bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Вие сега ще ме накарате да си погледна снимките от таблото, пък барем и аз се окажа без бушон!!! F19 - Fuse 19 on fuse holder B -SB19- 30 A - Wiper motor control unit -J400- Какво за него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Тук няма да се съглася. Когато свалях радиото, за да свържа CD чейнджър емулатора, веднага ми се набиха на очи дебелите кабели за плюс и маса. 1,5 mm^2 са захранващите на радиото.Дебели, дебели... колко да са дебели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Готино радио, с дебели кабели работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 F19 - Fuse 19 on fuse holder B -SB19- 30 A - Wiper motor control unit -J400- Какво за него? Ей това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Бушон SB19 си е там и е здрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Явно при мен е минала някоя добра фея и ми е сложила едно 15А бушонче. SB19 е при старото табло, това вече го обсъдихме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Бе нещо не се връзва ама както и да е ) Важното е, че му проработи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Абе стана голям цирк добре че колите са ни наблизо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 ОК, веднага пояснявам. Виж схемата: и легендата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Това е чудесно, видях го и аз, само че аз продължавам да нямам бушон на SB8 на същото това табло и продължавам да слушам музика на пук на това Както и да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 А с какво радио си, ако не е тайна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 (Редактирано) От завода бях също с Concert II+При промените не съм пипал нищо в кутията с бушони (не и в тази). Както и да е, важното е, че сега всички може да си свирим , пък бушоните ще ги мътим някой път на бира Редактирано 26 Септември 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 А, и коя година, че от 2007-ма пак са с нова ревизия.Като дръпна една цигара, ще се поразровя в ELSA-та, че ми стана интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Дай да мътим някой реален проблем Не си заслужава при положение, че няма проблем и колегата е уреден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Сега се замислих, че щом си със заводски Концерт+, годината е поне 2007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Аз пък бушоните под капака не съм ги гледал, само тия под таблото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Ти поне имаш радио, само задните колони и буфера ти бягат, докато горкия iko 1, цялото радио загуби, барабар с бушона . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 Колеги имам един въпрос ... Ситуацията е следната, спирам колата пред нас, гася двигателя ... След 5 секунди паля пак и ми светват три лампи на таблото .. на ABS , ESP и лампата за ръчната почва да мига ... На фиса ми изписва голяма удивителна и ми пише "brakes"!?!?! гася колата паля пак и няма нищо не се появява ... всичко работи нормално .. спирачки имам ... Някакви идея ? Дали има колега в София с Ваг Ком, който да удари едно рамо да я вържем да видим какво е запаметило ... Странното е че после покарах колата 5-6 километра и абсолютно нищо нито ми изписква .. нито виждам нередности в поведението, работата на спирачките .. спира саи нормално .. при рязко спиране се включва ABS .. Много странно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 Възможни причини много, но гадаенето коя е няма да ти помогне... Само диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 Това с Brakes съм го виждал на приятел на А3, като загаси и запали колата в движение с натиснат педал на спирачката. Но всъщност си работи окей всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 28 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2014 (Редактирано) Евала на bsdnikolov който позна от първия път за липсата на командващи плюс от радиото... Защо точно беше издумкал, бе беше мн ясно, но взехме от съседния пин и всичко заспа. Проблемни бяха: 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 - не ми е ясно какъв му е проблема, като аз нямам проблем с него 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 003 - Mechanical Failure00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 010 - Open or Short to Plus - IntermittentПредполагам, нещо не отчита как точно е застанала клапата за рециркулация и за това ми е грешката, защото проблеми с обдухването навсякъде нямам. 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 - проблемно микро ключе във вратата - не отчита отворено/ затворено положение00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 008 - Implausible Signal - Intermittent00106 - Signal Central Locking SAVE/LOCK Passenger Side 008 - Implausible Signal - Intermittent 56-Radio -- Status: Malfunction 1010 - липса на командващ плюс00850 - Control Output Active; Radio Amplifier 007 - Short to Ground Бях забравил, какво е да дъни буфера отзад. На EGR- а стойностите бяха екстра. 1 и 2- ра дюза -0.50, 3-та 0.40, 4- та 0.80. Не съм ползвал добавка скоро и се чудя да пробвам ли нещо... Редактирано 28 Септември 2014 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 (Редактирано) Това с Brakes съм го виждал на приятел на А3, като загаси и запали колата в движение с натиснат педал на спирачката. Но всъщност си работи окей всичко. Всяка грешка записана от компютъра си има причина. Нищо не се появява ето така от нищото и не изчезва в нищото. Щом светне грешка, значи има защо. Това, че после не си е направил труда да закачи колата да се види причината, не значи че проблема е изчезнал.52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 - проблемно микро ключе във вратата - не отчита отворено/ затворено положение00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 008 - Implausible Signal - Intermittent00106 - Signal Central Locking SAVE/LOCK Passenger Side 008 - Implausible Signal - Intermittent След проучване, бих заложил по-скоро на това (спукани спойки): http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461-MKIV-door-locks-explained-why-you-re-having-problems!!!-%28&highlight=door+locks+explained Редактирано 29 Септември 2014 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 Проблемът със студените спойки е типичен за предното поколение VAG (Golf 4, etc.). Не съм чувал A3 8P да страдат от това, но в никакъв случай не е невъзможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 (Редактирано) Проблемът със спуканите (не студени) спойки, си остава актуален до 2008-2009 година, при платките подложени на вибрация. След въвеждането на RoHS стандарта, проблема затихна (поради използването на безоловен припой, който се указа по-устойчив на вибрации). Иначе, даже и аз с 8РА 2006-та, на маломажни места имах проблеми със спукани спойки. Редактирано 29 Септември 2014 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 И при мен не отчита винаги, че е отворена дясната врата. Доста е дразнещо и според мен се влияе от времето . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts