vikik Публикувано 16 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2011 Има:F27(15А) е за задната чистачка.Сърдечно благодаря колега, сега отивам да го погледна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikik Публикувано 16 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2011 Сърдечно благодаря колега, сега отивам да го погледна!За съжаление не е от бушона, май ще трябва да посетя сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikik Публикувано 20 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2011 За съжаление не е от бушона, май ще трябва да посетя сервиза.Оправих го, една тапичка изпаднала и се зацепила в големите зъби и блокира работата, постъпих радикално, вместо да си играя да намествам тапата я изхвърлих и сега си работи идеално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUD_TIP Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Справих се с чистачката и сега не насича,но ако може да ми кажете защо е мокро от страната на пасажера и зад него?Да не се е напикал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado86 Публикувано 23 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Така парво здравейте,вече и аз мога да се включа в темата с проблем в чистачката на А4 Б6комби: Проблема е че чистачката засича за секунда преди да си се варне в начална позиция! и не винаги спира когато трагна да я спра. Вода не тече ватре и си праска нормално! дали проблема е в моторчето или и тук го има този момент с трабичката ????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikik Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 Така парво здравейте,вече и аз мога да се включа в темата с проблем в чистачката на А4 Б6комби: Проблема е че чистачката засича за секунда преди да си се варне в начална позиция! и не винаги спира когато трагна да я спра. Вода не тече ватре и си праска нормално! дали проблема е в моторчето или и тук го има този момент с трабичката ?????Здрасти, вътре в механиката на моторчето, под голямото пластмасово колело има едни писти, които като се замърсят и чистачката започва да работи неравномерно. Необходимо е да го отвориш и да ги почистиш и смажеш с водоустойчив технически вазелин или грес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Колеги какво ли не пробвах и не мога да сваля рамото на задната чистачка , като заварено е Дайте съвет как да стане без да строша стъклото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 (Редактирано) Колеги какво ли не пробвах и не мога да сваля рамото на задната чистачка , като заварено е Дайте съвет как да стане без да строша стъклото Лятото си оправих проблема с накъсването на движението на задната чистачка. Отделянето от шлица става като първо развиеш гайката над рамото. После пръсни с малко WD-40 или някаква фина смазка. После развиваш въпросната гайка, така че да можеш да удряш по нея и да не развалиш резбата на другия шлиц. И с малко чукче с леки удари по вече развитата гайка ще се освободят шлиците. Редактирано 25 Януари 2011 от Пламен П Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Колеги а от къде минава маркучето за задната чистачка?"Маршрута" му ми трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 И може ли да се купи само това маркуче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikik Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Първия път и аз удрях по този начин, но си ме беше бая страх, сега направих следното, развих гайката, напръсках с ВД 40 после завъртях рамото в посока на движение на чистачката и то си излезе! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Колеги,кажете за това маркуче.От къде минава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Лятото си оправих проблема с накъсването на движението на задната чистачка. Отделянето от шлица става като първо развиеш гайката над рамото. После пръсни с малко WD-40 или някаква фина смазка. После развиваш въпросната гайка, така че да можеш да удряш по нея и да не развалиш резбата на другия шлиц. И с малко чукче с леки удари по вече развитата гайка ще се освободят шлиците.Как да удрям по гайката ? В този студ си мисля ,че ако замахна с чук и прозорец ще ми трябва после Някак си отстрани ли трябва да я почуквам , защото нали отгоре е дюзата ? Изпръсках половин флакон ВД-40 отдоло под гайката като я махнах , дърпах рамото на дясно и пак нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zabadara Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 (Редактирано) Здравейте колеги отново!Справих с проблема-счупена тръбичка.Стана за един ден,между работата,но нямах време да коментирам направеното.Получи се доста сполучливо и здраво според мен.Незнам колко проби направих вече,няма мърдане.Така -сега ще се постарая подробно да ви разясня начина,понеже доста хора се мъчат с свалянето на перото,а и на последващата интервенция.Този проблем явно е не добре огледан от производителя,защото и други колеги,които познавам са се сблъскали с него.Но си карат така без пръскачка.Мен това не ме уреждаше и реших да се пробвам.1.Сваляте си първо кората на задната врата.става лесно,като знаеш къде са щипкитеMy link Развивате трите болта отбелязани с кръгчета.С по-стабилна отверка подпъхвате между кората и ламарината,там където са външните щипки/отбелязани със стрелки/ и напъвате смело,нищо няма да се счупи-щипките са метални.Задните щипки се отделят почти сами като дръпнете кората надоду.Помислих,че ще стане без да свалям моторчето,но не.My linkРазвих болчетата показани с кръгчета,но излезе само капака със счупената тръбичка.My link2.Следва самата чистачка.Първо се маха капачката с една по-малка отверка.Следва пръскалката-леко се хваща с клещи и се дърпа на горе.Става лесно-може и със зъби,както каза по-горе някой колега,но след това може и да ме посетите служебно .Гайката я развих и без да я пръскам с нищо,но ако не стане пръснете с WD40.То е добре и за шлиците.Те са най-големия проблем.Нито с почукване ,нито с мърдане на чистачката ми се разхлабиха,а не ми се ккупуваше и ново стъкло.Така че взех една скоба за вадене на лагери с три рамена,изтъних я достатъчно за да влезе между рамото и стъклото,и с развита почти докрай гайка си свалих рамото за няма и минута.3.Развивате трите гайки,които придържат механизма и моторчето свсичките му притурки е във вашите ръце.4.Отваряте го.Внимавайте с гарнитурата!Вътре ще видите какви ли не мръсотии.Почиства се добре от всичко.5.Изважда се оста,тъй като в нея е останало счупеното пърче от тръбичката.Тука видях доста зор.Имайте в предвид,че от към външния край има едно малко о-пръстенче,което без малко да затрия.Важно е за да не влизат боклуци и вода между тръбичката и оста.Та с едно свредло 3,2 и винтоверт успях да махна заседналото парче тръба,което след това отново използвах.My link6.Маха се пластмасовото зъно колело.My linkСтава с издърпване на горе-не е трудно,нещо не може да се размести.Почистват се добре пистите-от тях зависи ка ще се движи чистачката.И остава ето товаMy linkИ тук играе стабино пърцала.Ако се налага почистете с финна щкурка контактните пъпки.7.Аз си реших проблема като припоих с калай медна тръбичка с вътрешно ф3,5мм,тъй като оригиналната беше около 3,3-някакъв цолов размер и не можах да намеря такава.А между другото тази част въобще не се предлага като резервна.Който твърди обратното да ме извинява,но и в каталога за резервни части тя дори няма номер.За Голфове и Пасати-да,те целите са пластмасови. Та тръбичката,която припоих беше около 4см дялга,външното фи не е голямо значение,тъй като отвора в оста е доста по-широк някъде около 4мм мисля.После я донадих с останалата ми оригинална,за да може да мине през изтъняването на оста,а и да се постави пръскачката.Като стеснената дупка в оста я разширих с 3,5мм свредло,понеже се въртеше доста трудно и предполагаше отново проблем.My link Стана перфектноMy link8.Преди да сглобите и затворите обилно намазвате с грес навсякъде,като не забравите и самата медна трябичка-външно разбира се.Поставя се и о-пръстенчето,пръскачката и сте готови.Извинявам се ,ако обиждам някои колеги кати ги повтарям.Но доста неща не бяха ясно обяснени.Дано съм помогнал на някого.Поздрави на всички! П.ПСъжалявам,но не успях директно да кача снимките във форума.Някой ако има желание да помогне,но мисля че и линкове става. Редактирано 29 Януари 2011 от zabadara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Браво колега за подробното обяснение!!!За колегата който питаше от къде минава тръбичката:Влиза в купето в краката на шофьора, горе в ляво.Веднага след като влезе в купето има снадка,която често се вади и теква в краката.Когато я търсиш внимавай,че там вървят две тръбички.Другата е за вакуум.Тая която ти трябва е зелена, а за вакуума черна(мисля че така бяха).После тръбичката върви по прага назад..Незнам точно как влиза в багажника... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 22 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2011 Днес и аз свърших процедурата.При мене се оказа,че е запушена само съчмата,но преди това явно от напъна който е получавала първо ми се беше измъкнал маркуча в багажник,след като го сложих се измъкна от пред при акумулатора и там докато го сложа лошо ми стана...че нямах с какво да махна въздушния филтър(много пречеше),но се оправих.След което реших направо да махна кората от зад да видя дали отива до там вода,отиваше извадих съчмата изчистих я,много беше запушена ама много...и сега имам работеща задна пръскалка и чистачка Обаче забелязах един проблем:маркучлето което влиза от зад в машинката пуска капки вода,дори и когато е сложено плътно,пробвах с една свинска опашка да стегна обаче не се получи(май беше прекалено голяма),но ще пробвам тези дни с по малка.Дайте идея с какво да спра това капване на вода,че малко по малко и ще почне да мирише.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 Колеги, случайно някой от вас да е успял да открие дали тръбичката се продава като отделна част в някой магазин? Тази вечер пръскалката ми тръгна да се върти заедно с чистачката и след няколко завъртания май се спря в крайно дясно положение, та подозирам че сигурно се е счупила... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 12 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 (Редактирано) Колеги, случайно някой от вас да е успял да открие дали тръбичката се продава като отделна част в някой магазин? Тази вечер пръскалката ми тръгна да се върти заедно с чистачката и след няколко завъртания май се спря в крайно дясно положение, та подозирам че сигурно се е счупила... На мен също ми се случи абсолютно същото нещо днес, обаче след това забравих да погледна какво е станало... Иначе, до колкото имам спомен в Ауто+ продаваха всички компоненти...май И защо да се е счупила тръбичката? По-скоро по някакъв начин е запецнала и затова се върти с нея или и аз не знам! Редактирано 12 Април 2012 от Sambata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 На няколко места във Фолксваген форума прочетох за случаи, при които на Голф 4 се върти пръскалката заедно с чистачката при счупена тръбичка, та от там предположих че е възможно да е счупена. Иначе видях на първата страница в тази тема, че колегата vikik е имал същият проблем, но не видях някъде да е посочена причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 14 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 (Редактирано) Оказа се, че и моята тръбичка е запекла и така се е скъсала, от което идва и въртенето на пръскалката, което не е редно! Има ли някой, който да е решил проблема, защото аз нямам много идеи освен в някоя морга да търся целия механизъм? Ако имате идеи или знаете как да се оправи проблема помагайте, че така е кофти... п.п.: Видях поста на колегата по-горе и ще опитам по този начин - дано стане! Извинявам се за недоглеждането! Редактирано 14 Май 2012 от Sambata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 (Редактирано) - 8L0 998 711 Комплект для ремонта электро-мотора стеклоочис. зад. стеклаиспользовать для:VALEO8L0 955 7118L0 955 711 A8L0 955 711 BСамо за упоменатите мотори... Има инструкция вътре... Съдържа тръбичка, пръскалка, гарнитура, ос и греси: http://www.google.co...Q9QEwAg&dur=769 Редактирано 14 Май 2012 от HellFire Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskop Публикувано 7 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2013 Здравейте колеги!Осъмнах вчера сутрин без капачето на задната пръскалка Въпросът ми е,от къде мога да си закупя ново,че два дни обикалям из Пловдив и никъде не намирам!Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 7 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2013 Само информативно да отбележа за колегите със същия проблем, че тръбичката за пръскалката от Passat, която предлагат в Ауто+ поне при мен не беше съвместима с механизма, има разлика в размера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bivolan Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 (Редактирано) Колеги, търсих в Eтка-та ей тая "пишчица", но не я намирам като отделен парт номерВ ремонтния комплект я има, но отделно от него някой намирал ли я е и ако да на какви пари?Останалата част от механизма работи, но това ми липсва. ПП...да бях огледал още малко преди да пиша.Ето това е номера 3B9955985A. Доколкото виждам на сайта на Юнитрейд е 19.38лв без никаква отстъпка. Редактирано 3 Май 2014 от bivolan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dkdimitrov Публикувано 10 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2017 Цитат благодаря за снимките , и най много тази за свалянето на задната кора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване