Отваряте го.Внимавайте с гарнитурата!Вътре ще видите какви ли не мръсотии.Почиства се добре от всичко.

5.Изважда се оста,тъй като в нея е останало счупеното пърче от тръбичката.Тука видях доста зор.Имайте в предвид,че от към външния край има едно малко о-пръстенче,което без малко да затрия.Важно е за да не влизат боклуци и вода между тръбичката и оста.Та с едно свредло 3,2 и винтоверт успях да махна заседналото парче тръба,което след това отново използвах.

My link

6.Маха се пластмасовото зъно колело.

My link

Става с издърпване на горе-не е трудно,нещо не може да се размести.Почистват се добре пистите-от тях зависи ка ще се движи чистачката.И остава ето това

My link

И тук играе стабино пърцала.Ако се налага почистете с финна щкурка контактните пъпки.

7.Аз си реших проблема като припоих с калай медна тръбичка с вътрешно ф3,5мм,тъй като оригиналната беше около 3,3-някакъв цолов размер и не можах да намеря такава.А между другото тази част въобще не се предлага като резервна.Който твърди обратното да ме извинява,но и в каталога за резервни части тя дори няма номер.За Голфове и Пасати-да,те целите са пластмасови.

Та тръбичката,която припоих беше около 4см дялга,външното фи не е голямо значение,тъй като отвора в оста е доста по-широк някъде около 4мм мисля.После я донадих с останалата ми оригинална,за да може да мине през изтъняването на оста,а и да се постави пръскачката.Като стеснената дупка в оста я разширих с 3,5мм свредло,понеже се въртеше доста трудно и предполагаше отново проблем.

My link

Стана перфектно

My link

8.Преди да сглобите и затворите обилно намазвате с грес навсякъде,като не забравите и самата медна трябичка-външно разбира се.Поставя се и о-пръстенчето,пръскачката и сте готови.

Извинявам се ,ако обиждам някои колеги кати ги повтарям.Но доста неща не бяха ясно обяснени.

Дано съм помогнал на някого.

Поздрави на всички!

:)

П.П

Съжалявам,но не успях директно да кача снимките във форума.Някой ако има желание да помогне,но мисля че и линкове става.

Редактирано от zabadara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега за подробното обяснение!!!

За колегата който питаше от къде минава тръбичката:

Влиза в купето в краката на шофьора, горе в ляво.Веднага след като влезе в купето има снадка,която често се вади и теква в краката.Когато я търсиш внимавай,че там вървят две тръбички.Другата е за вакуум.Тая която ти трябва е зелена, а за вакуума черна(мисля че така бяха).

После тръбичката върви по прага назад..

Незнам точно как влиза в багажника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Днес и аз свърших процедурата.При мене се оказа,че е запушена само съчмата,но преди това явно от напъна който е получавала първо ми се беше измъкнал маркуча в багажник,след като го сложих се измъкна от пред при акумулатора :hilezh: и там докато го сложа лошо ми стана...че нямах с какво да махна въздушния филтър(много пречеше),но се оправих.След което реших направо да махна кората от зад да видя дали отива до там вода,отиваше извадих съчмата изчистих я,много беше запушена ама много...и сега имам работеща задна пръскалка и чистачка :hilezh:

Обаче забелязах един проблем:маркучлето което влиза от зад в машинката пуска капки вода,дори и когато е сложено плътно,пробвах с една свинска опашка да стегна обаче не се получи(май беше прекалено голяма),но ще пробвам тези дни с по малка.Дайте идея с какво да спра това капване на вода,че малко по малко и ще почне да мирише.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Колеги, случайно някой от вас да е успял да открие дали тръбичката се продава като отделна част в някой магазин? Тази вечер пръскалката ми тръгна да се върти заедно с чистачката и след няколко завъртания май се спря в крайно дясно положение, та подозирам че сигурно се е счупила... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, случайно някой от вас да е успял да открие дали тръбичката се продава като отделна част в някой магазин? Тази вечер пръскалката ми тръгна да се върти заедно с чистачката и след няколко завъртания май се спря в крайно дясно положение, та подозирам че сигурно се е счупила... :steinigung:

На мен също ми се случи абсолютно същото нещо днес, обаче след това забравих да погледна какво е станало... :2gunsfiring_v1: Иначе, до колкото имам спомен в Ауто+ продаваха всички компоненти...май :gruebel: И защо да се е счупила тръбичката? По-скоро по някакъв начин е запецнала и затова се върти с нея или и аз не знам!

Редактирано от Sambata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко места във Фолксваген форума прочетох за случаи, при които на Голф 4 се върти пръскалката заедно с чистачката при счупена тръбичка, та от там предположих че е възможно да е счупена. Иначе видях на първата страница в тази тема, че колегата vikik е имал същият проблем, но не видях някъде да е посочена причината. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Оказа се, че и моята тръбичка е запекла и така се е скъсала, от което идва и въртенето на пръскалката, което не е редно! Има ли някой, който да е решил проблема, защото аз нямам много идеи освен в някоя морга да търся целия механизъм? :gruebel:

Ако имате идеи или знаете как да се оправи проблема помагайте, че така е кофти... :flehan:

п.п.: Видях поста на колегата по-горе и ще опитам по този начин - дано стане! Извинявам се за недоглеждането! :zustimm:

Редактирано от Sambata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- 8L0 998 711 Комплект для ремонта электро-

мотора стеклоочис. зад. стекла

использовать для:VALEO

8L0 955 711

8L0 955 711 A

8L0 955 711 B

Само за упоменатите мотори... Има инструкция вътре... Съдържа тръбичка, пръскалка, гарнитура, ос и греси: http://www.google.co...Q9QEwAg&dur=769

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги!Осъмнах вчера сутрин без капачето на задната пръскалка  :angry2: Въпросът ми е,от къде мога да си закупя ново,че два дни обикалям из Пловдив и никъде не намирам!Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само информативно да отбележа за колегите със същия проблем, че тръбичката за пръскалката от Passat, която предлагат в Ауто+ поне при мен не беше съвместима с механизма, има разлика в размера. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Колеги, търсих в Eтка-та ей тая "пишчица", но не я намирам като отделен парт номер
04-Jet.jpg

В ремонтния комплект я има, но отделно от него някой намирал ли я е и ако да на какви пари?Останалата част от механизма работи, но това ми липсва.

 

 

ПП

...да бях огледал още малко преди да пиша.Ето това е номера 3B9955985A. Доколкото виждам на сайта на Юнитрейд е 19.38лв без никаква отстъпка.

Редактирано от bivolan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...