Jump to content

за "чупливите","кашкавалените" и т.н. валове на 2.5


stefanaki74

гласувайте само от собствен опит  

237 гласа

  1. 1. има ли ли сте проблеми с валовете на мотора

    • не,никога
      162
    • да,но само веднъж и си ги смених,защото ми харесва тоя мотор
      28
    • да,и после я продадох колата и повече не искам и да чуя за такъв
      24
    • не,но имам съмнения ,че скоро ще "изгърмят"
      23


Recommended Posts

Ти как мислиш да говорят то не е за разказване а една увлекателна приказка :arrow: всъшност много приказки 1001 нощ нищо не важи :arrow:

Тия 2.5 в сервизите дет са пълни всъшност не са техните а на съседа вляво дето кара избушляка :hilezh:

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е в движение и че е в отлично здраве,това е ясно,даже не подлежи на съмнение,и още по-малко ми се налага да мисля за газова,пак за чип да не говорим. :arrow:

Този двигател и тази кола къто цяло ми предлага всичко от което имам нужда в момента от една кола. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:bia:

Ти си типичния пример защо са толкова мразени тея мотори. Ма следващия след тебе ще му мисли.

И аз гласувах. :bia: :bia:

да бе да скоро немисля да я продавам и не си много сигорен за сьстоянието на моя мотор такаче не коментираи :bia::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставих 2-3 дена да видя какви мнения ще се съберат и мисля,че се получи следното:

във форума явно се карат добри и поддържани мотори,а всички които са имали проблеми,не са членове тука или наистина не искат да кажат,но не може вие дето сте чували само за проблеми да казвате,че някои ги е срам да пишат за тях,напр. аз или SLO kak да кажем ,че сме имали,като сме нямали :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставих 2-3 дена да видя какви мнения ще се съберат и мисля,че се получи следното:

във форума явно се карат добри и поддържани мотори,а всички които са имали проблеми,не са членове тука или наистина не искат да кажат,но не може вие дето сте чували само за проблеми да казвате,че някои ги е срам да пишат за тях,напр. аз или SLO kak да кажем ,че сме имали,като сме нямали :bia:

+1 :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми се струва че собствениците на 2.5 избягват да говорят за ремонтите си.Срам ли ви е не мога да разбера.

Аз лично познавам 4-ма собственици на въпросния ДВГ ,3-ма от тях са сменяли валове и кобилици.Единственият който не е правил този ремонт малко преди нова година купува ГНП.

Само на мен ли ми се струва , че си измисляш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда....измисля си :respekt: 1/3 от гласувалите са имали/имат проблеми с валовете....останалите са имали други проблеми :respekt: Инак мотора е железен....страшен ресурс :hilezh: И това е анкета в Ауди форум...където се предполага, че хората полагат по-големи грижи за колите си и са наясно със слабите и проблемни места. Представям си какво е реалното положение. То дори и това да е като в анкетата, пак значи, че 1 на всеки три коли си е изпяла песента.

ПС: Братчет ми се беше набълбукал с такъв гроб....като му казаха колко ще му струва реанимацията директно я засили за продаване. Инак на малката ни уличка сме 5 Аудита....2 душегуба, един Тръц, една хатмосферка 2.6 и моя таралясник. Единия душегуб един ден просто не пожела да запали /драмата с ГНП-то/, другия за сега върви прилично, ма собственика гледам не обича да говори за разходи и ремонти...чудя се що ли :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в рамките на един ден си пуснал 3 (три) висококомпетентни мнения и си гласувал даже при положение, че stefanaki74 е написал в заглавието на темата:

моля да пишат само хора,които имат или са имали такива мотори

А ти нямаш и не си имал .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично 3 пъти съм купувал "ремонтни комплекти" за главите на такъв мотор...... Споко не за мен а за приятели :dance: Скромни ремонти комплекти за по 4к лева :bia: 4 валчета...... 24 кобилици,24 повдигача,24 клапана,24 тарелки....... но е факт,че след такъв ремонт и правилна експлоатация и подръжка този двигател е супер.....

П.С Още сменяйте масло на по 10к+ километра щото видите ли така бил казал Гюнтер ще си правите глави през година :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав ли съм ве брат?Мисля,че съм :dance: Ядовете на тоа мотор,са точно такива......... прекалено голям ъгъл на V-то.... съпроводена с дълго каране на маслото,което след 9к километра става вода..... спира да маже кат хората..... и ае 4к леа назад ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такъв А6-2.5(на аватара)Проблеми с валове не съм имал проблема беше при мен в дебитомера и АБС.Дебитомера го сменях два пъти а АБС му се повреди комп.Също така смяната на подгревните свещи е доста рискована ,защото трудно се отвиват и риска да се скъсат е голям.Имах проблем и със задния мост(не беше куатро)но после научих че това да си кривят мостовете е често срещано при моделите само с предно задвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав ли съм ве брат?Мисля,че съм :hilezh: Ядовете на тоа мотор,са точно такива......... прекалено голям ъгъл на V-то.... съпроводена с дълго каране на маслото,което след 9к километра става вода..... спира да маже кат хората..... и ае 4к леа назад :bia:

колега защо спира да се маже мотора след 9000км че нрзнам ас сменям на 10000км това проблемлие :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснил съм по горе.... поради 3-тото качество масло което получаваме на нашия пазар,поради прекалено голeмия ъгъл между V-тата след като мине 8-9к маслото почва да си губи смазочните свойства......... оттам маслото трудно се задържа по детаилите и се оттича много по бързо,поради което валовете и съпътстващите ги детайло започват да търкат желязо в желязо и......... нещата отиват на ремонт.При това много скъп

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не ви ли писна едни и същи глупости да предъвквате?

Минат се не минат 1-2 месеца и нова тема за валовете на "душегуба" :bia:

Банални станахте вече :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сме банални ве пич....... просто споделяме жестоката истина.Теб това не трябва да те дразни ами да те приготвя психически и финансово за стреса който ще получиш някой ден.... като се разчатка някоя кобилица :bia:

П.С Точно с мен недей да се занимаваш да се храниш :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rotcol:

Обяснил съм по горе.... поради 3-тото качество масло което получаваме на нашия пазар,поради прекалено голeмия ъгъл между V-тата след като мине 8-9к маслото почва да си губи смазочните свойства......... оттам маслото трудно се задържа по детаилите и се оттича много по бързо,поради което валовете и съпътстващите ги детайло започват да търкат желязо в желязо и......... нещата отиват на ремонт.При това много скъп

благодарско за одговора в момента сьм в испания и си сипвам само кастрлол а в балгария само от колегата АГЕ исьм доволен

:bia::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сме банални ве пич....... просто споделяме жестоката истина.Теб това не трябва да те дразни ами да те приготвя психически и финансово за стреса който ще получиш някой ден.... като се разчатка някоя кобилица :bia:

П.С Точно с мен недей да се занимаваш да се храниш ;)

Аааааа разбрах :rotcol:

Трябва постоянно да ни се натяква какви гробове сме си взели :bia:

Ей сега си слагам за аватар комплект валове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На баща ми колата е А6 2.5TDI AYM 2002 година на 400 хиляди км Взе я от Германия от ауди върната от лизинк от някав пич който я заменил за А8 .Колата беше на годинка на няма и 60 хил км ,до сега проблеми по двигателя компове греки разни не е имала .Много добре върви все още за тез километри . Колата при майстори не е ходила поради причина че много много по майстори не обичаме да ходим че е имало инциденти (всеки си е патил)сами си правим всичко и ремаци и окачване .Единсвенея проблем беше като се строши оптегача на пистовия ремък ама и с него са преборихме земени се с нов.

Общо взето колата си иска подръжка и то не ефтина,но такава е цената на качествното "за всеки влак си има пътници"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснил съм по горе.... поради 3-тото качество масло което получаваме на нашия пазар

[/quote

Колега , извинявай но за да твърдиш това , би трябвало да разполагаш с доказателства за същото , би ли ги споделил с нас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааааа разбрах :dance:

Трябва постоянно да ни се натяква какви гробове сме си взели :gmorning:

Ей сега си слагам за аватар комплект валове.

Никой нищо не ви натяква....всъщност темата е пусната явно точно с обратната цел...да "покаже" кви яки двигатели са 2.5 TDI....само че трябваше да се спомене, че който не е съгласен и има друг опит и виждане по-въпроса по-добре да не пише, че ще развали "анкетата" и нарушава духовния мир на собствениците. И не мога да разбера друго....вашите двигатели като са безпроблемни, вместо да се радвате и да оценявате късмета си сте взели да убеждавате останалите, че всъщност проблеми като цяло няма и всичко е мит и измама с цел да се продават повече 1.9 TDI :hilezh::blink: :blink:...айде нема нужда. Те понеже от VAG са балами и вярват на "приказки", та за тва се опитваха толкоз време да решат "несъществуващи проблеми"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само че трябваше да се спомене, че който не е съгласен и има друг опит и виждане по-въпроса по-добре да не пише, че ще развали "анкетата" и нарушава духовния мир на собствениците. И не мога да разбера друго....вашите двигатели като са безпроблемни, вместо да се радвате и да оценявате късмета си сте взели да убеждавате останалите.

Сега да доуточня.

- Не съм казал, че двигателя е "безпроблемен". Дори в една друга тема съм споменал,

че и моите валове ще си заминат в някакъв бъдещ момент.

При кофти поддръжка и яко ръчкане всеки един мотор ще направи карантиите на салата.

Пробвай да караш Тръца или 1.9 с масло под минимума да видим колко ще издържи ( това малко наизуст го казвам :D ).

(сега чакам някой да спомене, че при 2.5 лошото смазване е конструктивно заложено) :)

- Никого не се опитвам да убеждавам да си вземе 2.5 TDI :D

- Душевният ми мир си е Ок и не мисля, че една купчина желязо може да го развали :hilezh:

- Аз друго не мога да разбера как повечето хора коментират мотор дето са го виждали само на картинка :respekt:

От писалите в тази тема само за един знам, че е имал 2.5 и то с доста проблеми по него останалите само са чели или чули от коментарите на бабите пред блока за кашкавалените валове на "душегуба" :)

Апропо, известно ми е как много хора просто си мислят, че нямат проблеми с валовете, докато някой не им отвори очите... :)

Аз затова настоявах да ми отворят капаците и да видим какво е положеието отдолу :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега да доуточня.

- Не съм казал, че двигателя е "безпроблемен". Дори в една друга тема съм споменал,

че и моите валове ще си заминат в някакъв бъдещ момент.

Защо колега ще ви заминат валовете??? Да не са консуматив??? Или ще карате с кофти масло, под минимума и няма да го сменяте никога, а само ще доливате?

При кофти поддръжка и яко ръчкане всеки един мотор ще направи карантиите на салата.

Пробвай да караш Тръца или 1.9 с масло под минимума да видим колко ще издържи ( това малко наизуст го казвам :D ).

Това важи за всеки един двигател....обаче се получава така, че и при добра подръжка валовете на 2.5 TDI си заминават. Или твърдите, че всички проблемни бройки са били карани от тъпи италиянци безброй години и километри с "оригиналното" масло....и само са доливали :respekt:

(сега чакам някой да спомене, че при 2.5 лошото смазване е конструктивно заложено) :rotcol:

Факт е, че има някакви конструктивни недомислици по тоя двигател....и валовете и тяхното износване е един от тях. Доказват го и промените правени по двигателя в процеса на неговия живот....докато го спрат от производство. Все пак когато една повреда се повтаря прекалено често и е сравнително постоянна във времето, значи нещо не е сметнато/измислено като хората...нали така?

- Душевният ми мир си е Ок и не мисля, че една купчина желязо може да го развали :steinigung:

Купчината желязо не, но камарата пари изляти в нещо, което трябва да върши определена работа, а то създава само проблеми и грижи може да ти развали душевния мир. Само не ми казвай, че много ще се радваш да спреш някъде из път и каляската да не запали повече....щото ГНП-то така е решило. Кофти усещане е тая несигурност...

- Аз друго не мога да разбера как повечето хора коментират мотор дето са го виждали само на картинка :hilezh:

От писалите в тази тема само за един знам, че е имал 2.5 и то с доста проблеми по него останалите само са чели или чули от коментарите на бабите пред блока за кашкавалените валове на "душегуба" :rotcol:

Трябва ли всички да скочим от 5-тия етаж, за да знаем че приземяването е болезнено??? Надявам се ще разбереш за какво говоря. Някои хора се учат от грешките си....други от грешките на другите :). Сега като се знае като цяло, че този двигател е проблемен и подръжката му е скъпа, защо трябва да го изпиташ на собствен гръб??? Сами казвате, че са карани безброй километри...все пак с тази цел са взети и им е скъсан гъза. Е що трябва тогава да се разчита на късмет, че точно вашия "душегуб" няма да има проблеми с валове, помпа, АБС.... и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям:

- Ще се сменят /а може и да не се сменят докато е моя/ поне едно 3-4 години мисля да я карам.

С хубаво масло съм (поне се надявам) :bia:

- Колега Вие май твърдите, че всички бройки излезли от завода са сменяли валове (без изключение) :hilezh:

- Колега за който и двигател да потърсиш в Гугъл ще намериш теми, Статии и т.н. за износени чаркове и конструктивни недомислици.

За 1.9 ТДИ са само 92,300 hits:) За 2.5 са 102 000. Повече са признавам :rolleyes:

И сега какво ? След като погледнах в Гугъл проблемите трябва да плюя по 1.9 ли ?

- За ГНПто съм съгласен! Хазарт си е :D

Честно казано се отегчих да участвам в дискусии на тема "душегуба" затова слагам точка на писанията си по темата.

Редактирано от d00mEr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам от една година и половина така наречения душегуб,и нищо не съм сменял и ли правил.Няма пушеци бели или каквито и да са,колата мърка нито трака или там каквото и да било.Ако искате ела те да видите жк илинден, колата не се чува,че работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 2.5 в сервизите дет са пълни всъшност не са техните а на съседа вляво дето кара избушляка :rolleyes:

;)

Ама аз не мога да разбера, що му викате "душегуб", като чета излиза, че е здрав колкото другите коли, че май даже и повече. :bia:

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...