Moonland Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 интересува ме понеже километража ми знам че е въртян. мога ли да възстановя реалните километри(или горе долу приблизително) на колата по същия начин както са го върнали? сигурно ще бъда първия който е правил това нещо Можеш, стига да ги знаеш колко са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 (Редактирано) Похвално само реалните да не са половин милион . Редактирано 29 Декември 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Май на 3 места го "помни" пробега при нас, а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Да на скоростна кутия табло и двигател ако не се бъркам. Sent from my Xperia S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 За много години колеги, започвам годината с лек проблем по осветлението или по точно предния габарит , карам си аз и изведнъж на таблото светва ,че ми е изгоряла крушката.Днес купих нов диод , слагам го не свети и не свети...Дадох на контакт и за някакви 3-4 секунди светеше без никакви проблеми, след това отново спира .... Някакви идей от какво може да е това ??? :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Диод? Какъв диод си купил и защо диод? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 (Редактирано) Предните ми бяха такива купих същия , зел съм диод защото съм с Ксенон и жълтите габарити много ме дразнеха ... Пробвах и със обикновения габарит жълтия отново същите номера ми върти.. Не е от крушката ! Редактирано 3 Януари 2014 от Sc00by Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 3 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2014 Значи си купил такъв които не е CANBUS и затова свети 4-5 сек. и ти показва че има изгоряла крушка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexton Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Здравейте колеги Някой може ли да изкаже мнение за автоматичната скоростна кутия при А3 8Р s-tronicдали е сполучлива или е проблемна като мултитроника за какво да гледам при покупка на такъв автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Не е проблемна като мултитроника, но разбира се е още едно скъпо звено в автомобила, което потенциално някой ден може да се обади. Не карам лично S-tronic и не съм любител на автоматиците като цяло, но не съм срещал масови оплаквания от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Пробвах и със обикновения габарит жълтия отново същите номера ми върти.. Не е от крушката ! НЕ е от крушката :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexton Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Не е проблемна като мултитроника, но разбира се е още едно скъпо звено в автомобила, което потенциално някой ден може да се обади.Не карам лично S-tronic и не съм любител на автоматиците като цяло, но не съм срещал масови оплаквания от него.благодаря за мнението питам защото продадох предната си 8Р и сега съм си харесал един автомат пак от Германия и имах нужда от мнение понеже следя темата и останалите във форума но няма никаква информация за автоматиците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Липса на новини = добри новини! Ако бяха проблемни щеше да има доста "информация" по въпроса и тук Успех с избора и покупката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_pepone Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Знам чее банален въпроса ,но все пак да попитам.... дали един мотор 2.0 тди 140 ако вече е на 240-50 хил км,значи че вече е прескочил "трапа" или по-скоро е бил ремонтиран вече. И ако е сменяна главата докато е гаранционна примерно колата дали след това всичко трябва да е ОК. Много ме мъчи тоя въпрос понеже мнооог осъм се навил да си взема такава А3-ка ма бюджета ми не позволява да е след 2005г,което ме вкарва в "рисковата" група така да се каже. 1.9 105 коня пък не стига че нее по-евтин от 2.0 ами и ще ми дооста слабичък (за протокола-сега карам 170 коня бензинова кола) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Нищо не може да се твърди! Гаранционно никога не е викана кола със спукана глава за отстраняването й. Техния коментар е, че са имали проблеми с леярната тези години, но не са правили recall. Обикновено се пукат около 150- 200к, но никога не може да си сигурен. Виж номера на главата отзад на мотора и потърси какво сме писали за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mohican1984 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Здравейте и привет на всички!!! Нов съм в форума и откривам много малко информация за А3 (8Р). Затова реших тук да споделям информацията която съм събрал за модела. Ще се радвам ако има колеги които да допулнят темата. Благодаря на всички!!!Аз също имам такова ауди ,2004г ,само че не с цялата лайсна отпред .2 ТДИ мотор ,140 конски сили ,автоматик .На външен и вътрешен вид е страхотна ,вози много приятно .Но имам проблеми с мотора ,започна да се чува шум от пред ,на моменти притраква и ми казаха че маховик е за смяна ,оборотите почнаха да играят ,не държи постоянно на едни ,стрелката трепери - тук предполагам че е стъпково моторче , на диагностиката ми излезна че дроселовата клапа е за почистване и също ми излезна грешка (доста неприятна) че скоростната ми кутия е заграявала ,ще и сменя маслото (дано да е от това ). При всички тези проблеми ,какъв съвет бихте ми дали ? Бих започнал да я правя ,но се чудя има ли смисъл , не е ли по добре да я продам на някой специалист , да си я стегне ,пък аз да си търся друга. Много неприятно ми стана ,защото колата има перфектен външен и вътрешен вид .но мотора си е за правене . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Надали някой може да вземе това решение вместо теб!Ако нямаш да инвестираш по-значима допълнителна сума към продажната и цена, т.е. за да вземеш нещо, което е в значително по-добро състояние отиваш от трън на глог и нямаш гаранции, че няма да е и по-зле. Ако иначе си доволен от колата и си я обичаш както май личи от думите ти и пак казвам, нямаш намерение да купиш нещо значително по-ново или в значително по-добро състояние, няма никакъв смисъл от рокади според мен. Маховика е типична болежка на повечето TDI-та така или иначе, автоматика разбира се е друга тема - ако държиш обаче пак на автоматик, някога вероятно пак ще те застигнат проблеми с него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mohican1984 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Искаш да кажеш ,че ако беше на мое място ,нямаше да я продаваш а да си я правиш ,така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Искам да кажа, че не знам какво е твоето място ) Ако така или иначе съм планувал покупка на по-нова кола и имам допълнителни финанси, в които да се разположа - естествено продавам и колкото и взема толкова. В противен случай обаче е игра с късмета и можеш както да спечелиш от рокада, така и да се набуташ още повече! А ако иначе си доволен от колата, състоянието и, екстрите и т.н. и би си я карал още Х години - по-добре да отремонтираш нещата едно по едно. Само ти можеш да прецениш ситуацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mohican1984 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Благодаря ти за съветите Ще помисля , ако имам възможност ще си я правя ,ако не ще се наложи да я продам на по -ниска цена и това е . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Благодаря ти за съветите Ще помисля , ако имам възможност ще си я правя ,ако не ще се наложи да я продам на по -ниска цена и това е . ако питаш мен си я дръж. Не знаеш на какво ще попаднеш после пък, винаги има и доза късмет в избора на такова ТДИ. Иначе за мен тази кола е перфектна , идеалнп широка предвид, че е с 2 врати...иначе по проблемите, които си писал...мой добър приятел кара такова от 2г отначало смени дросела за около 300лв, друго не е правил. Има си фабрични дефекти, но не е нищо сериозно. Маховика му също трака, но му казаха да кара така за сега, а и да ти кажа докато ти влизат скоростите без проблем и нямаш някви сериозни ядове покрай него не го сменяй щом нямаш възможност...да си трака. Колата е страхотна, аз карам предния модел а3 и също ми трака леко маховика при всички ТДИ-та рано или късно тръгва...Мотора е хубав , като изключим, че повечето пукат глави, почва да губи антифриз, а не виждаш от къде, мотора има лека промяна на обороти на място като работи, леко се поклаща ...ама всичко това според мен си е дребна работа спрямо иначе хубаво направения автомобил. Пак казвам аз ако бях бих си я закърпил и това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 ...Мотора е хубав , като изключим, че повечето пукат глави, почва да губи антифриз, а не виждаш от къде, мотора има лека промяна на обороти на място като работи, леко се поклаща ...ама всичко това според мен си е дребна работа спрямо иначе хубаво направения автомобил. ... За кой мотор става дума? Твоя? Неговия? Или викаш по принцип TDI агрегатите така си работят?!? Колега плашиш ме! Моля те подхождай по сериозно към тази тематика, тези неща ги четат много хора с идеята, че инфото е от първа ръка и има стойност! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangsta88 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Здравейте колеги. Искам да попитам някой има ли на представа,дале пружините на А3 2004г. (предни+задни) 2.0 тди са едентични като на 1.6 фси???Само пружините имам предвид! Аморт. си остават оригиналните! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 (Редактирано) "ДалЕ" не го познавам, нито имам "на" представа, но пък имам представа от това, че не би трябвало да са еднакви на бензинов и дизелов, отделно ако са с различен тип окачване (при A3 8P има 4 вида) съответно също ще са различни. @stefan91Хем разбирам какво искаш да кажеш в крайна сметка, хем наистина така както си го представил на теб май и двигател на жигула да ти сложат в купе на А3 ще си много доволен... )) Викаш колата тропа, чука, маховик отишъл, скорости няма, главите напукани, оборотите играят... ама това са "дреболии", колата "иначе" е перфектна!? Ако е така ти завиждам истински на непукизма - а аз си скъсвам нервите от най-малката вибрация или изпукване на някоя пластмасова дреболия в купето... Редактирано 8 Януари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mohican1984 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Не е майтап работа , това са си сериозни проблеми по колата ми , може да се прецака съвсем тоя мотор както е тръгнало Но да , иначе колата е перфектна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts