vectra Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Браво Влади, лепенките разцепват! Супер добри безспорно! Всичките са супер хитри , но if you read this FLIP ME OVER е велико! :respekt: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 22 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 (Редактирано) Понякога тъпата ми тиква ражда добри идеи. Този дизайн , подредба, подбор и остроумията не съм ги копирал от никъде, т.е. не съм имал модел. Наредих си ги мислено в главата и чак като го завърших придоби вид и ми даде ясна представа какво се получи. Много ми харесва.По светофарите е голямо шоу, почти всеки около джипа чете.... Като го паркирам някъде пак четат, като даже някои правят пълна обиколка да видят какво пише навсякъде. Редактирано 22 Април 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepo bu6ona Публикувано 22 Април 2012 Доклад Share Публикувано 22 Април 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 i like Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Влади, не че нещо, ама тва със защитното фолио не е никак лоша идея за автомобили като твоя, щото наистина пази адкси много ако вземеш качествено!Лично съм виждал тест за издръжливост като тоя който ше постан сега и е точно като на клипа... ...едва ли клончетата дето цепиш ше го скапят по сериозно от песъкоструя!Естествено има вариант тва да си е чистно рекламно клипче, но както казах първото съм го виждал наживо с Лумар!Лошото е че са доста пари, дооооста повече от 300 лв за цялата кола... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Такова фолио струва майка си и баща си и не е чак толкова здраво. На мен само предницата с venture shield ми беше 1000лв, а за цял джип не ми се мисли. Тези фолиа са за екзотични автомобили, където боядисването е сложно и скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
competition Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Такова фолио струва майка си и баща си и не е чак толкова здраво. На мен само предницата с venture shield ми беше 1000лв, а за цял джип не ми се мисли. Тези фолиа са за екзотични автомобили, където боядисването е сложно и скъпо.Може ли да питам тия връвчици, които се спускат от тавана до предния капак за какво служат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 (Редактирано) Уххх, ще го разглезите този джип. Аз исках като му замине боята след някоя друга година (живи и здрави само) да си го боядисам ярко червен или бял. Тези два цвята много ми харесват на такова джуганче, ама сегашната му боя е още доста добре и няма да го пипам. Редактирано 23 Април 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Може ли да питам тия връвчици, които се спускат от тавана до предния капак за какво служат ?Пазят предния джам от клони на дървета (счупване). 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pleven Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 ...ъъъъ не искам Аудито ти, Jeep-a продава ли се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Може и да се продава. Той и Тони ме пита същото онзи ден. Днес карах един Гранд WJ 4.7 V8 и кефа още ме държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 (Редактирано) Виж, това е ще е интересно да се калкулира колко е излезнал дотук този джипЦените са в лева:6000 - Jeep Cherokee 4.0 1992, оборудвано с газов инжекцион (напълно фабричен вид)2800 - пълен комплект окачване Rough Country 4.5" X-series 1200 - комплект гуми BF Goodrich MT 33/12.5/15700 - offroad оборудване (крик, колани, инструменти, аксесоари)400 - комплект втора употреба хром-никел джанти Mangels 15x8 ЕТ(-10)350 - шнорхел Super Wader300 - уширители на калниците, Bushwacker 300 - алуминиев багажник Eerorack250 - допълнителни фарове200 - надписи/лепенки100 - други дреболии???? - труд ---------------------13000 лвЖивот и здрaве като му сложа и лебедка и две усилени брони и си стават ония 10000лв , които всеки джип гълта докато получи звание "подготвен". Хората са си го сметнали добре, предупредиха ме и рано или късно всичко си идва на място.Отделно има едни яки пари за блокажи, радиостанции, компресор, ако решиш да си pro....Тази цифра е при положение, че правя всичко "бюджетно" така да се каже, защото ако се направи с най-качествените и доказани марки и части сумата ще надмине 20000лв само за доработка на едно скромно чероки.Отделно от тази сума си върви обслужването: един куп масла, гресиране на всяко тримесечие, един основен ремонт на спирачките при покупката за 1000лв, антикорозионна обработка веднъж годишно и един сериозен разход за автомивки. Една автомивка идва около 8-10лв от тези на самообслужване. От 52 седмици в годината поне 40 пъти от излизанията водят до нужда от мивка. Това са 40 x 9лв средно = 360лв годишно.Надявам се скоро да се прехвърля да живея в къща, та този разход рязко да намалее.Каското е около 400лвДанъкът е 190лвГражданската е към 250лвИначе като цяло джипът е адски здрав, още повече при експлоатация основно в планините. Като се замисля, за около 2 години откакто го имам съм сменил:2 карета (едно на полуоска и едно на кардана), един датчик за налягане на маслото, помпата на спираките, ремонтни комплекти на 4-те спирачки, едни болтове на маховика....май друго няма! Това се дължи и на факта, че беше много запазен при покупката и думичката офроуд не му беше добре позната.Най-интересното е, че въпреки че е на 20 години всичко му работи. Задна чистачка, задна пръскалка, подгрева, елетриката, абсолютно всичко като функция или уред (той няма много неща де )Този джип реално няма цена, защото чероки с такъв мотор и фабрична окомплектовка може да се намери за 2000-3000лв За 4 бона го взимаш и с газ. Оттук нататък има много пътища за доработка. Може да се прави всичко самоделка, може и да се подготви за състезания, въпрос на желание. Редактирано 24 Април 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Може и да се продава. Той и Тони ме пита същото онзи ден. След онзиденшното демо още повече се замислям. Смая ме направо тоз луноход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 (Редактирано) Тони, пусни снимките и клипчетата. Жалко, че не се сетих да ти снимам лицето. Радваше се като малко дете Джипчо е грубиян, но пък стана наистина доста добра офроуд машина. Вече мога смело да го кажа, след като имам опит в офроуда и наблюдения как се представя в сравнение с друга марки, модели и комплектовки. Има със сигурност и по-добри машини от него, но по-голямата част от останалите нямат такива възможности. Плюс това аз пердаша доста често соло, така че нямам за цел да се доказвам пред другите с джипа, а просто да мога да преминавам почти навсякъде и да стигам целта към която съм тръгнал без да имам проблеми. Редактирано 24 Април 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 10 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2012 Влади и във фейса те има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
outlaw... Публикувано 29 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 (Редактирано) Ми той си е тунингован, защо да го няма в tuning.bg Ако поиска може и някоя от това албумче да влезе там http://0u7law.snimka.bg/other/pamparampam.686283.27663566 Редактирано 29 Юни 2012 от outlaw... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2012 Ето ги снимките на Тони от едно баирче под Бояна.Джипът въобще не можа да го усети, защото го качва без засилка със съвсем леко газ. Тони имаше възможност да го пробва лично, подканих го да го изкачи, но като за първи път не посмя и ми преотстъпи инициативата, като за спускането слезна даже да снима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 22 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2012 (Редактирано) Подредих си лудницата вътре в джипа. Много неща мъкна и все нещо е трудно да се намери. Поиграх си близо 20 дни, за да измисля и наредя всичко, така че хем да е удобно за бързо ползване съобразено с нуждите, хем да е максимално прибрано, хем да е здраво закрепено, хем пък и красиво. Черокито е тясно, колкото купе на Ауди А3/А4. Не е лесно на всичко да се намери място.Джипът стана полу къща, полу железария. Има малки удобства за авто-туризъм и предлага някаква автономност, макар и скромна. Инвентарът на джипа съдържа:Възтановителени инструменти:-Крик хай-лифт джек, 50" монтиран на покрива. Става и за ръчна лебедка.-Крик хидравличен + манивела. Под задната седалка.-Ключове за джанти, 2 бр.-Лента за теглене, 2 бр. (9м/11тона + 6м./9тона)-Шегели, 3 бр.-Работни ръкавици 3 чифта.-Спрей за бордиране на гума-Електрически мини компресор с манометър. В багажника-Права лопата 1 метър на покрива.-Голяма лопата за сняг. На покрива.-Сгъваема, мини лопата, кирка. В краката на пасажера отпред.-Гумени ботуши. Под предна дясна седалка.Инструменти и помагала:-Чанта с инструменти, 15кг :-)-Кабели за подаване на ток-Брадва 60см.-Трион-Тесла, 3кг чук, гумен чук.-Кози крак-чантичка с всякакъв изолирбанд и лепенки-чантичка с кабели.-мултифункционални, мини инструменти в жабката.-Контактен спрей.-WD-40Всичко се намира в багажника.Безопасност:-Пожарогасител, 2 бр. (1кг + 500мл). Един до шофьорската седалка и един в багажника.-Аптечка 2бр. Една до предна дясна седалка и една в багажника.-Фенери, 2 бр с магнити. Диоден, акумулаторен и стандартен с 3 метров кабел. Единият до скоростния лост, един в жабката.-Резервни комлекти крушки.-20 метра плетено въже.-Резервен GSM апарат.-Нож ръчна изработка 20см. + един сгъваем.Удобства:-Поставки от неръждавейка за големи чаши и кенове. 4 бр. монтирани във всяка врата.-Дисаги за малки вещи с ципове. Кожени 4бр.-Джобове за компакт дискове и документи в сенниците. 2 бр.-Чадър, монтиран на стойка на тавана.-Дъждобран под предната седалка.-място за визитки в подлакътника.-Походни чаши за многократна употреба - 7 броя. в подлакътника.-Походни "рибарски" столчета с облегалка. 2 броя в багажника.-Кожен мини джоб за секретни ключове и монети монтиран до подлакътника (да не дрънкат).-Мини джоб с бушони, монтиран до ел.таблото.-Туба с 5 литра вода + сапун.-Ластична мрежа за укрепване на багажи.-Няколко запалки-Вестници за разпалки-Химикалки и маркер-Пътни карти и няколко планински.Резервни дрехи:-Горнища с дълъг ръкав 2 бр.-чорапки 3 чифта.-Обувки 1 чифт-Плетени шапки 2 бр.-Ръкавички 2 бр.Електронни джаджи и помагала:-Авто-навигация Garmin с подробни пътна и оффроуд карти на България. Компас. Показания за надморска височина. Зарядно за запалка.-Радиостанции, walkie-talkie Motorola 2 бр. Обхват до 10км. С вградени фенерчета, хронометри и вход за хендс фрий. Зярядно за запалка.-Мини, мулти устройство за планинарство HAMA. Преносимо с лента за врата. Включва барометър с икони предвиждащи времето, атмосферно налягане, влажност на въздуха, висотомер, термометър, календар, часовник.-Въртяща се стойка за GSM със зарядно за запалка. GSM-a се ползва и за мултимедиен екран.-Електронен термометър измерващ външна и вътрешна температура.-Мини преносим компас в конзолата до скоростния лост.-Разклонител за запалката с 3 извода на 12V и един USB порт с 5V.-Авто Инклинометър. Измерва в градуси страничния и по посока на движението наклон на джипа Развлечения:-Radio/CD player Sony с 4 говорителя Sony и 2 Panasonic.-Бинокъл 10x50 Nikon-Карти за игра :-)Други:-1 литър двигателно масло-1 литър спирачна течност-Голяма гюдерия и кърпи.-Пиратки.-Термос-АвтопокривалоХай-лифт джек крикът го преместих отсрани на багажника, за по-лесна достъпност. Правата лопата също, на огледалната стана на багажника.След цялата подредба имам достатъчно място в багажника за кучетата, когато няма място за тях на задните седалки :-)Някои любопитни неща:Офроуд картата за Гармин се разработва от българи и участници в офроуд форума. Няма пътечка, която да липсва!Радиостанциите хващат таксиджии, камионджии, колоездачи, строителни работници, дървосекачи, морзови азбуки и офроудъри. Естсетвено това не са определени групи, просто обикновено тях засичам и слушам, защото това са цивилните честоти. Ефирът е доста наситен дори на неочаквани места.Липсва цензура....Мнооого псува тоз народ бе Редактирано 22 Септември 2012 от verter 11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) Ето какво се случи днес на връщане към София...Това е някъде между Кюстендил иРадомир. Мернах един язовир и реших да слезна до него , за да го снимам.Входът от шосето към язовира беше само от едно място, през някаква поляна (нива) всичко останало беше храсталак и дървета. Ето как изглеждаше:Слизайки от по-високото ниво на асфалта към поляната виждах само купчинки рохка пръст и реших, че ще си мина през нея без грижи. Въобще не видях какво има зад нея....Три огромни трапа, един до друг, издълбани с кофата на багер. Целта е ясна - да не може да се влиза.В последния момент Боби, който се возеше с мен видя дупките през страничния прозорец и чух само "Внимавай......"Помислих си, че смята, че не съм видял купчината пръст и точно да му кажа, че няма проблем и тууууп......предницата ми пропадна някъде.Предвид, че гумата на джипа е с диаметър 84см и потъна почти цялата, то излиза, че трапът е дълбок близо 60-70см!!!При това е с прави стени, като бордюри.Помислих се, че може да стане заигравка с крика, за да се измъкна, но вижте какво стана: Това е почти без никаква газ... Редактирано 23 Септември 2012 от verter 6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 ....-Няколко запалки-Вестници за разпалки....Не си писал какви запалки са, но е добре да имаш и кибрит, ако са от тези с газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 24 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 Кажи за газовите запалки, какво имаш предвид? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2012 Планинарите разправят, че заради по-ниското атмосферно налягане и разреденият въздух от определена надморска височина нагоре може да спрат да палят. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 26 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2012 То над определена надморска височина и автомобилите спират да палят. Може да си вземе бензинова запалка. И кремъци за всеки случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2012 Е за автомобилите няма как да се пробва на БГ територия. По дискавъри имаше един батка дето на някакъв проход между Авганистан и Пакистан не можеше да дигне повече от 20 с жипката си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 26 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2012 (Редактирано) Влади, ползвал ли си брадвата? Купих си от тази марка, но по- малка и буквално я тотализирах за 2 дни ползване за 'козметични' цели- металната част е закрепена за дръжката със... силикон, луфта от няколко мм е обран само от силикона. Препоръчвам ти да си вземеш нещо по- сериозно Редактирано 26 Септември 2012 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване