Jump to content

Пада теммпературата при включен климатроник


andro 8688

Recommended Posts

Колеги нормални ли е колата ми да държи 90 градуса и като включа климатикада пада от 90 градуса и колкото повече работи ако е на място толкова повече да пада ако я юркам няма проблем но ако карам леко пада температурата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика на каква температура го пускаш? Това е важна подробност.

Ако имаш предвид парното, то значи, че си със заминаващ си или заминал вече термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пускам го на 26 29 или на HI

колега и аз така си мисля но ми е интересно дали и другите аудита са така все пак тва ми е първото от марката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% термостат. Обаче внимавай с покупката на нов че е пълно с ментета. Препоръчвам ти когато си купиш нов термостат преди да го монтираш да го тестваш на колко градуса отваря. Аз ги тествам така: съд с вода на котлона, термостата вътре с един термометър до 120 градуса и го гледам на колко почва да отваря. Всъщност по този начин можеш да си провериш и стария. Оригиналния трябва да е WAHLER. Препоръчвам ти да си намериш същия. Успех.

Редактирано от Zdravkicha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% термостат. Обаче внимавай с покупката на нов че е пълно с ментета. Препоръчвам ти когато си купиш нов термостат преди да го монтираш да го тестваш на колко градуса отваря. Аз ги тествам така: съд с вода на котлона, термостата вътре с един термометър до 120 градуса и го гледам на колко почва да отваря. Всъщност по този начин можеш да си провериш и стария. Оригиналния трябва да е WAHLER. Препоръчвам ти да си намериш същия. Успех.

Термостат е и според мен - и при мен така падаше температурата през зимата, че и по-топло да беше. Има заместители много, но оригиналният е най-сигурен, че ще бачка безпроблемно и както трябва. 72 кинта струва от Порше, но според мен няма защо да се цигани човек за тези пари да взима нещо непроверено. Заедно с термостата се сменя и гуменото рингче около него, общо двете неща излизат 75лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но ми е интересно дали и другите аудита са така все пак тва ми е първото от марката

Тук марката няма никакво значение, колега. Това са си признаци за термостат при всички марки.

Както те съветват останалите, ориентирай се към оригинален! Мога да съдействам и за отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е такава студ ако вентилатора е на макс. скорост или почти на макс е нормално да пада температурата при положение че двигателя работи на място все пак охлаждаш радиаторчето на парното доста ефективно, а там термостата не влияе.Ако е топъл големия раиатор при това положение тогаз сменяй термостат.Ако почне да пада температурата на ниска скорост на вентилатора на климатроника или в движение без климатроник тогаз смени термостата ,засега няма смисъл,че като го сменищ може пак да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива са признаците за да се смени термостат - като увеличиш скоростта над 80-90км/ч започва да пада температурата, а дори пада по-бързо ако климатроникът бачка дори на 2-3 чертички.Отделно при мен загряваше старият като навън е около нулата за 20-ина минути, сега с новия загрява за точно 7 минути и от това имам чувството, че и разходът падна, тъй като преди докато загрееше вече бях стигнал където трябваше, а като не е загрян двигателят, автоматично се подава повече гориво. Та съдейки по това колко сипвам, точно откак го смених или е съвпадение, или е заради него точно, понеже разходът ми падна с около 1/100 и сега вместо 12-13 е 11-12 и при най-злобните задръствания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата. Няма значение марката, а симптомите. Преди да си купя Ауди-то карах Голф 2 и Лупо и мога да кажа, че и при двете смяната на термост за смяна се познаваше точно по това - бавно загряване + изстиване при работа на място. При Ауди-то като го купих беше абсолютно същото - не загряваше до 90 градуса преди да му сменя термостата (оригинален).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да всичко сочи че е термостата потарси колегата КОКО 100 тои ще ти даде добра цена и ще си сигорен че е качествен :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но ако е термостата не трябва ли да истърва като я запаля студена защото вчера я пробвах след като бях минал около километър стрелката беше започнала да се вдига а мъркуча който е от термостата към радиатора беше студен

На колко градуса отваря термостата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но ако е термостата не трябва ли да истърва като я запаля студена защото вчера я пробвах след като бях минал около километър стрелката беше започнала да се вдига а мъркуча който е от термостата към радиатора беше студен

На колко градуса отваря термостата

На 75 и до 90 трябва да се е отворил нацяло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кво аз съм сменял термостат и зимата си загрява бавно печката. Не я режа над 2000 оборота докато не загрее и това също допринася за по-бавното загряване. Преди да е загряла на макс, ако работи парното в задръстванията температурата тръгва надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кво аз съм сменял термостат и зимата си загрява бавно печката. Не я режа над 2000 оборота докато не загрее и това също допринася за по-бавното загряване. Преди да е загряла на макс, ако работи парното в задръстванията температурата тръгва надолу.

Кога го смени този термостат и с какъв точно?Има различни марки, но за термостат знам, че трябва да е оригинален, за да няма ядове човек. При мен и на -10 градуса заграява за 7-10мин. с новия, и аз не вдигам над 2000 оборота докато не загрее. Сега вече нито пада температурата на място, нито при висока скорост, нито като пусна климатроника, ако ще и на макс да го сложа. Всички подобни признаци, които досега се споменаха означават, че термостатът не е наред и трябва да се смени. Самата смяна не е трудна, но е малко пипкава, тъй като поне при моя мотор AGN маркучът е хванат с два винта, единият от които е точно зад алтернатора и е трудно достъпен. Майсторът дето ми го сменя си се озори човекът, но с едно леко разглабяне на един държач за кабели при алтернатора и намиране на подходящия инструмент взе че стана. При мен старият е BEHR-Thomson(видимо му няма нищо), на новия нищо не пише освен че има емблемите на VW и Ауди и пише Made in Germany, но засега поне е идеално и ми се решиха проблемите с падането на темепратурата. Задължително да се смени и гуменото рингче около него, защото моето поне беше разядено и напукано и буквално се разграждаше при пипане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ема ти си бензин колега,пък предния колега е дизел.Нормално е да загряваш на -10 за 7-10 минутки.И аз съм с нов термостат от Порше и кво от тва,бавно си загрява дизела,поне 7км и трябват(без пуснато парно на -10 примерно),и като пуснеш парното и пада до 70,нормално,после като качи пак 90гр. и не мърда.А на -10 с пуснато парно на 24гр. даже и 10-12км. не стигат,изключа ли парното или ако намаля силата веднага става 90градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. Стрелката ти показва 90 гр, но това не значи че са наистина толкова. Още около 80 почва д апоказва на таблото 90, но термостатът не е отворил и антифриза е топъл само в малкия кръг. ПАрното също се грее от малкия кръг. В много студено време, когато си на ниски обороти е нормално да ти пада показанието при засилване на парното. Ако обаче номера го прави и при натоварване на колата и не толкова ниски температури, т.е при споскане по нанадолнище ако ти спада температурата, то си за термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. Стрелката ти показва 90 гр, но това не значи че са наистина толкова. Още около 80 почва д апоказва на таблото 90, но термостатът не е отворил и антифриза е топъл само в малкия кръг. ПАрното също се грее от малкия кръг. В много студено време, когато си на ниски обороти е нормално да ти пада показанието при засилване на парното. Ако обаче номера го прави и при натоварване на колата и не толкова ниски температури, т.е при споскане по нанадолнище ако ти спада температурата, то си за термостат.

Явно според мненията ви тук съдя че това е от модела и е нормално

На мен ми е интересно защото предната ми кола беше пежо 307 hdi която когато включа климатроника след мин духа6е топло дори и да не е загряла много но явно при аудито това няма да стане

Благодаря ви за мненията по въпроса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр.Аз съм със сменен термостат,защото преди това не вдигаше повече от 70 градуса,обаче и при мен е така като пусна климатроника и почва да пада,ако съм на място,а отделно че докато вдигне 90 градуса трябва да я карам 20 мин.Нормално ли е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви 20 минути бе колега? Мойта на 5 минута вече се усеща че парното работи. Нещо не ти е наред. Тя охладителната система и парното не е само термостат. Това че си го сменил добре но има и други неща които всеки уважаващ себе си техник ще провери преди да ти я даде и да каже че е готова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е! За да стигне 90 гр й трябват 10-ина км, което си е около 20 мин каране. Не се вкарвай във филми. Парното започва да духа топло почти веднага(след около 1 км), но все пак за д апочне да духа силно топло са си нужни градуси...а те идват след повечко каране при минус 10 да речеме!

Здр.Аз съм със сменен термостат,защото преди това не вдигаше повече от 70 градуса,обаче и при мен е така като пусна климатроника и почва да пада,ако съм на място,а отделно че докато вдигне 90 градуса трябва да я карам 20 мин.Нормално ли е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се наблюдава следният проблем, като са затопли времето колата загрява много бързо и като стигне 90 градуса стрелката не мърда повече от там

Сега зимата почти никога не стига до 90 градуса освен ако не съм в задръствания дори и тогава, след като е на 90 и започна да карам говоря навън като е под нулата температърата започва бавно да пада и стига до около 70 градуса. Това се случва при включен климаторник на HI или на 27 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами смени си термостата и няма да има такива колебания,температурата веднъж стигнала 90 градуса по стрелка не трябва да мърда от там независимо от това колко е студено или на колко си пуснал климатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е така пуснеш ли климатроника на HI и температурата отива на долу явно си е от модела а не от термостата който няма нищо общо с парното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е така пуснеш ли климатроника на HI и температурата отива на долу явно си е от модела а не от термостата който няма нищо общо с парното:

Колега такъв момент няма,незнам какъв двигател ти е Аудито но аз съм карал 2.0 ТДИ, 1.8 20 V и то доста време но такова нещо няма.Веднъж загрее ли колата на 90 градуса по стрелка (което става по бавно при дизела)след това не пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е такава студ ако вентилатора е на макс. скорост или почти на макс е нормално да пада температурата при положение че двигателя работи на място все пак охлаждаш радиаторчето на парното доста ефективно, а там термостата не влияе.Ако е топъл големия раиатор при това положение тогаз сменяй термостат.Ако почне да пада температурата на ниска скорост на вентилатора на климатроника или в движение без климатроник тогаз смени термостата ,засега няма смисъл,че като го сменищ може пак да е така.

Прав си !!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...