Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

1. Гаранция има навсякъде, вкл. и БГ.

2. А за връзките по отношение на родината ни мисля е съвсем излишно да се коментира.

3. Така че не виждам каквато и да е база за твърдението ти... Както казах - частите са на същата цена, трудът обаче е по-евтин в БГ, макар и разбира се скъп като цяло (както е и в Германия).

1. Съвършено НЕ или поне не го обявяват официално, до сега, само един път Фолксваген в Търново ми дадоха гаранция на реглаж на окачване 1 год. ( имам в предвид гаранция на услугата, с цел да се избегне методът " Проба-грешка ", а не гаранция на част )

2. Какво всъщност разбирам под връзки, пример мога да дам със ситуация, миналата пролет ми трябваше нещо определено, като се обадих по телефона директно да питам цената беше една с MwST, след ден, отидохме с колега при негов приемчик, от който родител на моя човек е сменил няколко А8- мици от Ауди Цнетрума в Дюселдроф и съответно цената беше редуцирана. Не разбирай шуробадженащина и други балкански тертипи, просто хората си държат на добрите връзки с редовните клиенти.

3. Точно за същата част, за която споменах по- горе, в БГ ( Фолксваген и Порше ) цената беше по- висока, като цяло плюс, че искаха и старата. Един вид, бартер старата за новата и пари. Съответно я взех от тук на перфектна цена с гаранция и т.н., ако колата беше тук монтажът щеше да е безплатен, пак по линия на приемчика на колегата.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визираш конкретен пример, включващ няколко частни случая. :bindagegen:/>/> А аз говоря попринцип и това е факт. Запознат съм достатъчно с ценообразуването на VW/Audi конкретно в NRW и не само на база на 1 пример.

Както и да е, дискусията мисля не и е тук мястото, няма нищо общо с темата и единствено спамим в момента. А който желае може лесно да получи информация и за цените на частите и за цената на час труд и на двете места.

Край на темата от моя страна.

П.с. Последно само ще добавя, че услугите в България имат гаранционен срок по закон, не по лично усмутрение! Ако човек не е наясно с правата си, за това не са виновни от Порше.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги свалих фаровете ето и малко инфо как точно става понеже дълго търсих преди да се заема с подмяната и така и нищо не намерих по теми и форуми.

Става въпрос за А3, 8Р 2003+

Бронята се държи на 3 винта горе, 3 винта долу (които се развиват лесно и има пряка достъп до тях), 2 винта от всяка от страните + един болт 6мм показани на снимката по долу.

Вдига се на крик и се сваля гумата, сваля се долната предпазна пласмаса подкалника, горната само в долния край, като се повдига долния и край и се бърка навътре за да се достигне до 2-та винта и единия болт.

Фара се държи на три болта които могат да се развият и без да се сваля бронята явно за реглаж, но самият фар неможе да излезе без да се разкачи бронята.

Не е голяма философия но аз правих процедурата в един гараж и голямо търкаляне падне. На канал или подемник ще е значително по лесно.

post-73131-0-42690700-1364023447_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз нали ти казах да ми пишеш, че ще ти я купя колата, ти така и не го направи, че даже и снимки не даде. Не че е нещо, но все пак можеше да направим добър бизнес и аз, и ти.

Колега ти не търсеше ли волан от миналата година,дето да дадеш твоя и да доплатиш .

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: Питай колегата и ги бартеросвайте ,аз знам че търси новия волан след 2005 .В замяна ако може неговия и малко кинти .Разберете се на лични кой кво търси и да почерпите накрая като свършите работа :respekt:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това търся :) Правилно си запомнил.

Иначе момчето с бензинката беше доста недоволен от нея, а така и не я видяхме колко пък точно е зле.

Редактирано от suum cuique
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам колега, но някак си тази кола нямаше как да я предложа тук след всичко изписано за нея в темата.

Колата беше ''фейслифтова'' то... фейслифт е голяма дума точно за тоя модел, но да беше с цялата маска. Не знам това дали има толкова значение, защото на мен пък точно тази А3-ка ми харесва много повече с отделената решетка, но както и да е въпрос на вкус. Колата беше технически и визуално без забележка, окачването и беше подменено от-до, така като се зачудя даже не се сещам какво не подмених по нея като става въпрос за окачване. Разбира се колата си имаше и много плюсове. Като цяло не очаквах и да е най-издръжливият автомобил все пак такива отдавна не се произвеждат вече. Сега ще мина на по евтин автомобил защото нещо ми писна да си давам парите на вятъра. Спрял съм се на БМВ Е36 Купе 328 ( евентуално ще му сложа и газов инжекцион) и ЦЛК 230. Ще се върна към тази марка, но по нататък, когато събера пари за някоя А6-ца. Всичките пари реално, които получих за А3-ката ще ги дам за един от тези 2 автомобила, които изброих. Ако ще е 328 искам да е не в перфектно, а направо блестящо състояние - с м пакет, с оригиналното CD и Hi-Fi системата, големият борд,дигиталният климатроник,ел. салон с подгрев и надуване, пълен Winter Packet,Multi волан и т.н. Не ме разбирайте погрешно, просто искам като е кола да е кола. Писна ми от тези базови автомобили с най-малките двигатели орязани от всякъде. Реално Е46 купе фейслифт и всички екстри за тези пари не мога да взема никога, но пък и Е36 си ми харесва. Точно този модел е добре. Заглеждам се и по нещо по-луксозно, но пък там я няма тръпката на 200 коньов шестак....

Колкото до цените - много ама много паднаха колите. Главно заради тези каруци, които вкарват от чужбина. Не може аз да дам по 13-14 хиляди за кола и след 2г едвам да и взема наполовината.... колата не е виновна разбира се, виновен е пазара. Заглеждах се и за един служебен евтин автомобил, ами какво да ви кажа ... под 2500лв реално няма нищо хубаво, без значение от годината. И 20 годишни коли няма хубави за под 2500лв. Пълни каруци. Та за това ми писна от тези глупости. Ще си взема нещо дето да си ме радва, пък без значение на колко е години, важното е да ме радва.

Няма да напускам форума, жена ми скоро и тя ще се оглежда за някакъв автомобил и някакво Ауди също е вариант, но да видим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги остана ми една решетка , която така и не сложих на колата преди да ми я откраднат, дал съм примерна снимка на такава за а4, но е за А3 спортбек

Цък

както и спойлер за предна броня

Цък

ако някой има интерес може да ми пише ЛС

Редактирано от DoH_KuXoT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, надявам се бъдещи колеги!

Изчетох с интерес цялата тема (и май всичко което е писано за A3 по нета, което не е много :( ) . 2,5 год. имах удоволствието да си карам golf 5, но за съжаление катастрофирах и количката е тотал... Ориентирал съм се към audi a3 2004-2005г. 2.0 140 к.с. (направо съм си го решил, стига да не ме разколебаете твърде много) .

Питането ми е следното: при положение, че цените паднаха толкова смятате ли, че мога да попадна на читава кола до да кажем 10-11000 лв. ?

Забелязах, че задължително трябва да погледна номера на главите, тук питането ми е - ако колата е на 150 000+ км. не е ли вече факт това спукване и евентуално да е оправено, или Божа работа?

Отделно забелязвам, че почти няма никакви оферти от частни лица, почти всичко е от автокъщи... Дали мога да рискувам от автокъща и ако да, някакъв съвет за някоя по-читава?

Със сигурност ще имам и други питанки, но това е на прима виста. За съжаление не мога да си позволя по-голям бюджет (имайки предвид и допълнителните разходи след покупката на колата и не малката финансова загуба от катастрофата :\ ).

Ще съм много благодарен за някакви насоки! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, цените всъщност не са падали... Не и реалните цени на реалните автомобили!

Погледни в mobile.de или autoscout24.de и сам си отговори дали можеш да вземеш и каква точно кола за 4000 евро (щото най-много толкова остават като се махне печалбата и разходите на търговеца).

Всеки сам си преценява разбира се, все пак и автоджамбазите и Горубляне трябва да се хранят от нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загубих мощност.

Колеги нещо стана и загубих мощност днеска на магистралата, след като ускорих след караулката. Имах някаква тяга и на моменти си се движех със 140 по наклон. Нямаше пушеци, нищо не светна на таблото температурата и разхода си бяха нормални. Прибрах си се, загасих и запалих пак Турбината я чувам, че се върти. Форсирах я 2-3 пъти на място до червеното и изпушваше само тогава. После тръгнах, отначало пак нямаше мощност, но си викам я да я изръчкам на 3та и взе че се оправи. Утре ще я закачам на ваг ком да видя за грешки и ще я пробвам пак, защото ми остана някакво съмнение, че не цялата мощност се е върнала.

Имате ли идея на какво може да се дължи тоя проблем ?

10х

А3 2.0 ТДИ

Редактирано от set911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизен режим вероятно (надуване на турбото). Но може да има и други причини.

Няма смисъл да се гадае, виж за грешки, направи диагностика.

И на мен ми се е случвало на 1.9TDI двигател (на друго купе), но само при по-продължителна пълна газ и обикновено при над 200-210 км/ч. Така и не разбрах точно причината, тъй като се случва много рядко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16618 - Boost Pressure Regulation

P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)

Freeze Frame:

RPM: 2352 /min

Torque: 156.0 Nm

Speed: 123.0 km/h

Load: 35.3 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 11000000

Absolute Pres.: 1601.4 mbar

Absolute Pres.: 1978.8 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

Това е грешката.

Посъветваха ме да раздвижа ръчно вакум клапана и да проверя някакви маркучи около него дали не са за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предни 100 - 120 лева, задни 50 - 60 лева труд 20 - 30 лева. Обърни се към Коко 100 С4 0887395466 от него си взех задни и дискове и съм много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се откачат хром лайсните от предната дабъл фрейм решетка, понеже искам да ги направя с черно фолио. и дали ще стои добре, понеже ме дразни малко тоя хром. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм я свалял (не лично а бояджията ми) така че става, ако говориш за голямата решетка :)/>

Аз пък имам следното питане как се свалят, малките триъгълни капаци отстрани зад задните врати или тъй наречените A-Pillar,

ако някой ги е свалял нека да сподели :)/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм я свалял (не лично а бояджията ми) така че става, ако говориш за голямата решетка :)/>

решетката може ли да се свали без да се сваля бронята.Взех си една емблема с-лине (от онези с двете шпилки които се стягат с гайки )и немога да завия гайките отзад без да сваля решетката!!!Ако знае някои как става да сподели.Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предната страница, има схема как се сваля single frame- 5 винтчета, до колкото разбирам те делят от целта, не мога да го цитирам, в поста на @ПетърНайденов .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен относно цените на колите в България, наистина са доста ниски, но не мога да повярвам, че все още има хора които купуват коли от Горубляне или Дупница. Преди седмица се върнах от Германия там няма хубаво ауди а3 спортбек за по-малко от 8000евро, тук са по 11 000лв на "реални" километри 170 000км. За съжаление не успях да стана член на вашия клуб, защото ми изпадна много хубав Голф 5 2.0тди DSG, но продължавам да чета темите Ви с интерес. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...