Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

...И това (че бил пълен батак) го разбра от един пост, в който някой казва с какъв единичен проблем се е сблъскал в кариерата си!? Нима вярваш, че има двигател (независимо на коя марка и какъв), който да е безсмъртен и лишен от каквито и да е потенциални проблеми!? Ще намериш не един, а много постове с най-разнообразни неща, които са се случвали на всеки един двигател, но това не ги прави "батаци". На мен лично не са ми известни масови проблеми с 1.9 TDI било то с или без DPF. От друга страна 2.0 TDI има по-шарено минало, но абстрахирайки се от всеизвестната пукаща се глава на определен код двигател и в определен период също не страда от "типични" проблеми! 

 

На твое място бих отделил повече време и енергия над това да избера максимално запазен екземпляр на минимално и най-вече реални километри и поддържан както трябва! Това е най-важното, щото и най-легендарния двигател като го вземеш от Васко в Горубляне, който от 200 000 ти до е подмладил на 100 000, а предишния му собственик Лучано за тия 200 000 е сменил маслото 2-пъти - мерси за "надеждния" двигател!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, добре че няма да вземам колата от БГ :) Обаче нафта в маслото ... малко ме депресира този факт. Ако взема 1.9 ще гледам да е без тоя филтър или бих го махнал веднага! 

Редактирано от SLR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То така се маха... ;) Никак няма електроника свързана с него ;) Не си вкарвай филми!! Ако така лесно се втръбяваш да ти дам да прочетеш за всякакви секрети смесени със всякакви други при всеки един от двигателите, вкл. бензинови за да се откажеш да си купуваш кола и направо да си вземеш колело!!

Няма безсмъртен двигател! 

 

А иначе 1.9 TDI за немския пазар от 2006г. са само с DPF.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боля ме главата миналата седмица от такива бъркочи в двигателя! Може би за това ти изглежда че се филмирам.

Но като цяло четох на доста места съветват  да се премахва на 1.9 TDI независимо а3 или голф, махат го и ти го ремапват за около 1000 лв.

 

А иначе някой може ли да сподели мнение за 1.6 TDI ? По технически характеристики го дават доста икономичен 3.3 извън града , 4.6 в града. Доста добре звучи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономичен и надежден (до момента) двигател, който общото взето заема мястото на 1.9 TDI като новия бюджетен/икономичен дизелов агрегат на А3.

Имам няколко колеги с такъв, нямат оплаквания до момента. Карал съм само веднъж за кратко - достатъчно мощност за купето за зряло шофиране без много претенции за "дърпане" и икономичен по отношение на разход на гориво. Дали е баш 3.3 извън града не бих се обзаложил, но все пак е икономичен.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ясно съм, с този факт повярвай ми. Аз съм в UK в момента и ще вземам с дясна. Може и преди фейслифта да взема само да е ОК вече стана студено и не издържам без кола. По принцип тук за 6500 - 7000 може да се вземе 2009 на 100к мили. Днес гледах за 5к 2006 обаче се оказа триврата иначе беше много запазена на 75к мили това са около 120к км.

Добра оферта беше и ме замисли много, но все пак аз търся sportback. Сега пък гледам една 1.6 тди е излязла нова обява за 7100 и за това питам за 1.6 че не съм чувал нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 000 мили са над 150 000 км ...  :shock:

При такъв пробег (спрямо възрастта) според мен е излишно да питаш кой двигател е по-надежден...

Така и така имаш възможност да вземеш нещо на реално километра, поне се възползвай от това и вземи нещо на по-малък пробег, пък било то и по-старо... Лично мнение. Как се въртят 150 000 км на 3-4 годишна кола.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е логично да провериш първо по моргите. Ако не намериш отиваш в преставителството на Ауди в твоя град и поръчваш нова! 

Жалко е, че я имам тая тръба и ми е за продан, но не съм в БГ и няма как да ти я пратя!

 

032123571-big.jpg?r=0

 

Номер 1 ли ти трябва точно? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположих, че може и така да е, имам ги оригинални всичките завряни в един кашон в гаража, но така и намерих време да ги пусна за продан. Ще измислим нещо, но ще ти пиша на лично да не омазваме тука! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги.Искам да попитам как се пуска подгрева на огледалата,и подгрева на пръскалките на чистачките.За огледалата прочетох,че

 

е се пускат под определена температура. Пробвах с копчето за подгрева на задния прозорец но не става.В книжката пише че се пускат под определена температура но не уточняват каква.Ами това е,благодаря предварително за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко от този тип (огледала, пръскалки) се пускат посредством копчето за подгрев на задното стъкло. Всичко е заедно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,въпрос...А3 2004г. с обикновенни фарове,дале може да се сложат фарове с лупи и оригинален ксенон. Ще има ли проблем при свързването или само закачам кабелите. Дале ще има странични ефекти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер !

 

Вчера си купих А3-ка, и другата седмица отивам в Германия да си я докарам. Имам въпрос свързан с климатроника - как се изключва компресора ? зимата ми е адски некомфортно да карам на климатик, искам само на парно да си е. Гледах снимки на панела, но не намирам копче за изключване на компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер !

 

Вчера си купих А3-ка...

 

Честито колега, карай си я със здраве и да няма ядове! :)

 

Колеги, А3 8P, от коя година започват вграждането на адаптивни светлини?

 

2006та ако не ме лъже паметта! Поправете ме ако греша!

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, карай си я със здраве и да няма ядове! :)

Благодаря колега, другия четвъртък летя за Германия да си я докарам. И аз съм Цветков между другото  :D

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)  :zustimm:

 

Преди години и аз така летях до същата дестинация за една Б6-тица обаче.Бях сам и се убих от път, че и колата се оказа проблемна, все пак си беше душегуП!  :steinigung:

 

Надявам се, че добре си прочел предишните 99 страници по темата и си на ясно с нещата. Предполагам, че щом вече е закупена си я проверил добре и знаеш в какво се качваш. Освен да ти пожелая лек път обратно и само приятни моменти зад волана, друго не остава! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)  :zustimm:

 

Преди години и аз така летях до същата дестинация за една Б6-тица обаче.Бях сам и се убих от път, че и колата се оказа проблемна, все пак си беше душегуП!  :steinigung:

 

Надявам се, че добре си прочел предишните 99 страници по темата и си на ясно с нещата. Предполагам, че щом вече е закупена си я проверил добре и знаеш в какво се качваш. Освен да ти пожелая лек път обратно и само приятни моменти зад волана, друго не остава! :)

Да, запознат съм с нещата вече :D имам и приятел със сервиз и той ми разказа кое как стои. Аз колата лично не съм я виждал, сестра ми и и приятеля и живеят там и преди 2 дни я оглеждаха и направиха тест драйв, гумите са последен сезон, и предните дискове за смяна, всичко друго си е пушка, интериора е без износвания, даже волана си е с оригиналната кожа, без следа от употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BKD 16V 140hp ли е ...или? Година?

 

Дискове и накладки, лесна работа. Малко ме замисли като спомена за гуменките обаче...зима е, внимавай, не е шега работа. 

 

@RistakiG : При 8Р адаптивното се води само на горе и на долу, това е преди фейса!

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...