Ivo-piVo Публикувано 11 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Някой да има идея от каде мога да намеря ремонтен комплект за тая инжекция http://img511.imageshack.us/i/photo0111n.jpg/По принцип е износено само буталцето вътре.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 11 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Я питай Коко_100_C4 или gsb.Те са хората,които изкопават трудно намируемите части.Успех и няма да се отказваш от механичния инжекцион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 11 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Някой да има идея от каде мога да намеря ремонтен комплект за тая инжекция http://img511.imageshack.us/i/photo0111n.jpg/По принцип е износено само буталцето вътре..Невъзможно е, то не се износва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 11 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Невъзможно е, то не се износва.Не можеш да ме убедиш, при положение, че го виждам къде е износено и протъркано.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 11 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Не можеш да ме убедиш, при положение, че го виждам къде е износено и протъркано..Какъв ти е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 11 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Какъв ти е проблема?Износило се е буталцето, като дам газ тече бензин от там.Целия въздушен филтър е в бензин... Не е голям проблем ама ме дразни.. По принцип карам на газ.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 12 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 Износило се е буталцето, като дам газ тече бензин от там.Целия въздушен филтър е в бензин... Не е голям проблем ама ме дразни.. По принцип карам на газ..И буталото и цилиндъра са закалени и не се износват.Ти можеби виждаш съвсем слаби следи по буталото където се е движило но това не е износване.При всеки един дозатор има малко просмукване на бензин покрай плунжера но това не може да се избегне тъй като той служи и за смазване на триещите се повърхности.При AUDI 80 90 бензина попада деректно върху филтъра а при AUDI 100 има поставена една малка фуниика в която той капе и през една тънка тръбичка се засмуква от двигателя и така там филтъра остава чист. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 12 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 И все пак търся ремонтен комплект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 12 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 И все пак търся ремонтен комплект Не се продава! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 (Редактирано) По принцип карам на газ..Отговора на твоя въпрос. Редактирано 13 Февруари 2011 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 13 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 Нещо ми се струва, че неможете да ме разберете.. Мнения акъли искам само от някой, който го е правил.. Знам ,че може да се кара на газ, ама искам да ми работи и на бензин.Но неискам да чета безсмислени мнения,че така трябвало да бъди, като си карам на бензин, да си ми мокри филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 Нещо ми се струва, че неможете да ме разберете.. Мнения акъли искам само от някой, който го е правил.. Знам ,че може да се кара на газ, ама искам да ми работи и на бензин.Но неискам да чета безсмислени мнения,че така трябвало да бъди, като си карам на бензин, да си ми мокри филтъра.Протекла ти е главата на инжекцията щот е карана на газ защото като не циркулира бензин през тая глава клапата на "дебитомера" (така поне му викат някои хора) пак се движи само че като си на газ бензин не минава през главата и иглата трие на сухо. Така че като си оправиш бензина мой съвет разкарай газовото. Мога много да ти пиша за механични инжекции ама няма смисъл само беля ще си навлеча зареди газифицираните такива пичове от форума които ми твърдят че по добър двигател от тоя с мех. инж. за газифициране едва ли не няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 Това донякъде е вярно, донякъде не е. На моята 80-ка с механична инжекция К-Джетроник не е прокапало и не е имало проблем досега - защо - карам я вече над 100 000 км с газ (така я взех), от 2004 г - повече от 7 г. Защо няма проблем заради карането на газ. Ами паля на бензин, карам така докато позагрее, преди да я загася пак карам малко на бензин и така.Ремонтен комплект трудо ще намериш - така или иначе официално не се предлага. В "Златен меркурий" може и да могат да помогнат! Намират се в една пресечка на бул. "Сливница" преди Шела в посока към Калотина. Между кръстовищата с "Опълченска" и "Константин Величков". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 13 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 Не бе недей ги бъркайте двата щата калофер и калифорния.Износена ми е игличката на инжекцията.Аз незнам тая инжекция кав дебит мери ама щом казваш,че някой му казват дебитомер ги поправяи.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loopfellaz Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 защо носи купиш друг инжекцион 40-50 лв е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 13 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 защо носи купиш друг инжекцион 40-50 лв е...Стори ми се много трудна задача.. И че няма намиране.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 21 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Някой да има идея от мех. инжекция на мерцедес 2.3 дали, ще е същата иглата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubakaaaa Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 ХаХ друг инжекцион трудно щте си намериш заштото номера на инжекциона тряа да е саштия като номера на твоя.Пак това че тряа да се пални филтара с бензин ми е малко странно и аз карам механична инж.и вав моя филтар няма бензин и аз карам на газ.Батка виж си дане е запушена нещто има лазерно почиства на такива инж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 ХаХ друг инжекцион трудно щте си намериш заштото номера на инжекциона тряа да е саштия като номера на твоя.Пак това че тряа да се пални филтара с бензин ми е малко странно и аз карам механична инж.и вав моя филтар няма бензин и аз карам на газ.Батка виж си дане е запушена нещто има лазерно почиства на такива инж.Кой ти беше учителя по български? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 24 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2011 Направо почвам да се чудя, защо пиша тука.. Проблема е изцяло изяснен,износена е игличката.Ако има някой с конкретен отговор да пише,ама не ми се четат глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 25 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2011 И в "Златен меркурий" няма да ти помогнат. Онзи ден им звънях за да питам за дюзи... Тез хора незнаеха колко уши. Един мъж пита една жена : "- Абе, дюзи за аУди имаме ли? - Ми незнам. Абе немаме. - Ми нямаме господине..." Колега, снимай ми точно какво ти трябва, по възможност с размери. Имам няколко баталисани к-джетроника, та може да съм ти от полза. п.п. Колеги, к-джетроника подлежи на ремонт. Колеги, дюзите подлежат на почистване (от собствен опит вече го знам). Най-лесно е да се каже "неможе", "нестава", или "карай на газ". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване