Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

интересува ме понеже километража ми знам че е въртян. мога ли да възстановя реалните километри(или горе долу приблизително) на колата по същия начин както са го върнали? сигурно ще бъда първия който е правил това нещо  :lupe:   :stupid:

Можеш, стига да ги знаеш колко са :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години колеги, започвам годината с лек проблем по осветлението  или по точно предния габарит , карам си аз и изведнъж на таблото светва ,че ми е изгоряла крушката.Днес купих  нов диод , слагам го не свети и не свети...Дадох на контакт и за някакви 3-4 секунди светеше без никакви проблеми, след това отново спира .... Някакви идей от какво може да е това ??? :/ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предните ми бяха такива купих същия , зел съм диод защото съм с Ксенон и жълтите габарити много ме дразнеха ... 
Пробвах и със обикновения габарит жълтия отново същите номера ми върти.. Не е от крушката !

Редактирано от Sc00by
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги 

Някой може ли да изкаже мнение за автоматичната скоростна кутия при А3 8Р s-tronic

дали е сполучлива или е проблемна като мултитроника 

за какво да гледам при покупка на такъв автомобил 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблемна като мултитроника, но разбира се е още едно скъпо звено в автомобила, което потенциално някой ден може да се обади.

Не карам лично S-tronic и не съм любител на автоматиците като цяло, но не съм срещал масови оплаквания от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблемна като мултитроника, но разбира се е още едно скъпо звено в автомобила, което потенциално някой ден може да се обади.

Не карам лично S-tronic и не съм любител на автоматиците като цяло, но не съм срещал масови оплаквания от него.

благодаря за мнението 

питам защото продадох предната си 8Р и сега съм си харесал един автомат пак от Германия и имах нужда от мнение понеже следя темата 

и останалите във форума но няма никаква информация за автоматиците 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липса на новини = добри новини! ;)

Ако бяха проблемни щеше да има доста "информация" по въпроса и тук ;)

Успех с избора и покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам чее банален въпроса ,но все пак да попитам.... дали един мотор 2.0 тди 140 ако вече е на 240-50 хил км,значи че вече е прескочил "трапа" или по-скоро е бил ремонтиран вече. И ако е сменяна главата докато е гаранционна примерно колата дали след това всичко трябва да е ОК. Много ме мъчи тоя въпрос понеже мнооог осъм се навил да си взема такава А3-ка ма бюджета ми  не позволява да е след 2005г,което ме вкарва в "рисковата" група така да се каже. 1.9 105 коня пък не стига че нее по-евтин от 2.0 ами и ще ми дооста слабичък (за протокола-сега карам 170 коня бензинова кола)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не може да се твърди! Гаранционно никога не е викана кола със спукана глава за отстраняването й. Техния коментар е, че са имали проблеми с леярната тези години, но не са правили recall. Обикновено се пукат около 150- 200к, но никога не може да си сигурен. Виж номера на главата отзад на мотора и потърси какво сме писали за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и привет на всички!!! Нов съм в форума и откривам много малко информация за А3 (8Р). Затова реших тук да споделям информацията която съм събрал за модела. Ще се радвам ако има колеги които да допулнят темата. Благодаря на всички!!!

Аз също имам такова ауди ,2004г ,само че не с цялата лайсна отпред .2 ТДИ мотор ,140 конски сили ,автоматик .На външен и вътрешен вид е страхотна ,вози много приятно .Но имам проблеми с мотора ,започна да се чува шум от пред ,на моменти притраква  и ми казаха че маховик е за смяна ,оборотите почнаха да играят ,не държи постоянно на едни ,стрелката трепери - тук предполагам че е стъпково моторче , на диагностиката ми излезна че дроселовата клапа е за почистване и също ми излезна грешка (доста неприятна) че скоростната ми кутия е заграявала ,ще и сменя маслото (дано да е от това ). При всички тези проблеми ,какъв съвет бихте ми дали ? Бих започнал да я правя ,но се чудя има ли смисъл , не е ли по добре да я продам на някой специалист , да си я стегне ,пък аз да си търся друга. Много неприятно ми стана ,защото колата има перфектен външен и вътрешен вид .но мотора си е за правене . :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надали някой може да вземе това решение вместо теб!

Ако нямаш да инвестираш по-значима допълнителна сума към продажната и цена, т.е. за да вземеш нещо, което е в значително по-добро състояние отиваш от трън на глог и нямаш гаранции, че няма да е и по-зле. Ако иначе си доволен от колата и си я обичаш както май личи от думите ти и пак казвам, нямаш намерение да купиш нещо значително по-ново или в значително по-добро състояние, няма никакъв смисъл от рокади според мен. Маховика е типична болежка на повечето TDI-та така или иначе, автоматика разбира се е друга тема - ако държиш обаче пак на автоматик, някога вероятно пак ще те застигнат проблеми с него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа, че не знам какво е твоето място :)) Ако така или иначе съм планувал покупка на по-нова кола и имам допълнителни финанси, в които да се разположа - естествено продавам и колкото и взема толкова. В противен случай обаче е игра с късмета и можеш както да спечелиш от рокада, така и да се набуташ още повече! А ако иначе си доволен от колата, състоянието и, екстрите и т.н. и би си я карал още Х години - по-добре да отремонтираш нещата едно по едно. Само ти можеш да прецениш ситуацията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за съветите :) Ще помисля , ако имам възможност ще си я правя  ,ако не ще се наложи да я продам на по -ниска цена и това е .  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за съветите :) Ще помисля , ако имам възможност ще си я правя  ,ако не ще се наложи да я продам на по -ниска цена и това е .   :)

ако питаш мен си я дръж. Не знаеш на какво ще попаднеш после пък, винаги има и доза късмет в избора на такова ТДИ. Иначе за мен тази кола е перфектна , идеалнп широка предвид, че е с 2 врати...иначе по проблемите, които си писал...мой добър приятел кара такова от 2г отначало смени дросела за около 300лв, друго не е правил. Има си фабрични дефекти, но не е нищо сериозно. Маховика му също трака, но му казаха да кара така за сега, а и да ти кажа докато ти влизат скоростите без проблем и нямаш някви сериозни ядове покрай него не го сменяй щом нямаш възможност...да си трака. Колата е страхотна, аз карам предния модел а3 и също ми трака леко маховика при всички ТДИ-та рано или късно тръгва...Мотора е хубав , като изключим, че повечето пукат глави, почва да губи антифриз, а не виждаш от къде, мотора има лека промяна на обороти на място като работи, леко се поклаща ...ама всичко това според мен си е дребна работа спрямо иначе хубаво направения автомобил. Пак казвам аз ако бях бих си я закърпил и това е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Мотора е хубав , като изключим, че повечето пукат глави, почва да губи антифриз, а не виждаш от къде, мотора има лека промяна на обороти на място като работи, леко се поклаща ...ама всичко това според мен си е дребна работа спрямо иначе хубаво направения автомобил. ...

 

За кой мотор става дума? Твоя? Неговия? Или викаш по принцип TDI агрегатите така си работят?!?  :flehan:

 

Колега плашиш ме! Моля те подхождай по сериозно към тази тематика, тези неща ги четат много хора с идеята, че инфото е от първа ръка и има стойност! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

 

Искам да попитам някой има ли на представа,дале пружините на А3 2004г. (предни+задни) 2.0 тди са едентични като на 1.6 фси???

Само пружините имам предвид! Аморт. си остават оригиналните!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"ДалЕ" не го познавам, нито имам "на" представа, но пък имам представа от това, че не би трябвало да са еднакви на бензинов и дизелов, отделно ако са с различен тип окачване (при A3 8P има 4 вида) съответно също ще са различни.

 

@stefan91

Хем разбирам какво искаш да кажеш в крайна сметка, хем наистина така както си го представил на теб май и двигател на жигула да ти сложат в купе на А3 ще си много доволен... :))) Викаш колата тропа, чука, маховик отишъл, скорости няма, главите напукани, оборотите играят... ама това са "дреболии", колата "иначе" е перфектна!? :icon_eek:  :silly: Ако е така ти завиждам истински на непукизма - а аз си скъсвам нервите от най-малката вибрация или изпукване на някоя пластмасова дреболия в купето...

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е майтап работа , това са си сериозни проблеми по колата ми , може да се прецака съвсем тоя мотор както е тръгнало  :(   Но да , иначе колата е перфектна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...