4kraga Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 (Редактирано) Динков виж на тая кола каква и е драмата. Това също звучи интересно. Тия пуканки не си ги пропуснал, нали?Нещо в едната от обявите не е наред. Ако приемем, че А3 1999г. 101 к.с. е почти 7 бона, което е що годе нормално като цена, какво да кажем за другата, т.е. А3 турбо, 180к.с. и 2003г..........и то само с хиляда лева отгоре (даже няма толкова) Или 101 коньовата е скъпа или другата евтина, трета възможност няма. Но пък както казах, близо 7 бинки за 1999г. е нормално, от гледна точка на пазара. Тогава..............мисля подозрително ниска цена за Ауди 2003г. 180 коня, пък било то и А3 Редактирано 9 Март 2011 от 4kraga Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demiro Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 С риск да си навлека някое наказание с този офтопик, ще си позволя да обобщя, на база личен опит следното: Карам коли със задно и предно, вече над двадесет години... Предимствата на предното, са в по-добрата управляемост /задвижващите колела са кормилни и по-лесно можеш да се измъкнеш в затъване - кал, сняг и т.н./, олекотяване на конструкцията и най вече - леснотата за каране от неопитни водачи. Тук, не трябва да се забравя и момента, че при спускане на заледен участък, значително се увеличава риска, точно тези неопитни шофьори, да поднесат странично предница, особено при смяна на ниска предавка. Задното предаване в този случай, задържа доволно с моторна спирачка и не се влияе толкова при смяна на ниска предавка. При изкачване, наистина задното е добро и както спомена колегата, тежестта отива назад, но пък се проявява обратния ефект - няма управляемост. Неопитните водачи при задно предаване, доста често не умеят да владеят тъй нареченото презавиване и "изпускат" задницата в остри виражи с непремерена скорост или на хлъзгав път. При съвременните системи за сигурност и подпомагане на стабилността, горният спор все повече става безпредметен. Другото, са традиции и конструкторски решения. Но извода като цяло - кое е по-добро, предното или задното, има еднозначен отговор - куатрото.Лек ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 9 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Освен Ivo_Dinkov и аз , кой друг търси кола да си признае, да си направим група Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Ами, до края на седмицата ще стане ясно дали 1 или 2 коли търся аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Винаги има поне по 1-2 коли спазарени по телефона , колкото да се допълни автовоза ...Я да ни разкажеш как стават нещата с автовозите... палячо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 (Редактирано) Колега, защо не разгледаш S3-ки вече има достa v mobile.bg?? Аз карам такава от две години и съм много доволен.... и като спреш до някоя А3 все едно е друг модел....п.п. тва към автора на темата Редактирано 9 Март 2011 от Jesus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Динков или купи тоя шлеп на благоверната, или и дай твоя параход, а ти си вземи това.Никасилов бензин срещу тромав дизел... няма логика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 9 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Колега, защо не разгледаш S3-ки вече има достa v mobile.bg?? Аз карам такава от две години и съм много доволен.... и като спреш до някоя А3 все едно е друг модел....п.п. тва към автора на темата Благодаря колега, написъл съм какво търся в подписа си вече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 11 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2011 (Редактирано) Колеги какво мислите за тези БМВ-та и някой случайно да е карал такова http://www.mobile.bg/11299800388290876 чувал съм, че возели много твърдо, ама само слухове и някой да ми каже дали е карал двигател 1.6 FSI 115 к.с. на групата VAG динамика и разход за него, ако има преки впечатления, че днес пак докато си правих поредната обиколка на обявите от последните 2 дни попаднах на тази http://www.mobile.bg/11299827486875400 Редактирано 11 Март 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 Чак сега видях темата и немога да разбера защо търсите мнения за БМВта в Ауди форум , и какво се опитват да докажат БМВ феновете като дразнят с присъствието си феновете на Ауди , опитвайки се да наложат свойте виждания което няма как да стане. Имаше въпрос: - защо А3 4/5 врати държат такава цена ? Защото я държат не само в БГ тази цена а и защото след преход от 830 км. не съм почувствал капка умора и пъруването не го усетих и защото колата е надеждна , красива , компактна , практична , избор на двигатели , поцинкована , здрава , тънка поддръжка , актуална ще е дълго време и пр. недей скача толко със ~спрелия 2.0т .колега мойте уважения но да кажеш че 2,0 ТФСИ е спрял мотор явно не си се докосвал до него ... ако задъжиш до долу газта и пътя започва да се стеснява невероятно бърз , тих и икономичен. Покарай го и ще забравиш 6-таците! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 ако задъжиш до долу газта и пътя започва да се стеснява Тези моторджийски лафове не са много актуални... аз до сега не съм го виждал това стесняване на пътя.Пс. само при АФН това може да се случи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 Е той все пак кара 2.6. Нормал като се качи на малък турбо мотор с нормална динамика да мисли, че върви като самолет.А темата не мисля, че е актуална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 :hilezh: Актуална си е темата- ние още не сме купили кенеф на колела за жената. Аз се отчаях от А3- ките- или уникални гробове, или 12к левови екземпляри.Последните 2 месеца не съм гледал нищо поради липса на време. Накрая ще купя една Б4- ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 Нея не виждам как ще я намериш читава. Така, че проблема си остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 Значи остава да бачкам здраво и да заделям пари за нов Суифт, че това е друга алтернатива, която ми беше посочена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 Ивчо - а на А2 - какво не му харесваш - има доста прилични екземпляри - и изглежда перфектна за града... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 (Редактирано) Тези моторджийски лафове не са много актуални... аз до сега не съм го виждал това стесняване на пътя.Пс. само при АФН това може да се случи имах в предвид "ПЪТЯ СЕ СТЕСНЯВА" така по добре ли ти е ... Е той все пак кара 2.6. Нормал като се качи на малък турбо мотор с нормална динамика да мисли, че върви като самолет.А темата не мисля, че е актуална.ти докосвал ли си се некога до 2,0 тфси ??? Май не , за това недей да пишеш че понеже съм карал 2,6 и за тва 2,0Т ми се виждал самолет карал съм и други моторетки по 200+ кс. но нямат тази динамика. Не е черешката на тортата ама да кажеш че е спрял начи първата ти кола трябва да е била Ферари или Ламо. Ааа не си мисли че Б5 с 2,6 на предно е толкова спряло АБСто Редактирано 15 Юли 2011 от dak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване