Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Вие сега ще ме накарате да си погледна снимките от таблото, пък барем и аз се окажа без бушон!!!



F19 - Fuse 19 on fuse holder B -SB19- 30 A - Wiper motor control unit -J400-

 

Какво за него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук няма да се съглася. Когато свалях радиото, за да свържа CD чейнджър емулатора, веднага ми се набиха на очи дебелите кабели за плюс и маса.

 

1,5 mm^2 са захранващите на радиото.

Дебели, дебели... колко да са дебели ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно при мен е минала някоя добра фея и ми е сложила едно 15А бушонче.  :dance:

180157495.jpg



SB19 е при старото табло, това вече го обсъдихме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е чудесно, видях го и аз, само че аз продължавам да нямам бушон на SB8 на същото това табло и продължавам да слушам музика на пук на това :hilezh:

Както и да е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От завода бях също с Concert II+

При промените не съм пипал нищо в кутията с бушони (не и в тази).

 

Както и да е, важното е, че сега всички може да си свирим :eusa_whistle: , пък бушоните ще ги мътим някой път на бира ;) 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, и коя година, че от 2007-ма пак са с нова ревизия.



Като дръпна една цигара, ще се поразровя в ELSA-та, че ми стана интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти поне имаш радио, само задните колони и буфера ти бягат, докато горкия iko 1, цялото радио загуби, барабар с бушона :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам един въпрос ... Ситуацията е следната, спирам колата пред нас, гася двигателя ... След 5 секунди паля пак и ми светват три лампи на таблото .. на ABS , ESP и лампата за ръчната почва да мига ... На фиса ми изписва голяма удивителна и ми пише "brakes"!?!?! гася колата паля пак и няма нищо не се появява ... всичко работи нормално .. спирачки имам ... Някакви идея ? Дали има колега в София с Ваг Ком, който да удари едно рамо да я вържем да видим какво е запаметило ... Странното е че после покарах колата 5-6 километра и абсолютно нищо нито ми изписква .. нито виждам нередности в поведението, работата на спирачките .. спира саи нормално .. при рязко спиране се включва ABS .. Много странно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с Brakes съм го виждал на приятел на А3, като загаси и запали колата в движение с натиснат педал на спирачката. Но всъщност си работи окей всичко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала на bsdnikolov който позна от първия път за липсата на командващи плюс от радиото... Защо точно беше издумкал, бе беше мн ясно, но взехме от съседния пин и всичко заспа. Проблемни бяха:

 

 

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 - не ми е ясно какъв му е проблема, като аз нямам проблем с него  :hilezh:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            003 - Mechanical Failure
00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent

Предполагам, нещо не отчита как точно е застанала клапата за рециркулация и за това ми е грешката, защото проблеми с обдухването навсякъде нямам.

 
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 - проблемно микро ключе във вратата - не отчита отворено/ затворено положение
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
00106 - Signal Central Locking SAVE/LOCK Passenger Side 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

 

56-Radio -- Status: Malfunction 1010 - липса на командващ плюс
00850 - Control Output Active; Radio Amplifier 
            007 - Short to Ground
 
Бях забравил, какво е да дъни буфера отзад.
 
На EGR- а стойностите бяха екстра. 1 и 2- ра дюза -0.50, 3-та 0.40, 4- та 0.80. Не съм ползвал добавка скоро и се чудя да пробвам ли нещо...
Редактирано от baha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с Brakes съм го виждал на приятел на А3, като загаси и запали колата в движение с натиснат педал на спирачката. Но всъщност си работи окей всичко. 

 

Всяка грешка записана от компютъра си има причина. Нищо не се появява ето така от нищото и не изчезва в нищото. Щом светне грешка, значи има защо. Това, че после не си е направил труда да закачи колата да се види причината, не значи че проблема е изчезнал.

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 - проблемно микро ключе във вратата - не отчита отворено/ затворено положение
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
00106 - Signal Central Locking SAVE/LOCK Passenger Side 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

 След проучване, бих заложил по-скоро на това (спукани спойки):

DoorLocks9.jpg

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461-MKIV-door-locks-explained-why-you-re-having-problems!!!-%28&highlight=door+locks+explained

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът със студените спойки е типичен за предното поколение VAG (Golf 4, etc.). Не съм чувал A3 8P да страдат от това, но в никакъв случай не е невъзможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът със спуканите (не студени) спойки, си остава актуален до 2008-2009 година, при платките подложени на вибрация. След въвеждането на RoHS стандарта, проблема затихна (поради използването на безоловен припой, който се указа по-устойчив на вибрации). Иначе, даже и аз с 8РА 2006-та, на маломажни места имах проблеми със спукани спойки.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...