Moonland Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Позна. Но определено не съм чел за подобни акробатики. Мисля си, че е значително по-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Аз го правих същото упражнение, сваляш рамената чистачките, после кората коята е до стъклото внимаваи излиза трудно с малка отверка си наддигаш , така вижда се компа . От там аз прекъснах кабел и по оригиналния сноп и вътре в купето , сваля се кората над педалите и там се прокарва кабела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Колеги каде да търся проблема в едната врата, тоест отказа да светва плафона в купето, и индикатора на таблото за отворена врата?? На моменти свети но много рядкоДве врати е колата .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Микроключе в бравата. Напиши това в google и ще получиш повече информация от колкото ти е необходима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 И моята врата беше така. При мен някаква пластмаса се беше спекла( палчето не слизаше на долу когато вратата е отворрна, а като го натиснеш с пръст я регистрира), свалихме механзима, изчистиха го и сега си работи без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Колеги днес установих нещо леко неприятно. Разглеждах си инструментите в колата и установих, че оригиналния ключ (има си по него щампите на ауди и фолцваген) за болтовете на джантите не пасва......... Просто идва по-малък. Сега не знам какво да си мисля..... Джантите са си оригиналните на ауди 17-ки и са сложени още от завода ( в разпечатката на историята на колата от Порше София си пише 17 цола алуминиеви). Не знам дали тия не са ми сменили ключа в автокъщата или просто са сложени по-големи болтове.... Единственото лошо е, че ако спукам гума не мога да я сменя... Къде да търся такъв Г-образен ключ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Първо изясни дали ключа е проблемът или болтовете и тогава смени грешното...П.с. "фолКСваген"! Плиийз...! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 (Редактирано) Оригиналните ти болтове са М14х1,5 ...първо виж кое отговаря на размера! Редактирано 12 Февруари 2014 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Във всяка бензиностанция и голяма верига mixed stores има кръстачки с 4 размера за болтове. Това е най- здравия ти и евтин вариант. Иначе трябва да обикаляш по моргите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 То има,ама при мен,като напънах да развивам и стана на две части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 И тая кръстачка къде ще си я вози...? Просто да смени болтовете с правилните (ако са грешни). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Колеги каде да търся проблема в едната врата, тоест отказа да светва плафона в купето, и индикатора на таблото за отворена врата?? На моменти свети но много рядкоДве врати е колата .. При мен също имаше проблем с вратата. При мен се беше счупила част от пластмаста на копечто което е върху самото микроключе. Един маистор намери нещо подобно на това микроключе, върза го на неговото място и досега си карам така без никакъв проблем. Трябва да разглобиш вртата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 днес смених маслото на колата и ми побра 2.5 литра... Знам, че трябва да е 3.2-3.5 някъде..... Не знам защо даде такава разлика, но в момента на пръчката показва че ми е на максимум. Идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 (Редактирано) Ти сигурен ли си, че е източено цялото старо масло!?!? Това не може да бъде!! Не знам колко точно масло дават за 1.6 FSI (3,2 ми се струва също малко?), но 2,5 е абсурд! Че то резервоара за чистачките побира повече течност бе човек ... P.s. 1.6 FSI ----> 3,6 л. масло Редактирано 13 Февруари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Е как къде ще я вози, под кората малко ли място има? Възможности много! Има 2- 3 вида кръстачки и до сега с моите над 100кг на тия които съм ползвал и стоят за резерва съм се мятал безпощадно, като е имало запекъл болт/ шпилка и не вярвам, че ще успея да го счупя на 2... Но трябва да видиш каква е сглобката по средата разбира се. Тия дето ползвам са с някаква свръзка като заварка но дебела и добре оформена! А за маслото, ти ли си го точил? Не си развъртял филтъра и капачката навреме! Имаш над литър старо масло в системата, но за да не се набутваш още, карай 6- 8к км и тогава сменяй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Точно това е единстеното смислено и логично обяснение какво всъщност се е случило...освен ако не е сменял маслото в епизод на Досиетата Х! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2014 Е как къде ще я вози, под кората малко ли място има? При мен определено няма място за кръстачка под кората, пък не знам ти какво имаш/нямаш там ) Иначе за маслото точно това е и единственото, което ми хрумна в последствие и на мен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Майстор го смени и го източи с машина. Сложи един маркуч през отвора за пръчката и го източи. Дърпа, дърпа и после отвъртя филтъра. Остави машината включена още 3-4 минути да работи и край. После пръчката показваше, че няма масло. Това беше цялата процедура. След това сипахме 3.5 литра от новото масло и пръчката показа космически стойности. Почна да източва през пробката на картера и се оказа, че 1л е повече...... Каза ми да си карам така пък да го сменя на 10 вместо на 15000 км. Иначе маслото си е скъпо 104 лева за 4 литра, някакво Флукс Титан, било го слагали в големите концерни в Германия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Колеги, къде е антената на колата ? Днес сложих фолио на задните стъкла, и сега като пусна реотаните и ми прави смущение. А и ще се наложи скоро време нов прозорец, че има много дупчици по него ( каква им е цената? ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Абе никой ли вече не чете/търси?Я виж тук и в следващите постове какво пише... само няколко страници назад. Иначе има фолиа, които са неподходящи за антени (обикновено евтините/некачествените). Ефектът вече ти е ясен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Извинявам се. Леко съм нервиран заради цялата работа с фолиото и дупчиците по стъклото. Явно като си сложа ново, ще отида някъде в София да сложа хубаво фолио. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Че от къде тия наранявания на задния джам, айде предните ясни, ама заден? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Ами предполагаме от флекс стружки явно са полепнали по стъклото ама отвътре... какво е правено около тая кола в Германия не знам :D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 (Редактирано) Как така флекс!? Говориш за залепнало, което ми говори пък за недобре сложено фолио с боклуци отдолу!? Т.е. Последно стъклото ли е наранено или просто майсторът е абсолютен мърляч? Въобще какво фолио сложи и за колко време ти го сложиха (макар че това не е непременно мерило за качество)? Редактирано 14 Февруари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Стъклото е наранено. 3 часа го слага момчето, много коли е правил, няма оплаквания, виждал съм ги. Просто не видяхме на време, че е наранено стъклото. Фолиото е 20 лв. ролката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts