Moonland Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 @erhan198 - хопля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
erhan198 Публикувано 23 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2014 Благодаря колеги ще обърна внимание на свещите и на стоп машинката, но май ще е стоп машинката щото угасна като ползвах спирачките, по прохода Хаинбоаз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tomoff Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Трябва да сменям преден десен лагер.Ориентировъчна цена,съвети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 FAG / SKF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Да разбираме, че това е ориентировъчната цена, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tomoff Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Аз също се насочих за СКФ.Човекът в сервиза ми каза цена около над 150 лв. И сега като звъннах в ауди за ориентир ми искаха кам 480 лв с труда.За това леко се притесних ,иначе СКФ са добри нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Преди година смених преден ляв със SKF, за сега се държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 150лв за СКФ .. Взимай го ако е така. По принцип цената му е около 180-190лв ... нещо такова ми се върти. Преди 1 година сменях преден ляв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 (Редактирано) Добре де всички ли сме сменяли преден ляв лагер главина и аз сменях, ама преди 3 години и цената хич не ми хареса с труда беше 300+ лева тогава, не знам марката! Редактирано 24 Февруари 2014 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tomoff Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Ми аз съм преден десен май.Но как точно мога да установя кой вие? Дигнахме колата пробвахме да варта колелата с подаване на газ ,ама има блокаж.Въртях с ръка и като че ли виеше леко от десния и имаше лек луфт.Иначе при 50-60 вие на умряло яко.Ама не мога да разбера кой е,а не ми се сменят двата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_83 Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 (Редактирано) здравеите...имам малък въпрос относно педала на съединителя...по време на натискане се чува лек странен шум но това е само в началния ход на педала и като го задържа по средата, иначе като го натисна до доло няма проблеми....този шум го нямаше до днес но днес времето доста захладня, на вън е +1 дали това е признак за нещо сериозно.... автомобила е ауди а3 2.0 тди,140 кс, 2003г Редактирано 24 Февруари 2014 от rado_83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 (Редактирано) Аз също се насочих за СКФ.Човекът в сервиза ми каза цена около над 150 лв. И сега като звъннах в ауди за ориентир ми искаха кам 480 лв с труда.За това леко се притесних ,иначе СКФ са добри нали? SKF и FAG са абсолютно аналогични като качество и и с двата няма да сгрешиш. Възможно е FAG да е минимално по-евтин обаче. Провери. здравеите...имам малък въпрос относно педала на съединителя...по време на натискане се чува лек странен шум но това е само в началния ход на педала и като го задържа по средата, иначе като го натисна до доло няма проблеми....този шум го нямаше до днес но днес времето доста захладня, на вън е +1 дали това е признак за нещо сериозно.... автомобила е ауди а3 2.0 тди,140 кс, 2003г"лек странен шум" - чудесна определение на шума колега, разбрахме за какво става дума! Ако е пукане/щракане на точно определено място при натискане и отпускане - хидравличен цилиндър зад педала. Редактирано 24 Февруари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luxe0n Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Не, броня, маска+бленда за ноемра ( ако няма и ако е необходима ), преден капак, калници и някаква греда по бегъл спомен, като в краен резулат не е изключено да постигнеш един така, приличен, класически Сбирщайн с локация Горубляне ... ( външни белези, като фуги и т.н., винаги личат при подобни интервенции ).Имам питане,четох разни теми из форума,уж доста разбрах ама не ми стана ясно калниците защо се сменят,не са ли същите ? Ако може някой да ми поясни че смятам да я правя тая маневра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Едно питане , можели от VAG-COM да се настрой осветлението на плафона , тоест да се забави още малко светването и изгасването на плафона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Кой от всичките плафони бре душа?Ако говориш за интериорното осветление като цяло - не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_83 Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 SKF и FAG са абсолютно аналогични като качество и и с двата няма да сгрешиш. Възможно е FAG да е минимално по-евтин обаче. Провери. "лек странен шум" - чудесна определение на шума колега, разбрахме за какво става дума! Ако е пукане/щракане на точно определено място при натискане и отпускане - хидравличен цилиндър зад педала.Ще го видим утре.Благодаря все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 24 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2014 Интериорното да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Ми аз съм преден десен май.Но как точно мога да установя кой вие? Дигнахме колата пробвахме да варта колелата с подаване на газ ,ама има блокаж.Въртях с ръка и като че ли виеше леко от десния и имаше лек луфт.Иначе при 50-60 вие на умряло яко.Ама не мога да разбера кой е,а не ми се сменят двата...Едно време имах едни измислени гуми маxxis z1 ли кви бяха вече ги забравих с яката шарка и те между 50 и 60 виеха на умряло, та за всеки случай виж и гумите да не се окаже, че и те вият! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tomoff Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Гумите са ми много стари мишелинки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Като нищо, ще ти вие при скорост 50 - 60 точно от гумите! Ако има някаква възможност да сложиш други джанти с гуми и да пробваш мисля си решаваш проблема, като разбереш, че шума идва именно от гумите вярвай ми минал съм по тоя път! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tomoff Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 А лагера? Проблема е, че вие и бучи и при 100. Просто почва при 50-60. Иначе, ако са само гумите не трябва ли да се чува и отзад, щото май отпред си идва бученето, щом даже първо ки мислех, че е двигателят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 (Редактирано) Те точно предните ми гуми виеха на мен, пробвай, ако можеш с друг комплект гуми и джанти и може би ще изчезне виенето при 50 - 60 км. в час. Лагер главина трябва да погледна във фактурите, колко ми взеха преди 3 години, ама си спомнян, че беше неприятна сума, сега предполагам цените са паднали! Но първо пробвай с гумите! Редактирано 25 Февруари 2014 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Колеги, бързо въпросче - някой да има представа каква е крушката за DRL светлините на А3 2009-та (не LED, обикновена крушка). Че жИната се обади, че е изгоряла и ми се иска да взема на път към вкъщи, а да я накарам да я свали и да провери, сещате се, е невъзможно , пък в нета не успях да установя каква точно е крушката (вероятно е P21W, но не е сигурно). И свързан с него въпрос - дали имате идея има ли такива с по-бяла светлина (подчертавам - не LED) - тип като Nightbreaker за фаровете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Да Р21W e крушката ако става дума за фар без LED. За същата крушка ли искаш по-бяла светлина или аз нещо не схванах? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 (Редактирано) Да, за същата крушка ми се ще да свети по-бяло, в момента си е жълтеникава, стандартна крушка. Питам, защото ще сменям самите крушки на късите с Nighbreaker и ми се иска и DRL-то да е с подобна светлина. EDIT:....бре, а дали не е P21/5W??? Че гледам те са с две жички, а тия моите май-май работят и като габарит, и като DRL - на габарит светят по-слабо (както и когато работи мигача).... Редактирано 25 Февруари 2014 от Wildkid Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts