Jump to content

ауди 80 в4


bobyclima

Recommended Posts

Здравеите ауди Б4 2000м3 93г. Къде триабва да ми показва нормална температура стрелката на таблото по средата или в началото в бялото поле ? Датчик за водата е сменен и ниама промяна,така ли триабва да е? :stupid::huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да ти показава 90гр. при загрят мотор.

Явно се очертава проблем в таблото.Бензиномера ти работи ли?И всичко останало по таблото работи ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да всичко ми работи само уреда за водата ми показва в бялто поле и много рядко излиза от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостатче нещо ?

[/quote

Възможно ли е да е термостатче, няма ли да има и друго влияние освен на уреда?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има в разхода на гориво :)

Питам съвсем сериозно ако е смо термостата наистина ще почерпя но и какъв да си купя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се окаже , че е от термостата ти препоръчвам " Waler " ( не знам дали точно така се пише ) , трябва да отваря на 87 градуса , цената е около 20 - 30 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се окаже , че е от термостата ти препоръчвам " Waler " ( не знам дали точно така се пише ) , трябва да отваря на 87 градуса , цената е около 20 - 30 лв.

Кво зачи ако се окаже тои или не да госменям ли или не? :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,на студен мотор палиш вдигаш предния капак и заставаш пред колата.Отдясно на радиатора имаш два дебели маркуча .Първо трябва да започне да загрява горния и когато е нетърпимо горещ започва да топли и долния.Това ще рече , че термостата е добре , но започнат ли и двата едновременно да се затоплят или долния затопля преди горния да е горещ , за смяна на термостата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво зачи ако се окаже тои или не да госменям ли или не? :(

Колегата ти е казал вече как се проверява ...

Както разбирам от написаното от теб,стрелката не иска да мине трите чертички в началото,нали ?!

АКо е така,на фланеца имаш един датчик с кръгла букса с три пин-а,сив на цвят ... Той дава инфо за стрелката на таблото,и за лампата за прегряването ... Има един гъдел обаче ...

АКо не си барал нищо по колата,и някой Манчо също не е,в самата бъкса имаш едно като водач,едно синкаво такова ... При мен то пречеше,и след премахването му,всичко си е ОК ... Смени датчика (май си писал че си го сменил де),смени и термостата за всеки случай,като задължително и с цената на всичко търсиш Wahler (Валер) ... За твоят модел започва да отваря на 87 градуса,на мен стрелката ми кове 90,и само ако е мноооого жега,отива до към 93 примерно и перката я "засича" :hilezh: и бяга наобратно :hilezh:

Та,нормалната позиция е около 90 +/- 1мм примерно ...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ти е казал вече как се проверява ...

Както разбирам от написаното от теб,стрелката не иска да мине трите чертички в началото,нали ?!

АКо е така,на фланеца имаш един датчик с кръгла букса с три пин-а,сив на цвят ... Той дава инфо за стрелката на таблото,и за лампата за прегряването ... Има един гъдел обаче ...

АКо не си барал нищо по колата,и някой Манчо също не е,в самата бъкса имаш едно като водач,едно синкаво такова ... При мен то пречеше,и след премахването му,всичко си е ОК ... Смени датчика (май си писал че си го сменил де),смени и термостата за всеки случай,като задължително и с цената на всичко търсиш Wahler (Валер) ... За твоят модел започва да отваря на 87 градуса,на мен стрелката ми кове 90,и само ако е мноооого жега,отива до към 93 примерно и перката я "засича" :flehan: и бяга наобратно :(

Та,нормалната позиция е около 90 +/- 1мм примерно ...!

Благодаря колега много плезни неща си ми написал но колкото и странен да ти се стори следващия въпрос къде се намира термостата на абт мотора?Не, че държа да знам но вяра на никои маистор вече нямам и въпреки липсата на свободно време ще намеря такова и ще си го сменя сам,може тъпичко да ти прозвочи,но като не си от Бургас не знаеш тук за кви маистори говорим. :lol::(:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-44677-1263998973.jpg

На снимката с 2 е означен маркуча, който отива към термостата. Предполагам се ориентираш къде се намира :zustimm:

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-44677-1263998973.jpg

На снимката с 2 е означен маркуча, който отива към термостата. Предполагам се ориентираш къде се намира :steinigung:

Много сложно ми се струва демонтажа натермостата или само така изглежда? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариантите за смяна са два.Първи без канал ,сваляш планката на хидр. помпа тази която се вижда под тройката на снимката и имаш достъп до термостата.Втори с канал ,сваляш кората под мотора и развиваш двата 6 мм болта с ключе 10,Но съвета ми е не го прави сам потърси помощ от приятел.

Намерих ти и помощник http://quickdeer.ru/ влизаш в А 80 после *Отчетьй* и след това *Замена термостата/с гур/*.

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А парно имаш ли т.е. духа ли доволно топло или само се прави че духа. Ако няма хубаво топло тогава се оглеждай за термостат. Няма да е лошо да свалиш таблото и да презапоиш всички спойки по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А парно имаш ли т.е. духа ли доволно топло или само се прави че духа. Ако няма хубаво топло тогава се оглеждай за термостат. Няма да е лошо да свалиш таблото и да презапоиш всички спойки по него.

Ами духа ама като се качих в един служебен форд и ми стана ясно че моето нищо не духа кат планински полъх е сравнение с форда :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ти е казал вече как се проверява ...

Както разбирам от написаното от теб,стрелката не иска да мине трите чертички в началото,нали ?!

АКо е така,на фланеца имаш един датчик с кръгла букса с три пин-а,сив на цвят ... Той дава инфо за стрелката на таблото,и за лампата за прегряването ... Има един гъдел обаче ...

АКо не си барал нищо по колата,и някой Манчо също не е,в самата бъкса имаш едно като водач,едно синкаво такова ... При мен то пречеше,и след премахването му,всичко си е ОК ... Смени датчика (май си писал че си го сменил де),смени и термостата за всеки случай,като задължително и с цената на всичко търсиш Wahler (Валер) ... За твоят модел започва да отваря на 87 градуса,на мен стрелката ми кове 90,и само ако е мноооого жега,отива до към 93 примерно и перката я "засича" :hilezh: и бяга наобратно :hilezh:

Та,нормалната позиция е около 90 +/- 1мм примерно ...!

[/q

Термостата си работи пробвах го както ми обяснихте,за това моля за по голяма яснота спрямо буксата на датчика :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами свали буксата,и провери как е отвътре :hilezh:

Нали ти писах,че ако не е магарена,отвътре има една синя пластмаса,нещо като водач ... Понякога пречи на буксата (трябва да потъва до долу) ...

Остава и другият "по-лош" вариант ... Таблото :D Ама там вече е друга раотЪ :lol:

Провери буксата,и ако е ОК,остава горното ... Уредчето ...

Когато свалиш таблото,и въпросната гад ти остане в ръцете :) ,ще разбереш колко е проста ... Една биметална пластина с пружинка на нея ... Аз понеже си нямах работа,и мнооого ме дразнеше го разходих напред-назад ... Абе общо взето го разкарах по скалата,и извън нея :) Естествено,стрелката се "разкалиброва",демек малко избяга от оригиналната си позиция .... :blink:

После видях двете точици над зоната "50" ... "Центровах" я точно м/у двете точици и всичко си е ОК ... После естествено разбрах къде е проблема (буксата и датчика),ама ...... B)

И те така ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами свали буксата,и провери как е отвътре :respekt:

Нали ти писах,че ако не е магарена,отвътре има една синя пластмаса,нещо като водач ... Понякога пречи на буксата (трябва да потъва до долу) ...

Остава и другият "по-лош" вариант ... Таблото :) Ама там вече е друга раотЪ :wall:

Провери буксата,и ако е ОК,остава горното ... Уредчето ...

Когато свалиш таблото,и въпросната гад ти остане в ръцете :lol: ,ще разбереш колко е проста ... Една биметална пластина с пружинка на нея ... Аз понеже си нямах работа,и мнооого ме дразнеше го разходих напред-назад ... Абе общо взето го разкарах по скалата,и извън нея :hilezh: Естествено,стрелката се "разкалиброва",демек малко избяга от оригиналната си позиция .... :blink:

После видях двете точици над зоната "50" ... "Центровах" я точно м/у двете точици и всичко си е ОК ... После естествено разбрах къде е проблема (буксата и датчика),ама ...... B)

И те така ...

Проблема е от уреда на таблото - често срещан проблем на тези коли. Трябва да свалиш таблото и да се презапоят връзките. Но и това понякога не помага и се стига до смяна таблото. При мен е същото -преди ми показваше 110 градуса при загрял двигател. След това се наложи да сменям таблото, защото не работеше оборотомера, но при новото табло уреда за водата ми показва 50 градуса. С една дума тези табла са големи лай..а.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен че се презапояват спойките по таблото е необходимо да се свали стабилизатора на напрежение и да се замери с мултицет какви стойности дава. Често този стабилизатор се бъгясва и започва да мени напрежението, което трябва да е 10 -+ 0.1 V. За съжаление вече не се предлага оригинален такъв стабилизатор, но има заместител 7810(мисля беше). Разликите са в това че са обърнати двата крайни извода. Монтирането става със черната керамика към платката.

Редактирано от Муцев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги всичко до тука дето сте написали се провери и стабилизатора и таблото и температура на антифриза с прецизен уред стига 90 на 93 включва перка а на уреда е около65 града остана само датчика да не е на ред но преди около година от сервиза ми твърдиат че е сменян ХА СЕГА ДЕ,те тая стрелка никога не е мърдала повече от 3 черти в началото от кат имам колата и на сега зимата разбрах че ми е голям проблем за малко да я прегрея а няма и 6 месеца от цялостен основен ремонт на мотора направо полудях, маисторите по земята не съпваха из сервиза ама може и момчетата да не сами виновни моля помагаите:hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом по таблото всичко е проверено, то не остава да е друго.Проблема е в сивия датчик.

Преди години и моята кола беше с този проблем - стрелката не вдигаше повече от 55-60 градуса.

Перките се включваха нормално, парно си имаше, проблема беше единственно в индикацията.

Взех си ОРИГИНАЛЕН датчик втора употреба от катастрофирал автомобил и таблото започна да показва коректно.

Вземи датчик от някой приятел само за проба.Не се сменя трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

здравейте,при мен не ми показва температурата и бензиномера коректно (стрелката на бензина се разхожда понякога ,а понякога отчита нещо :lol:) ) ,за температурата не е кой знае какъв проблем ,просто е огледален на банзиномера ...уж гледаха по таблото ми ,но май нищо не излезе или майстора е такъв ...възможно ли е да се е откачил поплавъка в резервоара , а в същото време сивия датчик да не отчита коректно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...