Jump to content

Какво да си купя?


dada7

Recommended Posts

Имам заделен бюджет от 20-25.000 евро. Иска ми се да си купя А6 комби, под 80.000 реални км., автоматик, на не повече от 4г. Възможно ли е? Откъде? Бензин или дизел? Кой двигател? Ще я карам само на градско. Чувам, че и в Германия връщат километражите... Също чувам, че в Щатите били по-евтини... Някой да знае читав дилър там?

Много въпроси станаха, ама то не било проста работа да намериш нещо читаво..

Благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

http://www.audi.de/audi/de/de2/gebrauchtwagen.html

това са офертите на официалните партньори на ауди в германия, не мисля че е невъзможно да няма превъртани но вероятноста е по-скоро ниска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш до немско и си взимаш без проблеми една хубава колица за тези пари ,малко с това ограничение 80 ооо км незнам само дали има такива?!

Дизел без да му мислиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно е възможно! За тези пари можеш да си вземеш и А4 и А6 на 10000км -дизел!

Чак пък на 10.000км... не ми се вярва. Мислех А6 2.5 TDI, ама тука във форума нещо прочетох лоши отзиви за тоя мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има няколко човека който карат такива коли, може да вземеш мнение от тях, останалите само сме чували и са ни казвали и сме чели :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, защо не си вземеш една нова Шкода Октавия, мисля че парите ще ти стигнат, гледам в тестовете и сравненията Шкодите дори задминават Ауди А4 по точки

Аз май така бих направил, въпреки че Ауди си класа, стил и начин на живот :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък на 10.000км... не ми се вярва. Мислех А6 2.5 TDI, ама тука във форума нещо прочетох лоши отзиви за тоя мотор...

кола на 10 000км и имала лоши отзиви :D:D:D при това Ауди

Редактирано от vlado
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, защо не си вземеш една нова Шкода Октавия, мисля че парите ще ти стигнат, гледам в тестовете и сравненията Шкодите дори задминават Ауди А4 по точки

Аз май така бих направил, въпреки че Ауди си класа, стил и начин на живот :D

вертер при цялото ми уважение- шкода по-добра от ауди :D , притежавам новото а4 2.0 tdi и те уверявам че приликата м/у двата автомобила е само двигателя и то само като агрегат - материяли, изолации, комфорт при шофиране и пр. правят ауди два пъти по-скъп и луксозен автомобил.

за 25000 евра можеш да си вземеш много автомобили, при това добри, моята а4 нова струваше 65000 лева при база 57 000

ако искаш по - голям и мощен автомобил вземи си а6 2.5 тди, мотора е супер, особено този които слагат на туарега

мои приятел скоро си взе а8 3.3 тди 2000 година с всички екстри за 55000лв.

:D успех

Редактирано от sveto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На туарег не слагат ли 2.5 но редови петак? Иначе А8 3.3 тди си е мечта :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми понеже съм нов тука и не ги знам кои са, дано да прочетат това и да кажат...

Значи:

V6 2,5TDI мотора има 4 модификации, характерни механични разлики в двигателите няма, основното което трябва да се знае е, че механично моторите са проектирани да издържат около 300 000км, основните разлики са в горивната помпа, дюзите и електрониката:

1-ви модел- произвежда се от 1997г. до 2000г. -150 к.с. (Монтира се на А4 (B5), A6(C5) и А8(D2))- много проблеми с дебитомери, дюзи и помпи...най-масовия в България поради възрастта на автопарка. Поради това, че са на много километри колите, двигателите са надминали проектния си живот и ако не са били добре поддържани (основният проблем идва от това, че филтъра за картерните газове трябва да се сменя на този мотор, но не си спомням точно на какви километри беше 160 000 или нещо подобно), на повечето двигатели семерингите им се разтичат и започва да тече масло като от пробита лейка. Над тези 300 000км вече има доста износвания и по валовете и двигателя си губи известен процент от КПД-то, а също така вдига разход и т.н. Проблемите с дебитомерите и дюзите са си константни почти за всички 2,5 TDI мотори и те също са в резултат и на технологична недостатъчност, но и на лоша поддръжка ("икономии" от смяна на въздушни филтри, каране с нафта в туби от ГСМ-а на някое ТКЗС и т.н :D).

2-ри модел- произвежда се от 1999 до 2004 -180 к.с (Монтира се на А4 (B6), A6(C5), Allroad и А8(D2))- само за quattro моделите, проблеми с дюзите и дебитомерите. В различните поколения на този мотор има известни подобрения, но като цяло си е капризен от към поддръжка мотор. Малко е напрегнат все пак. Филтъра на картерните газове е Life time. Аз имам А4(B6) quattro с този двигател и като цяло освен една дюза (1250лв) не съм имал други проблеми ( на 97 000 км е в момента), НО НЕ Е ИКОНОМИЧЕН!!! Градско по книжка 10,6/100 - в София със всичките задръствания, реално около 12/100.

3-ти модел- произвежда се от 2000 до 2003-155 к.с (Монтира се на А4 (B6) и A6(C5))- нямам много наблюдения за него, но е една от надеждните модификации.

4-ти модел- произвежда се от 2002 до 2007-163 к.с (Монтира се на А4 (B6, B7), A6(C5) и Allroad)- най-подобрената и надеждна версия. Единствения от 2,5 моторите който се произвежда в момента.

Общото за всички тези мотори е смяна на ангренажен ремък на 120 000км при цена около 2000лв!

R4 1,9 TDI-PD за колите които те интересува е модификация 130 к.с., който във случай, че няма да вземаш quattro автомобил те съветвам да избереш. Много по-дълъг живот 400- 500 000 км, несравнимо по-евтин за поддръжка, почти същата динамика като на 2,5 (163 к.с.), но с доста по-малък разход на гориво.

Всъщност първо трябва да си дифинираш критериите за автомобила който искаш:

Дали да е куаттро?

Какви екстри са задължителни?

Колко километри годишно искаш да минаваш?

Каква цена искаш да плащаш за тези километри?

След това мога да ти дам конкретни насоки и съвети какво да избереш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи:....

пълни глупости пише този

нема нито такива двигатели нито такива проблеми и прочие

земи си 1.6 моно с чип и нитро и със задно да се родиш

повече инфо на ЛС :D

Редактирано от Wizi Wiziev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi и Шкода немогат да бъдат сравнявани, повярвайте ми... имал сам и двете, даже едното го карам в момента :D Ауди е класа над шкода по всички показатели. На шкода са и хубави всички неща които идват от VW, останалото е... без коментар :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм запознат /а то не е много/ 2.5тди 114кв и 132кв се различават само по мощността на турбините, а иначе двигателя е един и същ май...

Иначе и аз сменях дюза /1100лв/ заедно със смяната на ремъци филтри и всичко останало на 120 000км

Редактирано от audi4life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi и Шкода немогат да бъдат сравнявани.

Аз лично не съм чел тест в който Шкода да печели с нещо срещу Ауди, освен в цената естествено. Скоро в Аутобилд имаше сравнение на А3, Голф 5, Октавия и Сеат, които са на една платформа. Определено А3 ги биеше по-всичко.

А на твойта какво не и харесваш. Тамън бях тръгнал да препоръчвам

Октавия RS 2.0T FSI 16V - 200 к.с. 45000 лева.

Изглежда си супер прилично.

skoda_octavia_rs_2006_3.jpg295224082.jpg

2004053_skoda_octavia_interior.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не споря дали Шкода е по добра от Ауди, но понеже много хора се усъмнихте дори в това че на тест Шкода бие Ауди, казвам ви че сравнението беше в АутоБилд и бе между новите А4 Avant ,Шкода Октавия Комби и двете с един и същ двигател - 2.0TDI третата кола в теста мисля беше Volvo.

Шкодата и Аудито вървяха ръка за ръка във всяко едно отношение, докато нещата не опряха до цена и багажно пространство, където Шкодето просто си натрупа солидни точки, но не е губило от други сравнения!

Ако някой намери теста ще е добре иначе ако си ходя до провинцията ще го вземе и ще го препиша тук.

Дори хората които имат са имали нови Шкоди и са карали аудита, говориме за новата Октавия и последното А4 с 2.0TDI , не за други модели, не за други двигатели!!!!

Теста си е тест! и показва че Шкодата бие по точки Аудито и не му отстъпва почти никъде, каквото било било, явно сега се произвеждат други(едни и същи) коли.

Естествено нещата са съпоставими докато на кантара е А4, от него нагоре (А6,А8) няма какво да обсъждаме :D

....но истината е че новите Шкоди са наистина много добри коли за сравнително малко пари :D

а и става въпрос за чисто нова кола, а ново ауди което да се закачи за 25 000 Ойро мисля няма

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам с посочените пари могат да се вземат следните Аудита втора употреба (тук в BG):

новото A3 на 1,2 години с 1.9TDI, 2.0TDI или 1.8T

А4 (B6) на 2-4 години с 1.9TDI или 1,8Т

А6 (C5) след фейслифта на по 4-5 години с 2,5TDI дори и с 4,2 но на 6 години

А6 Allroad на 5-6 години с 2,7 БиТурбо

А8 на по 6-7 години с 2,5TDI, 3.3TDI или с 4,2 бензин

има възможност и за S8

ама все пак чисто нова Шкода Октавия бъкана с екстри и с топ двигател, опакована с найлончета, мирише на ново, можеш да си избереш цвета, апликациите в салона, екстрите, ще ти дадът и гаранция...........

Незнам, Вие как мислите? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, Вие как мислите? :D

Аз лично мисля точно като тебе, ма кво разбираме ние? Дай Боже един ден да си караме непрестижни Суперб-и, пък господата да си купиват луксозни Аудита, чакащи 3-тия си рожден ден и 400 000-ния километър :D

http://www.mobile.bg/cgi-bin/printdet.cgi?...133380741561385

нещо съм куц с фотоапарата,не се вижда че е Sportsback... 

Е това обаче си струва всяка стотинка :D

Редактирано от tsvet40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бъкана с екстри и с топ двигател, опакована с найлончета, мирише на ново, можеш да си избереш цвета, апликациите в салона, екстрите, ще ти дадът и гаранция...........

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас в подкрепа на Шкодата-новото си е ново! :D Един път ми се отдаде да изкарам чисто нова кола от Мототехника и не знам втори път да ли ще ми се случи.Ти ще можеш да си я моделираш по твой вкус-по-хубаво няма :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...