Jump to content

Подлежат ли на ремонт синхронизаторите или нова скоростна кутия?


4VS2

Recommended Posts

Правя услуга на колега, който няма достъп до форума, накратко:

Трета предавка влиза с хъркане и въпроса му е: Подлежат ли на ремонт синхронизаторите или трябва нова скоростна кутия.

Колата е 90 коня 1.9ТДИ '95

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Естествено, че би трябвало да подлежи на ремонт. Идете в някой сервиз и питайте за какви пари обаче и ще си направите сметка дали ремонт или 2-ра употреба да си вземете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Аз вече съм отремонтирал 3 такива кутии и проблема е трета и четвърта скорост.Нямам обяснение защо точно там.Синхронизаторите струват около 110лв. бройката-оригинални.Като ги чаках една седмица разбира се.За ремонт на кутията взимам 100-120 лв.Риска при втората употреба е че не знаеш какво купуваш,но все пак всеки си решава как му е най изгодно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Аз вече съм отремонтирал 3 такива кутии и проблема е трета и четвърта скорост.Нямам обяснение защо точно там.Синхронизаторите струват около 110лв. бройката-оригинални.Като ги чаках една седмица разбира се.За ремонт на кутията взимам 100-120 лв.Риска при втората употреба е че не знаеш какво купуваш,но все пак всеки си решава как му е най изгодно.

Много си прав за 2-рата употреба, защото там каквото ида се купи е на голям риск, а пък и тук в София например цените са мнгоо високи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Аз вече съм отремонтирал 3 такива кутии и проблема е трета и четвърта скорост.Нямам обяснение защо точно там.Синхронизаторите струват около 110лв. бройката-оригинални.Като ги чаках една седмица разбира се.За ремонт на кутията взимам 100-120 лв.Риска при втората употреба е че не знаеш какво купуваш,но все пак всеки си решава как му е най изгодно.

При мен включва трудно втора скорост ,когато е студена колата.Според теб от какво може да е ?

И ако можеш да ми кажеш какво масло им наливаш на кутиите след ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Аз вече съм отремонтирал 3 такива кутии и проблема е трета и четвърта скорост.Нямам обяснение защо точно там.Синхронизаторите струват около 110лв. бройката-оригинални.Като ги чаках една седмица разбира се.За ремонт на кутията взимам 100-120 лв.Риска при втората употреба е че не знаеш какво купуваш,но все пак всеки си решава как му е най изгодно.

Взимаш 120 за ремонт на свалена кутия предполагам , защото сваляне качване си е 150 до 300лв .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е - около 100-110 лв са синхронизаторите, на мисля че винаги има и по някой лагер за смяна, та имайте предвид - ремонта може да бъде доста солен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че щом е за синхронизатори, значи и лагерите са тръгнали, поне в общия случай. А те може да стигнат до към 300-400лв всичките. Отделно смяната на лагерите на дифа е тънка работа. Та по-добре запазена кутия за 100-300лв, отколкото рециклиране на стара..... освен ако ремонта не си го правиш сам и ти е "без пари" :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо-вземам 120лв. общо като труд .Това включва и сваляне и качване на кутията.Относно маслото слагам 75w80-пълна синтетика.Колкото до лагерите до сега не се е налагало да сменям лагери,винаги са били здрави.И да се върна на цената,тази цена е само за най-добрите автомобили(AUDI),не важи за останалите средства за предвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако ми сложиш такова масло в моята механична скоростна кутия или на друг модел на мой Фолксваген или Ауди (поне в 98% от мех. скоростните кутии), ще заиграе щангата или ще се возиш в багажника на някой автомобил, освен ако не тръгнеш с парите напред. Дано да нямам нужда при решаването на такива проблеми с автомобила от твоите услуги.

:rolleyes::hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо-вземам 120лв. общо като труд .Това включва и сваляне и качване на кутията.Относно маслото слагам 75w80-пълна синтетика.Колкото до лагерите до сега не се е налагало да сменям лагери,винаги са били здрави.И да се върна на цената,тази цена е само за най-добрите автомобили(AUDI),не важи за останалите средства за предвижване.

Колега, може да ми дадеш координатите си на лично и телефон. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може да ми дадеш координатите си на лично и телефон. Благодаря

Няма проблеми колега. 0886432107 .Ямбол - Индустриална зона - СТМ АУТО.

Колега ако ми сложиш такова масло в моята механична скоростна кутия или на друг модел на мой Фолксваген или Ауди (поне в 98% от мех. скоростните кутии), ще заиграе щангата или ще се возиш в багажника на някой автомобил, освен ако не тръгнеш с парите напред. Дано да нямам нужда при решаването на такива проблеми с автомобила от твоите услуги.

:bia: :bia: :flehan:

Ами не виждам проблем колега ,когато маслото е истинско.До сега не съм имал проблем с нито една ск.кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако ми сложиш такова масло в моята механична скоростна кутия...

А не се ли слага именно синтетично масло в тези кутий?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не се ли слага именно синтетично масло в тези кутий?

Да дават го 75W90 sintese.В спецификацията на YACCO 75W80 е абсолютно същото.

Редактирано от Tihomir Tanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да ме убедиш че 75W90 е едно и също с 75W-80! :rolleyes:

А и като производителят дава 75W-90 пълна синтетика, как му слагате масло с друга спецификация вие си знаете и си носите отговорността! :redface:

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат - от Ямбол е човека - какви спецификации искаш от него! Забрави! И твърди, че нема тръгнали лагери - глупости, няма такава кутия по нашите дръгели. Цената 120 лв е смешна, в София за толкова пари нема да си мръднат пръста само полуоските да свалят! Камо ли нещо повече. Еле пък разглобяване на кутия, чистене до блясък отвън и отвътре. Това си е за 2 дена работа за сам човек! 120 лв не е коректна цена. Цена за претупане на работата е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да ме убедиш че 75W90 е едно и също с 75W-80! :flehan:

А и като производителят дава 75W-90 пълна синтетика, как му слагате масло с друга спецификация вие си знаете и си носите отговорността! :steinigung:

... той написа, че едното масло по YACCO отговаря за тая кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е за един ден. Въпрос на опит, организация и инструменти.

Има хора, които свалят и качват кутия общо за под 2 часа.

... на куатро, защото само такива правят :steinigung:

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има, приятел, но не им е постоянната работа това, немат семейство да хранят с тази работа, не плащат данъци, осигуровки! Тогава може! Иначе не!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат - от Ямбол е човека - какви спецификации искаш от него! Забрави! И твърди, че нема тръгнали лагери - глупости, няма такава кутия по нашите дръгели. Цената 120 лв е смешна, в София за толкова пари нема да си мръднат пръста само полуоските да свалят! Камо ли нещо повече. Еле пък разглобяване на кутия, чистене до блясък отвън и отвътре. Това си е за 2 дена работа за сам човек! 120 лв не е коректна цена. Цена за претупане на работата е!

ЕЙ пак ли почна да си изливаш неграмотноста ? Ти ако си смотан може и за 2 месеца да го правиш.ЕБаси час е свалянето на кутията. А някой дето го е правил сигурно и по бързо го може. Все пак има само 20 болта за развиване. И час за качване. Ега не му стигне останалия ден. А че в София нема такива цени е заради такива като тебе.

Не знам какво отговаря и къде е гледал спецификации - това масло е за френски бангии!

Леле колко си заблуден, просто не е истина. Ма щом ти не го предлагаш значи не важи, нали ?

Правя услуга на колега, който няма достъп до форума, накратко:

Трета предавка влиза с хъркане и въпроса му е: Подлежат ли на ремонт синхронизаторите или трябва нова скоростна кутия.

Колата е 90 коня 1.9ТДИ '95

Благодаря предварително.

Купи си ги нови и ако трябва още някой лагер. ПОне ще знаеш, че тая кутия ще издържи доооооста време. С втора ръка кутия си е лотария. Един приятел търси за а4б5, под 500 не намери втора ръка. За читава няма как да разбереш. Ремонтирай тая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...