Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Точно това щях и аз да кажа - задължително долната решетка която минава хоризонтално под емблемата на ауди да се боядиса в черно иначе не седи добре. Онзи ден в Гърция видях една такава направена и боядисана и седеше много, много добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно за това говоря. Питането ми беше, от къде мога да си ги намеря тези две хром "ленти" ? Мисля, че точно ABT тунинг правят такива, но нямам идея къде да ги купя?

Поздрави!

Редактирано от dragomirm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има едни лепенки като хром точно размера на тези като решетката добро качество купих ги преди време от един магазин като мини Домко в орландовци - продават всякакви неща за дома и за ремонта на дома, аксесоари за автомобили и т.н.

в момента не съм в Българи да ти ги снимам да ти покажа за какво става на въпрос - седи 1:1 като с истинските хром лайсни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите колеги :).да започна с един проблем,клата е ауди а3 8п 2004г 2.0 тди 140кс. получава се едно стържене при движение но се чува след 3 скорост на горе.сменил съм главина , опорен лагер на дългата полуоска,2 бр амортисиори с лагерите и тампоните горе,и тампони по предницата.вупроса ми е дали на някои му се е случвало това стържене и как го е махнал.не останаха много неща за смяна или скоростна кутия или деференциял :Д това е според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде се чува стържене, откъм мотора отпред по колелата, отзад? Стържене може  и от не добре закрепена част примерно някоя кора или подкалник да опира  и въздуха да прави илюзията и то след трета като си вече 50 километра в час нагоре, в което съгласи се има логика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина на място потреперва леко тоест(леко играят оборотите но не винаги).сменил съм и тампона на двигателя но шумът се чува от от пред но не мога да установа точно от каде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същото стържене и лека вибрация на празен ход само обаче или поне така го усещам, и се чува някъде отпред малко пред педалите според мен и досега никой майстор не е разбрал от какво е. 1-2 пъти ми се случи да променя и оборотите, но иначе проблеми с превключването нямам. Последно един колега, след като видя каква вибрация има колата на празен ход и лекия шум който издава веднага ми каза, че според него е заминал демпфера и е за смяна, но това е теория на непрофесионалист :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен след 2 скорост при набиране започва да се чува стурженето а като застопоря газта спира да се чува..последно преди 1 час ходих при един маистор в с.оброчище, и там ми казах че наи вероятно е някакъв лагер в скоростната кутия или деференциала..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно при мен е различно, при мен при превключване няма проблем, само на празен ход и то не винаги :P

А най-интересното е че това стържене или странен шум се появи след смяна на ангренажен ремък, помпа и ролки.

А имам и един странен проблем или поне така си мисля, когато съм на магистралата и вдигна над 2500 оборота започва някакво странно тресене или вибрация все едно от крива джанта, но само като е на скорост и при по високи от 2500 оборота, след като изключа от скорост спира. И това не можаха да го хванат последните майстори, абе като цяло няма свестни майстори :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , някой с двигател 2.0 ТДИ 140 к.с. помпа дюза да е пробвал това масло :

 

http://cardepo.net/index.php?route=product/product&product_id=62

 

Става ли за нашите коли ? В края на седмицата ми предстои смяна на масло и филтри и мисля да сложа това .... как мислите ?

Редактирано от Insomnia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително разбери имаш ли DPF филтър. Ако нямаш, търси масло със спецификация 505.01. Ако имаш, задължително масло със спецификация 507.00!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е важно да знаеш/разбираш! Важно е да спазваш предписанието на производителя!

Виж каква норма/стандарт е предписана от по-вещите и я спазвай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Каква е разликата между спецификация 505.00 и 505.01 :?

 

Голяма- http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=61037&page=2 мнение #30. За момента най- добрия вариант е Castrol EDGE 5W30 със спецификация 507.00, но и 505.01 ще ти свърши идеална работа. За 11 000 км моя 2.0tdi изгори около 0.8L масло. В момента нивото ми е малко над min и без да доливам след 1000- 1500км го сменям.

Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,

някой може ли да ме упъти къде във Варна мога да ремонтирам ламелите на парното - двата централните над навигацията нещо са се поскапали. На единиа липсва най-долната пластина и една метална шина, която ги държи всичките, а на съседния не мога да определя какъв му е проблемът точно, но пак е нещо подобно. Иначе ринговете за намаляване и увеличаване силата на струята са ОК.
Приемам и всякакви други напътсвия по темата,за които не съм се сетил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

някой има ли информация какъв е диаметърът на кръговата стъпка на джантите на тези аудита ? 5 х 112 ? също така и възможните граници за офсет. ще съм много благодарен!

 

нещо не мога да намеря изобщо алуминиеви джанти 6.5 х 16 ... някой купувал ли си е такива, за да сподели откъде ? :) търся си такива, понеже не ми се иска да давам пари и за нови гуми...

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5х112 са да. Оффсета зависи от ширината на гумите и окачването ти (стандартно/ambition/s-line). Ако се придържаш към около 50 няма да имаш проблеми с което и да било. Заводския офает при мен например е 56.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225/40/17 с 35 офсет на s-line окачвне изглежда отлично, но при натоварена кола задните гуми опират в ръбовете ба подкалниците и е малко неприятно. 

 

За да не отварям нова тема ще питам тук. Някой колега ползва ли или поне да има впечатления от този продукт: http://www.goapr.com/products/intake_carbonio_20tdi.html

 

Интересува ме най-вече каква ще е разликата от стоковия към този филтър? Плюсове и минуси? Всяко мнение е добре дошло! Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, първо почва да опира в един болт в подкалниците отзад. А и откровено казано поне на мен ми идва визуално в повече подобен оффсет. Аз карам лятото с 48, зимата 56. Няма никакви проблеми при натоварена кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...