Jump to content

за "чупливите","кашкавалените" и т.н. валове на 2.5


stefanaki74

гласувайте само от собствен опит  

237 гласа

  1. 1. има ли ли сте проблеми с валовете на мотора

    • не,никога
      162
    • да,но само веднъж и си ги смених,защото ми харесва тоя мотор
      28
    • да,и после я продадох колата и повече не искам и да чуя за такъв
      24
    • не,но имам съмнения ,че скоро ще "изгърмят"
      23


Recommended Posts

колега ние знаем много добре каква е подръжката на тези мотори,въпроса е как да намалим вериатноста за износване на определени части по него,който всички знаем

Сигурен съм че "знаете" , но не всички спазвате . Поддържаме си колите пък и да се счупи ще се подмени . На всеки един мотор има износване , само че при нашите има много неща , които са скъпи.

Пазете се от случайни майстори !!!

Аз мога да дам един пример със смяна на термостат.Скапа се термостата оставих колата на майстор ,който ми беше най-близо и след 1 месец колата взе пак да грее!Естествено бесен се върнах при тоя майстор и той със виновно изражение ми каза , че няма проблем за негова сметка пак да го смени.Този път реших аз да си купя термостата и да го дам на мой човек да ми го смени.Какво се оказа , термостата беше от най-изпадналите и другото което е , че ми беше сложил капаците не както трябва.Ролките и ремаците са стъргали във пластмасата .Благодарен съм , че скоро му се беше преебал термостата за да видим какво става под пластмасите на мотора!

Колите ми ги поддържат двама човека - единия по механичната част , а другия електрониките по мотора!Каквото и да стане всичко се изпипва докрай и със оригинални части!

Пожелавам на всички да си карат спокойно колите и дано не стигат до големи ремонти !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз съм в Испания и си карам колата само в АУДИ цените са им малко убииствени ама добре,че пускат офертички от време на време,иначе сервизите са и много зле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Евала колега само може да те радва това че всичко е наред и ти си един от рядко срещаните хора на които ДУШЕГУБА не се е признесъл , дано всичко продължи така и само да те радва колата . До голяма степен всичко зависи от подръжката и начина на каране .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я да питам нещо понеже видях,че темата е повдигната,какви са симптомите за износени валове ....

Износени валове=паднала(и) кобилици...от там неработещ клапан(и).

Слагаш длан в/у кутията,на въздушния филтър,и ако има проблем се усеща едно чукане,или просто махаш кутията на филтъра и от тръбата отиваща към двг. връща компресия.

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На V6 мотор на Ауди /три автомобила / имам над 163000 км.

Само на последния са 53000км.Сега за пръв път отворих да видя

валовете тъй като смених всички повдигачи .Маслото го сменям на 7500-8000 см.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО .Преди всяка смяна правя промивка на мотора .

Сега валовете бяха в отлично състояние , аз лично ги полирах допълнително .

Да се надявам на безпроблено каране и за напред .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На V6 мотор на Ауди /три автомобила / имам над 163000 км.

Само на последния са 53000км.Сега за пръв път отворих да видя

валовете тъй като смених всички повдигачи .Маслото го сменям на 7500-8000 см.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО .Преди всяка смяна правя промивка на мотора .

Сега валовете бяха в отлично състояние , аз лично ги полирах допълнително .

Да се надявам на безпроблено каране и за напред .

колега ама с какво ги полира :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ти си един от рядко срещаните хора на които ДУШЕГУБА не се е признесъл ..

Ами ставаме поне 2-ма !

Както един колега каза по-горе - колата не се плаши от каране , а от немърливо отношение изразяващо се в нередовна смяна на консумативи или пък евтини такива.

Вече 5 години карам тоя "душегуб" и душата си ми е на място. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво става с циментацията на гърбиците?

Може би колегата ги лъска след като такава вече липсва ?! hilezh.gif

ПП: Незнам защо се сетих за изпълненията на шпека hilezh.gifhilezh.gifhilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегуба е с достатъчно здрави валове, не му е нужна циментация :hilezh: .

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми с валове не съм имал,карам е като служебна сменял съм ГНП и дебитометър. Маслото на 5к мах 6к е вънка комшията си кара форда с него :lol: въздушен и горивен филтър сменям на 10к,масления с маслото,карам е с кастрол 5W40.Колата е взех на 114к км на което не вярвам беше 4-ри годишна сега е на 320к общо взето всеки си иска неговото.Но аз лично :stupid: смятам,че е преувеличена историята с душегуба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми с валове не съм имал,карам е като служебна сменял съм ГНП и дебитометър. Маслото на 5к мах 6к е вънка комшията си кара форда с него :lol:/>/> въздушен и горивен филтър сменям на 10к,масления с маслото,карам е с кастрол 5W40.Колата е взех на 114к км на което не вярвам беше 4-ри годишна сега е на 320к общо взето всеки си иска неговото.Но аз лично :stupid:/>/> смятам,че е преувеличена историята с душегуба.

Сменил си ГНП-то, ма не вярваш на историите за "душегуба".....нали не си мислиш, че носи това име само заради валовете? :hilezh: :hilezh:

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил си ГНП-то, ма не вярваш на историите за "душегуба".....нали не си мислиш, че носи това име само заради валовете? :hilezh:/> :hilezh:/>

Как да вярвам след като ГНП е издънка на Бош.До колкото знам където е монтирана тоя помпа всеки плаче от нея, това че Бош не са свършили работата както трябва не значи, че двигателя е умрял по рождениел

П.С. Това е мое лично мнение не сега да ме емнат колко бил скапан мотора как се чупил и тем подобни за сега карам макар че се замислям да скачам на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, нямаш алтернативи на този мотор с помпата, дебитомера духва, валове и кобилици заминават за норматив, турбината, като на всеки мотор с принудитлено пълнене също е консуматив.

Мен не ме кефи мотор с такива сигурни разходи.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, нямаш алтернативи на този мотор с помпата, дебитомера духва, валове и кобилици заминават за норматив, турбината, като на всеки мотор с принудитлено пълнене също е консуматив.

Мен не ме кефи мотор с такива сигурни разходи.

помпата е ясно - нон сенс,

дебитомера е слаб предимно на AFB, при AKE този проблем е по - скоро от условия и поддръжка,

валове и кобилици - тук "нещата" се случват в огромен процент (разбирай при над 95%) при автомобили с много голям пробег и неясен произход!!!,

турбина - турбина като турбина, 2052 дава отклонение, предимно заради недоброто оразмеряване и годините, при 2056 нещата са съвсем други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...валове и кобилици - тук "нещата" се случват в огромен процент (разбирай при над 95%)...

Така като чета темата всички съфорумци влизат в другите 5%

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора какви са тия коментари от вас, кой имал, кой нямал 2.5 ТДИ се изказва неподготвен. най-вероятно тези двигатели на млади години са перфектни, но какво да се прави, че нашите "автоджамбази" продават само милионници. въпреки това един вал ти струва 200 лв., а вероятността всички да са зле е много малка. така че за около 500 лв. колата ти става перфектна. мисля, че сумата не е толкова голяма защото след това кефа е голям...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като чета темата всички съфорумци влизат в другите 5%

не бих се изказал така

просто повече са гледали да клецкат при покупката дявола и после: "що така бе, Миме" :hilezh:

абе хора какви са тия коментари от вас, кой имал, кой нямал 2.5 ТДИ се изказва неподготвен. най-вероятно тези двигатели на млади години са перфектни, но какво да се прави, че нашите "автоджамбази" продават само милионници. въпреки това един вал ти струва 200 лв., а вероятността всички да са зле е много малка. така че за около 500 лв. колата ти става перфектна. мисля, че сумата не е толкова голяма защото след това кефа е голям...

за да сме по - точни в Германия има пълни китове от А до Я за обслужване под 700Е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора какви са тия коментари от вас, кой имал, кой нямал 2.5 ТДИ се изказва неподготвен. най-вероятно тези двигатели на млади години са перфектни, но какво да се прави, че нашите "автоджамбази" продават само милионници. ..

Викаш джамбазите специално подбират най-грохналите "душегуби"....а другите печки ги вадят нови от магазина и ни ги продават за без пари :). Или щом са евтини валовете къФ е проблема да се сменят заедно с маслото :hilezh:....пък през 2 смени - ремонт на ГНП /за всеки случай, че не се знае кога ще гушне букета/ и по едно дебитомерче за разкош...ебаси кефа ти казвам:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора какви са тия коментари от вас, кой имал, кой нямал 2.5 ТДИ се изказва неподготвен. най-вероятно тези двигатели на млади години са перфектни, но какво да се прави, че нашите "автоджамбази" продават само милионници. въпреки това един вал ти струва 200 лв., а вероятността всички да са зле е много малка. така че за около 500 лв. колата ти става перфектна. мисля, че сумата не е толкова голяма защото след това кефа е голям...

Вероятността всичките валове да са ти зле е 100% :) Няма какво да се лъжем. :)

Въпросът е дали ще издържат докато ти си собственик или ще трябва да сменяш :))

А да не говорим, че за 200 лева ще се намерят само в някоя морга........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за всички разбирачи по 2.5TDI

http://www.ebay.de/itm/Nockenwellen-Kit-2-5-TDI-V6-AUDI-VW-passend-zu-Motorcode-AFB-AKE-AKN-AYM-BFC-/230884875852?pt=DE_Autoteile&hash=item35c1cf9e4c

за 1000 имаш пълен комплект

това дори е по - малко от 200 лева / вал, като се имат в предвид и всички други неща към комплекта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...