Holz_8885 Публикувано 22 Март 2013 Доклад Share Публикувано 22 Март 2013 (Редактирано) 1. Гаранция има навсякъде, вкл. и БГ.2. А за връзките по отношение на родината ни мисля е съвсем излишно да се коментира.3. Така че не виждам каквато и да е база за твърдението ти... Както казах - частите са на същата цена, трудът обаче е по-евтин в БГ, макар и разбира се скъп като цяло (както е и в Германия). 1. Съвършено НЕ или поне не го обявяват официално, до сега, само един път Фолксваген в Търново ми дадоха гаранция на реглаж на окачване 1 год. ( имам в предвид гаранция на услугата, с цел да се избегне методът " Проба-грешка ", а не гаранция на част )2. Какво всъщност разбирам под връзки, пример мога да дам със ситуация, миналата пролет ми трябваше нещо определено, като се обадих по телефона директно да питам цената беше една с MwST, след ден, отидохме с колега при негов приемчик, от който родител на моя човек е сменил няколко А8- мици от Ауди Цнетрума в Дюселдроф и съответно цената беше редуцирана. Не разбирай шуробадженащина и други балкански тертипи, просто хората си държат на добрите връзки с редовните клиенти.3. Точно за същата част, за която споменах по- горе, в БГ ( Фолксваген и Порше ) цената беше по- висока, като цяло плюс, че искаха и старата. Един вид, бартер старата за новата и пари. Съответно я взех от тук на перфектна цена с гаранция и т.н., ако колата беше тук монтажът щеше да е безплатен, пак по линия на приемчика на колегата. Редактирано 22 Март 2013 от Holz_8885 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 22 Март 2013 Доклад Share Публикувано 22 Март 2013 (Редактирано) Визираш конкретен пример, включващ няколко частни случая. :bindagegen:/>/> А аз говоря попринцип и това е факт. Запознат съм достатъчно с ценообразуването на VW/Audi конкретно в NRW и не само на база на 1 пример.Както и да е, дискусията мисля не и е тук мястото, няма нищо общо с темата и единствено спамим в момента. А който желае може лесно да получи информация и за цените на частите и за цената на час труд и на двете места. Край на темата от моя страна. П.с. Последно само ще добавя, че услугите в България имат гаранционен срок по закон, не по лично усмутрение! Ако човек не е наясно с правата си, за това не са виновни от Порше. Редактирано 22 Март 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ПетърНайденов Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Колеги свалих фаровете ето и малко инфо как точно става понеже дълго търсих преди да се заема с подмяната и така и нищо не намерих по теми и форуми.Става въпрос за А3, 8Р 2003+Бронята се държи на 3 винта горе, 3 винта долу (които се развиват лесно и има пряка достъп до тях), 2 винта от всяка от страните + един болт 6мм показани на снимката по долу.Вдига се на крик и се сваля гумата, сваля се долната предпазна пласмаса подкалника, горната само в долния край, като се повдига долния и край и се бърка навътре за да се достигне до 2-та винта и единия болт. Фара се държи на три болта които могат да се развият и без да се сваля бронята явно за реглаж, но самият фар неможе да излезе без да се разкачи бронята.Не е голяма философия но аз правих процедурата в един гараж и голямо търкаляне падне. На канал или подемник ще е значително по лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 (Редактирано) Е аз нали ти казах да ми пишеш, че ще ти я купя колата, ти така и не го направи, че даже и снимки не даде. Не че е нещо, но все пак можеше да направим добър бизнес и аз, и ти.Колега ти не търсеше ли волан от миналата година,дето да дадеш твоя и да доплатиш . Редактирано 24 Март 2013 от gogotzanovsf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 (Редактирано) Каква е офертата? Може и аз да имам нещо на предвид Редактирано 24 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 Питай колегата и ги бартеросвайте ,аз знам че търси новия волан след 2005 .В замяна ако може неговия и малко кинти .Разберете се на лични кой кво търси и да почерпите накрая като свършите работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 24 Март 2013 Доклад Share Публикувано 24 Март 2013 (Редактирано) Точно това търся Правилно си запомнил. Иначе момчето с бензинката беше доста недоволен от нея, а така и не я видяхме колко пък точно е зле. Редактирано 24 Март 2013 от suum cuique Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DiD0 Публикувано 25 Март 2013 Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 Съжалявам колега, но някак си тази кола нямаше как да я предложа тук след всичко изписано за нея в темата.Колата беше ''фейслифтова'' то... фейслифт е голяма дума точно за тоя модел, но да беше с цялата маска. Не знам това дали има толкова значение, защото на мен пък точно тази А3-ка ми харесва много повече с отделената решетка, но както и да е въпрос на вкус. Колата беше технически и визуално без забележка, окачването и беше подменено от-до, така като се зачудя даже не се сещам какво не подмених по нея като става въпрос за окачване. Разбира се колата си имаше и много плюсове. Като цяло не очаквах и да е най-издръжливият автомобил все пак такива отдавна не се произвеждат вече. Сега ще мина на по евтин автомобил защото нещо ми писна да си давам парите на вятъра. Спрял съм се на БМВ Е36 Купе 328 ( евентуално ще му сложа и газов инжекцион) и ЦЛК 230. Ще се върна към тази марка, но по нататък, когато събера пари за някоя А6-ца. Всичките пари реално, които получих за А3-ката ще ги дам за един от тези 2 автомобила, които изброих. Ако ще е 328 искам да е не в перфектно, а направо блестящо състояние - с м пакет, с оригиналното CD и Hi-Fi системата, големият борд,дигиталният климатроник,ел. салон с подгрев и надуване, пълен Winter Packet,Multi волан и т.н. Не ме разбирайте погрешно, просто искам като е кола да е кола. Писна ми от тези базови автомобили с най-малките двигатели орязани от всякъде. Реално Е46 купе фейслифт и всички екстри за тези пари не мога да взема никога, но пък и Е36 си ми харесва. Точно този модел е добре. Заглеждам се и по нещо по-луксозно, но пък там я няма тръпката на 200 коньов шестак.... Колкото до цените - много ама много паднаха колите. Главно заради тези каруци, които вкарват от чужбина. Не може аз да дам по 13-14 хиляди за кола и след 2г едвам да и взема наполовината.... колата не е виновна разбира се, виновен е пазара. Заглеждах се и за един служебен евтин автомобил, ами какво да ви кажа ... под 2500лв реално няма нищо хубаво, без значение от годината. И 20 годишни коли няма хубави за под 2500лв. Пълни каруци. Та за това ми писна от тези глупости. Ще си взема нещо дето да си ме радва, пък без значение на колко е години, важното е да ме радва.Няма да напускам форума, жена ми скоро и тя ще се оглежда за някакъв автомобил и някакво Ауди също е вариант, но да видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 25 Март 2013 Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 (Редактирано) колеги остана ми една решетка , която така и не сложих на колата преди да ми я откраднат, дал съм примерна снимка на такава за а4, но е за А3 спортбекЦъккакто и спойлер за предна броняЦъкако някой има интерес може да ми пише ЛС Редактирано 25 Март 2013 от DoH_KuXoT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragomirm Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Здравейте, надявам се бъдещи колеги! Изчетох с интерес цялата тема (и май всичко което е писано за A3 по нета, което не е много ) . 2,5 год. имах удоволствието да си карам golf 5, но за съжаление катастрофирах и количката е тотал... Ориентирал съм се към audi a3 2004-2005г. 2.0 140 к.с. (направо съм си го решил, стига да не ме разколебаете твърде много) .Питането ми е следното: при положение, че цените паднаха толкова смятате ли, че мога да попадна на читава кола до да кажем 10-11000 лв. ?Забелязах, че задължително трябва да погледна номера на главите, тук питането ми е - ако колата е на 150 000+ км. не е ли вече факт това спукване и евентуално да е оправено, или Божа работа? Отделно забелязвам, че почти няма никакви оферти от частни лица, почти всичко е от автокъщи... Дали мога да рискувам от автокъща и ако да, някакъв съвет за някоя по-читава? Със сигурност ще имам и други питанки, но това е на прима виста. За съжаление не мога да си позволя по-голям бюджет (имайки предвид и допълнителните разходи след покупката на колата и не малката финансова загуба от катастрофата :\ ). Ще съм много благодарен за някакви насоки! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Колега, цените всъщност не са падали... Не и реалните цени на реалните автомобили!Погледни в mobile.de или autoscout24.de и сам си отговори дали можеш да вземеш и каква точно кола за 4000 евро (щото най-много толкова остават като се махне печалбата и разходите на търговеца).Всеки сам си преценява разбира се, все пак и автоджамбазите и Горубляне трябва да се хранят от нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 28 Март 2013 Доклад Share Публикувано 28 Март 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set911 Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 (Редактирано) Загубих мощност.Колеги нещо стана и загубих мощност днеска на магистралата, след като ускорих след караулката. Имах някаква тяга и на моменти си се движех със 140 по наклон. Нямаше пушеци, нищо не светна на таблото температурата и разхода си бяха нормални. Прибрах си се, загасих и запалих пак Турбината я чувам, че се върти. Форсирах я 2-3 пъти на място до червеното и изпушваше само тогава. После тръгнах, отначало пак нямаше мощност, но си викам я да я изръчкам на 3та и взе че се оправи. Утре ще я закачам на ваг ком да видя за грешки и ще я пробвам пак, защото ми остана някакво съмнение, че не цялата мощност се е върнала. Имате ли идея на какво може да се дължи тоя проблем ?10хА3 2.0 ТДИ Редактирано 29 Март 2013 от set911 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 Сервизен режим вероятно (надуване на турбото). Но може да има и други причини.Няма смисъл да се гадае, виж за грешки, направи диагностика.И на мен ми се е случвало на 1.9TDI двигател (на друго купе), но само при по-продължителна пълна газ и обикновено при над 200-210 км/ч. Така и не разбрах точно причината, тъй като се случва много рядко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set911 Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 16618 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) Freeze Frame: RPM: 2352 /min Torque: 156.0 Nm Speed: 123.0 km/h Load: 35.3 % Voltage: 14.44 V Bin. Bits: 11000000 Absolute Pres.: 1601.4 mbar Absolute Pres.: 1978.8 mbarReadiness: 0 0 0 0 0 Това е грешката. Посъветваха ме да раздвижа ръчно вакум клапана и да проверя някакви маркучи около него дали не са за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Именно - надуване на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Някой би ли споделил колко струват накладки /преди и/или задни/ + евентуален труд? За София става въпрос. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 1 Април 2013 Доклад Share Публикувано 1 Април 2013 Предни 100 - 120 лева, задни 50 - 60 лева труд 20 - 30 лева. Обърни се към Коко 100 С4 0887395466 от него си взех задни и дискове и съм много доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 2 Април 2013 Доклад Share Публикувано 2 Април 2013 Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Може ли да се откачат хром лайсните от предната дабъл фрейм решетка, понеже искам да ги направя с черно фолио. и дали ще стои добре, понеже ме дразни малко тоя хром. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 (Редактирано) Аз лично съм я свалял (не лично а бояджията ми) така че става, ако говориш за голямата решетка :)/>Аз пък имам следното питане как се свалят, малките триъгълни капаци отстрани зад задните врати или тъй наречените A-Pillar,ако някой ги е свалял нека да сподели :)/> Редактирано 3 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Аз лично съм я свалял (не лично а бояджията ми) така че става, ако говориш за голямата решетка :)/>решетката може ли да се свали без да се сваля бронята.Взех си една емблема с-лине (от онези с двете шпилки които се стягат с гайки )и немога да завия гайките отзад без да сваля решетката!!!Ако знае някои как става да сподели.Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 На предната страница, има схема как се сваля single frame- 5 винтчета, до колкото разбирам те делят от целта, не мога да го цитирам, в поста на @ПетърНайденов . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Говоря за двете решетки стария фейс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hox Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Напълно съм съгласен относно цените на колите в България, наистина са доста ниски, но не мога да повярвам, че все още има хора които купуват коли от Горубляне или Дупница. Преди седмица се върнах от Германия там няма хубаво ауди а3 спортбек за по-малко от 8000евро, тук са по 11 000лв на "реални" километри 170 000км. За съжаление не успях да стана член на вашия клуб, защото ми изпадна много хубав Голф 5 2.0тди DSG, но продължавам да чета темите Ви с интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts