Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Аз го правих същото упражнение, сваляш рамената чистачките, после кората коята е до стъклото внимаваи излиза трудно с малка отверка си наддигаш , така вижда се компа . От там аз прекъснах кабел и по оригиналния сноп и вътре в купето , сваля се кората над педалите и там се прокарва кабела :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги каде да търся проблема в едната врата, тоест отказа да светва плафона в купето, и индикатора на таблото за отворена врата?? На моменти свети но много рядко

Две врати е колата ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята врата беше така. При мен някаква пластмаса се беше спекла( палчето не слизаше на долу когато вратата е отворрна, а като го натиснеш с пръст я регистрира), свалихме механзима, изчистиха го и сега си работи без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес установих нещо леко неприятно. Разглеждах си инструментите в колата и установих, че оригиналния ключ (има си по него щампите на ауди и фолцваген) за болтовете на джантите не пасва......... Просто идва по-малък. Сега не знам какво да си мисля..... Джантите са си оригиналните на ауди 17-ки и са сложени още от завода ( в разпечатката на историята на колата от Порше София си пише 17 цола алуминиеви). Не знам дали тия не са ми сменили ключа в автокъщата или просто са сложени по-големи болтове.... Единственото лошо е, че ако спукам гума не мога да я сменя... Къде да търся такъв Г-образен ключ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните ти болтове са М14х1,5 ...първо виж кое отговаря на размера! 

f23vhOM9dzVR.JPG

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всяка бензиностанция и голяма верига mixed stores има кръстачки с 4 размера за болтове. Това е най- здравия ти и евтин вариант. Иначе трябва да обикаляш по моргите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги каде да търся проблема в едната врата, тоест отказа да светва плафона в купето, и индикатора на таблото за отворена врата?? На моменти свети но много рядко

Две врати е колата ..

 

При мен също имаше проблем с вратата. При мен се беше счупила част от пластмаста на копечто което е върху самото микроключе. Един маистор намери нещо подобно на това микроключе, върза го на неговото място и досега си карам така без никакъв проблем. Трябва да разглобиш вртата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес смених маслото на колата и ми побра 2.5 литра... Знам, че трябва да е 3.2-3.5 някъде..... Не знам защо даде такава разлика, но в момента на пръчката показва че ми е на максимум. Идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:icon_eek:

Ти сигурен ли си, че е източено цялото старо масло!?!? Това не може да бъде!! Не знам колко точно масло дават за 1.6 FSI (3,2 ми се струва също малко?), но 2,5 е абсурд! Че то резервоара за чистачките побира повече течност бе човек ...  :D:gruebel:

 

P.s. 1.6 FSI ----> 3,6 л. масло

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как къде ще я вози, под кората малко ли място има? Възможности много! Има 2- 3 вида кръстачки и до сега с моите над 100кг на тия които съм ползвал и стоят за резерва съм се мятал безпощадно, като е имало запекъл болт/ шпилка и не вярвам, че ще успея да го счупя на 2... Но трябва да видиш каква е сглобката по средата разбира се. Тия дето ползвам са с някаква свръзка като заварка но дебела и добре оформена! 

 

А за маслото, ти ли си го точил?  Не си развъртял филтъра и капачката навреме! Имаш над литър старо масло в системата, но за да не се набутваш още, карай 6- 8к км и тогава сменяй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е единстеното смислено и логично обяснение какво всъщност се е случило...освен ако не е сменял маслото в епизод на Досиетата Х!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как къде ще я вози, под кората малко ли място има? 

При мен определено няма място за кръстачка под кората, пък не знам ти какво имаш/нямаш там :))

 

Иначе за маслото точно това е и единственото, което ми хрумна в последствие и на мен... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстор го смени и го източи с машина. Сложи един маркуч през отвора за пръчката и го източи. Дърпа, дърпа и после отвъртя филтъра. Остави машината включена още 3-4 минути да работи и край. После пръчката показваше, че няма масло. Това беше цялата процедура. След това сипахме 3.5 литра от новото масло и пръчката показа космически стойности. Почна да източва през пробката на картера и се оказа, че 1л е повече...... Каза ми да си карам така пък да го сменя на 10 вместо на 15000 км. Иначе маслото си е скъпо 104 лева за 4 литра, някакво Флукс Титан, било го слагали в големите концерни в Германия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде е антената на колата ? :nixweiss:  Днес сложих фолио на задните стъкла, и сега като пусна реотаните и ми прави смущение. А и ще се наложи скоро време нов прозорец, че има много дупчици по него :lupe:   ( каква им е цената? ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе никой ли вече не чете/търси?

Я виж тук и в следващите постове какво пише... само няколко страници назад.

 

Иначе има фолиа, които са неподходящи за антени (обикновено евтините/некачествените). Ефектът вече ти е ясен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се. :steinigung:  Леко съм нервиран заради цялата работа с фолиото и дупчиците по стъклото. :wall:  Явно като си сложа ново, ще отида някъде в София да сложа хубаво фолио.  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами предполагаме от флекс :D стружки явно са полепнали по стъклото ама отвътре... какво е правено около тая кола в Германия не знам :D :D  :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така флекс!? Говориш за залепнало, което ми говори пък за недобре сложено фолио с боклуци отдолу!? Т.е. Последно стъклото ли е наранено или просто майсторът е абсолютен мърляч?

Въобще какво фолио сложи и за колко време ти го сложиха (макар че това не е непременно мерило за качество)?

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъклото е наранено. 3 часа го слага момчето, много коли е правил, няма оплаквания, виждал съм ги. Просто не видяхме на време, че е наранено стъклото. Фолиото е 20 лв. ролката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...