Jump to content

Audi a4 avant 1.9tdi vs Volvo v40 1.9TD?


Recommended Posts

Кой автомобил е по-надежден,икономичен,здрав и евтин за поддръжка? А и каква е тази система DSA, която волво предлагат ( може би тракшън контрол+ESP или...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм се докосвал до такова Волво съм чувал и чел доста негативни коментари точно за тези V40.

Слаба ходова и най-странното е че според Ауто Билд седана С40 има по-голям багажник от комбито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V40 като здравина и возия е ОК все пак отзад е с независимо окачване, но мотора 90кс е пълна скръб. Не върви изобщо и харчи много. Турбото се развърта чак при 2500 оборота, което обяснява високия разход. С две думи - колата е хубава, мотора не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V40 като здравина и возия е ОК все пак отзад е с независимо окачване, но мотора 90кс е пълна скръб. Не върви изобщо и харчи много. Турбото се развърта чак при 2500 оборота, което обяснява високия разход. С две думи - колата е хубава, мотора не.

А 1.9Д 95к.с. шведския мотор как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти в ауди форум какво очакваш да те посъветват хората за волво?? :bia: Според мен А4-та е по-добрия избор. Колко такива волва виждаш по пътя спрямо А4-ки? Хората не са глупави да ги карат :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко такива волва виждаш по пътя спрямо А4-ки? Хората не са глупави да ги карат :flehan:

Хората са глупави, затова карат емблемата. Всички помним ръбатите и гнусни Volvo от средата на 80-те и началото на 90-те. Друго си е облото яйце. :flehan: Българина иска да е гъзар, по възможност да кара нещо по-така, той още помни как е подсмърчал и се е подмокрял при вида на първото яйце и още тогава, настъпвайки бясно Жигулката се е заричал да се качи и той на "кола" някога. Това е една от многото причини да се кара Ауди в България. Като че ли, обаче, е най-голямата. Сега по темата. Имам приятел с С40 бензиново, цитирам го дословно: "хубава, здрава, ама... скука братко!" И наистина като че ли не е от най-интересните возила. Една Б5 куатро предлага голям кеф от шофирането, за разлика от скучното Волво. А ако се търси А4 на предно 1.9, то Пасат Б5 и Б5.5 са по-добър вариант и то защото е по-евтин. (ако не говорим за А4 кенеф от Горубляне). Истината за мен е, че Ауди на предно е скучна колкото всяка друга кола с предно предаване (освен Ситроен, в който изпитваш всички други емоции освен скука) и няма сила на света, която да ме накара да купя такъв автомобил повече.

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и няма сила на света, която да ме накара да купя такъв автомобил повече.

Citroen ли? Защото мен верно няма земна сила която да ме накара :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Citroen ли? Защото мен верно няма земна сила която да ме накара :flehan:

Каквото и да е на предно не бих купил, освен Ситроен. При всички положения, не и олимпиада. При Ситроен не можеш да скучаеш. То не е лашкане, па завиване на задните колела, внезапен oversteer, след брутален understeer. Е, Citroen C4, може да се мери с Ауди на предно по скука, та е някакво изключение. Но ако трябва да купя кола на предно, ще купя най-високия комфорт, който само Ситроен може да предложи. Ами една проста Ксантия 93 дето струва 2-3000 лева, вози по-добре от Ауди за 20000 в същия клас. Ся за новата осмица не знам, но Д3 със drive select на въздух и комфорт режим, не може да стъпи на малкото пръстче на Ситроен C6, който освен всичко друго е и много по-ексклузивен от нея. Разбира се куатрото винаги е решаващо, затова никога няма да се откажа от марката. Но ако говорим за скучното предно предаване, Ауди не блестят с нищо, даже са назад в класацията.

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, можем да кажем, че е най-ексклузивната кола в България. Прекалено е скъпа, а за съжаление, тук хората със средства гонят някакъв криворазбран имидж и залагат предимно на немски лимузини. А и е прекалено екстравагантна за по-консервативно насочените като цяло българи. (пряка последица от 45-те години комунизъм, равенство и т.н.) Разбира се, за да е склонен да мисли различно, човек първо трябва да е способен на това. :dance:

car_photo_272331_7.jpg

Самият факт, че в youtube няма нито едно клипче как някой го ръчка по магистралата е достатъчно показателен за интелектуалното равнище на притежателите на модела, както и класата с която той се свързва.

Но пък има това.

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монц сериозно ли говориш зо С5-то ситроенче :) тва е една от най- малко шоФерските коли които съм карал собственика беше оплишевял от скубане на коси и нерви от тая кола. Не е въобще случайно че 5 год струва колкото 15 г немска кола. Ужасна е за каране тясна е отзад единствено ако се возиш отпред може да ти хареса...вътре е невероятно пласмасова и гадна ..

За ръчкането не знам тва не върви въобще визирам 2.2 дизел 133 кс с чип върви максимум колкото сток АЕЛ, разхода е 3 литра отгоре на каталожния.. За бензиновите мотори на ситроен :dance: не знам ама ако са подобни на тия от лагуната ..заеби 1.8 16в 2005 търси биелни лагери на ~200х км реални :hilezh: НИкои на запад не иска да ги кара тия разпоретини щот като влезе в сервиза може до бъбрек да го докара и нема смисъл :)

ха тва било с6 е нищо де предполагам че пак е същото удоволствие :P

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се бях запалил по рено еспейс 4, подмамен от ниската цена и много екстри, но бързо си охладих ентусиазма. Френските коли са направени да с екарат нови, на старо не са офера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монц, ти като заклет фен на ситроен имаш ли в гаража поне един екземпляр? :hilezh: ...а човека пуснал темата се колебаеше между А4 и волво някакво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, в момента имам точно в гаража един Ситроен. ZX карбуратор.

optimist, напомням ти че ставаше въпрос за Ситроен С6, а не недоразумението С5. А за С5 не мога да напиша нищо хубаво. С6 от друга страна не блести с нищо особено, освен с това, че е необяснимо особена. И никой не е казал, че е шоферска кола, напротив ставаше дума за скучни коли, между които е и въпросното Волво.

И аз се бях запалил по рено еспейс 4, подмамен от ниската цена и много екстри, но бързо си охладих ентусиазма. Френските коли са направени да с екарат нови, на старо не са офера.

Освен старите френски коли, които са направени да се карат стари и да стоят в гаража. :hilezh: Иначе аз се бях запалил по Еспас 3, има даже и щар по щар кочини. А вътре е някаква хасиенда баси, като кемпър. :hilezh: Спря ме това, че е чуплива, както и че няма конзолата на климатроника от Порше 996.

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

monz, нищо лично ама покажи ми един надежден ситроен качестен който и наполовина да може да се мери с немската си конкуренция?Да не кажа френска кола изобщо.И аз несъм върл привърженик на немското "качество", ама влизал ли си в сервиз на Цитронада да видиш за кво иде реч.А сега по темата - въпреки ч ене бих взел нито една от двете от гледна точка на по-здраво, и с по-евтина поддръжка бих взел Б5-цата.Пък и тоя 90 коня мотор мисля е с непроменлива геометрия на турбото.Мой приятел навъртя на таква 500к., като я взе на 210к преди 10 години от Германия и е сменял носачите само 2 пъти, нищо друго по колата не е пипано и е доволен от нея.А на тия Волво верно тзи дизел е на Рено.Имат собствена разработка ако не се лъжа на Д5 мотора който е 163 коня или 136 комплектован с японски автомат :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика в поддръжката кой знае каква едва ли ще имаш - това са здрави автомобили. Но 90 коньовия двигател на волвото си е стар - трудно ще намериш толкова стара кола без някакви ядове. Самия факт, че и Volvo не са особено популярни тук, означава, че трудно ще намериш читави - избора е малък. Иначе директни впечатления - 40-ката има повече простраство за краката на задния ред от A4 и като возия отзад е доста по-приятна. Като каране си е относително неинтригуващо, особено с този двигател. Салона преди фейслифта е малко дървен, след това го оправят, но тогава вече и дизеловите двигатели са common rail и отиваш на други пари (всички дизелови двигатели от първата генерация са на Рено).

В крайна сметка избора не трябва да е толкова по марката (освен ако не й робуваш, а щом се двоумиш, значи не го правиш), колкото по това да намериш здрава кола - от това следва евтината поддръжка. Колкото и да е здрав автомобил на теория, един безотговорен собственик може да я направи на нищо. Другото е да седнеш и да усетиш автомобила :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заговорихте за Ситроен и всеки път ми става смешно.Първата ми кола беше ZX Advantage 1.9 дизел.Говоря за далечната 99' и 6 годишния кош който платих за безумните 5800 германски марки.2 врати ,тъмно сиво 60 кончета,беше така нареченото пИрфиЕктно возило.За 1,5 година през която бях собственик два/2/ пъти сменях една и съща полуоска и тампони на двигателя.На 6 годишна кола.

Возеше невероятно,без да има някакво специално окачване си беше като лодка.Не си спомням колко стотинки беше нафтата но с 20 лева минавах 340 километра градско.

Общо взето накрая бях повече доволен отколкото недоволен,но едва ли някога отново ще си купя Сутиен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 е по-добра от всякъде от Волвото . Най-вече интериора - много елементарен и пластмасов ми се струва при Волво , липсват елементарни подсветки на бутоните . Возията е посредствена при шведа инак и двата мотора са си тракалници .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...