Sako8222 Публикувано 13 Март 2011 Доклад Share Публикувано 13 Март 2011 и аз наскоро ги махнах двата катализатора на 2,5 тди - никаква разлика не усещамнито върви повече, нито тръгва по-лесноМомчетата от Крафт сложиха 2 гърнета с едни пеперудки посредата, казаха че това било важно за живота на крайното гърне (440 лв) - аз се съгласих и платих 240 лв.;о))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koki 3 Публикувано 16 Март 2011 Доклад Share Публикувано 16 Март 2011 kolegi az imam problem egr na audi a4 1.9 tdi 131k puska mi maslo prez edna dupchica Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Колеги, събуждам темата. Има ли някакъв проблем да се махне катализатора на A4 1.8 125 к.с.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Не... Слагаш права тръба и втулка на втората сонда, ако има такава. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesod Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Няма никакъв проблем, сложих гърне за 70, за катализатора взех 50 , че беше на половина и така. Втора сонда при мен няма/А4 1.8 125 1998/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 (Редактирано) Здравейте! Днес свалих катализатора и сложих резонаторно гърне на неговото място. За гърнето и работата ми взеха 85 лева, а катализатора продадох за 140 лева. Сега колата е много по-пъргава и бърза, за сметка на 10-15% повече шум Наздраве Редактирано 15 Август 2016 от victor4o4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 На дизела не му трябва резонатор, най-добре е с права тръба на мястото му. Ако искате да усетите повече мощност изчистете си входящия колектор и затапете егр с пластина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 (Редактирано) да изразя и аз мнение махнах катализатора на негово место ми сложиха метална тръба от тогава насам колата има много лош звук като подадеш газ и се получава едно метално дрънчене абе не е същият звук който колата имаше преди. имам приятели със същите мотори (1.8 125к бензин) които са си махнали катализаторите уи при тях звукът е същият. въпроса ми е като се премахне катализатора с какво е най подходящо да се замени (резонантна тръба може би) Редактирано 20 Август 2016 от marian Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Винаги съм слагал права тръба и никакви ядове. Сигурен ли си, че генерацията не опира някъде и от там да се получават вибрации и дрънчене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 При мен също е с тръба и леко се промени звука, но не мога да го оприлича като по-лош. Ако те дразни сложи един хубав резонатор. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Аз на времето сложих резонаторно гърне от МК33 за 60лв. Две години след това си продадох колата с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване